Zprávy

Zpět na článek

Začíná nová éra české armády. Ministryně Černochová a velvyslanec USA podepsali nákup letounů F-35

44 komentářů

Avatar - našinec}
našinec
30. ledna 2024 • 15:39
Tento nákup je i viditelnou změnou naší vojenské doktríny a důkaz, že NATO není obranný pakt. Nač potřebuje AČR supernadzvukové neviditelné letouny k obraně země? Nač potřebuje AČR obrněná vozidla do pouští a polopouští? Moravská sahara zase tak velká není. ))
giorgio287
30. ledna 2024 • 09:58
Rus má na základně u Minsku jeden stíhací pluk - 45ks nadzvukových stíhaček.

Poté, co pyča podepsala smlouvu na 24ks stíhaček, které budou za 11 let Rus v hrůze orchá za Ural 🤣
giorgio287
30. ledna 2024 • 09:54
Za to by pyča měla dostat doživotní galeje...
Avatar - epr3}
epr3
30. ledna 2024 • 06:55
Ta kráva s ofrčkovaným vyšinutcem v roli náčelníka generálního štábu, nám zavařila na desítky let dopředu.
Hulin No More
29. ledna 2024 • 21:09
šebesta, souhlas. rusko jako hrozba je jen blamáž Síajej
Hulin No More
29. ledna 2024 • 21:06
naši zemičku stačí ubránit práškovací letadla agrofertu
Miroslav Hraběta
29. ledna 2024 • 20:43
Už jenom podvozek toho letounu je inteligentnější než tři Šebestové plus pět traktorů (z ůesá) 😃😃
Hulin No More
29. ledna 2024 • 21:10
@Miroslav Hraběta
Avatar - epr3}
epr3
30. ledna 2024 • 09:53
@Miroslav Hraběta Za největšího dementa (ale Vyhulín ti statečně šlape na paty), se tady prezentuješ sám sebe výhradně ty.
Hulin No More
29. ledna 2024 • 20:23
zbytečně vyhozený prachy. stačilo by jednou za čas skrčkovi obětovat nevinné panny. první pojede šebesta
Saša Krach
29. ledna 2024 • 18:34
150 miliard...Tak to se dá zaplatit...
A k tomu přečtěte zázemí letadel, a to jsou také stovky miliard...A provoz...letadel to obnáší miliony...Údajně pokud by vznikl konflikt,,letadla přecházejí do velením Nato v Německu....
Pro mne k 💩 ale na můj postoj se může tato vláda z vysoka.......to vím určitě.😛
Saša Krach
29. ledna 2024 • 18:40
@Saša Krach A na konec.Ukrajina prakticky nemá letectvo a dovede si účinně bránit vzdušný prostor....A tam jsme měli investovat. 😛Do protiletecké a raketové obrany....
Saša Krach
29. ledna 2024 • 18:43
@Saša Krach A na každou zbraň se najde proti zbraň....😂😂😂😂😂😂🤣🤣
lennon
29. ledna 2024 • 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Josef Šátava
29. ledna 2024 • 18:28
Na to, jak jde technika dopředu, tak v roce 35 už ty letadla neviditelný nebudou. Vždyť už po revolucí jsme dokázali vyrábět radary které je zaměřily. A výrobu těch radarů američani zakázali a díky tomu zákazu se nerozvíjely. Kdyby jsme je dostali do roka, tak by to mělo se mysl, ale až za deset let? To už budou zastaralý.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:04
@Josef Šátava ...Budou starý a k ničemu jako stará Černochová.
lennon
29. ledna 2024 • 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asatin
29. ledna 2024 • 17:32
Napsat ze rusove nejsou nebspecni a pritom se divat jak napadnou suvereni stat a vrazdi normalni lidi,muze napsat jen nenormalni mozek.A zde se jich vyskytuje jeste dost.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 17:38
@Asatin
také to nechápu, po všech těch zkušenostech, ať už s rokem 1968, tak s tím, co se děje na Ukrajině...U nás si tohle myslí naštěstí pořád menšina, na Slovensku je to ale už většina, o Maďarsku ani nemluvě. A to tam v roce 1956 rusáci zmasakrovali zemi daleko hůř, než u nás v roce 1968...
