Komentáře

Zpět na článek

Vláda chystá past na Babiše. Ústavní brzdu na státní dluhy

118 komentářů

viktor viktor
31. ledna 2024 • 11:01
Ústavní soud , stejně jako soudruh Pávek, se potvrdil jako béčko současné NESCHOPNÉ vlády a pokračuje ve šlépějích soudruha Rychetského. Kam se podíváš, všude soudruh. Soudruh Baxa s mizernou minulostí včetně…Ale všeho do času.
Richard Baťa
29. ledna 2024 • 20:33
Náš dluh vůči HDP je 43%, německý 66%. Tak co tu plácají o odpovědnosti.
Tony Dora
29. ledna 2024 • 19:15
Hlavně aby se řídila vláda Fialy tím že nebude takový schodek.Duchodcum se přidalo 360kc a sami dělají díru do rozpočtu a to nikde neventuluji že si přidávají po 20tisicich.Szxdet by se měla celá vláda i s Fialou.Protoze co vím už dnes žádné hlasy mít již nebude tím si všichni potřebují ještě nahrabat
Vladimír Rozehnal
29. ledna 2024 • 12:05
No to je nanic. Pokud Babiš vyhraje a bude se chovat, jako nynější vláda, změní zákony i ústavu. A diskusi utne s odvoláním na rozhodnutí ÚS.
VlastaS
30. ledna 2024 • 16:49
@Vladimír Rozehnal Vy jste mi fakt "právní mudrcové".
Babiš (sám) si nemůže jen tak měnit zákony - a ústavu už vůbec ne!!!
(Ke změně ústavy je potřeba tzv
"kvalifikované - ústavní většiny", tzn. třípětinové většiny poslanců, tj. min. 120 ze 200, a třípětinové většiny senátorů, tj. min. 49 z 81. Jinak ústavu změnit nelze. A je logické, že právě proto to chce současná vláda dát do ústavy, resp. úst. zákona - aby nebylo tak jednoduché to zrušit či nějak podstatně změnit.)
Papanikula
30. ledna 2024 • 17:39
@VlastaS Fiala je klaun a 120 hlasu sehnat nemůže
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
29. ledna 2024 • 06:36
Možná by bylo dobré, aby se naše vláda nestarala jenom o Babiše a Ukrajince a našla si prostor i pro ostatní obyvatele Česka.
Tony Dora
29. ledna 2024 • 19:16
@RASPUspravneTIN
VlastaS
30. ledna 2024 • 16:51
@RASPUTIN Tím myslíte rusáky, jako jste vy??? Soudruhu "Rasputine".
Papanikula
30. ledna 2024 • 17:40
@VlastaS Ukrajince
VlastaS
30. ledna 2024 • 19:01
@Papanikula Z hlediska Vyššího principu mravního je bezesporu správné, když se pomáhá těm bližním, kteří jsou na tom nejhůře a tedy pomoc potřebují nejvíce!
(Přičemž je jasné, že ti, kdo jsou postiženi útočnou válečnou agresí, jsou na tom bezesporu mnohem hůře než ti, kteří mají to štěstí a žijí v zemi, která se nemusí bránit agresivním okupantům!!!)
VlastaS
30. ledna 2024 • 19:07
@Papanikula Ale primitivním (!) sobeckým (!) - "materialistickým" - komoušům (!) a náckům (!) je evidentně zcela marné vykládat něco o křesťanských hodnotách. Že - soudruzi.
viktor viktor
30. ledna 2024 • 18:36
@VlastaS …No toto ?
VlastaS
30. ledna 2024 • 19:03
@viktor viktor 🤣🤣🤣.
Miloslav Podhola
28. ledna 2024 • 20:27
Když někdo u ústavnich soudců hovoří o ekonomice, vlamuje se do problematiky na kterou nemá a dělá to z vděčnosti k politikům pětky.

.
VlastaS
30. ledna 2024 • 16:58
@Miloslav Podhola Jsou i tací, kteří nerozumí vůbec ničemu (třeba jako vy) - a přesto žvaní neustále.
(Ústavní soudci nerozhodovali o ekonomice, nýbrž o právu!!! Konkr. o otázce, zda nějaký - ústavní žalobou napadený - zákon odporuje či neodporuje Ústavě ČR.)
