Prostor X

Zpět na článek

Kučera: V kauze Čapí hnízdo soud zatím neprovedl všechny důkazy. Radikální změnu rozsudku ale nečekám

54 komentářů

Uživatel_5675246
0
14. února 2024 • 01:23
Je vidět,že se blíží volby.
Miloslav Podhola
1
13. února 2024 • 15:36
Babiš je pronásledován za daňový podvod, kterým ale nebyla naplněna ztráta dotace, neboť celou částku 50mil. vrátil.
Jiné, podvody v dotacích se ztrátou, se nesoudí, nebo nemají patřičnou publicitu, neb aktéři jsou pro politiků nezajímaví.
Richard Šebesta
3
13. února 2024 • 15:48
@Miloslav Podhola To ale nemá logiku. Sorry, když je nevinný jak on už 7 roku blábolí proč vracel dotaci ? Podle něho tr.čin nespáchal proč tedy vrací peníze ? Buď něco ukradl a je si toho vědom proto to vrací, tomu rozumí každý, může to být bráno jako polehčující okolnost ale samozřejmě že měl už dávno vyvodit politickou odpovědnost a odejít z politiky. Nebo jak on tvrdí nic neukradl je tedy nevinný a pak ale neměl důvod nic vracet. Čili buď platí varianta první nebo druhá. Nemohou platit obě spolu. Chapišto checho ?
Jiří Němec
0
9. března 2024 • 21:29
@Richard Šebesta Souhlas
Not like Somebody
2
13. února 2024 • 14:36
Do Prčic kde je Rasputin 🤷🏻‍♂️ takhle se nikdy nedozvíme jak to ve skutečnosti s Babišem bylo 😜
viktor viktor
2
13. února 2024 • 11:16
Soustavným problémem CZ je, že do špičkové politiky neumíte dostat mladé lidi, nezatížené komunistickou minulostí a pokud ano vyjde z toho , nikdy nepracující lenoch, Mareček Benda, narcis Fiala, nebo dcera řezníka Pekarová, nebo dcera agenta StB Jourová atd. Tato současná, tzv. elita , je zhoubou CZ. Pan prof. Drulák, ing. Macinka atd. by byli dobrým startem. Zatím to u vás dělá dojem, že jedno smetí jste vymetli a nové smetí natáhli.
Richard Šebesta
1
13. února 2024 • 11:51
@viktor viktor Drulák uritě dobrá volba
Mirek Ohmálek
0
13. února 2024 • 14:39
@viktor viktor Váš problém je pochopit, že v roce 2024 kromě vás už dávno nikdo komunistickou minulost politiků neřeší 🥳
viktor viktor
1
13. února 2024 • 15:14
@Mirek Ohmálek …To je veliká chyba. Proto vám sedí KSČ na Hradě, na Ústavním soudu atd. a jste se starými struktůrami stále Kocourkov. Ale Babiše tu nezapomínáte propírat a odrbávat dokola i když není ve vládních struktůrách a většinou jde jen o drby. Máte dvě měřítka ?
Mirek Ohmálek
0
13. února 2024 • 15:22
@viktor viktor Jen jediné měřítko a to co přináší ve svých funkcích dnes, minulost nikoho nezajímá 🫣 Kocourkov je dneska v Americe s těma dvouma gerontama

Pokud se podaří udržet Babiše a jeho pohuňky na uzdě, se současným stavem české politiky jsem naprosto spokojený 🫠

Babiš je psychopat (podobně jako Trump), politik klasického olygarchistického střihu, kterému jde jen o vlastní zájem a za ním jde přes mrtvoly 😫 Pavel je skvělý prezident který nikde ve světě neudělá ostudu .
Je mi úplně fuk, co dělali oba v mládí, jeden je slovenská škodná a druhý člověk na pravém místě za kterého jsem moc rád 👍
Miloslav Podhola
1
13. února 2024 • 15:38
@viktor viktor
Viktor OK!
viktor viktor
1
13. února 2024 • 16:04
@Mirek Ohmálek…Já nezapomněl, jaké hyeny a připrdění slouhové SSSR byli funkcionáři KSČ a politruci. Z takové rodinky je Pávek a jeho mamina komisařka. Takoví vám sedí na Hradě a vy jim hlupáci věříte 🤮. Právě důstojníci silových složek ( policie, armáda ) byli oporou KSČ. Před těmahle hnidama jsem kdysi emigroval. To jste si tam, podle vaší teorie, mohli nechat rovnou Husáka. On by byl teď také “ hodný “ a milý , překabátěný komunista. Tedy pardon , DEMOKRAT. P. S . - možná i dr. Mengele by byl dnes výborný lékař, co myslíte ?
