Komentáře
RASPUTIN
UkrajinSSká snaha záporně nálepkovat každého kdo se neklaní velké Ukrajině a její válce proti zlému Rusku, je ubohou snahou zakrýt polofašistické manýry Ukrajinců v celém světě.
Důchodci ty nároky mají větší asi nevíte co třeba stojí léky ??
Jen na léky na TK date měsíčně okolo 2000.- Kč
Jen na léky na TK date měsíčně okolo 2000.- Kč
Vláda tápe ve všem, tak proč by netápala v tak důležitém jaderném tendru. Je to vláda diletantů, kteří tvrdili, že mají řešení na všechny problémy v šuplíku a za 2 roky vládnutí dokázali pouze to, že je ČR ve snad všech mezinárodních ekonomických srovnávacích statistikách na posledních místech. Navíc jsou ve vládě strany, které v minulosti dělaly v rámci zeleného blbnutí všechno, aby jaderná energetika zmizela v EU i ČR.
@Papanikula Pokud se nepletu,tak greendeal v Bruselu podepsal jako premiér právě Babiš a ten ve vládě zrovna není, že se tím nechlubí, chápu, nehodí se to do krámu. Ty mezinárodní tabulky by mě moc zajímaly. Celkem mě dost baví, jak si mnozí myslí, že kdyby se např. nekupovala letadla,rozpustila armáda, nepodporovala UK, že by se tyto peníze rozdělily do sociálních dávek a důchodů a nastal by opět bezpracný socialistický blahobyt.
Je mně z toho trochu smutno, tolik blbosti najednou, nu což idiocie je prostě nesmrtelná, jen se v poslední době více vyhrocuje, i díky všehoschopným asociálním jedincům typu Babiš, Havlíček apod.
Je mně z toho trochu smutno, tolik blbosti najednou, nu což idiocie je prostě nesmrtelná, jen se v poslední době více vyhrocuje, i díky všehoschopným asociálním jedincům typu Babiš, Havlíček apod.
@Vít Chmelař tak závazek 2 % HDP na obranu
Plni pouze z 30 členských státu NATO
Pouze
7 !! / slovy sedm /
Plni pouze z 30 členských státu NATO
Pouze
7 !! / slovy sedm /
Uživatel_5693534
@Papanikula Taky když k něčemu dojde, tak se pak ty státy, co nedávají 2% nesmí divit, když se na ně ostatní vykašlou.
@Vít Chmelař ty peníze se mají rozpustit do investic .
A ano důchodcům přidat .
Zkuste vyžit s průměrným duchodem 20 tisíc měsíčně
A ano důchodcům přidat .
Zkuste vyžit s průměrným duchodem 20 tisíc měsíčně
Uživatel_5693534
@Papanikula A víte kolik rodin musí vyjít z 20 tisíc a do toho živí děti, musí si platit cestu do práce atd.? A taky to zvládají. Důchodci už nemají takové nároky. Naši z toho důchodu vyjdou naprosto s přehledem a to pořád někde ***jí autem po výletech.
@Vít Chmelař… Babiš podepsal Greendeal ve fázi , kdy se rámcově jednalo o ochranu přírody, ale bez “ hloupých “ detailů, které následovaly později při jejím detailním zpracování. Proti těm se od začátku jasně postavil a myšlenku ochrany přírody označil za zneužitou. Dobře si vše nastudujte, panikáři. Nakupovat letadla ano, ale ne ta nejdražší…Jenom tady lžete !
@viktor viktor Vy musíte toho Bureše-Bláboliše omlouvat vždy i když prokazatelně nemá pravdu. Bureš je prostě hňup. Druhé kritizuje za to co sám dělal. Sám krade a na druhých vidí i nit,sám byl agent Stb a na Pavlovi nenechá nit suchou, Sobotkovi vyčítal že jeho ministři neumí anglicky a jeho Dlužena-Schilerka trapně utekla před novináři,když chtěli s ní mluvit anglicky. Nesnáším lidi bez sebereflexe. Ti jsou nejhorší.
@Richatd Šebesta…Na to , co píši jsou důkazy a ne plané fabulovaní a JPP ( jedna paní povídala ) a “ však oni mu to jednou dokáží …” apd. Už 10 let se mu snaží něco “ hodit “ na hlavu, ale stále nic. Jinak jej beru jako úspěšného podnikatele, což někteří závistiví čecháčkové jaksi nemohou strávit. Úspěšných podnikatelů si u nás vážíme a víme proč. To špion Pávek nevytvořil nikdy nic pořádného a je dodnes jen dojičem státních financí a dříve i členem silových složek komunismu. A jeho rudá minulost , i jeho ženy, může soutěžit i s V.I.Leninem. Pochopitelně, ani jednoho z nich bych nechtěl vidět na Hradě . Už z morálních důvodů ne. Nakonec, navrhnout za kandidáty řadu lidí, kteří měli s KSČ co do činění ( a tomu tak bylo ! ) , ukazuje na kultůrní úroveň českých voličů.
@Vít Chmelař 
Idiocie je dle mého váš výrok, že by se uspořené peníze, vrážené do " hon na Rusa " , tedy přesněji ukrajinské války rozdělily mezi naše důchodce a došlo by tím na "bezpracný socialistický blahobyt."
Pane, vy jste blb, promiňte! Ti důchodci celou tu dobu tady pracovali, aby vám ten váš "kapitalistický " blahobyt zajistili.
Je trapný takhle mluvit o staré generaci a trapnější je, že starou generaci Ukrajiců tady léčíme, stavíme na nohy a to na úkor těch starých našich - a o tom s vámi vůůůbec debatovat nebudu, neboť je o pravda.Zdravotních pojišťoven se ptejte ! .
---
Armádu bez tak máme už jen profesionální, ale nikdo nebrání, abyste narukoval na Ukrajinu a jistil " hon na Rusa " tam odtud , když Zelenskýmu zdrhla jeho armáda a stojí u nás frontu na dávky a o rok prodloužení " ozdravného " pobytu na cizinecké policii.

