Zprávy

Zpět na článek

Zemřel Alexej Navalnyj. Hlavní odpůrce Putina byl vězněn v táboře za polárním kruhem

38 komentářů

Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
16. února 2024 • 20:47
Tak teď bude v Rusku v ulicích asi trochu horko 🥵
Tomáš Kostelecký
16. února 2024 • 19:36
Nepotrestání bolševického dobytka a jeho zločinů vede jen k dalším prasárnám. Ten kdo kryl bolševické zločiny je vlastizrádce a kolaborant a zaslouží provaz.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. února 2024 • 19:45
@Tomáš Kostelecký
minimálně je třeba zpřísnit sankce, protože ty sankce fungují. A minimálně je třeba UA poslat další zbraně. ten ruskej záprdek ničemu jinému, než síle, nerozumí. Reagan rusáky uzbrojil, bohužel na světě dnes chybí politik jeho formátu...
Tomáš Kostelecký
16. února 2024 • 19:49
Ronald Reagan přesně věděl jak se s tím 50ti % asijským šmejdem má jednat. Můj děda byl legionář v Rusku a vždycky říkal, že s bolševikem se má jednat jen s klackem v ruce­.@Uži­vatel­_57341­71
Jirka Svoboda
16. února 2024 • 17:42
Je třeba zabít Putlera!
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. února 2024 • 19:47
@Jirka Svoboda
bohužel to ale funguje stejně, jako u toho Sekala. Západ by chtěl, aby toho Sekala zabil někdo jiný a někdo jiný nasadil svůj krk...
Avatar - našinec}
našinec
16. února 2024 • 16:45
Odstraňování politických odpůrců je naprosto běžné v celém světě a děje se tak různými metodami. RF není žádná výjímka. Paradoxní je, že se zeměmi, kde se tak děje násilnou metodou, tak vyjma RF má ČR a USA s těmito státy dobré vztahy.
Not like Somebody
16. února 2024 • 17:01
@našinec Odstraňování politických odpůrců je naprosto běžné v celém světě

