Rozhovory

Zpět na článek

Václav Klaus: ODS do sebe posbírala všechny špatné vlastnosti zbývajících stran pětikoalice

35 komentářů

Rostislav Bouda
30. ledna 2024 • 19:48
Plus to, že vlastně vznikla z komunistickych poskoků, a příbuzných, kteří nebyli svého času členy velké strany. Z komancskych pohlavárů se stali ctihodní podnikatelé a své bílé koně v ODS zpovzdálí kočírovali.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. ledna 2024 • 17:33
ODS je podrazáctví a lživosti futrál.
Miloslav Podhola
30. ledna 2024 • 14:06
Za podobné výroky nemají pochlebující novináři a ekonomové VK rádi a kde mohou tam ho pomlouvaji.
Ekonomové jeho znalosti totálně chybí ve Fialové vládě!
VK je OK!!!
Michal Kelner
30. ledna 2024 • 12:00
Není pochyb o tom, že Václav Klaus byl a je kremelským kolaborantem. A hysterické ohlasy prorusské svoloče tento fakt jen potvrzují.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. ledna 2024 • 17:35
@Michal Kelner...Jaké tam máš ferdo další heslo ?
Michal Kelner
30. ledna 2024 • 17:39
@RASPUTIN ??
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
31. ledna 2024 • 06:59
@Michal Kelner
Zapomeň na to.
Alena Středová
30. ledna 2024 • 19:18
Máte pravdu. Bohužel jsme měli takové prezidenty.
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 10:32
píši o tom o kus níže a považuji to za brutální chybu všech, kteří vedou s Klausem rozhovor. Měla by zaznít otázka, zda mu nevadí, že o něm kuní ksicht ve sněmovně prohlásil, že požadoval milion euro za podpis zákona o biopalivech. Bureš to prokazatelně řekl (na vlastní uši jsem tot slyšel, zaznělo to v přímém přenosu), Klaus se k tomu MUSÍ VYJÁDŘIT. Nelze to odbýt ruky mávnutím. Buď je to lež a pak přeci Klaus nemůže chtít s ANO koalici, nebo je to pravda a pak by Klaus měl navždy zmizet někam do kanalizace...Není nic mezi tím...
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:34
@Uživatel_5700993 kdo je kuni ksicht ? Ynteligente
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 10:41
@Papanikula
to neřeš...
Pavel Maleček
30. ledna 2024 • 10:43
@Uživatel_5700993 ... jenom milion Euro? Kdo by tomu věřil, když to Babišovi vyneslo miliardy. Což si Klaus coby zkušený ekonom spočítat uměl .. stejně jako to, kolik z toho je odpovídající, tj.10% ne fuj úplatek, ale zasloužená provize.
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:16
A mimochodem vytvořením SPOLU ODS přestala existovat nemůžete volit jen ODS musíte s nimi volit i lhare Jurecku nebo hloupou a nenávistnou Pekarovou
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 10:35
@Papanikula
ty ODS volíš? Že ti to tak leží na srdci... Já jsem je volil a nevadí mi to, chápal jsem, PROČ to tak je, že to je jediná hráz proti organizovanému zločinu ANO. Až se ANO rozpadne (a dlouho to trvat nebude) a voliči se rozprchnou zase do levicových stran, musí skončit i projekt SPOLU a každý za své... A pro jistotu ještě jednou a polopatě. Jako voliči ODS mi to nevadí... Ale chápu, že to vadí koblížkům, protože ti by strašně rádi, kdyby se zase vrátili k lizu...
Miloslav Podhola
30. ledna 2024 • 14:10
@Papanikula
Skutečná ODS už řadu let neexistuje, je to jen parta výdělečně činná!
Saša Krach
30. ledna 2024 • 09:38
Byl to Zeman,,,pak Babiš,,,a dnes Klaus...Jsou to lidé kteří mají obrovské zkušenosti ve svém oboru. Ale říkají to co se zrovna vládě nehodí.
A jako správný fanda této vlády, musím jim dle možnosti zavírat ústa...I když ty zkušenosti nemám a nikdy mít nebudu.😛😛😛
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:49
@Saša Krach tak my budeme zase volit ANO, aby zanikl pten socialistický zelený kompilát populistů SPOLU 😉
Pavel Maleček
30. ledna 2024 • 09:35
Klaus se zas utápí ve všeobecných frázích o chybách této vlády. Ale jako všichni ostatní kritici se jak čert kříži vyhýbá tomu, aby uvedl soubor v dnešních politicko-hospodářských souvislostech realizovatelných konkrétních opatření, která by Česko z letitého hospodářského marasmu (už z dob Klausova přímého či oposmluvního vládnutí) konečně vyvedla.
Když to jediné o čem Klaus mluví je to, že by se ODS s Babišem tak či onak spojit měla. Čímž předvádí, že jeho mocenský cynismus (mravní otrlost, bezohlednost, nestoudnost), který předvedl už při oposmlouvě dál trvá. A je to to, co ho s Babišem spojuje.
To neznamená, že Klaus v mnohém nemá pravdu. Obecně nejvíc v tom, že Fialova vláda se čím dál víc vzdaluje tržnímu hospodářství, obecně demokracii. A stejně jako Brusel (kterému Fiala mocně do zádi leze) si to štráduje k socialistické když ne totalitě, tak direktivismu.
Tato Klausova kritika však chytá nepěknou faleš, když souběžně prosazuje spolupráci doma s Babišem, mezinárodně s Putinem. Když oba jsou vyznavači socialistického direktivismu s mnohými regulacemi a přerozdělováním. To ke všemu asijskou despocií řízlé.
A tak se Klaus do devadesátek vrací, když za keců o demokracii a cestě na západ udržoval bankovní a přerozdělovací socialismus, který mu velkou moc nad společností dával. Což vzhledem k tomu, že souběžně Rusku na ruku šel a dodnes jde, samo říká, že to s tím Klausovým v Prognosťáku vyškolením a s KGB, dnes Putinovou FSB svázáním, zas tak daleko od pravdy nebude.
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:15
@Pavel Maleček říkáte .. Když oba jsou vyznavači socialistického direktivismu s mnohými regulacemi a přerozdělováním. To ke všemu asijskou despocií řízlé.