Idiocie je dle mého váš výrok, že by se uspořené peníze, vrážené do " hon na Rusa " , tedy přesněji ukrajinské války rozdělily mezi naše důchodce a došlo by tím na "bezpracný socialistický blahobyt."
Pane, vy jste blb, promiňte! Ti důchodci celou tu dobu tady pracovali, aby vám ten váš "kapitalistický " blahobyt zajistili.
Je trapný takhle mluvit o staré generaci a trapnější je, že starou generaci Ukrajiců tady léčíme, stavíme na nohy a to na úkor těch starých našich - a o tom s vámi vůůůbec debatovat nebudu, neboť je o pravda.Zdravotních pojišťoven se ptejte ! .
---
Armádu bez tak máme už jen profesionální, ale nikdo nebrání, abyste narukoval na Ukrajinu a jistil " hon na Rusa " tam odtud , když Zelenskýmu zdrhla jeho armáda a stojí u nás frontu na dávky a o rok prodloužení " ozdravného " pobytu na cizinecké policii.
Po parlamentních volbách bude Babiš premiér, zahořklý proti Ukrajincům. Vypakuje je zpět na Ukrajinu a o to jde.
Tam docházejí vojáci a Fiala jim je nepošle, tedy schválně nakrkli Babiše a vojáci budou! ☺
Tam docházejí vojáci a Fiala jim je nepošle, tedy schválně nakrkli Babiše a vojáci budou! ☺
Uživatel_5693534
@Uživatel_237602 To si nepomůžou. O dočasnou ochranu v České republice požádalo dosud přes 310 tisíc lidí, kteří prchají z Ukrajiny před válkou. Tři čtvrtiny (74,4 procenta) z dospělých uprchlíků představují podle údajů ministerstva vnitra ženy.
Při detailnějším pohledu na věkové složení uprchlíků je patrné, že 40 procent představují děti a mladiství.
Největší skupinu z nich (21,2 procenta) tvoří děti mezi 6 a 15 lety. Mezi příchozími je však i téměř pět procent dětí do tří let věku a šest procent dětí od tří do šesti let.
Při detailnějším pohledu na věkové složení uprchlíků je patrné, že 40 procent představují děti a mladiství.
Největší skupinu z nich (21,2 procenta) tvoří děti mezi 6 a 15 lety. Mezi příchozími je však i téměř pět procent dětí do tří let věku a šest procent dětí od tří do šesti let.
@Uživatel_5693534
Kdyby bylo víc policajtů a mohli tedy probrat víc Prahu, pak z ilegálů pochytaných po stavbách by hravě dali 2 divize a z přihlášených divizí 5 ! A vy máte špatná čísla.V létě byly všude v metru bilbordy v Praze, že jich je "480 000 " a douška k tomu byla : to zvládnem "! Pravda a současně se vyrojily bilbordy " Jsem pozitivní na HIV a mohu mít děti " , hm , hm , ale HIV nebylo v ukrajinštině.
- škoda, velmi nutné !!!!
Kdyby bylo víc policajtů a mohli tedy probrat víc Prahu, pak z ilegálů pochytaných po stavbách by hravě dali 2 divize a z přihlášených divizí 5 ! A vy máte špatná čísla.V létě byly všude v metru bilbordy v Praze, že jich je "480 000 " a douška k tomu byla : to zvládnem "! Pravda a současně se vyrojily bilbordy " Jsem pozitivní na HIV a mohu mít děti " , hm , hm , ale HIV nebylo v ukrajinštině.
- škoda, velmi nutné !!!!
RASPUTIN
UkrajinSSká svoloč napadá i naše přední politiky. Hnát tu svoloč ze země České, hnát ji a její příznivce, až se jim bude za patama prášit.
Uživatel_5693534
@RASPUTIN Jaký přední politiky? Babiš je poze řadový poslanec a navíc Ukrajinci mají pravdu, to tě tak ***, že mají pravdu? Vždyť ty seš taky typická bakterie ruskýho světa, tak se za to nestyď.
@Uživatel_5693534 Táhněte na Ukrajinu a nedělejte z CZ stále chudnoucí ČUR ( Česko/Ukrajinskou republiku ) a z obyvatel č*r*ky. Díky fialovcům nemá CZ ani předcovidovou úroveň. Nemluvě o demografické katastrofě. Hlupák Jakeš byl ještě , oproti ještě hloupějšímu narcisovi Fialovi , chytrý Ferda Mravenec.
@Uživatel_5693534
Hele , tak prrr !
Ukrajinci, kdyby byli tak pravdiví , jak říkáš, tak dávno mají po 30 letech svobody os Ruska i Putina s tím svým bohatstvím a pšenicí ráj na zemi.
Tak jak to, že je tam život doslova na hnoji, ráj se nekoná a korupce bují a pravdiví jsou až když jsou schovaný za zástěrou hodpodyň z Česka!
Hele , tak prrr !
Ukrajinci, kdyby byli tak pravdiví , jak říkáš, tak dávno mají po 30 letech svobody os Ruska i Putina s tím svým bohatstvím a pšenicí ráj na zemi.
Tak jak to, že je tam život doslova na hnoji, ráj se nekoná a korupce bují a pravdiví jsou až když jsou schovaný za zástěrou hodpodyň z Česka!

Jak vůbec může český novinář šířit takové bláboly. Stále se snažíte nakakat lidí, rozdělit jejich názory. Proč??? Mezi Rusofily nacházím lidé velmi inteligentní, příjemní se zájem o kvalitní politiku České republiky a mezi lidmi, kteří by měli dělat kvalitní politiku nacházím lidí, kteří jsou ke dvou věcí, bohužel obě jsou sprosté. Zkuste přemýšlet, nebo se chcete vrátit do doby Protektorátní, kdy se lidé báli ukázat svoji tvář, neb se báli souseda. Tako hloupost a řešíme to zde.
Řekové své ruské zbraně(ne žádný šrot) předalo Ukrajině a dostávají výraznou slevu při nákupu F-35. Toto nebyla paní Černochová domyslet, nebo svoji roli hrají právě finance, které se hodí i pro své....
Řekové své ruské zbraně(ne žádný šrot) předalo Ukrajině a dostávají výraznou slevu při nákupu F-35. Toto nebyla paní Černochová domyslet, nebo svoji roli hrají právě finance, které se hodí i pro své....
@Ladislav Sedlák Co takhle se vrátit zpět do zvláštní školy a zkusit se naučit češtinu? Že podporujete Bláboliše se nedivím, vždyť blábolíte stejně jako on. Váš komentář kromě mnoha pravopisných chyb je plný naprostých nesmyslů. Skáčete od ničeho k ničemu přesně jako váš idol Bláboliš. Jediné, co jsem z vašeho příspěvku pochopil je to, koho podporujete. Bláboliše a jeho firmu ANO a taky ruSSáky v jejich agresi proti Ukrajině.
@malylibor ...Jako fanatický trouba jsi již od dětství, nebo to začalo až po Covidu ? A matematiku zvládáš jako Stanjura, jinak by jsi pochopil, co myslí, když hovoří o variantách ROZUMNÉHO nakupování letadel.
@malylibor Já se Vám omlouvám, je to jen pro kamarády z VŠ, Možná až se z Vás stane rozumný člověk, pochopíte sám,
@Ladislav Sedlák ...Vy pacienti dr. Chocholouška máte asi všichni VŠ ? Ale možná tak komunistickou Sorbonu jako mamina agenta Pávka. Podle toho to v CZ taky vypadá...A k tomu 🤡 elektrikář ministrem financí. To snad nemají ani v Kongu 🤣.
@malylibor Souhlasím s tím že dotyčný soudruh podporuje agenta Bureše a blábolí 5 přes 9 jak on tak Bureš-Bláboliš.
@malylibor Vláda tápe ve všem, tak proč by netápala v tak důležitém jaderném tendru. Je to vláda diletantů, kteří tvrdili, že mají řešení na všechny problémy v šuplíku a za 2 roky vládnutí dokázali pouze to, že je ČR ve snad všech mezinárodních ekonomických srovnávacích statistikách na posledních místech. Navíc jsou ve vládě strany, které v minulosti dělaly v rámci zeleného blbnutí všechno, aby jaderná energetika zmizela v EU i ČR.
@malylibor
tak za 1) v diskuzích se druhému neopravuje čeština. Sleduje se obsah.
za 2) z tvého příspěvku jsem pochopila akorát prvoplánově nasazovat na Babiše a jedince , kteří se zasekli na antiBabiš já beru jako low cost level.Ty mi připomínáš tu Mirku Němcovou.
Ta je asi tak na tom se svou zaťatostí, jako kdysi Anežka Hodinová Spurná Holky si můžou podat ruku !


tak za 1) v diskuzích se druhému neopravuje čeština. Sleduje se obsah.
za 2) z tvého příspěvku jsem pochopila akorát prvoplánově nasazovat na Babiše a jedince , kteří se zasekli na antiBabiš já beru jako low cost level.Ty mi připomínáš tu Mirku Němcovou.
Ta je asi tak na tom se svou zaťatostí, jako kdysi Anežka Hodinová Spurná Holky si můžou podat ruku !



