Komentáře

Zpět na článek

Bohumil Pečinka: Václav Klaus ve své současnosti vychází jako užitečný idiot a potápí svůj vlastní odkaz

68 komentářů

Lilith Černá
29. ledna 2024 • 19:29
Ronald Vlček Mně úplně stačí, že Křetínský vlastní Reflex. Vždy to byla hlásná trouba ODS. A zároveň je Křetínský zaháčkovaný v energetice. Co víc chcete slyšet? A co vy a ty důkazy, že Babiš platí Holce?)))
Avatar - našinec}
našinec
27. ledna 2024 • 17:36
My Češi si vůbec neuvědomujeme degradaci našich hodnot. Před rokem 1989 jsme řešili stejné problémy jako Francie, za vlád ČSSD jsme řešili stejné hodnoty jako EU(Jsem časopis) a za vlád "pravice" jsme řešili a řešíme stejné věci jako Moskva, Kyjev, Astana a další "Východní demokracie".
Ronald Vlček
27. ledna 2024 • 14:23
Skvělý popis současného VK. Bohouši, dávám palec nahoru jako vždy u Tvých článků. 👍
Pavel Molík
27. ledna 2024 • 12:42
Klaus politicky dozrál a došel k vrcholu názorového vytříbení, byť je pořád věrný základním postulátům klausismu, kde nechybí ani svatý grál polistopadového klausismu o maximalizaci zisku atd. Klaus už do určité míry pochopil smysl žití a nyní pozoruje vše kolem sebe realisticky a hodnotí logicky. Tedy nyní Klaus již při svém vidění světa odhodil ideologické brýle, takže jeho myšlenkové resultáty jsou nonkonformní, nezatížené hloupým fialovsko-eurohujerským ideologickým balastem a mající jasné kontury upřímné starosti o budoucnost ČR, která se dostala do područí největších gaunerů v historii české státnosti. Dokonce i na Hradě sídlí bývalý komunistický kariérista, který nyní funguje jako rezident ve službách Bruselu a který si počíná tak, jako by ho už nebavilo prezidentování s tím, že už chce být jen místodržícím ve službách Bruselu, ostatně celá Fialova vláda kolaboruje v prospěch Bruselu a Kyjeva. Klausovy názory jsou potřebné, ony totiž zoufalým lidem ukazují světlo na konci tunelu. On nám dává najevo, že ještě všichni občané nezešíleli a tedy nechtějí být obětními beránky v rámci z Bruselu naordinovaného šíleného sociálně-inženýrského experimentování na základě uhlíkově-neutrálních bludů z katechismu zelené věrouky a dalších eurohujerských pitomostí typu šojdrovského sirotčího šílenství, podle něhož na základě šojdrovského reglementu a v intencích merkelovského imigračního šílenství máme v maximálním počtu přijímat vousaté alláhakbarovské sirotky, kteří před vstupem na půdu Evropy zahodili všechny své průkazy a vydávají se za sirotky, kterým ještě není patnáct let. EU opanovala eurohujerská idiocie a tak se EU stala největším nepřítelem evropské civilizace. Klaus nepodlehl ideologickému brainwashingu z bruselské propagandistické centrály a z center kolaborace na území ČR. Klaus svými veřejnými výstupy obohacuje myšlení lidí, kteří odmítají akceptovat názorovou unifikaci, kterou se nám snaží vnutit EU-prikázčici ve službách bruselské věrchušky.
viktor viktor
27. ledna 2024 • 11:01
Koukám, že redakce se všeobecně stará o pozitivní “ niky “ tam, kde je třeba 🤣🤣🤣. “ Demokracii” nezastavíš….
Lilith Černá
27. ledna 2024 • 09:24
Pečinka, jenž svého času vězel v Klausově análu až po špičky polobotek, dnes vězí v jiných análech. Takový ubožák se hned tak nevidí.
Jo, to Holec je jiná třída!
Ronald Vlček
27. ledna 2024 • 14:27
@Lilith Černá
Holec?? Ale jděte 😊😊Sleduji Holce už nějakou dobu a když už mluvite o "vězení v něčím análu", tak mám spíše pocit, že právě Holec uvízl v tom Babišově.😊
Lilith Černá
28. ledna 2024 • 07:44
@Ronald Vlček A on ho snad Babiš platí - máte pro to nějaký důkaz? XTV financuje Babiš? Zato Pečinku platí Křetínský a to je sponzor ODS. ODS zase zajistila miliardové příjmy Křetínského z energetiky.