Můžete nám sdělit čeho je vyznavač Fiala a ta jeho parta pětky? Docela mne to zajímá jako ekonoma .
Zatím to vypadá , ze Fiala zvyšuje daně to dělají levičáci a vůbec razantně nesnižuje vládní výdaje
Tak jak vám vychází Fialová politika ?
Pavel Maleček
30. ledna 2024 • 10:37
@Papanikula - ono se to chce naučit číst ... píšu, že Fiala i duo Babiš-Klaus chystají to samé - socialismus. Jen s tím rozdílem, že Fiala ten západní, Babiš-Klaus ten východní. Když oba to prý ochranou demokracie maskují.
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:42
@Pavel Maleček opravdu jsem nebyl pozorný, omlouvám se
Asatin
30. ledna 2024 • 08:34
Klaus byl pro narod uplne zbytecny clovek,stejne jak Zeman..
Papanikula
30. ledna 2024 • 09:15
@Asatin a co je pak pro Národ Fiala a jeho parta ?
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 09:55
@Asatin
klaus nebyl zbytečný, byl vysloveně škodlivý... to je rozdíl...
Papanikula
30. ledna 2024 • 10:26
@Uživatel_5700993 škodlivý je v současnosti Fiala
Asatin
30. ledna 2024 • 14:27
@Uživatel_5700993 Souhlasim ale ve svem hnoji se neustale vrtaji vznika pak hrozny smrad.
bobbyna
30. ledna 2024 • 08:24
Pane Bucherte, rozhovor jsem si přečetl i poslechl a promiňte, vy se neumíte ptát. Celé mi to vyznělo tak, že rozhovor vlastně vedl Klaus a vy mu tak nějak přihrával, hlavně aby se on nenaštětil a neshodil vás. Kope do současné vlády, která je "u vesla" dva roky, za to, že vlastně pořádně nic neudělala (proflákala) a jen tak mimochodem uprskne "covidy, Ukrajiny...", jako že jsou to prkotiny. O vládách předchozích neřekne ani popel a vy mu to necháte projít. Když už s ním bilancujete a vracíte se bůhvíkam do minulosti, proč se ho nezeptáte, jak např. hodnotí minulé vlády? Tedy kromě těch svých, ty byly pochopitelně skvělé a neopomene se pochválit... Nevím, co bylo vaším záměrem, ale myslím, že jste promarnil příležitost dostat se mu trochu pod kůži, i když byste musel snést nějaké to mistrování a ošklíbání.
Papanikula
30. ledna 2024 • 09:18
@bobbyna rozhovor se vede o hodnocení vlády Fialy a ta vláda je šílená hlavně ze měli v předvolebních slibech na všechno recept
Hájit Fialu muže jen jedinec co manhlavu jen na nošení čepice

A mimochodem vytvořením SPOLU ODS přestala existovat nemůžete volit jen ODS musíte s nimi volit i lhare Jurecku nebo hloupou a nenávistnou Pekarovou
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 09:54
@bobbyna
momentálně klaus působí jako obchodní cestující s koblihami... v podstatě v každém rozhovoru píše, že by se ODS měla spojit do koalice s kuním ksichtem. je to o to srandovnější, že Bureš v pořímém přenosu obvinil klause, že po něm ještě jako prezident chtěl milion euro úplatek, když podepíše zákon o podpoře biopaliv... přijde mi naprosto šílené, že to dodnes nikdo neřešil a že Klaus by klidně s burešem do koalice šel...
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
30. ledna 2024 • 07:21
Klaus si patrně myslí, že jsme všichni včera spadli z Marsu a nevíme, jak to tu probíhalo. Například neřešená penzijní reforma. To je vnitřní deficit tohoto státu v řádu tisíců miliard a vina padá na všechny vlády, včetně těch Klausových. A nebudu snad ani připomínat to, že Klaus proti opakovaným rozsudkům ústavního soudu dál reguloval nájemné v soukromých domech. To mu nikdy nezapomenu. Dělat tak sociální politiku za peníze majitelů těch domů. Je neuvěřitelné, že má tu drzost nazývati se konzervativním politikem a ještě poučovat ostatní...
Richard Šebesta
30. ledna 2024 • 10:56
@Uživatel_5734171 Tak Klaus byl vždy falešný. Líbily se mi dvě říkanky o něm. Klaus má v Praze velký HAUS ! A ta druhá,ta vznikla na Slovensku. Než žiť s Klausom to radšej s MIKIMAUSOM !
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. ledna 2024 • 06:43
Pravdivý, uvážený a státnický názor V. Klause pouze pojmenovává zřetelnou zbytečnost a neschopnost současné vlády. Bohužel na to doplácejí občané Česka.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
30. ledna 2024 • 07:23
@RASPUTIN
vždy mě pobaví, když Klausovi tleskají bolševici a další podobná svoloč...)))
Papanikula
30. ledna 2024 • 09:19
@Uživatel_5734171 a kdo tleská Fialovi ?
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
30. ledna 2024 • 09:51
@Papanikula
netuším a je mi to jedno...