lennon
@Ladislav Sedlák
“ nakakat lidí” tak to potom jo😂
“ nakakat lidí” tak to potom jo😂
Uživatel_5693534
@Ladislav Sedlák Inteligentní rusofil🤣🤣🤣 No to je chucpe.
Směšné seznamy, dávají tam lidi jen proto, že neříkají co Ukrajina chce slyšet, jak není nota podle Ukrajiny, tak jsou všichni proruský 🤣
Přijde mi to dost trapné.
Přijde mi to dost trapné.
Koukám, že ti pacienti od Hujera Fialky se tu mohou v nadávkách přetrhnout, ale statistiky nám napovídají, že to s tou Strakovkou vypadá hodně bledě. Tedy, spíš na hnědo …🤣🤣🤣
Jan Nowak
Výborný název "Ruské bakterie" " Bakterie se musí potírat. Ty jsou fakt v Česku dost rozlezlé !
RASPUTIN
@Jan Nowak .. No rozlezlé jsou zde spíše "Ukrajinské bakterie", že ferdo. Jinak máš pravdu, bakterie se musí potírat.
Uživatel_5693534
@RASPUTIN Ruské opice je třeba likvidovat, nemají na Ukrajině co dělat, jsem hrdý, že naše zbraně Ukrajincům v tomto velmi dobře slouží.
RASPUTIN
@Uživatel_5693534 ...Abych se přiznal, je mi z té tvé hlouposti docela trapně.
Babiš si za to sám nemůže, bylo to Ukrajině podsunuto podivným neseriózním spolkem „Evropské hodnoty“ a jim podobnými. O Ukrajině ten jejich nechutný seznam „Bakterie ruského světa“ jen napovídá, že si drze nevhodně dovolují kde co, když jsou dnes tak nekriticky hájeni.
Uživatel_5693534
@denisz Ukrajině to bylo podsunuto? A kdo podsunul nám, co Babiš říká v přímém přenosu? Kdybych měl sestavit ten seznam já, tak naprosto shoduje s tím Ukrajinským. Babiš je odporný bezcharakterní člověk, který klidně nechá zlikvidovat vlastní dítě, když z toho bude mít prospěch.
@Uživatel_5693534 Pokud byste byl nestranný, tak byste to nemohl napsat poté, co současná vláda upřednostnila cizí státní příslušníky před těmi svými. Když jsem četl některé prorežimní soudružky, tak by klidně nechaly zemřít vlastní děti hladem, jen aby mělo ukrajinče co jíst.
Uživatel_5693534
@našinec Pokud bys uměl aspoň trochu počítat, zjistil bys, že naše pomoc Ukrajině nás nestojí ve výsledku vůbec nic. A pokud těm Ukrajincm závidíš i bombu v domě a to, že se musí trmácet do jiné země, tak seš ubožák a nevím jak ty, já bych s nima neměnil.
@Uživatel_5693534
Hlupáku, jeho " dítě " šla zlikvidovat Sabina Slonková.Měla"! sólo kapra " a jela za ním až do Švýcarska.Vtáhla do toho i jeho matku a rozmazávala lék. diagnózy Babiše ml. , což je taky mimo zákon !
Vzhledem k takto nemocnmu člověku etika nulová!Hlavně když si omočí v kauze Čapí hnízdo a kariérně vyletí nahoru
Hlupáku, jeho " dítě " šla zlikvidovat Sabina Slonková.Měla"! sólo kapra " a jela za ním až do Švýcarska.Vtáhla do toho i jeho matku a rozmazávala lék. diagnózy Babiše ml. , což je taky mimo zákon !
Vzhledem k takto nemocnmu člověku etika nulová!Hlavně když si omočí v kauze Čapí hnízdo a kariérně vyletí nahoru

Uživatel_5693534
@bella. Myslím, že mladej Babiš jasně řekl, co je jeho fotr za kripla, kdo normální nechá odvléct vlastní díté rusákama na okupovaný území. A když se mají potkat tváří v tvář, musí mezi sebou mít ochranku, to mluví za vše. Odkopl své první děti a s bakelitovou Monikou si pořídil nové.
@bella. Vy jste dobře ujetá ! Větší nesmysl jsem už dlouho neslyšel. Sabina Slonková je jedna z nejlepších investigativních novinářek. Dělala pouze svou práci, když se snažila zjistit pravdu o Burešových zločinech a podvodech a lžích. Nastudujte si něco tr.právu a zákonech jste blbá jako vagon tupých bruslí.Naopak Bureš-Bláboliš měl skončit ve vazbě,neb jeden z důvodu vazby je, že obviněný bude působit na svědky. Což agent Bureš dělal,když chtěl protiprávně unést svého syna na Krym aby nemohl proti němu vypovídat. Když ho chtěl údajně léčit proč ho unášel na Krym ? Mohl se léčit u nás nebo ve Švýcarsku. To pochopí a uzná každý kdo není buď Burešův fanatik nebo blázen.
Babiš je zruda s geny Jozefa Tisa. Je schopen zradit Česko zrovna tak, jako to udělal Tiso v roce 1938.
Dost připomíná Hitlera. Ten přitáhnul do Německa z Rakouska a tenhle dráteník přitáhl do Čech z Felvidéku. Povahově a mentálně jsou si tihle dva gauneři dost podobní. Jenom Hitler tolik nekradl a ovládal němčinu bez dialektu.@Jiří Tesař
@Tomáš Kostelecký Jen malý dovětek . A to se nechci zastávat agenta Bureše, on opravdu krade. Rakušané mluví německy stejně jako Němci, Slováci nemluví česky ale slovensky a to je trochu jiný jazyk.
Uživatel_5693534
@Richard Šebesta No ale Babiš nemluví ani Česky, ani Slovensky.
@Richard Šebesta
Nemohla jsem odpovědět ke Slonkové, tedy to udělám zde!
Něco jiného je investigativní novinařina a něco jiného je, když si ta nána pozve bulvár.A úplně něco jiného bylo slyšet obluzeného Babiše ml. , když ho přepadla s jeho matkou v bytě.Sorry jako, tohle pro slušné lodi je moc!
A nenadávej mi!
Já na to nejsem zvyklá! To si zkoušej doma !
TEČKA!!!!!
-------------

Nemohla jsem odpovědět ke Slonkové, tedy to udělám zde!
Něco jiného je investigativní novinařina a něco jiného je, když si ta nána pozve bulvár.A úplně něco jiného bylo slyšet obluzeného Babiše ml. , když ho přepadla s jeho matkou v bytě.Sorry jako, tohle pro slušné lodi je moc!
A nenadávej mi!
Já na to nejsem zvyklá! To si zkoušej doma !
TEČKA!!!!!
-------------

