Prostor X

Zpět na článek

Kysela: Nová totalita je hloupý a nechutný pojem. Korespondenční volba není v rozporu s ústavou

59 komentářů

Uživatel_5675246
10. února 2024 • 13:47
Žil jsem v Anglii několik let,můžu říct,že jsem měl absolutně jiný názor na politiku Česka.Proto s korespondenci nesouhlasím!!!Je vidět, že žrát u koryta je skvělá věc a musí se udělat všechn aby zůstala.
Uživatel_5337246
9. února 2024 • 19:56
V rozporu s Ústavou je pètislepenec , a vše co souvisí s vládou.
lennon
10. února 2024 • 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lilith Černá
10. února 2024 • 18:42
@lennon Jojo, soudruhu, váš soudruh Baxa nebo soudruh Pávek jsou taky úspěšné osobnosti. Tuhle špinavou skvadru na ÚS jmenoval bolševický rozvědčík a lampasák. Svůj k svému. Respektuju tento soud asi jako ty normalizační.
lennon
10. února 2024 • 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
11. února 2024 • 08:36
@lennon Jseš blbej, nemáš argumenty a ještě to drze přiznáváš 😂
Lilith Černá
11. února 2024 • 09:04
@lennon Když o tom nic nevíte, tak proč tady rozvíjíte politickou diskusi? ÚS je hanbou této republiky, složený z exbolševiků, kteří za normalizace soudili Čechy, pokoušející se uniknout přes hranice do emigrace. Víte vy vůbec, kdo je Baxa? To je holt ta dnešní mládež, ví ***, ale poučuje ty, co tu dobu pamatují a jejichž rodinní příslušníci skončili v bolševických kriminálech (viz moje rodina).
Uživatel_5685455
11. února 2024 • 13:23
@Uživatel_5337246 Přesně tak.
Lerak1
9. února 2024 • 19:32
Pro mne je Ústava svatá. A ta hovoří jasně. Cinty vás, kteří se ohánite světem jak to tam mají, jsou irelevantní. Jinak se omlouvám za překlepy, které také díky p. Googlovi, jsem vyplodil. Posuzovat povrchně mou inteligenci může jen ubožák. PS: mám VŠ technického směru (pche).
Lilith Černá
9. února 2024 • 18:28
U nás totalita je, když stíhají lidi za názor. A to i za názor na blbou Ukrajinu. Na západě můžete o Ukrajině říkat cokoliv, ale zase nesmíte urazit mohamedána nebo nebinární osobu, či jiného úchyla. Takže je ta totalita v podstatě všude! A v USA jakbysmet.ÚS je pro většinu občanů odporná banda exbolševiků, které si tam najmenoval Pávek - svůj k svému. A tahle sebranka rozhoduje tak, jak se to vládní galerce hodí. Za třicet let jsem zažila hodně, ale takový úpadek demokracie ještě ne.
lennon
10. února 2024 • 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lilith Černá
10. února 2024 • 18:46
@lennon Tady anarchie panuje, pokud jste si nevšiml! Ono měnit flexibilně volební zákon krátce před volbami, je standardní metodou fašistických diktatur. A s tím Ruskem jděte do pr....! Co s tím má Rusko společného? A proč bych měla odcházet ze své vlasti? Vaše odporná fašistická, pětidemoliční junta má krásných 17 procent důvěry (jíž tvoří asi už jen rodinní příslušníci) a je nejneoblíbenější vládou na světě! Taková sebranka by to měla vzdát sama, anebo alespoň nedělat žádná vážná rozhodnutí (a už vůbec ne tlačit euro, kvóty na migráčky nebo kupovat super drahá letadýlka). Nekompetentní, zločinecká vláda!
lennon
10. února 2024 • 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
giorgio287
9. února 2024 • 17:31
Nová totalita je hloupý a nechutný pojem. Korespondenční volba není v rozporu s ústavou.