Asatin
29. ledna 2024 • 22:13
@Uživatel_5734171 Doufam,ze aspon ostatni jsou z normalnim mozkek.Bude to ale boj.
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 17:46
@Asatin Jak říkal Ježíš: Hoď kamenem, kdož jsi bez viny. ....Vadí mi, když moralizují ti, kteří by měli sedět tiše v koutku a šoupat nohama. Nemyslím to konkrétně na vás, ale obecně.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:07
@našinec ...Tak to by soudruh profišpion Pávek musel šoupat nohama na hradě jménem Mírov a nebyl by sám
Avatar - epr3}
epr3
30. ledna 2024 • 06:53
@Asatin Poslouchej Ajatýne, dovzdělej se v tom, co se na Ukrajině minimálně od roku 2014 dělo. Ukrajinci tu válku vyprovokovali sami svým vysíráním, etnickými čistkami, terorismem vůči ruskojazyčnému obyvatelstvu. Varování od Rusů dostali bezpočet, zrovna tak jako zbytek světa. Nikdo neudělal nic. Já se spíš divím, že to rusáci vydrželi tak dlouho.
Z Ukrajiny nezbyde nic, Krym, Donbas, Luhansk, Záporoží už Rusové nevrátí, o zbytek se servou Polsko, Maďarsko a Rumunsko.
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 16:19
Za mě O.K. Naše členství v NATO považuji suverénně za to nejdůležitější, co se za posledních 30 let u nás událo. Proti němu jsou dnes už jen ruští poskoci, což výrazně zpřehlednilo českou politickou scénu...
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 16:42
@Uživatel_5700993 Naopak já považuji naše členství v NATO za totální zbytečnost a rozhodně nejsem ruský poskok. Takže za prvé po rozpadu VS a SSSR a Československa bylo naše členství naprostá zbytečnost. Po rozpadu VS a SSSR s Ruskem nemáme společnou hranici a Rusko je daleko. Navíc když se podíváme do 20.století tak jak před 2.válkou tak i po ní byli jsme členy 3.vojenských paktů a stejně nás to od agrese neochránilo jak před válkou tak po ní. Takže takové pakty jsou na dvě věci aspoň pro nás.Čili měli jsme zůstat neutrální jako třeba dlouhé roky je Rakousko,Švédsko nebo Finsko. Mimochodem Finové hraničí s Ruskem 1300 km a byli mimo oba pakty jak VS i NATO a neměli obavy ze SSSR ani z Ruska skoro 80 let. To že nyní vstoupili do NATO je jejich věc ale je to zcela zbytečné. Když se naše vrchnost Havel a Zeman rozhodli nás zatáhnout do NATO mělo o tom být referendum. Jako bylo o vstupu do EU. Jenže Zeman podvedl své voliče v roce 1998 jak je jeho zvykem. Volby vyhrál , referendum slíbil ale žádné nebylo. Poslední věc Rusko pro nás určitě žádné nebezpečí nepředstavuje a nepředstavovalo ani za Jelcina ani za Putina.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 16:48
@Richard Šebesta Pokud někdo tvrdí, že Rusko je pro nás hrozba měl by to dokázat fakty jinak lže jako Černochová. A hlavně sdělit proč by nás Rusko mělo napadat ?
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 16:59
@Richard Šebesta V zásadě souhlas. V době podání naší přihlášky do NATO byly to pouze státy NATO, kterých jsme se mohli obávat. I kdyby nějácí teroristé se zmocnili ve vyhladovělém Jelcinovském Rusku jaderných zbraní, tak stejně by nám NATO bylo k ničemu. Navíc podmínkou našeho vstupu do NATO byla demilitarizace ČR.
Josef Šátava
29. ledna 2024 • 18:36
@Richard Šebesta že není rusko hrozba, si mysleli na Ukrajině v roce 1991 taky. Jinak by jim nevrátili jaderné zbraně. A kdyby si je tenkrát nechali, tak rus přešlapoval maximálně na hranicích jako ratlík.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 17:14