Papanikula
30. ledna 2024 • 17:41
@VlastaS ustavnisoudci pravé oduvodnovalu usnesení ekonomicky
VlastaS
30. ledna 2024 • 19:14
@Papanikula Ústavní soudci pouze konstatovali ten fakt, že udržitelnost veřejných financí je jedním ze základních zájmů státu!!! (Nijak nenařizoval moci zákonodárné ani výkonné to, jakými ekonomickými prostředky má či nemá stát tento zájem uskutečňovat!!!)
Vy "odborníku" z putyky!!!
VlastaS
30. ledna 2024 • 19:31
@Papanikula
Z hlediska ústavně-právního (!!!) má stát nêjaké funkce. Aby mohl stát tyto funkce plnit, potřebuje k tomu (logicky) finance! A pokud tedy stát finance mít nebude (naopak bude zadlužený), nebude moci tyto svoje ústavně-právní (!) funkce plnit!!!
Toto konstatoval Ústavní soud - nic míň, ale ani NIC VÍC!!!
(Ty putykový "mozku" od Babiše, Okamůry a spol.)
VlastaS
30. ledna 2024 • 23:10
@Papanikula
Dokážeš tomu porozumět???
Nebo je to nad tvoje intelektuální schopnosti?
Klaune 🤡.
Yellow Butterfly
3. února 2024 • 21:21
@Miloslav Podhola Aha, takže o penězích důchodců teda měl rozhodovat podle vás kdo? Protože každý spor o peníze je teda asi o ekonomice (podle vás). Měl byste si to ujasnit Ústavní soud rozhoduje o tom, jestli zákony porušují nebo neporušují Ústavu. O ekonomice rozhodně ne. A tento zákon, který má za cíl ochránit ekonomiku nás všech před zbytečně rychlým zadlužováním, evidentně Ústavu neporušil, jinak by byl rozsudek opačný. Holt si budete muset zvyknout, že tenhle stát se neskládá jenom z důchodců, ale taky z těch, co nám na ty důchody vydělávají. A ti se také chtějí dožít stáří v důstojných podmínkách a ne chcípnout ve 40 hlady. Důchod je sociální dávka, ne dar z nebes. Ten má pokrýt nezbytné potřeby těch, co si nic neušetřili, ne všem důchodcům zaplatit dovolenou v Karibiku.
Marta Hánová
28. ledna 2024 • 15:25
Zásadní problém je v tom, že volič Babiše je jako věřící a přijme jakékoliv odůvodnění čehokoliv. Naprostou většinu jeho voličů tvoří senioři, kterým je budoucnost více méně putna. Rozpočtově odpovědného voliče tam nehledejme. Jestli příští vládu postaví Babiš, tak za vše bude moct současná vláda. On vyzobe úspěch a průšvih hodí na jiné. Příklad, když byl covid a my jsme 1. vlnu zvládli, tak se tvářil, že vynalezl roušky a následně je všechny ušil, ale když 2. vlnu za neskutečných ztrát lidských i finančních totálně projel, tak to hodil na odborníky. Přitom to celé řídil od začátku až do konce. Zrušení zdanění superhrubé mzdy navrhl poslanec Babiš, který do PS málokdy chodil, nebylo to hnutí, ale on spasitel a nedostatečné látání díry ve státním rozpočtu vyčítá jiným.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
28. ledna 2024 • 15:46
@Marta Hánová Jak říkáte, tentokrát budu volit Babiš, protože nic tragičtějšího a neschopnějšího než je současná vláda už být nemůže.
Yellow Butterfly
3. února 2024 • 21:24
@RASPUTIN Ty nebudeš volit Babiše, tak maximálně Putina, ty ruskej trole.
viktor viktor
28. ledna 2024 • 16:01
@Marta Hánová …Superhrubá mzda byl “ dočasný “ výmysl M. Kraďouska a vše zrušeno po dohodě ODS/ANO. A za současné navyšování může pochopitelně současná vláda.
Josef Šátava
28. ledna 2024 • 17:12
@viktor viktor Kalousek tvrdil že suprhrubá mzda je pouze na dva roky. A potom vykřikoval, že Babiš to měl ve volebním slibu, že to zruší a jelikož to nezrušil, tak že je lhář. A když Babiš a ODS tu superhrubou mzdu zrušili tak Kalousek okamžitě otočil a všude vykřikoval že to je hloupost, že ty peníze budou chybět. Kalousek je pouze sprostej manipulátor a využívá toho, že mají lidi krátkou paměť. A jenom papouškujou co se jim předhodí.