To jako fakt, tohle je v celém světě naprosto běžná věc 😏
Avatar - našinec}
našinec
16. února 2024 • 17:55
@Not like Somebody To, že o tom ČT neinformuje, neznamená, že se tak neděje. Například v oblíbené destinaci, Thajsku, se to děje také. I v dalších asijských zemích, které navštívil například náš oblíbený premiér Fiala.
Not like Somebody
16. února 2024 • 20:42
@našinec no dobrý, ČT nesleduju ale to že se to děje někde, neznamená, že je to jak píšete na celém světě naprosto běžná věc 🙄
Tomáš Kostelecký
16. února 2024 • 19:37
jsi blb a tlučhuba, čur áku.@našinec
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. února 2024 • 19:40
@Tomáš Kostelecký
on zas takový tlučhuba není (ta další označení nekomentuji))))). Typicky Erdogan, to je stejné hovado, jako putin a Turecko je v NATO. Saudi zavraždili nepohodlného novináře na své ambasádě a také jsme (Západ) nad tím mávli rukou... Což nic nemění na tom, že putin je těchto hovad futrál...
Not like Somebody
16. února 2024 • 20:45
@Tomáš Kostelecký tenhle komentář je hlavně výpověď o autorovi 😎
Avatar - našinec}
našinec
16. února 2024 • 16:40
Navalnyj byl asi takový politik jako u nás Tušl. Měl své úzce specializované příznivce, které oslovoval přes sociální sítě.
Avatar - našinec}
našinec
16. února 2024 • 18:00
@našinec Zajímavé je, že z nedemokratického krutého Ruska jsme měli pravidelné informace o tom, jak se blogerovi Navalnému daří, ale jak se daří blogerům Tušlovi či Čermákovi se nikdo z demokratického Česka nedoví.
Tomáš Kostelecký
16. února 2024 • 19:52
A myslíš, že pro Tušla by Němci také poslali vládní speciál ?@našinec
Avatar - fero52}
fero52
16. února 2024 • 15:58
Do věznice "Polární sova" v Charpu by měli poslat Tušla a spol, co vykřikují o "nové totalitě" a "policejním státě" 🙁 na Jamalu je mimochodem za trest žít i pro lidi mimo věznice .... více viz můj blog http­s://fe­rohra­bal.bl­ogspo­t.co­m/2018­/03/kau­za-skripal-aneb-stin-zelezneho.html
Martin Hroš
16. února 2024 • 15:28
Nezemřel, byl zavražděn.
Michal Kelner
16. února 2024 • 15:20
Ruská federace, krásná a svérázná země, se bohužel stala těžko vyléčitelným tumorem na mapě světa. Je smutné, že se odstraněním Putina nic nezmění.
Avatar - našinec}
našinec
16. února 2024 • 19:32
@Michal Kelner Víte, je několik způsobů jak nezakrnět a vyvíjet se. Jedním ze způsobů je profilovat se vůči někomu. Dle mého po pádu Východního Bloku Západ hledal vůči komu se profilovat a rozhodoval se mezi ČLR a RF. Rozhodl se vytvořit si nepřítele z RF, jelikož byl na ČLR hodně obchodně závislý a vůči RF tu byla určitá tradice, takže snáze k přesvědčení veřejnosti.
Michal Kelner
16. února 2024 • 19:53
@našinec nemáte pravdu, s Gorbačovem A Jelcinem byly rozvíjeny pozitivní vztahy a bylo podepsáno mnoho oboustranně výhodných smluv. Negativní vývoj vztahů RF - západ začal až po nástupu Putina.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 22:01
@Michal Kelner Nemáte pravdu vy . Někteří naši diplomate a politologové (Novotný a Drulák) poukazují že vztahy mezi Ruskem a západem (NATO) pokazil západ a to už za Jelcina tím že brutálně napadl Srbsko . Mimochodem za pár týdnů to bude 25 let. Tím byly porušeny dohody o suverenitě státních celků. Mimochodem Kosovo dodnes neuznává několik zemí NATO i EU (Maďar­sko,Ky­pr,Slo­vensko­,Špa­nělsko atd.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 21:49
@našinec Souhlasim
Michal Kelner
17. února 2024 • 01:57
@Richard Šebesta
1. Drulák není politolog, Drulák je kremelský kolaborant
2. Než byla napadena srbská část Jugoslávie, zavraždily srbské jednotky tisíce nevinných civilistů (viz rozsudek Haagského tribunálu nad Miloševičem)
3. Podle vás může za smrt Nevalného někdo, kdo před čtvrtstoletím napadl agresivní Srbsko?
4. Na Kosovu se shodneme, to se OSN nepovedlo.
Asatin
16. února 2024 • 14:12
Poulicni gangstr Putin vrazdi vsechny kdo mu stoji v ceste k vladnuti.Musime davat velky pozor na to,aby ten zlocinec nevyhral valku na Ukrajine.Uz mel byt ten zlocinec davno zastre­len.Pod­poruj­me tu Ukrajinu,jinak bude i u nas zle.Uz i proto ze i unas jsou lide,kteri by mu radi pomohli.
reproman
16. února 2024 • 13:31
Není člověk, není problém.
Hlavně aby se to zase nedostalo k nám.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 14:39
@reproman *** hat gerade Stalin gesagt . Ja richtig.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. února 2024 • 12:59