@Richard Šebesta
Nechápu, jak někdo může v dnešní době napsat, že Rusko pro nás nepředstavuje žádné nebezpečí... Kdyby nebyly pobaltské země v NATO, zaútočil by na ně putin úplně stejně, jako zaútočil na Gruzii nebo Ukrajinu. Kdyby nebylo v NATO Česko, dříve nebo později by si rusáci nárokovali i Česko. Takhle prostě funguje ruský imperialismus a VŽDY fungovat bude. Rusáci si opravdu myslí, že jsme jejich právoplatná válečná kořist, nikdy tomu nebude jinak... Já nikomu tento svůj názor nevnucuji, jen nechápu, jak někdo může po všech těch zkušenostech být tak naivní...
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 17:22
@Uživatel_5734171 Gruzie zaútočila na jejich modré barety. Můžeme s tím souhlasit či nesouhlasit, ale USA by se zachovaly stejně. RF mohla dobýt celou Gruzii, ale Putin to zarazil, což se generalitě nelíbilo.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:10
@Richard Šebesta ...Pokud vím, tak i V. Havel se vyslovil, že nyní nejsou vojenské pakty v Evropě nutné a dokonce se za něj redukovala vojenská výroba. Tím naštval Slováky, kde byla většina zbrojovek.
lennon
29. ledna 2024 • 22:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 15:00
Tahle smlouva nemá vojenské, nýbrž politické pozadí. V době, kdy zrovna i vojenská technika jde kupředu každým dnem, tak za 10 let dostaneme vojenskou techniku, která již pomalu nyní zaostává. ...Navíc pochybuji, že tyto letadla najdou nějaké větší uplatnění nad územím ČR. Zatímco ruské stroje mohou přistávat na poli, Gripeny na dálnici, tak F-35 musí mít specializované zázemí. Co tím chci říci? Že případnému nepříteli stačí zničit zázemí a stroje jsou k nepoužití.
lennon
29. ledna 2024 • 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 16:02
@lennon Jak jsem psal výše, tenhle nákup nemá ve své podstatě vojenské opodstatnění, je to politické rozhodnutí. Stejně jako když armáda chtěla nakoupit bojová vozidla od Švédů, které se hodí do poušti a polopoušti.
lennon
29. ledna 2024 • 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:17
@len­non.­..Ne­podce­ňuj ! Je tu dost lidi, kteří právě díky potřebnému vzdělání vědí o co jde. Na rozdíl od posvátné 🐂 Černochové a tebe.
Avatar - našinec}
našinec
29. ledna 2024 • 16:10
@lennon A jen pro připomenutí - politická reprezentace obdobného složení jak máme dnes rozhodla o nákupu Pandurů. Na likvidaci kolony Pandurů stačilo malé osobní vozidlo řízené ženou. )
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 16:20
@našinec Souhlasím. Tahle vláda nejhorší od listopadu 89. Důvěra u lidí ani ne 20 % ale pár trumberu co jim věří se tu asi najde. Viz.lennon
viktor viktor
29. ledna 2024 • 13:19
Díky paní Černochová. Máte 💩, ale díky vám budeme mít v USA práci a vyšší a vyšší životní úroveň. Vidím světlou budoucnost. Už nyní si dám k snídani něco navíc. Tak ještě jednou díky a nakupujte, nakupujte. A ne jen tu Nutellu v Německu 🥴😜. Ta je dobrá tak akorśt pro Fialu a jeho matematický tým ( Stanjura, Síkela apd . ). 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
lennon
29. ledna 2024 • 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 16:17
@lennon Podle tvých vyblitku ty moc rozumu nemáš.Hlavně že ty tomu rozumíš.
lennon
29. ledna 2024 • 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:20
@Richard Šebesta ...Lennon je užitečný idiot. To tu vidíte všude...