Josef Šátava
28. ledna 2024 • 16:56
Marta Hánová Kdybyste si místo kecání zjistila na stránkách ministerstva financí, jak to s tím zadlužováním vlastně je, kdo kdy zadlužil stát víc, tak místo hloupých řečí byste si před zrcadlem vrazila z každý strany jednu.
Papanikula
28. ledna 2024 • 17:39
@Marta Hánová madam rozpočtové odpovědná vláda nebude dávat Ukrajině 80 miliard Kč když ma prázdnou kasu a bude pomahat jen v nezávazně rozsahu a adresne , odpovědná vláda nebude kupovat nejdražší stíhačky na světě , které nás za 20 let provozu budou stát 500 miliard Kč rozpočtové odpovědná vláda by zastropovala ceny energii u výrobců a ne usvych kamarádů obchodníků , dále by snižovala výrazně DPH na potraviny , tuto daň máme nejvyšší z cele EU etc etc a začala setrit u sebe a dotacích neziskovkach kam plyne 0,5 bilionu Kč jako ekonom vím o čem mluvím
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 22:57
@Papanikula S tím musí souhlasit každý rozumný člověk. Lady Hánová je řečeno decentně pomýlená !
VlastaS
30. ledna 2024 • 17:16
@Papanikula
Vy jste "ekonom"???
Tak to je mi tedy fakt divné, že jako ten takzvaný "ekonom" nevíte, že problémem zadlužování našeho státu je deficit STRUKTURÁLNÍ!!! (Pokud tedy jako ten tzv. "ekonom" vůbec víte, co tento pojem znamená.) Náš stát nemá žádný zásadní problém s nějakými výdaji navíc (byť i na dluh) v rámci nějakých krizí (jako je např. právě útok Ruska proti Ukrajině) - ale má naprosto zásadní problém s deficitem STRUKTURÁLNÍM!!!
(To vám - tzv. "ekonomovi" - ti vaši spasitelé Babiš a Okamůra "zapomněli" říct?)
Papanikula
30. ledna 2024 • 17:44
@VlastaS strukturální ??? Definujte náš strukturální dluh děkuji
Jinak dluh Eurotony k HDP je 91 % !!!
Nás dluh je poloviční
Papanikula
28. ledna 2024 • 17:42
@Marta Hánová nemáte pravdu superhrubou mzdu odsouhlasila ODS a ANO a nic nebrání Fialovi aby to petikolky vrátila zpátky mají 108 hlasu a do SŘ by to přivedlo 130 miliard

Tak proč to Fiala neudělá ????

Mimochodem Babis měl madam do kovidu vyrovnaný rozpočet to neměl od roku 1989 nikdo
Yellow Butterfly
3. února 2024 • 21:37
@Papanikula Ty lháři! Babiš měl pouze jeden rozpočet vyrovnaný a to za dvě volební období (první jako ministr financí a druhé jako premiér). Ostatními rozpočty (7x) zvýšil dluh na dvojnásobek. V roce 2012 byl státní dluh 1 667,6 mld CZK a v roce 2021 to bylo už 2 465,7 mld. CZK a v r. 2022, kdy to byl ještě jím navržený rozpočet a nemohla to ovlivnit nová vláda, to bylo 2 894,8 mld. CZK. Takže on jako ministr financí i jako premiér navýšil dluh o 1227,2 mld. CZK a bylo by to ještě víc, kdyby to nová vláda nesnížila změnou Babišova (a Dluženy) rozpočtu ve svém prvním roce vlády. Díky této novele zákona o státním rozpočtu a díky plnění upraveného rozpočtu touto (podle tebe neschopnou) vládou, klesl schodek meziročně v r. 2022 o 92,5 mld. CZK. Tak tady nežvaň kraviny!
Papanikula
28. ledna 2024 • 17:44
@Marta Hánová já budu volit taky Babise to byl alespoň ekonom a manager tohle co tu je za Fialy je katastrofa a volit to znovu muze jen bezmozek
Miroslav Hraběta
28. ledna 2024 • 19:03
@Papanikula Bureš je ekonom jenom pro ty, co mají IQ 70. Jinak je to tupan. Jako jeho elektorát 😃😃
Papanikula
28. ledna 2024 • 23:07
@Miroslav Hraběta a co je Fiala na gymplu čtyřky a reparaty z matiky z které propadal tak je z nej kecal politologie a neziskovek Barmskych žen
Miloslav Podhola
28. ledna 2024 • 20:28
@Marta Hánová
Zapomněla jste, že společně s ODS. Poněkud od vás hloupé.