- Vladimíre Vladimíroviči, zemřel Navalnyj
- To už je pátek? To to letí...
Rusko je stejné, jako za Beriji a za Stalina. Snad to pochopí i ti, kdo by s tímto režimem chtěli o něčem jednat... Navalnyj má můj obdiv. Zařadil se bok lidí, jako byl Němcov nebo Politkovská...
Richard Šebesta
16. února 2024 • 14:52
@Uživatel_5734171 Souhlasím ale mám jedno ALE a to velké. V mafiánské Itálii umírali svého času v 70. 80. a i 90. létech i později mnozí bojovníci proti mafii jako TERANOVA,DELACIEIZE nebo FALCONE a to jsou jména jen některých zavražděných policistů, soudců a prokurátorů.
Mimochodem o DELACIEZEM byl i natočen film a hrál ho skvěle Lino Ventura. Tehdejší západni tisk to bral jako normální věc. Přitom je to stejné. Rusko ovláda dktátor Putin Itálii ovládá dodnes MAFIE a vraždí své protivníky MAFIE a Putin. Rozdíl je v tom že v Rusku je diktát v Itálii je demokracie ale vraždí se úplně stejně nepohodlní lidé. Zatímco Putin
sklízí tvrdou kritiku Itálie je v pohodě je v NATO i v EU . To je ale faleš od západu. Když dva dělají totéž není to totéž !
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. února 2024 • 15:03
@Richard Šebesta
ano, ale můj svět takhle nefunguje. Politická vražda je pořád politická vražda a je mi jedno, zda byla v rusku, Turecku nebo Itálii. Ale asi nikde v našem civilizačním prostoru to není přímo řízené prezidentem, v tomto případě spíš takovým podivným carem. I když zrovna Erdogan se chová podobně... Každopádně případy Navalného, Němcova nebo Politkovské jsou vraždy a putin je vrah...
Richard Šebesta
16. února 2024 • 15:25
@Uživatel_5734171 Putin je vrah souhlas,ale nejen on.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 15:39
@Uživatel_5734171 Víte jaký je ještě další zásadní rozdíl třeba mezi vraždou Navalného či Litviněnka a dejme tomu generála policie Delacieze nebo soudce Falconeho či Alda-mora ? O vraždě Navalného bude západní tisk diskutovat hodně dlouho a rozebírat to ze všech stran o vraždě oněch Italů se jen napsalo a žádná diskuse nic moc.
ppmm
16. února 2024 • 15:05
@Richard Šebesta O jakem dvojim metru to mluvite? Neni a nikdy to ani nebylo v poradku v pripade Italie. Svobodny tisk to vzdy odsuzoval a spolecnost na to reagovala (o problemu mafie existuje obrovske mnozstvi knizek i filmu, coz sam potvrzujete, a rozhodne to nikdo nebagatelizuje). Stejne tak tvrdy spolecensky tlak vyvolava podobny pripad na Slovensku (vrazda Kuciaka a s tim souvisejici pad vlady). A stejne tak je kritizovane i Rusko, kde je to cele postavene jeste na uplne jinou uroven, protoze tam to skutecne je mafiansky rizeny cely stat. Bohuzel kritika ale zazniva jen ze zapadu, ruska spolecnost na to zda se nijak nereaguje. To opravdu dva totez nedelaji.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 15:23
@ppmm Tak to nesouhlasím. V Rusku vládne diktátor Putin a likviduje své odpůrce,vládne diktátorsky ! Shoda na tom se shodneme. V Itálii vládne MAFIE už stovky let a jediný kdo ji trochu přistřihl křídla byl světe div se Mussollini ! Od konce 2.války dodnes to je necelých 80.let tam byly zavražděny desítky politiků (Aldo- moro) a další soudci,policisté atd. No a západní svět to bere jako normální, jen se okolo toho kecá ale nic nedělá.Kdyby byl západní svět opravdu tak férový jak si o sobě myslí Itálie by určitě nemohla být v EU ! Podle mne je vážený jedno zda je to politická vražda nařízená diktátorem nebo vražda mafiánská nařízená mafii jež stejně někde tajně podporuje nějaký politik.
ppmm
16. února 2024 • 16:39
@Richard Šebesta Takze co se vlastne snazite rict? Ze dokud se situace v Italii dokonale nevyresi (to, ze je tam ted situace neskonale lepsi nez byvala, jaksi ignorujete), nemame psat o politicky motivovanych vrazdach v Rusku? Hmm, to skoro zni jako neco, co by se moc libilo jednomu mafianskemu statu....
Richard Šebesta
16. února 2024 • 17:15
@ppmm Je mi podsouváno něco co jsem neřekl.Co jsem chtěl říct a neřekl je že Navalného je určitě škoda kdyby nahradil Putina bylo by to ku prospěchu Ruska i Evropy.
Miroslav Hraběta
16. února 2024 • 15:33
@Richard Šebesta Šebesta, ty jsi hloupej, jak daleko vidíš. Oni jsou členové mafie v italské vládě?? 😃😃
Jiří Mucha
16. února 2024 • 15:46
@Richard Šebesta Whataboutismus (též úhybný manévr) je typ argumentačního klamu, který je založen na odvedení pozornosti k nesouvisejícím či zdánlivě významnějším problémům či skutečnostem.
Děkuji za názornou ukázku.