Ronald Vlček
28. ledna 2024 • 23:21
@Lilitjh Černá A vy máte důkaz, že Křetínský platí Pečínku? Pečínka je skvělý novinář a hlavně vzdělaný člověk. To, že se vám nelíbí to, co říká, chápu. Holce a Kubáčka jsem si kdysi považoval, jenže jsem zjistil, že začali být... slušně řečeno... velmi neobjektivní.
viktor viktor
31. ledna 2024 • 12:45
@Ronald Vlček…Pan Holec nevězí v Bruselském análu. O kterém , mimochodem , před volbami i Nutella ( dříve Fiala ) tvrdil, že z něj nepřichází nic dobrého. Pan Holec předkládá fakta a ta už dnes “ objednaní “ novináři ( REFLEX, Seznam, ČT24 apd. ) jaksi “ nedodávají “ . Ovšem v nálepkování bez důkazů vesele pokračují. Kupuje vás ještě někdo ?
Frank51482
1. února 2024 • 09:17
@Lilith Černá Ale no tak, Holec je docela obyčejný žvanil, který jen papouškuje to, co kdekdo ví. Podbízí se pokaždé nějakým chlastem a machruje se stále zhasínajícím doutníkem. Takže žádná třída, jen žvanil.
Miloslav Podhola
26. ledna 2024 • 20:23
Pečinko, kdyby VK podporoval současnou, neschopnou vládu pětky, tak by byl jiste OK. Teď můzes polemizovat o tom, kdo je ten idiot.
Janik
26. ledna 2024 • 16:57
Já myslím, že Vy pane Pečínko jste IDIOT a to ještě VĚTŠÍ!!!
Lilith Černá
27. ledna 2024 • 09:25
@Janik Spíš odporný vychcán. Pokud vím, byl ještě v 89.kandidátem KSČ (pokud ne přímo členem).
viktor viktor
27. ledna 2024 • 11:06
@Lilith Černá …Víte, že za prozrazení státního tajemstvi je postih 🤪 ? Dříve “ vždy “ komunista a podpisovač anticharty a dnes “ vždy “ demokrat “.
Saša Krach
26. ledna 2024 • 16:33
Pokud je pan prezident pro provládní pisálky...užitečný idiot...tak z pohledu pana prezidenta je pan Pečinka užitečný idiot...
A z mého pohledu jsme tudíž,
Idioti celonárodně...😛😛😛😛😛
Všichni.....
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
26. ledna 2024 • 16:40
@Saša Krach
ona je pak ještě kategorie "neužitečný idiot"...))))
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 17:28
@Uživatel_5734171 to je ta největší 😃🤣😂
Janik
26. ledna 2024 • 16:59
Přesně tak ! @Saša Krach
pekina
26. ledna 2024 • 15:50
Máte pravdu, je mi z něj smutno a trestuhodně promeškal chvíli, kdy mohl z politiky důstojně odejít. V tom ostatně si nezadá se svým dříve rivalem a nyní "přítelem" Zemanem, který exhibuje na akcích SPD...
Tak je snad možné jen o jejich současných postojích a hraběcích radách zásadně nereferovat, je to na nic a zbytečně to jitří vášně na všech stranách.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
26. ledna 2024 • 16:41
@pekina
Klaus a Zeman jsou politická siamská dvojčata. Rozdíl mezi nimi je jen ten, že klaus se umí najíst příborem...
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 17:29
@Uživatel_5734171 ten příbor ale pak většinou ukradne 😝
Uživatel_5585278
27. ledna 2024 • 15:05
@Mlha kam se podíváš..._5734171
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
26. ledna 2024 • 15:15
Super neužitečný idiot Pečinka ze závisti píše o neužitečném idiotovi.
Asatin
26. ledna 2024 • 11:57
Samozrejme ze se rusaci nezmnili,porad jezdili po Evrope v tanku a ted zajeli na Ukrajinu.No a Klaus se take nezmenil a na hrad nechal privest ruske ikony,aby jsme meli cemu klanet.Dedu mraze jsme tu uz meli.Z ruska prichazi jen zlo a to taky zname.
Avatar - našinec}
našinec
26. ledna 2024 • 12:02
@Asatin Od roku 1989 se armády pohybovali jen jedním směrem - na východ. V roce 2022 se Putin zachoval jako JFK. Nějakých 15 let upozorňoval na to, co je pro něho červená linie. Bohužel na naší straně nebyl u moci žádný Chruščov, který by ho bral vážně.