Balus
29. ledna 2024 • 06:50
@Marta Hánová A víte kolik se rozdalo a rozkradlo za vlád ODS?
Papanikula
30. ledna 2024 • 17:42
@marita a jaký je volic Fialy jen ten co ma hlavu na nošení čepice
viktor viktor
30. ledna 2024 • 18:42
@marita …Nelži . Jsi jak ten Nutella. Superhrubou mzdu zrušili společně ODS / ANO.
Franta317
28. ledna 2024 • 14:28
To je k smíchu když i za covidu měl Babiš 40% HDP. A teď vláda rozpočtové zodpovědnosti má za dva roky už 44,4 %HDP! A z 2.4 bil má za dva roky 3.1 bil!!! Tak kdo tady by potřeboval tu dluhovou brzdu? Do covidu měl Babiš vyrovnané a nebo prebytkove rozpočty. Tak kdo tady píše ty bludy? Kdyby Stanjura nepodváděl tak je schodek ne 288mld, ale 340 mld. To je správný schodek
Zdenek1313
28. ledna 2024 • 13:23
Srovnávat vykradenou ČR, za všechny roky od 1989, s Německem může jen ekonomický analfabet anebo elektrikář z Opavy.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 14:25
@Zdenek1313
to je to, co ti uniká. Tady je debata o financování státu na dluh. A je jedno, jestli se bavíme o bohatém Švýcarsku, Norsku nebo chudé Albánii. Ten princip je pořád stejný. Jen idiot si půjčuje na provozní výdaje a přesně tohle u nás nyní probíhá... Bohužel jsou jedinci, kterým to přijde nejen normální, ale i správné... A přesně kvůli těmto jedincům má býti přijata finanční ústava, která to silou ústavního zákona vládám zakáže...
Zdenek1313
28. ledna 2024 • 14:41
@Uživatel_5734171
Soudružka bruselská lvice Nerudová anebo elektrikář ovlivnili Tvou mysl. Jestliže zisky od nás odcházejí k zahranicnim majitelum, je těžké naplnit mandatorní výdaje. Takže životní úroveň ČR bude stále klesat díky neschopnosti politiků. A kde tedy vzít na provoz státu? Pane chytrý...
Papanikula
28. ledna 2024 • 17:58
@Uživatel_5734171 to je blbost Fiala už teď není rozpočtové odpovědný jen neziskovkam a díky dotacím stát utrácí 0,5 bilionu Kč
Papanikula
28. ledna 2024 • 12:12
Příští vláda Ano a SPD bude vracet důchodcům 20 miliard Kč ze SŘ
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 11:48
Duševní giganty z ANO a SPD rozvášní je nadpis, aniž by vzali v potaz, že zadlužování bez limitů poškozuje i je.....
Papanikula
28. ledna 2024 • 12:09
@Pepa Zahrádka hájit tuto vládu kterou nechce 85%volicu muže jen jedinec který ma hlavu jen na nošení čepice
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 17:35
@Papanikula I když se Váš guru řídí jen a jen průzkumy, tak o tom kdo bude vládnou se rozhoduje jen ve volbách a i když AB "všechny volbe vyhrál", měl 27,79% takže jej nechtělo 72,2% občanů, překvapen??
Papanikula
28. ledna 2024 • 17:48
@Pepa Zahrádka a kolik chtělo lhare Fialu ?😂😂😂
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 19:48
@Pepa Zahrádka Pro @Papanikula, odpovídáte otázkou? Jedna ze "lží", kterou mu Vy přičítáte, je slib nezvyšování daní. Když pominu válku na UA, která byla až po volbách a vláda celkovou daňovou kvótu nezvýšila, tak nahoře plamenně voláte po zavedení superhrubé mzdy, takže chcete zvýšit daně. Chápete alespoň sám sebe?
lennon
28. ledna 2024 • 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Papanikula
28. ledna 2024 • 19:05
@lennon prosím kde jste vzal ze tuto vládu volili ti vzdělanější ?