A Kysela takto nežvaní proto, že ho fialová totalita platí
Uživatel_5685455
11. února 2024 • 13:29
@giorgio287 A proč tak žvaní?
Lubomír Němec
9. února 2024 • 17:09
Nová totalita sem bohužel patři a je to skutečnost a jen hlupák to nevidí co se děje. Pavel nová hradní loutka do té totality patří, tak je pochopitelně, že se to Kyselovi nelíbí.
TCerny
9. února 2024 • 16:24
Rozsahle ceske diskuse o tom, zda by korepondencni volba v malinkatem Cesku nebyla v r. 2023 "nebezpecna" kdyz je prave korespondencni volba v malem 84 mil. Nemecku uz 70 let Gang und Gäbe( naprosto bezna ) mi pripada badani " novych vedcu" nad tim , zda neni nebezpecne lecit gonorrhoea penicilinem a phthiriasis DDT, ackoli se to na cele nasi Zemi uz skoro 100 let uspesne praktikuje.
Orpas Anakt
9. února 2024 • 15:48
Volby nerozhodují voliči, ale ti, co hlasy počítají. V současné podobě jsou počítači hlasů příliš pod dohledem. Nedá se podvádět a manipulovat s výsledky. Aby se současná vládní garnitura udržela u koryta, je nutno zavést korespondenční volbu, jinak prostě nemají šanci uspět. Je to prosté. Stačí jen nazývat věci pravými jmény.
lennon
10. února 2024 • 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vera Diblikova
9. února 2024 • 12:43
Změny bydliště před volbami? Tak zavést, že ve volebním roce se volební listiny nemění? Chceš volit, tak si zajeď tam, kde jsi volil naposled? U nás až příště.
Zdenek1313
9. února 2024 • 10:23
V rozporu s ústavou je především vládnoucí slepenec.
lennon
9. února 2024 • 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pavel Maleček
9. února 2024 • 09:20
Koukám Kysela dosud důvěryhodný, protože se politicky neangažující, poté co vlezl do neomarx-progres (NP) hnízda, které z Hradu udělalai tvůrci a vodiči prezidentské figurky PePa, se nám začíná do socialistického NPruda vybarvovat.
Nejspíš je to daň za to, že mu bylo umožněno si v blízkosti PePy přivydělávat. Uslyšet od ústavního právníka že mu nevadí prolomení tajnosti volby a souběžně to, že v společnosti nevidí projevy totality (pro níž je prolomení tajnosti volby základní existenční podmínkou) je hodně silné kafe. To je jako když se hlídač přizná, že to co má hlídat sám rozkrádá.
To nemluvě o v textu spoustě průhledných falší, kterými svá vyjádření zdůvodňuje. Nejen to o prý množství ČR občanů, kteří v zahraničí prý nemůžou tajně volit. Když z veřejných statistik plyne, že naprostá většina z nich působí ve velkých městských aglomeracích, kde to mají na konzulát coby dup, nebo v nich snadno volební místnost zřídit jde.
Ano mizivý zlomek z nich ve vzdálených pustinách dlouhodobě působí, ale bourat kvůli nim důvěryhodný volební systém lží o volebním dobru a rovnosti pro všechny součátí obludné dezinformace je. Když ti co tohle vytrubují, chtějí přes toto dobrotrusné oblbování nad druhými moc získat a jejich životy bídnými učinit.
A to je i princip dnešního levičáctví, či socialismu jak kdo chce. Už ne s třídním bojem proti vykořisťování dělnictva, ale právě s lživým bojem za prý rovnost a dobro pro všechny společnost oblbují, aby moc nad ní získali. To právě s pomocí NP ideologie s jejím multikulit, gender, LGBT či eko-klima povinným sebemrskačstvím.