Richard Šebesta
26. ledna 2024 • 12:10
@našinec Tak Stalinistu Chruščova bych nezmiňoval . Ale jinak souhlas. Měl tu být někdo praktičtější a flexibilnější kdo by byl ochoten akceptovat i ruské zájmy , nejen zájmy NATO a západu.
Avatar - našinec}
našinec
26. ledna 2024 • 12:19
@Richard Šebesta Ona je tu i ta možnost, že cílem snahy Západu byl bratrovražedný boj mezi UA a RF. Od hospodářské krize v první dekádě 21. století západní, zvláště američtí ekonomové, volali po velkém vojenském konfliktu, který by pomohl ekonomické a hospodářské očistě. Válka mezi UA a RF pojí pro Západ příjemné s užitečným.
Asatin
26. ledna 2024 • 12:52
@Richard Šebesta Ruske zajmy jsme akceptovali v68,coz byla komunisticka zrada na narodu.Ruskej zajem prznil celej narod 21 let.Okupce to je ten zajem i u Ukrajiny.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
26. ledna 2024 • 16:47
@Richard Šebesta
nevím, jestli je to naivita nebo neznalost, ale putin by se NIKDY nesmířil s tím, že se NATO nerozšiřuje. Přesně naopak, využil by to k tomu, aby si vzal zpět "svá území". Rusáci po WWII brali všechny ty země, které osvobodili, jako svou nárokovou kořist. Gorbačova a Jelcina tudíž berou za zrádce a zbabělce, kteří dopustili, aby se země jako Litva, Estonsko, Lotyšsko, ale i Česko, Slovensko, Polsko atd. vymanily z ruského vlivu. Rusko vymírá, takže chce "zpátky" nejen území, ale i obyvatelstvo. Chovají se jako mravenci, co vyplení sousední mraveniště a ukradnou kukly... Já považuji náš vstup do NATO za vůbec ten nejdůležitější den v našich novodobých dějinách... Hned po Naganu...))))))))
Richard Šebesta
26. ledna 2024 • 12:49
@našinec S vašim dovětkem bych i souhlasil. Pro mne je záhadou,že hlavně Amíci udělali žalostně málo pro odvrácení vojny. Biden o chystaném ruském útoku věděl minimálně 2 týdny předem.
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 13:50
@našinec 😵‍💫 na rozdíl od ruské armády se ty západní armády pohybovaly jen tím směrem kde byl o ně zájem 🫠 kdyby ruské armády nabízely víc než nabízely západní, mohla být na východě ruská armáda, jenže Rus je narozdíl od západu vykořisťovatel, nabízet nikomu nic nechce, všude vždy jen brát 😩 proto se východní země přiklonily raději k západu 👏 Putin se nezachoval jako JFK, ten jen nechtěl mít rakety mířící na Ameriku na Kubě ale na Kubu nevtrhl s vymyšlenými záminkami a neokupoval jí americkou armádou, jakmile ho Rusák přestal ohrožovat, ponechal Kubu tak jak jí chtěli mít Kubánci sami, tedy komunistickou 😇
Jenže na Ukrajině žádné rakety ohrožující Rusko ani nestály, Ukrajina teprve vyjednávala s NATO o své budoucnosti a Putinovi toho hned využil jako záminku 🙄 bylo mu fuk jak to chtějí mít Ukrajinci, chtěl vybudovat velké Rusko a na Ukrajinu vtrhl jak Hitler do Polska. Ten si taky vymýšlel záminky jaké se mu k okupaci hodily a posouval červené čáry dál a dál na cizí území aby mohl budovat tu svojí říši 👎
Avatar - našinec}
našinec
26. ledna 2024 • 15:15
@Not like Somebody Pokud toto jsou opravdu vaše názory, tak jakákoliv snaha o rozumnou diskuzi je zbytečná. Jiný výklad události pobírám, popírání ne.