😂😂😂všichni po 2 letech Filovych lží a neschopnosti už procitli ze snu profesora Nutelly a pan Fiala ma nejvyšší nedůvěru občanů ČR v historii , takže podporovat petislepenec muže už jen demagog a hlupák
viktor viktor
28. ledna 2024 • 19:12
@lennon... To s těmi vzdělanými voliči máte od teplého Venouška z ČT24, nebo přímo od Soroše ?
lennon
28. ledna 2024 • 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lennon
28. ledna 2024 • 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
VlastaS
30. ledna 2024 • 17:32
@lennon 👍👍👍.
Skvěle vyjádřeno!!!
Papanikula
28. ledna 2024 • 11:33
Fialuv slepenec nemůže ziskat 12 hlasu od opozice , už jen proto jak se k opozici chová
Ústavní vetsinu slepenec nezíská
VlastaS
30. ledna 2024 • 17:52
@Papanikula Tak pochybuji o tom, že jste ten článek vůbec četl, příp. že jste textu dobře porozuměl. 🤣🤣🤣.
(Je sice možné, že vládní koalice těch 12 hlasů od opozice nedostane, jenže v takovém případě by pak ta opozice, zejm. Babišovo ANO, bylo poněkud zatlačeno do kouta - neboť je to právě opoziční Babišovo ANO, které nyní kritizuje vládu za dluhy, tedy za "rozpočtovou nezodpovědnost".)
Papanikula
28. ledna 2024 • 11:30
Petidemolice ustabni vetsinu nezíská
Volby vyhraje ANO které sestaví vládu s SPD a to určitě nedoda 12 hlasu petidemolici

Naopak ANO a SPD prosadí Zákon o referendu! Které už teď je v Ústavě ČR
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 11:40
@Papanikula Tato vláda zadlužuje zemi a je to špatné dle Anonistů, ale nastavení limitů je špatné?? IQ????
Papanikula
28. ledna 2024 • 12:09
@Pepa Zahrádka ano nastavení limitu od pětky je špatně
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 17:37
@Papanikula Můžete to nějak rozvést, zdůvodnit proč je to špatné?
miky55
28. ledna 2024 • 19:00
@Papanikula On taky ještě žádný limit nastaven nebyl. že by Vám to uniklo?
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 11:44
@Papanikula
ty jsi dobrej komik...)))) Zákon o referendu je ústavní zákon. Ve sněmovně nemá ANO a SPD ani prostou většinu, natož většinu ústavní. A v Senátu nemají už vůbec nic, tam jich není dohromady ani do mari­áše.­..))­))))))­))))
Papanikula
28. ledna 2024 • 13:11
@Uživatel_5734171 nemáte pravdu referendum jemuž nyní v Ústavě ČR jde jen schválit prováděcí zákon a ten je už napsán
VlastaS
30. ledna 2024 • 17:55
@Papanikula Zákon o referendu - jako referendu o čem???
(Máte-li na mysli nějaké "referendum o otázkách státního rozpočtu" - tak to je právě samotnou ústavou výslovně zakázáno!)
Daniel Červenka
28. ledna 2024 • 11:18
Geniální
Papanikula
28. ledna 2024 • 11:32
@Daniel Červenka geniální v tom , ze Fiala nikdy nezíská 12 hlasu z opozice .

Příští vládu sestaví ANO s SPD a oni uzákoni zákon o obecném referendu , které už v Ústavě je
Daniel Červenka
28. ledna 2024 • 11:38
@Papanikula A tady to máte. Pokud to nepodpoří, tak bude jasně vidět, co jsou zač a jaký jsou to pokrytci, když hlásají něco o zadlužování a přitom by si sami rádi hlasy z veřejného rozpočtu kupovali. Myslím si, že to SPD podpoří, ti nemají moc co ztratit.
Papanikula
28. ledna 2024 • 12:11
@Daniel Červenka SPD jsou proti fialové vládě ta jim ani neumožnila zvolit místopředsedu sněmovny 😃😃
Daniel Červenka
28. ledna 2024 • 12:16
@Papanikula to být můžou, ale pokud si myslíte, že být proti něčí vládě znamená, že jste automaticky proti všemu, co ta vláda navrhne, tak jste naivní.
Papanikula
28. ledna 2024 • 12:46
@Daniel Červenka ano SPD urcite nic nepodpoří z dílny Pětky ta jim ani neumožnila zastoupeni místopředsedy Poslanecké sněmovny bez důvodu jen tak
VlastaS
30. ledna 2024 • 17:56
@Daniel Červenka 👍👍👍.