Mirek Ohmálek
0
13. února 2024 • 16:33
@viktor viktor Vy řešíte co dělal prezident před 35 lety a jakou má maminku 🫣 boha vás ty komunisti fakt dostali 🙄😆🤣 to nevadilo ani Američanům když udělali za Pavla předsedu vojenského výboru NATO 😜
...a Mengele je samozřejmě taky aktuální problém, dávejte radši pozor na všechny Němce 👻 někteří mohli mít babičku v NSDAP, člověk neví 😜

Tak si ten boj se stíny minulosti užijte, z vás museli mít Amíci velkou srandu 🤡
viktor viktor
1
13. února 2024 • 17:56
@Mirek Ohmatálek… Jste prostě užitečný idiot. Pávek se jim hodil. Všechno jim vykecal a oni ho mohou dodnes držet pod krkem a on jen jako dřevěná loutka plní rozkazy. Oni na něj a jeho rodinu vědí i jiné věci. Nakonec to byli všechno hnusní komunističtí funkcionáři. Prostě profesionální hajzlík je ten Pávek. A to Pávek ještě chodí klást věnce k hrobu Palacha apd. Kvůli takovýmhle vlastizrádcům Pávkům apd. a obdivovatelům SSSR se tenkrát umíralo, mizelo ve vězení, nebo emigrovalo. Doufám, že takových blbečků jako jste vy , není v CZ většina. Předvolební prognózy jsou optimistické. Jinak zůstane CZ jako nezajímavý , směšný protektorát.
František Kotrbatý
0
16. února 2024 • 08:26
@Správná úvaha je to komedie properte si Fialu to je komediant a lhář a to veřejně.
Eva Nesibová
0
14. února 2024 • 15:33
@viktor viktor 😂
Saša Krach
1
13. února 2024 • 11:01
Babička vždycky říkala....
Když tě u nějaké blbosti chytí...Musíš mít v záloze blbost proti nim...a pokud máš moc...
Tak tu jejich blbost neustále používej...a to všemi prostředky ..
A to se. Děje. 😝
Frank51482
2
13. února 2024 • 08:55
To Fialenko a celá zločinecká banda z ODS krade přes pochybnou kampeličku. A je zajímavé, že presstituti povětšinou mlčí. S igelitkami tito darebáci vybírali v hotovosti desítky miliónů a nikdo nic. A jen tak mimochodem, kolik miliónů dostala Fialenkova nadace, která se zabývala rovnoprávnosti žen v Barmě?
Avatar - epr3}
epr3
1
13. února 2024 • 10:22
@Frank51482 Nebyla jediná a když se média ptala na jejich využití, nedostala nikdy odpověď.
http­s://ww­w.par­lamen­tnilis­ty.cz­/zpra­vy/kau­zy/Mi­liono­ve-dotace-pro-spolek-kde-sedi-predseda-ODS-Treba-za-posileni-role-zenskych-a-etnickych-obcanskych-organizaci-v-demokratizaci-Barmy-676955
pistora
0
13. února 2024 • 17:51
@Frank51482 -Správná otázka!
Eva Nesibová
0
14. února 2024 • 15:37
@Frank51482 Jako fakt vám nepřijde divný, že tenhle Blabla, co neumí říct souvislou větu, je tak skvělý podnikatel, že si zdesetinásobil majetek během své politické kariéry?
viktor viktor
0
14. února 2024 • 16:33
@Eva Nesibová …Na rozdíl od “ matematika “ Stanjury rozumí Babiš podnikání. O celoživotních vysavačich státní kasy Fiala, Pávek apd. neschopných vyč * úrá* ků raději nemluvit.
Asatin
1
13. února 2024 • 08:36
Vsichni kradnu ,ale ja jsem protikorupcni a pro to jsem zmenil pravidla obchodovani...a kolihy me maji radi a pro to se stanu premierem.Cesi to potrebuji, ale jeste o tom nevedi.A to misto vedle Stalina mam zaplaceny.