No a protože těchto NP manipulátorů pro většinu ve volbách málo je, to vč. užitečných idiotů s mozky jejich ideologií na VŠ, zejména humanitních fakultách vymytými, tak se vlamují do tajné volby, která manipulace v jejich prospěch neumožňuje.
No a vo vo votom to všechno je.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. února 2024 • 09:26
@Pavel Maleček
O jakém důvěryhodném systému volby tu píšeš? Asi žijeme každý v jiné zemi. Viz. můj příspěvek níže v 8:12...Nakupování hlasů je běžné, jak houska na krámě. V těch nejkřiklavějších případech byly komunální volby už i opakovány, ale to sestěhovávání voličů těsně před volbami na jednu adresu je naprosto běžné. 50 vejlupků takhle zcela ovlivní výsledky voleb na menší obci ve svůj prospěch, po volbách třeba změní územní plán a z luk a polí se přes noc stanou stavební parcely. Zisk v řádu stovek milionů. To je ten důvěryhodný systém voleb, co tu tak bráníš?
Pavel Maleček
9. února 2024 • 10:02
@Uživatel_5734171 - no to co popisuješ není vadou tajné volby a porušováním nařízení s tajnou vobou volebním zákonem daných. To na objednávku všemožných papalášů, pro něž je tajná volba překážkou v moci a dojení veřejných statků. Když jim v tom nejen volební komisaři, ale i policie na ruku jdou.

A tak je korespondenční volba pro toto palášstvo přímo manou nebeskou. Protože při ní nutnost všelikých podvodů jak u volby tajné odpadne. Což jasně říká, že i pro domácí občanstvo brzy bude.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. února 2024 • 10:11
@Pavel Maleček
volba v LDN, kde komise chodí od postele k posteli a voliči jen háží do urny připravenou obálku není porušení principu tajné volby?
Avatar - epr3}
epr3
9. února 2024 • 12:53
@Uživatel_5734171 A oni ukazují komisi co do té obálky dali?
viktor viktor
9. února 2024 • 13:47
@Uži­vatel­_57341­71…Vý­jimky s pár pacienty nejsou problém. Nedělejte z toho měřítko.
viktor viktor
9. února 2024 • 11:15
@Pavel Maleček …Opět zdůrazňuji. Nevěřte překabátěným komunistickým funkcionářům !!! PePa Pávek není jediný. Kysela je jen nový nadějný svazák…KATIÉRISTA.
Richard Šebesta
9. února 2024 • 12:17
@viktor viktor Kysela jde na to zvesela po soudružsku.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. února 2024 • 08:12
prof. Kysela má pochopitelně pravdu. I s tím, že je účelové načasování korespondenční volby před příštími volbami. On má tu výhodu, že si může dovolit být objektivní. Odpůrci korespondenční volby mají často argumenty naprosto směšné. Na jednu stranu argumentují tím, že volič nemá doma plentu, na druhou stranu jim absence plenty v nemocnicích či LDN nevadí. Na jednu stranu hovoří o hypotetických manipulacích, na stranu druhou přihlížejí 30 let tomu, jaké se dějí brutální manipulace především u komunálních voleb, kdy se těsně před volbami na jednu adresu nastěhují desítky lidí a volby zcela změní ve prospěch nějakého šíbra. O nákupu hlasů ve vyloučených lokalitách nemluvě. Vytipovaní voliči dostanou pár stovek, do ruky obálku s předem vybraným hlasem, do volební místnosti je doprovodí "kontrolor", který si pohlídá, aby si volič nevzal novou sadu lístků a aby odvolil. Tak o čem se tu bavíme? Jak sláma z bot z toho čouhá účelovost a to z obou stran...
Pavel Maleček
9. února 2024 • 09:39
@Uživatel_5734171 ... s tou oboustrannou účelovostí máte pravdu, mýlíte se však v tom, že součástí tajné volby jsou jevy, které oprávněně kriticky v posledním odstavci popisujete.