Josef Šátava
28. ledna 2024 • 17:03
@Papanikula To spíš sestaví Babiš vládu s ODS než s SPD. To by musel Okamura předat velení strany Fialovi. Ten je na rozdíl od Okamury inteligentní. To je vidět ve všech debatách kterých se zúčastňuje. Okamura je jenom šašek.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 10:49
tohle píši všude asi tak dvacet let. Kdyby vláda prosadila jen a pouze tzv. finanční ústavu a jinak neudělal nic, byla by to podle mého úspěšná vláda. Protože tohle je naprosto klíčové. Vládnout s deficitem 300 miliard dovede každý debil. Pokud by ze zákona musely vlády vládnou napříště jen s minimálním deficitem, populisté by zmizeli jak pára nad hrncem, protože by jim chyběli peníze na sociální korupci a to je alfa omega jejich existence...
Daniel Červenka
28. ledna 2024 • 11:39
@Uživatel_5734171 přesně.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 11:45
@Uživatel_5734171
ajaj... peníze chyběli... stydím se...
Josef Šátava
28. ledna 2024 • 17:06
@Uživatel_5734171 😂😂
Ales Chocholousek
28. ledna 2024 • 10:43
Teoreticky dobre, ale v zemi kde byl treti duchodovy pilir, EET, ci duchod zastropovan na 65 let.... a kde je tomu konec. To asi smysl nema zadny.
Dalibor Prochazka
28. ledna 2024 • 10:29
Že by si ODS vzpomněla na otce zakladatele a oprášila zákon o vyrovnaném rozpočtu? To asi těžko 🙂
Petr Malý
28. ledna 2024 • 10:04
Doporučil bych autorce, aby nepřišlo velké mrzení, až si ji (pro jednou oprávněně) podá právě Babišovo hnutí, doplnit článek o historická fakta. Téma ústavně zakotvené dluhové brzdy už jsme tu měli, v době Babiše - ministra financí a právě on byl, vedle Miroslava Kalouska, možná jejím největším příznivcem. Návrh neprošel kvůli ČSSD, KSČM a SPD.
VlastaS
30. ledna 2024 • 18:21
@Petr Malý To naopak vy byste si měl doplnit fakta (ta následná)!!!
To, o čem tu píšete, totiž bylo ještě v době, kdy se Babiš snažil tvářit jako takzvaný "odpovědný hospodář" (protože tehdy to prostě bylo pro mnoho voličů populární - líbivé). Ale od té doby se jeho politika zcela radikálně změnila!!! (Dnes je naopak líbivé rozhazovat plnými hrstmi všem, kteří mají příjmy ze státního rozpočtu, zejm. tedy důchodcům, ale též státním zaměstnancům. Navíc už není u moci, ale velmi rád by se k moci vrátil, takže zase slibuje další a další - tak líbivé - rozhazování státních financí!!! Evidentně si tím "kupuje" své voliče, přičemž přijetí oné ústavní "dluhové brzdy" by mu v tomto poněkud "svázalo ruce". Že - pane "chytrý".)
Saša Krach
28. ledna 2024 • 09:56
Past...na koho,, 😂😂😂😛😛😛😛
Petr Malý
28. ledna 2024 • 10:06
@Saša Krach Na kteroukoli vládu, která se bude chovat nezodpovědně vůči veřejným financím. Takže se to bude týkat hlavně levicových vlád a nejvíce těch populistických, proto je asi v titulku Babiš.
viktor viktor
28. ledna 2024 • 11:42
@Petr Malý Zřejmě vám Pirát , soudruh Bartoš nechal moc silné kuřivo. Babiš už totiž přes 2 roky není v žádné vládní funkci, ale úspěšně soukromě podniká a dává práci stovkám, možná tisícům občanů. Takže, přestaňte závidět milánkové. Ale soudruh Pávek, narcis Nutella a podobní výlupkové sáli ze státní kasy za normalizace a sají i nyní. Nikdy nic pořádného pro společnost nevytvořili. Zodpovědnost byla vždy nulová. Neziskovka pro Barmské ženy, nebo komunistické školy agenta Pávka a jeho ženy jsou jen ukázkou kulturní úrovně tzv. “ českých elit”. S tím v CZ Švýcarsko nevybudujete. Za 33 let jste si neuměli vygenerovat mladé, slušné a vzdělané politiky ???? nespojené s KSČ ?