Ronald Vlček
27. ledna 2024 • 14:33
@Not like Somebody
Naprostý souhlas👍
Janik
26. ledna 2024 • 17:06
Ano a to oni především Američané zrovna provokují a chtěli by bojovat, tak jak jsou celou svou historií...Putin je nejlepší prezident kterého kdy měli...💓 @našinec
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 17:34
@Janik Za podporu války padlo v Česku už devět trestů a 58 obvinění, jen tak dál 🫠
viktor viktor
26. ledna 2024 • 12:10
@Asatin Dědu Mráze jsem na Hradě neviděl, ale obdivovatele SSSR z komunistické rodinky , agenta Pávka ( nyní demokrata 🤣 ) a manželku politručku přehlédnout nelze. Takže. Červené trenky na stožár a “ Kupředu levá…” k inflaci, menším důchodům a dražší ČESKÉ !!! energii.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
26. ledna 2024 • 15:09
@Asatin .. Ferdo jestli narážíš na 21.srpen 1968, tak to nás nenapadlo Rusko, ale vojska Varšavské smlouvy v čele se SSSR. A pod vlajkou SSSR a na tancích a alespoň ve Středních Čechách a v Praze, přijeli jako první a většinově ukrajinští vojáci.
Janik
26. ledna 2024 • 17:07
Ano je to tak @RASPUTIN
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
26. ledna 2024 • 15:13
Ferdo Asatine, pokud narážíš na srpen 1968, tak to nás nepřepadlo Rusko, ale vojska Varšavské smlouvy v čele se SSSR. A jako první přijeli na tancích a pod praporem SSSR ukrajinští vojáci. A byli to právě oni, kteří tady krvavě masakrovali civilní obyvatelstvo, jak nám, když se to hodí, občas připomene ČT. Proto je pro mně každý kdo podporuje Rusko nebo Ukrajinu morální zrůda.
Avatar - našinec}
našinec
26. ledna 2024 • 15:31
@RASPUTIN Myslím, že již v roce 1990 byl uveřejněn komentář, který hovořil o tom, že Brežněv zásah v ČSSR nechtěl, jelikož se k moci dostal kritikou Chruščova za zásah v Maďarsku v roce 1956. Na zásah naléhalo NDR a Polsko. Brežněv prý změnil názor poté, co Jánoš Kádár, kterému důvěřoval, podpořil akci v ČSSR. Ukrajinci odvedli svou práci dobře a ČSSR se opět stala nedílnou součástí Východního bloku.
reproman
26. ledna 2024 • 18:12
@RASPUTIN To ale nevysvětluje toto:
Strávil jsem dost času v Rusku i na Ukrajině. Kde si myslíte, že mě pravidelně osočovali, že nejsme vděční za to, že nás v osmašedesátém osvobodili podruhé od fašismu? V Rusku. Opakovaně a v podstatě kamkoli jsem přijel.
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 11:27
V posledních letech se Klaus významně snaží přiblížit domácí nacionalistické scéně kde mu jeho xenofóbní strašení evropskou unií, eurem, LGBT, uprchlíky ještě funguje, pro tuhle scénu je opravdu užitečný 🫣🙄

...pro všechny ostatní jen idiot 🥳
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
26. ledna 2024 • 16:49
@Not like Somebody
já jen nechápu, o co ještě Klausovi jde... Kdyby mu bylo o deset let méně, tak bych řekl, že chce být zase prezidentem, takhle se musím domnívat, že to už jsou jen nějaké křeče senilního pitomce, kterému vadí, že už není středem pozornosti...
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 18:52
@Uživatel_5734171 o to samé o co jde Babišovi, Orbánovi nebo Trumpovi 🤷🏻‍♂️ mohli by žít skvělý život ale....

Ego 🙃
eva27
1. února 2024 • 18:03
@Uživatel_5734171 O ci mu jde? Byt stredem pozornosti. Je to attention whore. Karikatura VK z devadesatek.
Richard Šebesta
26. ledna 2024 • 10:54
Pane Pečinko, Klause jsem nikdy neměl rád. Byl to arogantní a nafoukaný břídil. Za svou politickou kariéru udělal dobře jedinou věc a sice že s Mečiarem dohodli bezproblémové rozdělení federace . Což bylo správné a potřebné. Nyní kdy už je mimo politiku s ním souhlasím v tom že opravdu Putin zůstal stejný ale změnily se okolnosti. Ale to je tak vše. V jeho bývalé straně kterou opustil mimochodem i jeho syn ho většina současných odesmanů nesnáší. To také o něčem vypovídá a dost výmluvně.
Miroslav Sirka
26. ledna 2024 • 10:35
Pečinko,jestli je někdo užitečný idiot,tak jsi to ty a tobě podobný propagandištičtí pisálkove,placený Sorošem,gratuluji.
Janik
26. ledna 2024 • 17:10
Přesně !!! @Miroslav Sirka
Petr Procházka
26. ledna 2024 • 10:18
Tak on (Klaus) to léta skrýval ( obdiv Putina) a dělal to dlouho ( tolerance k ruským imperiálním praktikám i u nás), takže se vlastně moc nezměnilo... Jen na současnou společnost má (doufám) nepatrný vliv...