Miloslav Podhola
2
13. února 2024 • 15:43
@Asatin
Asatin,je mi tě líto, ty už neumoudříš!. Tak poslouchej Fialu, on ti to nalže!!
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 08:30
V kauze AGENTA Bureše-Bláboliše je toho nejasného mnoho. Od únosu syna na Krym (který nikdy nezdůvodnil) dále přes falešné podpisy Babiše mladšího až třeba po Burešovo tvrzení že kauzu Č.H. si někdo objednal. Ovšem Bureš nikdy neřekl kdo ? Za další kauza samotná se začala šetřit v době kdy Burešovi lidé řídili justici (MS) jak Válková tak Pelikán. Čili pokud by byla pravda co Bureš tvrdí ,že si kauzu někdo objednal tak za to nese odpovědnost jeho ministr spravedlnosti že má ve svém resortu takový bordel a zkorumpované soudce. Přitom nominaci obou (Válkové i Pelikána ) udělal sám Bureš. Obecně můžeme říct že ministerstvo spravedlnosti je spíše ministerstvo nespravedlnosti a naše soudy se vlečou neúměrně dlouho. Burešova kauza trvá už skoro 7 let a jak dlouho se vlekla kauza exhejtmana Ratha ? Darmo mluvit.
viktor viktor
2
13. února 2024 • 10:34
@Richard Šebesta …a prd se dokázalo, viďte ? Jenom drby.
Richard Šebesta
1
13. února 2024 • 11:53
@viktor viktor No plácáte bludy. Vysvětlovat a dokazovat by měl agent Bureš. Kdo si to objednal to jeho tr.stihání. Sorry já to vlastně vím. SVATÝ PETR !
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 11:57
@Richard Šebesta A pokud jde o ty důkazy . Vždyť je všechno dokázáno ale Bureš zkorumpoval lidi v justici. Jsme přece země neomezených možnosti. Proto se to táhne tak dlouho a ještě se to dlouho potáhne.
viktor viktor
2
13. února 2024 • 12:09
@Richard Šebesta …Ještě jednou pane Šebesta. Nevěřte tomu, co plácá váš oficiální tisk, co píše opilec Kmenta apd. Jedinná pravda je ta, že všichni s máslem na hlavě by měli být vytěsněni z politiky. A to je ve zkorumpovaném CZ veliký problém.
Richard Šebesta
1
13. února 2024 • 12:35
@Richard Šebesta Máte špatné informace Kmenta je seriózní žurnalista. Opilcem je určitě Zeman. Kmenta napsal o Burešovi několik knih např. Boss Babiš ,Babišovo Palermo atd. Všechny jsou to knihy faktů. Kmenta je profík žádný dojmolog. Bureš dobře ví že Kmenta má pravdu. Kdyby někde lhal jistě by ho Bureš žaloval,má dost peňez i právníků dost. Jenže Bureš ví,že to vše je pravda a proto Kmentu nesnáší když navíc ví že soudně na něho nemá.
Ivo Meluzín
0
13. února 2024 • 08:26
Je třeba Bureše poslat do tepláků, nevím co ty slavný soudy pořád řeší.
Na dotace vrchní guru anofertsekty neměl nárok. Jen má dostatek koblih pro právníky.
viktor viktor
1
13. února 2024 • 10:38
@Ivo Meluzín … Kolik si ročně nakrade Fialova neziskovka na ochranu barmských žen ? A co “ přehlédnutý “ milion pana Fialky ? A co další neziskovky, které občané platí, ale nepotřebují ?….Také do tepláků ?
Ivo Meluzín
0
13. února 2024 • 11:31
Jasně kobliho, na víc nemáš?