Já bych řekl že Babiš je odporná lidská kreatura která se kdy vyskytla .
@jir-ka … Nepleť se. Díváš se do zrcadla..
@jir-ka
Milý Jir-ko, proč je Babiš zrůda?
Ze je byznysák a má prachy?
Využil zákonů, které tady odsouhlasilo ODS a to s plnou podporou " osvíceného " pana prezidenta " Havla, později Klause a premiérů Topolánka, Nečase .....Prodal se tu zbrojařský průmysl, sem tam fabriky, vrátily se činžíáky, z kterých potomci majitelů vyháněli lidi z nájmu na dlažbu , Gott to roztáčel v bordelu Discoland u Jonáka , ten se mj. soudil s manželkou o výživné a pak ji nechal zastřeli, Gott získal dohozenou vilku na Smíchově " Bertramku " , ale jinak je " křišťálově " čistý, lidi se nacházeli v sudech na dně Orlíku , všude vznikaly herny, na každém kroku , zdražila se ze dne na den elektřina o 100 %, pak plyn a pak nájmy v jednom čtvrtletí sakumprásk všechno, ale platy , mateřské zůstaly stejné. Klaus vzkázal, utáhneme si opasky a začal rozdávat astronomické částky za " zlaté padáky " , místa radnicích obsadili ODS , volení zpovykovanými, náhle vzniklými živnostníky, ti dnes fňukají, že mají malé důchody , protože zákon dovolil příjmy do 60 tis. a nepátral , zda nepodvádí , tak dávali nejmenší daně, matky samoživitelky s jejich dětmi měly dle toho prťavé výživné , soc. péče nebyla štědrá , jak nyní .Vrátil se Barrandov, Lucerna , pozemky a vily Havlovým .... a vrátl se Orlík Schwarzenbergovi, dostali dotace na opravy , ......, Vznikly školy , kde se tituly " prodávají "
Privatizovali se obecní byty, z nichž první si věnovali radní z ODS a spřátelených stran. Dodnes se nestaví pro běžné pracující občany, ale pro bohatější.I toto jsou pohrobky zákonů pro developery.
Babiš udělal podfuk s Čapím hnízdem, ale jak čerpat dotace je dílo vládnoucí ODS přeneseně pak z Bruselu.Jak je možné, že to nekontrolovali při oné dotaci na místě? Zeman je ve stáru korouhvička jednou Rusko ano, podruhé ne.
Říkám si proč lidi takhle nelynčují Bakalu ! Ten zdrnul do Švýcar a je vysmátej.Babiš aspoň trocu za Česko kopá v Bruselu, Fiala vůbec ne.
Milý Jir-ko, proč je Babiš zrůda?
Ze je byznysák a má prachy?
Využil zákonů, které tady odsouhlasilo ODS a to s plnou podporou " osvíceného " pana prezidenta " Havla, později Klause a premiérů Topolánka, Nečase .....Prodal se tu zbrojařský průmysl, sem tam fabriky, vrátily se činžíáky, z kterých potomci majitelů vyháněli lidi z nájmu na dlažbu , Gott to roztáčel v bordelu Discoland u Jonáka , ten se mj. soudil s manželkou o výživné a pak ji nechal zastřeli, Gott získal dohozenou vilku na Smíchově " Bertramku " , ale jinak je " křišťálově " čistý, lidi se nacházeli v sudech na dně Orlíku , všude vznikaly herny, na každém kroku , zdražila se ze dne na den elektřina o 100 %, pak plyn a pak nájmy v jednom čtvrtletí sakumprásk všechno, ale platy , mateřské zůstaly stejné. Klaus vzkázal, utáhneme si opasky a začal rozdávat astronomické částky za " zlaté padáky " , místa radnicích obsadili ODS , volení zpovykovanými, náhle vzniklými živnostníky, ti dnes fňukají, že mají malé důchody , protože zákon dovolil příjmy do 60 tis. a nepátral , zda nepodvádí , tak dávali nejmenší daně, matky samoživitelky s jejich dětmi měly dle toho prťavé výživné , soc. péče nebyla štědrá , jak nyní .Vrátil se Barrandov, Lucerna , pozemky a vily Havlovým .... a vrátl se Orlík Schwarzenbergovi, dostali dotace na opravy , ......, Vznikly školy , kde se tituly " prodávají "
Privatizovali se obecní byty, z nichž první si věnovali radní z ODS a spřátelených stran. Dodnes se nestaví pro běžné pracující občany, ale pro bohatější.I toto jsou pohrobky zákonů pro developery.
Babiš udělal podfuk s Čapím hnízdem, ale jak čerpat dotace je dílo vládnoucí ODS přeneseně pak z Bruselu.Jak je možné, že to nekontrolovali při oné dotaci na místě? Zeman je ve stáru korouhvička jednou Rusko ano, podruhé ne.
Říkám si proč lidi takhle nelynčují Bakalu ! Ten zdrnul do Švýcar a je vysmátej.Babiš aspoň trocu za Česko kopá v Bruselu, Fiala vůbec ne.
Uživatel_5693534
@bella. Nevyužil zákonů, šel do politiky, aby ty zákony vytvořil ve svůj prospěch, prospěch svých firem. Když byl odstaven od moci, tak je nepříčetný a jejo chování hysterické. Stejně jako jejich podržtašek Shillerový a Havlíčka.
Koukám, že toho Nutellu a obsah Strakovky nemá v Česku skoro nikdo rád. A KSČ na Hradčanech je na tom také bídně. Ty statistiky…
RASPUTIN
Ukrajinci byli jako vojáci na tancích a pod hlavičkou SSSR a většinově jako první v ČSSR při okupaci v srpnu 1968. Byli to právě oni, kdo zde páchal zvěrstva na civilistech o kterých nás, když se to hodí, informuje ČT. A teď si tyto morální zrůdy dovolují napadat naše přední politiky. Proto nemám Ukroše rád a nepřeji jim a jejich zrádcovským podporovatelům nic dobrého.
@RASPUTIN - no koukám trefa do černého, při níž ses nám Rasputine pěkně po frojdovsku coby proruský odpad odkopal. A to si ještě nevytáhl, že Brežněv byl vlastně Ukrajinec.
Ale kdyby jen Rasputin. Stálo by to za sociologickou studii, čím že průhledně bezohledný psychopat Babiš, kterému viditelně jde o destrukci demokracie s cílem totalitně vládnout a tak stát a jeho občany pohodlně okrádat, si kromě mentálního plebsu získal i tolik jinak rozumných lidí.
Od řadových obecních zastupitelů, přes starosty, krajské zastupitele, hejtmany až po zákonodárce v Parlamentu i členy vlády. O kvantu lidí v řadách úřednictva, ale i policie či justice nemluvě.
Osobně nechápu, to je jak do baráku si masového vraha Roubala vědomě pustit ... čímž z fialovců dobroděje nedělám, ale ...?!
Ale kdyby jen Rasputin. Stálo by to za sociologickou studii, čím že průhledně bezohledný psychopat Babiš, kterému viditelně jde o destrukci demokracie s cílem totalitně vládnout a tak stát a jeho občany pohodlně okrádat, si kromě mentálního plebsu získal i tolik jinak rozumných lidí.
Od řadových obecních zastupitelů, přes starosty, krajské zastupitele, hejtmany až po zákonodárce v Parlamentu i členy vlády. O kvantu lidí v řadách úřednictva, ale i policie či justice nemluvě.
Osobně nechápu, to je jak do baráku si masového vraha Roubala vědomě pustit ... čímž z fialovců dobroděje nedělám, ale ...?!
RASPUTIN
@Pavel Maleček...... Ferdo, pokud oslavuješ Ukrajince jejichž vojáci tady v srpnu 1968 Ukrajinci a pod hlavičkou SSSR stříleli naše občany, tak jsi stejná morální zrůda jako oni a měl bys na Ukrajinu odejít.
První vlna ruských okupantů , v srpnu 1968,byli, povětšinou, šikmoocí Asiaté
z východních republik SSSR. A pokud si myslíš, že vojáci v bolševických armádách byli umísťováni v blízkosti domova, tak to bylo přesně naopak. To bylo i u nás , že branci z Cech narukovali na Slovensko a naopak. Tvoje žvanění podporuje moje přesvědčení o tom, že jsi hloupý a nevzdělaný blb. @RASPUTIN
z východních republik SSSR. A pokud si myslíš, že vojáci v bolševických armádách byli umísťováni v blízkosti domova, tak to bylo přesně naopak. To bylo i u nás , že branci z Cech narukovali na Slovensko a naopak. Tvoje žvanění podporuje moje přesvědčení o tom, že jsi hloupý a nevzdělaný blb. @RASPUTIN
@Pavel Maleček
Pavle Malečku , pečlivě jsem přečetla tvůj komen a , kromě tvé snahy být za intelektuála jsem neodhalila nic konkrétnějšího .
A tak mi podej vysvětlení k tvému " mentálnímu plebsu "
-----
Že je to blábol, vím. Že chceš být za chytrého je mi jasné.
Ale vysvětli mi proč komplikovaně maskuješ, že " mentálně " na hodnocení nemáš a nutí tě to vyhledávat cizí slova a spojit je pospolu v domnění, že obsahově "souzní " a umocní dojem a ještě to navíc bude vypadat " intelektuálně "
------
A to ses sekl, protože ve mně jsi umocnil nevalný dojem z tebe , kdy mluvíš vatu, vatu, vatu , jen aby sis přisadil
Pavle Malečku , pečlivě jsem přečetla tvůj komen a , kromě tvé snahy být za intelektuála jsem neodhalila nic konkrétnějšího .
A tak mi podej vysvětlení k tvému " mentálnímu plebsu "
-----
Že je to blábol, vím. Že chceš být za chytrého je mi jasné.
Ale vysvětli mi proč komplikovaně maskuješ, že " mentálně " na hodnocení nemáš a nutí tě to vyhledávat cizí slova a spojit je pospolu v domnění, že obsahově "souzní " a umocní dojem a ještě to navíc bude vypadat " intelektuálně "