Saša Krach
26. ledna 2024 • 10:09
Tak mi to připadá,,,,asi tak,,,pokud nás někdo kritizuje a nemá náš názor je užitečný idiot....
Pan Pečinka by se mněl nad sebou zamýšlet.....Pana prezidenta jsem nemusel...a začínám mu rozumět...😛😛😛😛
Richard Šebesta
26. ledna 2024 • 10:42
@Saša Krach Začínáš mu rozumět když už je 11 roku z politiky pryč ? To je trochu pozdě ne ? Já mu nerozuměl nikdy. Jako ekonom byl diletant a pokazil tady v 90.letech co se dalo. Mimochodem jen stručné srovnání ekonoma Klause a ekonoma Erharda. Klaus měl za úkol transformovat plánovanou ekonomiku na tržní. Ekonom Erhard v Deutschlandu po 2.válce z rozbitého Německa (západního) kde chyběla i mužská prac. síla udělal během 15.let výstavní síň evropské a světové ekonomiky z vysokou životní úrovní pro Němce. Klaus dokázal nechat rozkrást co se dalo a o nějaké vysoké úrovní jako Němci můžeme jen snít. Uznávám jednu výhodu to má ,necpe se nám tu ta muslimská verbež jako Němcům.
viktor viktor
26. ledna 2024 • 12:26
@Richard Šebesta …Pane Šebesta něco jste o NSR opomněl dodat. Moarshalův plán a plná podpora USA. Včetně dohledu na právní vývoj. To v CZ vždy chybělo. Současná tzv. “ elita „ v CZ je vyškolená v socialismu, nebo socialistickými učiteli a je to znát. Proto věří i “ polepšeným “ funkcionářům KSČ.
Richard Šebesta
26. ledna 2024 • 12:56
@viktor viktor To ano to beru ale nejde to srovnat. Němcům chyběla ze začátku mužská prac.síla (vše bylo rozbité) takže mnoho mužské práce musely zpočátku dělat i ženy platiti reparace. Klaus přišel k hotovém, nic nebylo rozbité nechyběli muži a nic nemuseli splácet.
pekina
26. ledna 2024 • 15:43
@Richard Šebesta malinko jsme pozapomněli, že mu to umožnil zejména Marshallův plán, že ano? Kdyby nám soudruzi ze SSSR nezakázali se k němu připojit a spojenci se nedrželi dohod se Stalinem z Jalty, mohli jsme dneska řešit úplně jiné věci....
giorgio287
26. ledna 2024 • 09:59
COŽE?!?

Pečinka, Václavu Klausovi nesaháte ani po podrážky bot. Tak si drzé kecy nechte na koledu.
Miroslav Hraběta
26. ledna 2024 • 10:23
@giorgio287 Pečinka je v Reflexu doma. Kde jsi doma ty? V kanále. Takže si padej žvanit do kanálu. Traktora, rusputina a podobnou chamraď si můžeš vzít s sebou. Nazdar 😃😃
viktor viktor
26. ledna 2024 • 10:40
@Miroslav Hraběta …Hulvát a prázdná makovice současně se ozval. Ty jsi z divadla ve Strakovce, nebo přímo z Národního, od soudruha Pávka ?
Miroslav Hraběta
26. ledna 2024 • 13:43
@viktor viktor To, že tady budeš denně skřehotat, tvoji impotenci neodstraní. Ani nahoře, ani dole 😃😃
viktor viktor
26. ledna 2024 • 08:27
To si opravdu myslíte, že CZ zachrání profesionální agent , dnes loutka, soudruh Pávek s maminou politručkou a jeho Aspen tým, nebo soudruzi Rychetský, Baxa, či další agent , soudruh Pithart , nebo přibarvený “ matematik “ Stanjura s prolhaným narcisem Nutellou , uštěkané duo Pekarová/Vystrčil, nebo soudruzi od Pirátů atd. ? Myslím, že intelektuální potenciál pana Klause je dodnes vyšší, než všech výše jmenovaných, včetně , bohu žel, redakce REFLEXu . Zřejmě si to dobře uvědomujete a proto ta hysterie…?! Tedy těch, co vás financují.