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 11:58
@viktor viktor Ale Fialově neziskovce se to musí dokázat
Papanikula
3
13. února 2024 • 07:28
Uměle vytvořena kauza a zaplatit panu Babisovi odškodné Ministerstvo spravedlností za průtahy v rizeni, takhle opravdu nemůže fungovat paní Parkanová už náhradu škody dostala
Hulin No More
1
13. února 2024 • 07:27
Všichni z podstaty víme, že od doby, co bureš za tři miliony ukradl v komplotu petrimexu miliardový agrofert, šel do sebe a už by nikdy podobné šméčko neudělal, protože MÁ DOST a už nepotřebuje krást. bureš je nevinnej! tvl co jsem to napsal za pí.....nu?.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
4
13. února 2024 • 07:42
@Hulin No More
1. pan Babiš je tak bohatý, že nepotřebuje krást
2. Dejte už panu Babišovi pokoj, politici demobloku kradou víc a nikomu to nevadí
3. Babiše jsem nikdy nevolil, ale jestli mu nedáte pokoj, budu ho volit
4. Ať je Babiš jakej je, tak se alespoň stará o naše lidi

Zapoměl jsem na něco? )))))))
Hulin No More
1
13. února 2024 • 07:52
@Uživatel_5734171 tohle bohatě stačilo na to, abych se teď šel v rámci prevence demence odprásknout
viktor viktor
2
13. února 2024 • 10:45
@Uživatel_5734171 …Také to tak vidím. A myslím, že dnes to u vás vidí většina občanů. Už podle volebních preferencí. Proto ta nervozita “ antibabišovců “.
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 12:00
@viktor viktor Nervozní je hlavně agent Bureš. Budu odsouzen nebo nebudu a kdo se mnou půjde do koalice ? Fialův kvintet ví že bude v opozici. To je jasné.
viktor viktor
2
13. února 2024 • 10:42
@Hulin No More Jistě máte důkazy. Tak to utíkejte oznámit. Jinak kryjete trestnou činnost . A nebo šíříte drby ?
Hulin No More
0
13. února 2024 • 16:57
@viktor viktor no neke... klidně ti to desetkrát zopakuju a ty na mě můžeš podat trestní oznámení pro pomluvu
pistora
1
13. února 2024 • 17:59
@Hulin No More - to je asi tak všechno co můžeš udělat,že to desetkrát zopakuješ!
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2
13. února 2024 • 07:22
Problém je, že kauza Čapí hnízdo neřeší druhou linku, která je daleko jasnější a škoda o řád vyšší. A sice fiktivní reklama na farmě. Bureš neměl peníze na další stavbu, projekt se dostal do skluzu a bankovní úvěry nestačily. Normální podnikatel by provedl vklad do firmy. Ne kolenovrt Bureš. Protože vklad do firmy by musel udělat ze ZDANĚNÝCH PENĚZ. Tak udělal fintu a na té NEDOSTAVĚNÉ FARMĚ, která neměla ani korunu příjmů z vlastní činnosti, která neměla logicky žádné zákazníky, zadal za stovky milionů reklamu ze svých dalších ziskových firem. Ty firmy si tím snížily zdaňovací základ, ztrátová firma Farma Čapí hznízdo žádný zisk neměla, takže daně neplatila. Pochopitelně, že to je nezákonné, i když si koblížci myslí, že to přeci je jeho věc, jestli si Olma, Kostelecké uzeniny či jeho pekárna v Německu objedná a zaplatí reklamu na nedostavěné farmě v kdesi v polích u Olbramovic. Je to nezákonné a finanční úřady na to jsou EXTRÉMNĚ vysazené a citlivé. Prověřují reklamy v řádu desítek tisíc korun a chtějí doložit, zda reklama skutečně proběhla a zda to není finta. A tady se bavíme o fiktivní náklad o ČTYŘI ŘÁDY VYŠŠÍ!!!!!!!!!!!!! Stovky milionů korun! A důkazy o švindlu na stole, tady není co vyšetřovat, důkazní břemeno nese v tomto případě obviněný.
Je otázkou, proč se tato linka nevyšetřuje. A co víc, proč se nevyšetřují lidé, kvůli kterým se to nnevyšetřuje... Ono tam totiž byly podněty k prošetření, jeden podnět podal i finanční úřad v Chemnitz, protože Bureš se rozhodl tou fintou s reklamou ošvindlovat daně i u své pekárny v Německu, ale vše bylo tehdejším vedením ministerstva financí a finančního ředitelství zameteno pod koberec. Schillerová, Janeček a další, ti jsou pod tím "podepsaní"...