Ty by se totiž při řádném a zákonném volebním procesu vůbec neměly stát. To že se dějí není vadou tajné volby, ale nedůsledným až vědomým porušováním principů, které tajná volba - volební zákon má.

A to ze strany místních samospráv, volebních komisařů i policie. I k tomu mlčícího ministerstva vnitra. To hlavně na objednávku centrálního i lokálního papalášstva, pro něž je zmanipulování voleb jedinou možností jak dál vládnout... a veřejné zdroje dojit.

A v tom by jim korespondenční volba manou nebeskou byla. A tak si nemalujme, že jen pro občany volící v zahraničí zůstane.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. února 2024 • 10:16
@Pavel Maleček
demokracie se musí změnit, stejně jako se musí změnit systém voleb. Já bych klidně zavedl systém, že člověk může svoje volební právo "prodat" státu za nějaký nepodmíněný příjem. Dejme tomu v řádu 30 tisíc ročně. Zásadně by to omezilo sociální korupci voličů, politici by už nemohli voliče lovit na svoje sliby. V systému by zůstali jen lidé, kteří mají jinou motivaci, než osobní profit. A ve finále by to erár přišlo levněji...
Avatar - našinec}
našinec
9. února 2024 • 12:02
@Uživatel_5734171 Tohle by slibotechně nezabránilo.
TCerny
9. února 2024 • 16:11
@Uživatel_5734171 V malem 84 mil. Nemecku , kde ziji uz 50 let mame samozrejme korespondenci volby uz nejmene 70 let bez nejmensich problemu.
Hned po valce v Praze jsem musel s rodici do volebni mistnosti no a v tomto malilinkatem Cesku tam vsichni museji i o 70 let pozdeji a ackoli tam nikdy zadne korespondencni volby nemeli maji v Cesku obavy " z podvodu".
My Cesi ( jsem take Cech neb jsem se narodil za valky v Praze i kdyz obcanstvi ceske nemam ) mame spolu s Polaky povest vysoce nadprumernych zlodeju ale proc by Okamura a spol. mel mit strach z "volebnich podvodu" pri potencialni korepondencni volbe in spe, ktera se v Cesku nikdy nekonala je projev zvlastni obscedantni anxiosity.
TCerny
9. února 2024 • 07:43
Zabomysi spory a kazdodenni objevovani Ameriky v tomto Cesku .
Ziji uz 50 let v Nemecku , volim samozrejme pokazde a vzdy per post-nikdy jsem nebyl ve volebni mistnosti.Kdyz korespondencni volba zcela bezproblemove funguje v 84 mil. malem Nemecku, proc by nemela fungovat v v jeste daleko mensim Cesku, na Kypru nebo na Malte to ja, teprve 80 lety chirurg narodivsi se v Praze jeste uprostred valky nechapu!
viktor viktor
9. února 2024 • 13:43
@TCerny …Proč ji nemají v chytrém a tím pádem bohatém Švýcarsku ? Přes 1mil. jich žije mimo. Protože to nejsou hlupáci a proto jsou také bohatí…Proto také nemají Euro. Češi jsou v průměru naklonění podvodům a proto nevidím korespondenční hlasování jako vhodné a vůbec ne nutné. Švýcaři budou mimochodem hlasovat o přijetí 13. důchodu. Něco pro vás s těmi žebračenkami…🤪. I když Fiala má signály…🤡
lennon
9. února 2024 • 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
11. února 2024 • 08:38
@lennon 😂😂😂
TCerny
9. února 2024 • 15:55
@viktor viktor Ale samozrejme, ze v Nemecku , kde ziji uz 50 let korespondencni volby mame uz asi 70 let !
Ja volim kazdorocne vsude mozne a ausschließlich korespondencne a ve volebni mistnosti jsem nikdy nebyl.