Lukáš Šebesta
28. ledna 2024 • 09:42
Nápad by to možná nebyl špatný, kdyby pětidemolice nezkazila na co sáhne. Takhle z toho bude zase jenom paskvil na kterém bohatí ještě více zbohatnout a chudí zchudnou. Ještě že budeme mít silnou armádu, aby tu lůzu udržela.
Petr Malý
28. ledna 2024 • 09:52
@Lukáš Šebesta to je teda příspěvek.
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 10:44
@Lukáš Šebesta Souhlas
Uživatel_973012
28. ledna 2024 • 09:27
Neskutečný, jak se vláda Babiše bojí. Protože ví, že je Babiš lepší než celá vláda dohromady.
Jsou tam sami packalové a Babiš je jednička.
Petr Malý
28. ledna 2024 • 10:07
@Uživatel_973012 Bože Bože Bože... Prosím přečíst ještě jednou a pořádně, evidentně vůbec netušíte, o čem ten článek je.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 10:53
@Petr Malý
koblížci sice číst umí, ale nejsou schopni text pochopit... Problém je, že kuní ksicht klidně s finanční ústavou souhlasit bude, ale s účinností daleko za horizontem přespříští vlády. Na něco se už vymluví, rozhodně nepřipustí, aby jeho hypotetická příští vláda měla svázané ruce pro korumpování voličů... První, co by udělal, by byl třináctý a možná i čtrnáctý důchod...
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 10:34
@Uživatel_973012 Tak agent Bureš jako bonzák Stb měl za soudruhů dobrou školu. Naučil se vyje... se vším a taky krást a taky trochu podnikat ale vždy tak nějak nepoctivě.Viz. oněch 50 mega co čokrnul na čapák.
Igor Latura
28. ledna 2024 • 15:16
@Richard Šebesta magore, závist je hnusná vlastnost, ale na každou svini se vaří voda 🤮
Uživatel_5483260
28. ledna 2024 • 09:14
Ze by chtěl Slepenec past na sebe?
Babis umi,ten s ekonomikou problem nema,hih.
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
28. ledna 2024 • 09:55
@Uživatel_5483260 Houno, bez dotací a mafiánského zaklekávání konkurence by dneska tak maximálně chlastal čůčo na Bratislava hlavná stanica.
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 10:30
@Petr Fojtik Souhlas,Bureš umí hlavně krást a BONZOVAT !
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
28. ledna 2024 • 10:41
@Richard Šebesta Aneb jak prostoduchý bača v "privatizaci" k miliardám přišel🤮
Igor Latura
28. ledna 2024 • 15:20
@Petr Fojtik Ty jsi ale ekonom, však se dočkáš až pětokolka propadne u voličů 🤣🤣🤣
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
28. ledna 2024 • 16:51
@Igor Latura Co to je ta pětokolka? Nepsal jsem nic o ekonomii, nýbrž o Babišovi, tak nevím jestli jsi tak jednoduchý, že nechápeš psaný text, nebo jsi jen na nějakém fetu. Miluju odborníky na volby, kteří už dva roky před volbami vědí jak dopadnou. A jestli nemáš nic k tématu, tak neotravuj.
Petr Malý
28. ledna 2024 • 10:15
@Uživatel_5483260 To psali v bravíčku nebo na idnesu? Něco málo ekonomických faktů - když Babiš přebíral vládu, šla globální ekonomika nahoru. A namísto, aby vytvořil nějaký přebytek (jak by to v takové době mělo fungovat), tak rozhazoval a rozhazoval. Pokud si myslíte, že to níže je v pořádku, tak ekonomice rozumíte přesně jako Babiš:
Obavy ekonomů, že kvůli odchodu silných populačních ročníků do penze bude v budoucnu nutné počítat s propadem státních příjmů, rovněž odmítl. „Co ekonomové vědí o tom, co bude v roce 2030? Kdo bude u vlády?“
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 11:45
@Petr Malý To hle ale voliči ANO zapomněli, stejně jako na sliby o : Důchodové reformě, korespondenční volbě, lithiu, řízení státu jako firmy, vyhození ministra financí pokud předloží deficitní rozpočet. Všechny tyto sliby asi zazněly na stadionu Martiny Sáblíkové, takovou to má pro AB váhu.