------
A to ses sekl, protože ve mně jsi umocnil nevalný dojem z tebe , kdy mluvíš vatu, vatu, vatu , jen aby sis přisadil
@RASPUTIN jak to víte? Byl jste v roce 2968 tady? Já ano a vím co tu bylo doooravdy. Vy jste buď papoušek ruské propagandy nebo obycejný lhář.
RASPUTIN
@Vladimír Veselý..... Vláďo, nejen že jsem byl tady, ale jako voják ve Slaném jsem s nimi přišel do styku hned první dny, kdy jsme se přetahovali o kasárna. Takže mluvím z vlastní zkušenosti. Alespoň ve středních Čechách a v Praze to byli většinově Ukrajinci.
Hulin No More
@RASPUTIN kolikrát tě znásilnili?
@Vladimír Veselý …Nebuďte smutný. Nejste sám. Vy jste na tom jenom s těmi čísly jako ten Stanjura 🤪🤪🤪
@Vladimír Veselý
V 1968 - vpád vojsk Varšavské smlouvy!
Pokud jste tady byl, pak sakra musíte vědět, že sem přišli hlavně početně Ukrajinci!A to bez debat! Byli nejblíž a pokud vám pamětníci napoví, sbírali je i z polí. Někteří neuměli ani číst a psát! Když se ocitli v ČR , byli jak v nebi - byli jsme pro ně Amerika.Drancovali obchody, nakupovali boty po haldách, obložený chlebíček viděli prvně v životě a někteří i splachovací záchod ( což platí i o těch co sem měsíčně pořád teď imigrují, vím to! ).
Takže , co tady papouškujete VY?
Protože byli součástí CCCP museli UA poslechnout. Nikdo tohle nerozporuje ,ale je fakt , že většinově pro to hlasovali oni ( a mohl se aspoň některý z nich zdržet) . Z Rusů hlasoval jen jeden pro vpád.
A proč sem přišlo vojsko ?
Inu, protože od USA po Evropu se šířilo hnutí hippies, "Stop the War " svoboda atd. Jednalo se o zvěrstva Vietnamské války, ta je přičítaná USA, ale bylo to kvůli Francii, na to nezapomeňte! V Evropě nejvíc hippie a stop válce bylo ve Francii.A chtít svobodu se dostalo i k nám.Vzniklo "Pražské politické jaro"
Ale z ÚV KSČ -( jen pár hajzlů ) napsalo do Moskvy, ať tady tu obrodu zatrhnou.
V 68 Západ věděl, že sem 21.8. vlítnou Němci, Rusko ( hlavně Ukrajinci ), Bulharsko, Polsko, Madarsko ..a neudělal nic!!!. Byla dohoda neudělat nic!
Po 2. svět. bylo jasně dané území.Západ nás zradil v Mnichově, na Jaltě a pak v 1968 obrazně i v Moskvě a mává s námi i od 2004 vstupu do EU jako s méněcennými! . Češi se ale Západu klaní ,národní hrdost nemají.Tu praktikují pouze vůči Rusku.
Tohle rozum nebere!
V mezidobí od 1968 do 1989 stihly US bombardovat kde co na planetě za pomoci a schválení států NATO !!!!!!! A od 3/1999, kdy jsme se stali členy neseme ty jejich viny taky! Jedná se tam kolektivně.O tom by vám řekl prezident Petr Pavel.Má možnost srovnání, pokud je toho schopen, sloužil těm i oněm.Komu slouží dnes mi není jasné
V 1968 - vpád vojsk Varšavské smlouvy!
Pokud jste tady byl, pak sakra musíte vědět, že sem přišli hlavně početně Ukrajinci!A to bez debat! Byli nejblíž a pokud vám pamětníci napoví, sbírali je i z polí. Někteří neuměli ani číst a psát! Když se ocitli v ČR , byli jak v nebi - byli jsme pro ně Amerika.Drancovali obchody, nakupovali boty po haldách, obložený chlebíček viděli prvně v životě a někteří i splachovací záchod ( což platí i o těch co sem měsíčně pořád teď imigrují, vím to! ).
Takže , co tady papouškujete VY?
Protože byli součástí CCCP museli UA poslechnout. Nikdo tohle nerozporuje ,ale je fakt , že většinově pro to hlasovali oni ( a mohl se aspoň některý z nich zdržet) . Z Rusů hlasoval jen jeden pro vpád.
A proč sem přišlo vojsko ?
Inu, protože od USA po Evropu se šířilo hnutí hippies, "Stop the War " svoboda atd. Jednalo se o zvěrstva Vietnamské války, ta je přičítaná USA, ale bylo to kvůli Francii, na to nezapomeňte! V Evropě nejvíc hippie a stop válce bylo ve Francii.A chtít svobodu se dostalo i k nám.Vzniklo "Pražské politické jaro"
Ale z ÚV KSČ -( jen pár hajzlů ) napsalo do Moskvy, ať tady tu obrodu zatrhnou.
V 68 Západ věděl, že sem 21.8. vlítnou Němci, Rusko ( hlavně Ukrajinci ), Bulharsko, Polsko, Madarsko ..a neudělal nic!!!. Byla dohoda neudělat nic!
Po 2. svět. bylo jasně dané území.Západ nás zradil v Mnichově, na Jaltě a pak v 1968 obrazně i v Moskvě a mává s námi i od 2004 vstupu do EU jako s méněcennými! . Češi se ale Západu klaní ,národní hrdost nemají.Tu praktikují pouze vůči Rusku.
Tohle rozum nebere!
V mezidobí od 1968 do 1989 stihly US bombardovat kde co na planetě za pomoci a schválení států NATO !!!!!!! A od 3/1999, kdy jsme se stali členy neseme ty jejich viny taky! Jedná se tam kolektivně.O tom by vám řekl prezident Petr Pavel.Má možnost srovnání, pokud je toho schopen, sloužil těm i oněm.Komu slouží dnes mi není jasné

Uživatel_5693534
@RASPUTIN To je stejný, jako kdyby teď dávali Ukrajinci vinu nějakým Burjatům jen proto, že jim rusáci přikázali jít do války na Ukrajinu. To je prostě ta odpornost ruských opic a Ukrajinci samozřejmě vědí, že tu vinu nesou jen rusáci a režim v Moskvě. Uvědom si, že rusáci zavraždili miliony Ukrajinců v době, kdy byli součástí SSSR. Češi tady makali pro nacisty, taky nám to někdo vyčítá? Divím se, že tady svou hloupost dávás na odiv.
@Uživatel_5693534
dej sem zdroj o milionech zavražděných Ukrajinců Rusy!
A i jinak si to oprav! Jestliže jdu a postřílím, anebo zapálím sirku , když naženu bezbranné lidi do budovy a škrtnu, nesu hlavně vinu já, nikoli Rusáci.Takže , ty tady obhajuješ vraždy ve jménu svatý války všem, jen ne Rusům. Ukrajina bez viny....Hm, hm. hele, ty fakt máš dost !

A věz, jsi-li součástí jedné armády, pak máš brannou povinnost .
Ukrajina má taky brannou povinnost, tak jak Rusko !
Jenže zkorumpovaný a hodně zvláštní ukrajinský národ se na brannou povinnost , tj. bránit svou zem vyfláknul a zdrhnul Zelenkýmu do světa! Statisíce jejich zběhů by dle zákona měl soudit jejich vojenský soud. Místo toho tady dostávají podporu, vysedávají u piva a než skončí válka, budou mít (kristepane ) všichni české občanství. Zelenkýho v tom nechali, ale - a to pozor! tvrdí všude, jak úžasný prezident. Denně s Ukrajinci všech vrtev mluvím.
Jak říkám je to hodně zvláštní národ!Nekoliduji a nikdy s nimi kolidvatt nebudu.
Vzpomínám na Ukrajince z doby duben, květen 2022, jak rukovali a odjížděli z Česka bránit vlast . Bylo jich ale jen pár.Jsou tam dodnes v nelidských podmínkách .Jejich ukrajinští " bratři " rozesetí v pohodlí EU je tam nechávají pochcípat.
Hm, hm ....
dej sem zdroj o milionech zavražděných Ukrajinců Rusy!
A i jinak si to oprav! Jestliže jdu a postřílím, anebo zapálím sirku , když naženu bezbranné lidi do budovy a škrtnu, nesu hlavně vinu já, nikoli Rusáci.Takže , ty tady obhajuješ vraždy ve jménu svatý války všem, jen ne Rusům. Ukrajina bez viny....Hm, hm. hele, ty fakt máš dost !