V 84 milionovem malem Nemecku korespondencni volby mame , a zadne podvody jsem pri om nezregistrovali.Zda s korepondencni volbou maji v malilinkatem 7 mil. Svycarsku , Malte , Kypru nebo Cesku a v Burkina Faso je jiste jejich regionalni problem.
lennon
10. února 2024 • 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jiří Krenk
9. února 2024 • 07:32
Komunista prezident a vláda se schází s nacistama a podporuje Ukrajinu kde jsou zřejmé nacistické sklony tak kde tedy žijeme ne v totalitě tak v nacis­ticko­komu­nistic­kem státě tak to je paráda.
lennon
9. února 2024 • 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uživatel_5685455
11. února 2024 • 13:40
@lennon A ty ho ani nemáš!
Avatar - epr3}
epr3
9. února 2024 • 06:34
...Ze znaků totalitního režimu nenajdete v České republice nic,“ dodává poradce prezidenta Pavla...Tak já jsem minulý totalitní režim zažíval na vlastní kůži 27 let a jeho znaků je k nalezení více než dost. Cenzura nepohodlných webů a pokus o udavačský web ministra Rakušana je jen š***čka ledovce.
Právníky by měli za veřejné lhaní stejně veřejně mlátit.
Miroslav Hraběta
9. února 2024 • 08:44
@epr3 Kysela nemůže za to, že jsi lhář a navíc slabomyslný. Bys potřeboval na měsíc na uran, abys viděl, co je to totalita, hovňousi.
Avatar - epr3}
epr3
9. února 2024 • 12:55
@Miroslav Hraběta Fakt nemůžu za to, že jsi hluchej, slepej a ještě blbej.
lennon
9. února 2024 • 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
10. února 2024 • 09:09
@lennon Co je to dezinformační web? Takový, který se nelíbí Fialovi, nebo Rakušanovi, nebo tobě?
lennon
10. února 2024 • 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
11. února 2024 • 08:39
@lennon Definuj to a nežvaň!
Lerak1
9. února 2024 • 06:30
Eqvilibristika tzv. právníka je úžasná. Největší problém je porušení ÚSTAVY v bodě o TAJNOSTI volby. Žonglování s tím, že doma dochází k oslabení tajnosti je dojemné. Pan právník asi Zapoměl, že se misí jít při volbě za plenru a zde SVOBODNĚ volí (v krajním případě může volební lístek zneplatitt, hodit prázdnou obálku). Pan Kysela by měl spíše navrhnout nechť volební lístky jsou rozdány až ve volební místnosti. To ho nenapadne, je to panák zkorumpované vlády....
Miroslav Hraběta
9. února 2024 • 08:46
@Lerak1 Ty jsi studoval češtinu u Bureše?? Dálkově, že?? 😃😃
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. února 2024 • 09:21
@Lerak1
"za plenru se jít nemisí", viděl jsi někdy, jak probíhají volby u ležících pacientů v nemocnicích či LDN? Je zajímavé, že tohle odpůrce korespondenční volby vůbec netrápí. A je to logické, protože jsou to jejich voliči, hlavně v těch důchoďácích...))) A prof. Kysela nemusí nic navrhovat, on NENÍ ZÁKONODÁRCE!!!! On to jen erudovaně komentuje, což je na tebe zjevně moc složité...
P.S. Jinak zde existuje editace textu a člověk by si měl umět ty překlepy opravit, je to elementární úcta k dalším uživatelům...
lennon
9. února 2024 • 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
10. února 2024 • 09:11
@lennon Celá "vyspělá" Evropa taky má sebezničující Green deal, Fit for, OZE, biopaliva, padesát nebo více druhů euro***ů a je to dobře? Až začnou skákat z okna, budeš skákat taky?
lennon
10. února 2024 • 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - epr3}
epr3
11. února 2024 • 08:40
@lennon Dokonce až tak, že z Německa začínají kvůli drahým energiím utíkat firmy do Ameriky, což byl ale prvotní zájem. Jenže to prosťáčci jako ty, nikdy nepochopí.