Petr Svoboda
28. ledna 2024 • 09:09
Je to komedie na pokračování.., lepší než Pečení nebo Stardance..
arbitr
28. ledna 2024 • 09:08
On je tu malý rozdíl: v Německu vládnou odborníci. Pokud má vláda jako hlavní cíl znemožnit Babiše aby se udržela u moci a schodek snižuje tak, že zvýší všechny daně a peníze vyhodí za stíhačky (které ani nemají v našem státečku kde nabrat rychlost a budou sloužit NATO v jiných zemích) a podporuje dotacemi kdekoho, místo aby pochopila, že musí zvýšit investice a spotřebu, aby posílila produkci, volíme špatně.
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 11:47
@arbitr |Anonymní Arbitře, stíhačky jsou výdaj na několik let, ta suma není na rok, složité? A my jsme v Evropě takže nebojte vy letecký odborníku z VŠŽ, stíhačky rychlost naberou....
jan hrabovský
28. ledna 2024 • 09:06
Vláda může chystat co chce.Zákony jsou jen fražka k zasmání . Fialový hnus je toho zářným příkladem
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 10:42
@jan hrabovský Ano, souhlas, pak je stejně obejdou.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
28. ledna 2024 • 08:27
Pasti a podrazy jsou současné vládě vlastní. Nic jiného fakticky neumí.
Pavel Nyklíček
28. ledna 2024 • 08:21
Myslím, že Baxa je člověk na svém mistě a i když nejvice soudců je dosazeno díky velmi sporadickému Zemanovi, máme šanci Babiše utlumit až do doby jeho oschodu z politiky, což v sedmdesáti letech bude poměrně brzy.
Soud který má za 3 týdny je v zájmu nejen celé EU, ale předevšim současné vlády.
Kmotr Blažek na tom již pracuje a v kuloárech se šušká, že letos to už vyjde. Loni by dal Miloš milost!
ODS má stále velmi dobré kontakty, které Babiš není schopen prolomit a je citit, že vláda a její vyjadřování směrem k Babišovi je zajimavé....oni již tuší a vědí....
Alcaponeho dostali také až na danich !
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
28. ledna 2024 • 08:29
@Pavel Nyklíček ....Nyklíček a nemyslíš, že od vlády by měli občané očekávat něco jiného, než zoufalý a trapácký boj proti úspěšnému podnikateli panu Babišovi ?
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 10:40
@RASPUTIN Ty Rasputin ty umíš člověka rozesmát (někdy). Bureš je úspěšný podnikatel ? Proč chodí úspěšný podnikatel do politiky ?
Řekni kuliferdo. Proto aby mohl své firmy jež se drží nad vodou tak tak dotovat ze státních peněz (přesně tak jako svého času Berlusconi) a taky z peněz EU (neoprávněně) viz kauza Č.H.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 10:57
@Richard Šebesta jediným motivem kuního ksichta pro vstup do politiky byla optimalizace korupce při ochraně a prosazování vlastních zájmů. Prostě už ho nebavilo uplácet politiky a rozhodl se, že bude politiku ovlivňovat sám. Podle mého ani nečekal, jak snadné to bude...
Richard Šebesta
28. ledna 2024 • 12:20
@Richard Šebesta Uživatel 5734171. Beru i tento váš výklad je velmi trefný i s tím že nepočítal že to bude tak snadné. Ale přepočítal se s Č.H. Je přítom přímo typické jak stále měni agent Bureš své názory. Nebudu nikdy v politice, politika mne nebaví, nebudu kandidovat na presidenta. Prostě agent Stb každým coulem,lež a FALEŠ.
viktor viktor
28. ledna 2024 • 11:49
@Pavel Nyklíček Baxa je také “ bývalý komun díra “ , který má z doby normalizace nedobré kauzy na krku !
miky55
28. ledna 2024 • 14:11
@viktor viktor Zatímco "bývalý komun díra" Babiš, je svými pofiderními podnikatelskými praktikami a smečkou estébáckých pomocníků v zádech, čistý jako lilium.......tak to pak určitě...
Igor Latura
28. ledna 2024 • 15:29
@miky55 A co Pepa chytraku, znáš to jak de vaří voda 🤣🤣🤣
Igor Latura
28. ledna 2024 • 15:26
@Pavel Nyklíček Toho se nedočkáš hlupáku. Čapí Hnízdo je ostuda vlády. Vytáhnou ho vždy před volbami, ubohost 15let.🤮🤮🤮
miky55
28. ledna 2024 • 21:29
@Igor Latura Znáš to , že.......na každého se vaří voda, nebo jak si to vlastně říkal?