A věz, jsi-li součástí jedné armády, pak máš brannou povinnost .
Ukrajina má taky brannou povinnost, tak jak Rusko !
Jenže zkorumpovaný a hodně zvláštní ukrajinský národ se na brannou povinnost , tj. bránit svou zem vyfláknul a zdrhnul Zelenkýmu do světa! Statisíce jejich zběhů by dle zákona měl soudit jejich vojenský soud. Místo toho tady dostávají podporu, vysedávají u piva a než skončí válka, budou mít (kristepane ) všichni české občanství. Zelenkýho v tom nechali, ale - a to pozor! tvrdí všude, jak úžasný prezident. Denně s Ukrajinci všech vrtev mluvím.
Jak říkám je to hodně zvláštní národ!Nekoliduji a nikdy s nimi kolidvatt nebudu.
Vzpomínám na Ukrajince z doby duben, květen 2022, jak rukovali a odjížděli z Česka bránit vlast . Bylo jich ale jen pár.Jsou tam dodnes v nelidských podmínkách .Jejich ukrajinští " bratři " rozesetí v pohodlí EU je tam nechávají pochcípat.
Hm, hm ....
Uživatel_5693534
@bella. No tak jen ten hladomor, co způsobili rusáci na Ukrajině má 6 milionů objetí, na to snad nepotřebuješ zdroj, to jsou základní znalosti historie. No a podivej se, Ukrajinci nejsou pře 30 let s Ruskem v jednom státě, jsou samostatným státem, kolik zemí za tu dobu napadli, kolik zemí okupovali? Nula děvenko nula. No a teď se podívej na Rusáky, dvě Čečenský války, okupace. Okupace a napadení Gruzie, okupace a napadení Ukrajiny. Kam vleze Rusko rozsévá smrt a bídu. Tady jasně vidíš, že všechny ty okupace, včetne té naší se vylíhla v palicích rusáků, je to prostě takovej podnárod odpornej.
No já také protestuji a požaduji zkrácení označení "bakterie ruského světa" o slovo "ruského".
Že ty ovce ten gauner stále umí tak oblbnout.
Nestačím se divit, tenhle časák kdysi založili hodně chytrý lidi. Podle dizkuze pod články soudím, že je velmi oblíben mezi blbečkama. A bohužel, mají nutkání svojí blbost ukázat na odiv. Je teda fakt, že většina je inkognito...
lennon
Čemu se jmenovaní v článku diví? Když něco chodí jako kachna, kejhá jako kachna, tak to asi bude kachna, že? To co všichni dávno vědí se potvrdilo z dalšího zdroje.
@lennon Jenom nechápu, lennone, proč se pod ty své připomínky nepodepíšeš. Plnou hubu keců, ale schovanej za lennonem. Tyhle hrdiny miluju. Nebo máš strach, že tě ministr dezinformací smázne?
Slova, slova, slova. Soudruh Babiš je kouzelník slov. Omlouvám se kouzelníkům za přirovnání. Nelze relevantně použít ani slovo iluzionista. Právě sleduji Harry Potter. A tedy mohu použít slovo Voldemort. Voldemort s lidskou tváří. Při debatě před volbou na prezidenta neváhal opakovaně tvrdit, že poruší povinnost NATO pomoci napadené členské zemi. Mistr slov a překrucovač skutečnosti. Čest práci, soudruhu Babiši
@Mibus Další hrdina schovanej za cizím jménem. A plno keců o demokratech. A nadává, sprostě, lže, překrucuje, atd. A pak se doma naparuje, jak jim to nandal. Seš trapnej...Zamysli se nad sebou...
Uživatel_5693534
@Miloš Hora Je zajímávý, že to, že se někdo nepodepíše ti vadí jen u těch, co kritizují Babiše. Vlastně neni, vždyť seš jen další babišův blbeček. Mimochodem Miloš Hora sis vymyslel, to neni tvoje jméno, to může napsat každý😂
@Mibus …Kolik ti je let ? Sleduješ z nočníčku “ napínavý “ seriál pro děti ? 🤪 A co omalovánky ? Přečti si raději životopis soudruha Pávka…To je „kouzelník “. Kam se hrabe Harry Potter , nebo David Coperfield . A to ho ještě za ty převleky platili komunisti a nyní platí i fialovci z vašich daní…🫣🤮.
Babiše může volit jenom blb a primitiv, kterých máme dost, nebo trotl, který věří jeho pohádkám nebo kariérista, který půjde třeba s nacisty jen pokud mu z toho něco kápne. Jako řemeslný udavač patří k tomu nejhoršímu co dokáže totalitní společnost vygenerovat. Slušný člověk by se štítil i do něj vrazit vidle. Nakonec i Lidice a Ležáky byly výsledkem udavačského jednání.@Mibus
@Mibus
Upozorňuji, že fandím v dnešní době Babišovi, ale je fakt, že některý věci poněkud pak mění.
Přesto - není pro mě přijatelné, aby mi vládl humanitní učitel dějáku a češtiny a přicmrdávaly mu kurzy a školami bez přijímaček nedoučené dámy a fanatičky Pekarová, Černochová a i taková Mirka Němcová.
Byznysák je pro zemi lepší a dost za nás v EU kopá.
"Čest práci " vzkazujte ale spíš našemu panu prezidentovi.Tam je to jako domů
Upozorňuji, že fandím v dnešní době Babišovi, ale je fakt, že některý věci poněkud pak mění.
Přesto - není pro mě přijatelné, aby mi vládl humanitní učitel dějáku a češtiny a přicmrdávaly mu kurzy a školami bez přijímaček nedoučené dámy a fanatičky Pekarová, Černochová a i taková Mirka Němcová.
Byznysák je pro zemi lepší a dost za nás v EU kopá.
"Čest práci " vzkazujte ale spíš našemu panu prezidentovi.Tam je to jako domů

@bella. Aha. Tak teď už je mi to jasné. Hlupačka, která nic neumí a věří, že jí STBák Babiš zajistí lepší život bez práce. Takoví samozřejmě i kolaborují s ruSSákama jakož i s jakoukoliv jinou diktaturou. Už nebudu komentovat vaše lži a proruSSácké dezinformace. A ani ty proBurešovské. Byznysák, co za nás kopá v EU, to je největší hloupost jakou jsem tento rok četl. Je mi vás vlastně dost líto, kolaborantko.
giorgio287
Už milášci fialového vlastizrádce svému idolu vylízali řiť?
Jste zábavní 👏
Jste zábavní 👏
Dostal to, co mu po právu náleží. Nechápu, co se rozčiluje. Pro jeho voliče by to mělo být ocenění, ne?
V Bibli se píše po ovoci poznáte je... První, co kuní ksicht udělal, bylo zpochybnění nákupu amerických supersoniků. Takhle se nikdy demokratická opozice v historii této země nechovala. Tohle byla doména bolševiků nebo Pitomia. A neudělal to náhodou, to zpochybnění nákupu udělal přesně proto, že to chtějí slyšet jeho voliči, kteří mají pro Kreml pochopení... Jinými slovy, můžeš se kuní ksichte třeba postavit na hlavu, ale budeš vnímaný jako ruská hnida...
Je to pátá kolona a v zájmu našeho státu by mělo být je zlikvidovat. Zradili jednou, zradí kdykoliv. @Uživatel_5734171
Ty jsi pěkně houževnatá bukvice. Už jsem tě asi desetkrát žádal, ať mě neotravuješ a furt se na mě lepíš jako hov no na košili. Takže po jedenácté, přestaň mě balit, nejsem *** a vyčkej až budeš tázán. Zatím si skoč za cvokařem a požádej ho ať tě zbaví toho Pávka. Patrně to bude obsese nebo schýza.@Tomáš Kostelecký
@Uživatel_5734171
Hele , drž se radši té bible!
Jak si představuješ " demokratickou opozici " ?
Jako ovci, co se zařadí a mlčí?
Víš co je opozice a proč vzniká?
Jen tak z plezíru asi nevznikne!
Kristepane, ty jsi materiál!