Hulin No More
0
13. února 2024 • 07:31
@Uživatel_5734171 mám pocit, že se to pořád řeší, ale nechci kecat.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
1
13. února 2024 • 07:46
@Hulin No More
ono se to řeší neřeší. Konečně se třeba ministerstvo financí přihlásilo jako postižená strana, což je klíčové pro další vyšetřování. Ale neřeší se pořád to, kdo to stopil. Přeci tam jsou konkrétní osoby, co třeba stopily ten podnět z Chemnitz, ta podání tam byla, ta kauza je medializovaná spoustu let. Všichni tito lidé mají být dávno s ostudou na pracáku. Totéž lidé, co "zaklekávali" nezákonně na firmy. A možná jsou to titíž... Každopádně na ministerstvu financí je třeba vymést ten Augiášův chlív, ale na to nikdo nemá koule...
Hulin No More
0
13. února 2024 • 09:29
@Uživatel_5734171 šott nemá koule, tady doktor, co tvrdil, že šottovo odůvodnění rozsudku je mimořádně kvalitní a dál by se v tom nemělo rejpat, nemá koule... Nemám rád tyhle sráče.
Avatar - epr3}
epr3
1
13. února 2024 • 07:49
@Uživatel_5734171 Tohle ale širokým masám jde jen těžko vysvětlit, daleko jednodušší je tvrdit, že Babiš ukradl 50mio na neoprávněné dotaci. Jako by si je někde nabral lopatou. Jenže nenabral, přidělil mu je Státní dotační úřad po proběhlém řízení. A to se také nehodí říkat, protože z toho vykukuje korupce stáních úředníků.
Má to ten Kučera těžké. Dvakrát s ním u soudu vymetli, a teď si tam jde potřetí....
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 08:18
@epr3 Chlape žijete ve falešných iluzích. Burešovi ty dotace přidělili jistě vo tom žádná ale na základě Burešova podvodu o tom že účelově vyvedl čapák z Agrofertu. Víme ?
Avatar - epr3}
epr3
1
13. února 2024 • 08:23
@Richard Šebesta Ale od toho tam ten úřad je, aby zjistil, jestli Babiš kecá, víme?
Richard Šebesta
0
13. února 2024 • 08:15
@Uživatel_5734171 Opět souhlasím 100 %.Tady v této kauze je toho mnohem více co by měl agent Bureš-Bláboliš vysvětlit ? Proč unášel syna na Krym ? Proč ho ( když se měl léčit údajně, neléčil doma ) ? No a pokud vím byl zde minimálně další svědek na něhož Bureš působil aby nevypovídal proti němu. Byl anebo nebyl podpis Babiše mladšího falešný a pokud ano kdo ho zfalšoval ? Zároveň to svědčí a katastrofální
práci celé justice že za 7 let tyto fakta nejsou objasněny. Za mně je Bureš jasný viník.
Avatar - epr3}
epr3
1
13. února 2024 • 08:33
@Richard Šebesta Pane Šebesto, ukázkově tady předvádíte bolest současné Evropy. Nepátráme a neřešíme příčiny, ale o to snaživěji řešíme následky.
Nejenom v tomto případě příčiny jsou.
1. To, že vůbec dotace a dotační politika existují
2. To, že úřady které jsou zřízeny pro provádění přidělování dotací pracují jen formálně, nebo jsou uplacené.
3. Až na základě tohoto existuje podvodné jednání, kdy se podnikatelé snaží domoci dotací, i když na ně nemají nárok(což je ovšem mnohdy předem obtížně zjistitelné, někdy také proto, protože se podmínky jejich přidělování retroaktivně mění)
Dovedu pochopit, že spousta lidí nemá Babiše rádo, docela určitě to není Mirek Dušín našeho podnikatelského sektoru. Počínal si tvrdě, nevybíravě, asi mnohdy za čarou etiky i zákona. Ať ho za to vezmou po létech a klidně zavřou na zbytek života, neřeknu ani popel. Ale stát si vybral pro jeho odklizení z cesty ten nejpitomější důvod, na kterém už dvakrát pohořel, což opět ukazuje hlavně na vlastní neschopnost.
viktor viktor
1
13. února 2024 • 10:51
@Richard Šebesta… Já se spíše divím, že pan Babiš ještě toho nemocného syna a bývalku živí v drahém Švýcarsku. Mělo by se prošetřit jestli je tam neunesl. Co myslíte ?