Hele , drž se radši té bible!
Jak si představuješ " demokratickou opozici " ?
Jako ovci, co se zařadí a mlčí?
Víš co je opozice a proč vzniká?
Jen tak z plezíru asi nevznikne!
Kristepane, ty jsi materiál!

Uživatel_5693534
@bella. Ale my máme opozici, která jen čeká co řekne vláda, aby pak mohla říct opak. No taková opozice je k ničemu, uplně k ničemu. Drahá i zadarmo.
Ty UA mají ale výrazy, prej " bakterie Ruska " .Kdybych to vzala hygienicky,tak bakterií tady máme díky nim, že nestíháme léčit a zdravotní pojišťovny platit, ale pokud to mám vzít politicky, tak by měli vědět na UA , že zde se říká :
" Ukrajina se stala vředem na srdci Česka" Takže jsme si kvit!
" Ukrajina se stala vředem na srdci Česka" Takže jsme si kvit!
Hulin No More
@bella. nežvaň
lennon
@bella.
Já jsem to nikdy nikde neslyšel. To zní jako hláška nějakých duševních mrzaků.
Já jsem to nikdy nikde neslyšel. To zní jako hláška nějakých duševních mrzaků.
@lennon
kuní ksicht je hlavně jeden z největších oyebávačů na daních. Korunové dluhopisy, fiktivní reklama atd. Srandovní je, když pak koblihy blekotají, jak je něco placené z daní téhle hnidy...
kuní ksicht je hlavně jeden z největších oyebávačů na daních. Korunové dluhopisy, fiktivní reklama atd. Srandovní je, když pak koblihy blekotají, jak je něco placené z daní téhle hnidy...
lennon
@Uživatel_5734171
Ono na něj jednou dojde, věčně mu ty lži a kšefty na hraně vycházet nebudou.
Ono na něj jednou dojde, věčně mu ty lži a kšefty na hraně vycházet nebudou.
Bakterie ruského světa Babiš platí ze svých daní také válku. Ukrajinské novinářské bahno by mělo držet pysky a o nikoho se neotírat v České republice která draze pomahá jak může. Čechy ať si vůbec neberou do úst.
@Daniel Maxant Od kdy je agent Bureš Čech? Je to Slovák a neurážej Čechy tím, že je házíš do jednoho pytle s tím slovenským šmejdem.
Uživatel_5693534
@Daniel Maxant Babiš platí daně, které jsou mnohonásobně nižší, než dotace za které podniká. Když se podívám na inzeráty, jaké mzdy nabízí, tak je to 17500,- hrubého za práci na směny v podmínkách -10 stupňů.
@Uživatel_5693534
Platí daně, jaké uzákonil stát v době svého zrodu v 1989.Adresuj to Fialovi!Přidá do " balíčku "
Platí daně, jaké uzákonil stát v době svého zrodu v 1989.Adresuj to Fialovi!Přidá do " balíčku "
Uživatel_5693534
@bella. Ty seš opravdu ***amotná, náš stát vznikl v roce 1993, ne v roce 1989. A opravdu si myslíš, že se po celou dobu platí daně, jako v době vzniku státu? Daňový systém s výše daní se mění neustále, naposledy 1.Ledna tohoto roku😂
Rozhodně je to jedna z nejodpornějších bakterií, co jsem kdy viděl.
Hulin No More
@Uživatel_5579111 něco jako chlamydie
@Hulin No More
Chlamydie ? Jó , ty se tady uchytily taky, kromě obrovského nárůstu HIV, TBC, syfilisu , kapavky , spalniček ( pozor, mohou být smrtelné ) a svrabu .
Ale až teď od 2022!
-----------------------
Chlamydie ? Jó , ty se tady uchytily taky, kromě obrovského nárůstu HIV, TBC, syfilisu , kapavky , spalniček ( pozor, mohou být smrtelné ) a svrabu .
Ale až teď od 2022!
-----------------------
Uživatel_5693534
@Hulin No More Jestli je na Babišovi něco pozitivního, tak je to právě test na chlamydie.
Kolaboranti, konfidenti a jiní poskokové totalitních režimů, včetně komunistických zločinců, se po jejich zániku spravedlivě věšeli, stříleli nebo jinak utratili. Jen debil ové to mohou volit. Jakoby po pádu Protektorátu volili K.H. Franka nebo podobného nacistického bastarda. Zločiny jako vlastizrada, kolaborace s nepřítelem jsou nepromlčitelné, hrdelní zločiny a proto by se měli bolševičtí gauneři kdykoliv beztrestně utratit, a to i v rámci deratizace společnosti.
@Tomáš Kostelecký
no a já si myslím, že kdyby byli smrtí trestaní i náckové , pak by Ukrajině zbyl počet obyvatel jako okresní město
no a já si myslím, že kdyby byli smrtí trestaní i náckové , pak by Ukrajině zbyl počet obyvatel jako okresní město

Ani nevíš co slovo nacista znamená. Jenom papouškuješ kremelskou nalejvárnu pro nemyslící blby.@bella.
@Tomáš Kostelecký
Vím velmi dobře, jaké má slovo nacionální má význam.A vím, že milovat a upřednosťovat svou zemi tady bylo už od obroditelů a vím, že jako filosofický směr je naopak nacionální cítění v pořádku.
Jenže taky vím, jak zprofanovaně a tendenčně se dnes vykládá a zstalo z toho jen to, že nacionální znamená čistky Hitlera, Bandery a spol.
Doba je taková, že dnes je nácek definovaný jednoznačně záporně , jako element ničící jiný národ.Jenže tak to nemá být.
Myslím , že národ " natio " je společennství lidí se společnými předky, zvyky , pravidly, povinnostmi na místě kde vznikl a povinnstí jejich obce je chránit ho , aby nezanikl. /Vezměte jen Lužické Srby např. /.Nejsme malý národ a jsme extra pracovití, inteligentní , ale díky Ukrajině brzy bude jinak. Milovat svou zemi je nyní hořký pocit.Já to tak vnímám a dějepisáři Fialovi bych dala příkaz, koukej nás už taky chránit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------
------------------
Vím velmi dobře, jaké má slovo nacionální má význam.A vím, že milovat a upřednosťovat svou zemi tady bylo už od obroditelů a vím, že jako filosofický směr je naopak nacionální cítění v pořádku.
Jenže taky vím, jak zprofanovaně a tendenčně se dnes vykládá a zstalo z toho jen to, že nacionální znamená čistky Hitlera, Bandery a spol.
Doba je taková, že dnes je nácek definovaný jednoznačně záporně , jako element ničící jiný národ.Jenže tak to nemá být.
Myslím , že národ " natio " je společennství lidí se společnými předky, zvyky , pravidly, povinnostmi na místě kde vznikl a povinnstí jejich obce je chránit ho , aby nezanikl. /Vezměte jen Lužické Srby např. /.Nejsme malý národ a jsme extra pracovití, inteligentní , ale díky Ukrajině brzy bude jinak. Milovat svou zemi je nyní hořký pocit.Já to tak vnímám a dějepisáři Fialovi bych dala příkaz, koukej nás už taky chránit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------
------------------
@bella. Ty jsi fakt hloupá husa. Kdy jsi tam byla a kolik jich osobně znáš, že máš takové "informace", které potřebuješ ventilovat, i když sis je vycucala z palce u nohy? Jo aha, to máš od toho slovenského STBáka, co? Tak ten to musí vědět, když špicloval pro rusy už za totáče. 

@Yellow Butterfly …Ale to nějak pletete. Profláknutý a prokázaný funkcionář KSČ a profi agent se jmenuje Pávek a sedí na Hradě s diplomovanou politručkou a podplukovnicí lidové armády. Dočtete se na YouTube i jinde 🤪🤪🤪.
Uživatel_5693534
@bella. Například na Slovensku i u nás jsou náckové v parlamentu a mají 10%. Na Ukrajině dostali ve volbách směšných 1,5% a do parlamentu se nedostali. Taková je pravda.
Jo, Bureš žádné morální zásady nemá. Dobré je to, co je dobré pro něj. Pokud si myslí, že mu proruský narativ přinese nové voliče, pak v něm bude bakterie ruského světa pokračovat, stejně jako jeho zaměstnanci typu Dluženy.
Ono je to složitější. Klaus nebo Zeman jsou ruské hnidy a jsou jimi od počátku a z přesvědčení. Kuní ksicht ale není klasická ruská hnida, proto ho to označení tak krká... Ale jeho voliči proruské a protizápadní hnidy jsou a kuní ksicht na ně cílí. Neboli on říká přesně to, co tito oslové chtějí slyšet, přesně proto je i proti nákupu stíhaček, přesně proto je proti vojenské pomoci Ukrajině, přesně proto je i proti EU atd. Takže sečteno a podtrženo, kuní ksicht si zaslouží označení proruská hnida, kvůli politice, kterou dělá...
@Uživatel_5734171
Pane, není o to podjezání Rusku, je to o reálném přístupu.Rusko je nám nejblíž a má nejbohatší zemi na nerosty a je obrovské.Zeman i Klaus i Babiš tohle ví, tak jak mocipání z Bruselu.
A kdybyste měl přehled, pak o ruské obchody se pral Západ a nám radil embargo.Fanatičnost Čechů vůči Rusku je neuvěřitelaná.
Zaznamenal jste někdy podobnou vůči Německu? Např. Vaše babičky a dědové, štvali tak moc proti Něměcku po válce?A to vůbec nezmiňuju co zažili - Heydrichiádu , příšerné vraždění v koncentrácích a zboření celé Evropy.
Je zajímavé, že Němců servilně Češi plácají.
Takže , od kdy jsme naopak kamarádi s Ukrajinou, kterou tady léta a léta nikdo pro jejich nevzdělanost a chování a nemusel !
Pane, není o to podjezání Rusku, je to o reálném přístupu.Rusko je nám nejblíž a má nejbohatší zemi na nerosty a je obrovské.Zeman i Klaus i Babiš tohle ví, tak jak mocipání z Bruselu.
A kdybyste měl přehled, pak o ruské obchody se pral Západ a nám radil embargo.Fanatičnost Čechů vůči Rusku je neuvěřitelaná.
Zaznamenal jste někdy podobnou vůči Německu? Např. Vaše babičky a dědové, štvali tak moc proti Něměcku po válce?A to vůbec nezmiňuju co zažili - Heydrichiádu , příšerné vraždění v koncentrácích a zboření celé Evropy.
Je zajímavé, že Němců servilně Češi plácají.
Takže , od kdy jsme naopak kamarádi s Ukrajinou, kterou tady léta a léta nikdo pro jejich nevzdělanost a chování a nemusel !
@bella.
dobrá blbost...
Ale co mě děsí ještě víc je ta čeština... To je snad mor, či co... není to o podlézání... je to o přístupu... Tohle roubování šestého pádu všude, kde se to dá, je neskutečně stupidní...
dobrá blbost...
Ale co mě děsí ještě víc je ta čeština... To je snad mor, či co... není to o podlézání... je to o přístupu... Tohle roubování šestého pádu všude, kde se to dá, je neskutečně stupidní...
A svět zaplavují desítkami značek luxusních automobilů, vysoce sofistikovaným průmyslovým zbožím, textilu, obuvi potravin a jiného spotřebního zboží. Dokonce se někteří už naučili srát do mísy a opouštějí kýbly v rohu kuchyně.@bella.
@bella. Ouuu, to jako vážně? Tak šup zpátky do školy, Vaše znalost českého jazyka je tristní. Stejně jako obecný přehled. Evidentně nejste,Bello, nejostřejší tužkou v penále.
A mimochodem - víte o tom, že se zastáváte udavače a několikanásobně soudem uznaného lháře?
A mimochodem - víte o tom, že se zastáváte udavače a několikanásobně soudem uznaného lháře?
@bella. A opet kecy kolaborantske krysy. Zeme, kde zitra znamena vcera, predevcirem i pred sto lety, zaostaly Mordor. Ty jejich zdroje jsou tem muzikum houby platne, zije si z nich luxusne akorat mafie s Putinem v cele.
@bella. Rusko je nejblíž jenom rusákům a jejich přisluhovačům. Čechům rozhodně ne. Naše země nemá a nikdy neměla s Ruskem vůbec nic společného, historicky, geneticky, kulturně ani civilizačně, vyjma historicky zanedbatelné epizody v minulém století, kdy nás rusáci přepadli a okupovali, stejně jako přepadli a okupovali spoustu dalších zemí. Jinak naše země po staletí patřila a stále patří k úplně opačnému civilizačnímu okruhu. Tedy, na rozdíl od Ruska, k civilizaci.
Vzhledem k tomu, že Ukrajina patří mezi ruské státy spolu s BLR a RF, tak nejhorší bakterie ruského světa u nás jsou jasně Pekarová a Černochová.
Podle tvého hloupého žvanění je vidět, že jsi nevzdělaný blb a pokud bys tohle řekl před nějakým Ukrajincem, dlouho bys nežil. @našinec
@našinec hele, jogurte, to má bejt vtip, nebo trpíš nějakým mozkovým postižením?
@Michal Kelner Evidentně ty a tvé vytříbené vyjadřování. Tipuji na voliče Pávka a Pekarové.
Hulin No More
první bakterie ve tvaru ko ko ta.
giorgio287
Pokud je Bureš "bakterie ruského světa", je Fiala "krysa, roznášející mor do českého světa". Nebezpečné krysy je třeba hubit
@giorgio287 Ty tak můžeš hubit leda svoje vši, kopyto. A to je tak všechno, co můžeš, chcípáku 😃😃
@giorgio287 Pozor na trestní zákoník.
Jan Nowak
Ty nejsi jen bakterie Rusáka, nýbrž nádor.
lennon
@giorgio287
Soudruhu, ty se inteligencí jenom hemžíš.
Soudruhu, ty se inteligencí jenom hemžíš.
Uvědomuji si, že právě tato kategorie Ukrajinců tady usilovně a nenápadně buduje svou republiku uvnitř našeho státu. Kdysi De Gaulle řekl, nezvěte sem v takovém množství Araby , Francouz x Arab je jako voda a olej.Nikdy se nesmísí. Jestli mi někdo řekne, že s Ukrajinou se my smísíme, pak je naivní. Obrovský rozdíl mezi námi je.A bude to problém v tom množství napořád.
Včera mě jeden z nich v lékárně hnusně poslal do pr.., když jsem ho odkázala na pořadí do fronty.Samozřejmě se nejednalo o OTC, ale jak jinak, měl recept bez doplatku. A v obchodáku 4 hluční zabrali uličku , neuhnuli a tak bylo lépe je obejít jinudy.
Fiala nemá zkušenosti denní Prahy!!!
Fiala je trapná loutka svých 5 stran , tak jako Pavel svých západních přátel a rovněž zdejších 5ti stran.
Máme tady 2 Mirky Němcové