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 11:51
@viktor viktor
Bez ohledu na to jaké téma se tu objeví, každý den tu napíšeš alespoň tři plivnutí na současnou českou politickou scénu, na prezidenta, na vládu 😵‍💫 stokrát dokola Nutella, Pávek, soudruzi atd. a pak další smršť zloby, urážek a nálepkování komunistickými tituly na všechny co si dovolí vyjádřit jiný názor 🫣

Proboha proč 🤷🏻‍♂️
viktor viktor
26. ledna 2024 • 14:07
@Not like Somebody …Mýlíte se . Žádné nálepkování. Na Hradě, u Ústavního soudu atd. sedí komundírové a jim podobní vyžírkové. Jiná doby, ale stejné “ ksifty “. To vy ale nerad , když se připomíná. Tedy těm “ hodným “ , fialovým komunistům. Ale ono to ale je třeba připomínat !!! A poukázat na
“ úspěchy “ současné vlády je přeci pozitivní. Vždyť je co, když vám ten Fiala denně lže jak když Rudé Právo tiskne a mladí komunistické lháře nezažili a mohou naletět jako jejich dědové naletěli na K. Gottwalda. TO SE NESMÍ OPAKOVAT !
Not like Somebody
26. ledna 2024 • 15:03
@viktor viktor TO SE NESMÍ OPAKOVAT ! a tomu vy zabráníte tím, že tu budete pořád dokola opakovat tuhle mantru 🙄

Umíte si představit člověka, který vaše vidění světa nesdílí 🫣 tak to jsem přesně já a nechci kvůli tomu čelit neustálým útokům 🙃 můžete mít názor jaký chcete, to je právo každého ale diskuze přeci není o tom dehonestaci všech co mají jiný názor než vy neustálým nálepkováním komunistama 😩

V Česku žádní komunisté nevládnou, jejich myšlenku tu žádná vláda nepropaguje a to jestli byl někdo dřív takový nebo makový je mi osobně úplně fuk, každý má právo na osobní vývoj, důležité je co člověk reprezentuje dnes a Pavel reprezentuje hodnoty které jsou mi blízké 🫠 všechno co bylo před ním, s výjimkou Havla, bylo o řády horší, o Babišovi ani nemluvě. Náznaky komunismu hledejte u Bidena nebo u Trudeau, Pavel měl možná v mládí komunistickou knížku ale jeho dnešní politika má do komunistických ideálů sakra daleko 😎
Každý politik je prospěchář a má nějaké škraloupy z minulosti, žádná vláda Mirků Dušínů tu nikdy nebude, toho se nedočkáte, všichni pracují především pro sebe, taková je politika, na tom se nic nezmění, všechno je to proto o kompromisech a ta současná česká politika je pro mne v rámci místních možností ta nejlepší co tu kdy byla, jedno jestli museli slibovat něco u voleb co později zase nesplnili nebo se jim něco nedaří, všechno ostatní co se tu nabízí jako alternativa je mnohem horší 🤷🏻‍♂️
viktor viktor
26. ledna 2024 • 18:29
@Not like Somebody … Nebuďte prosím naivní. Komunističtí funkcionáři byli a jsou nebezpečné a prodejné dě*vky. Tak je já pamatuji. Pávkova manželka je diplomovaná politručka. Víte , kdo to mohl studovat ? Jen supr prověření komouši a ještě s kachním žaludkem. Nenechte se zmást sladkými řečmi a načinčaným Hradním párem. Oni vám přeci nebudou vyprávět , co mají za sebou a jak to opravdu myslí. Přečtěte si životopis Pávka a uznáte, že horší už byl jen V.I. Lenin, nebo dr. Mengele. Takováhle osoba nemá morální právo dělat prezidenta v demokratické zemi a klást věnce k hrobům těch, kdo v boji proti tomu rudému hnusu položili život. Mně nejde jen o jiný názor. Snažím se věci nazývat pravým jménem.
Pavel Maleček
26. ledna 2024 • 06:50
Koukám z Klause mají v Reflexu nějakou až mentální poruchu, z které, jak jim nejspíš poradila psyché koučka, se musí vypsat. Když už je tak trápí, tak proč o něm nenapíšou, z jeho vlastních činů až bučící realitu.
Že je spolu se Zemanem a dalšími v Prognosťáku vyškolenými agentem KGB, dnes Putinovy FSB. A tehdejší z Kremlu rozkaz zněl pelíškově jasně - za jako hry na demokracii a cestu na západ ze státního přednostně nakrmit poskomoušskou sebranku. Tím jí kromě finanční vrátit i politickou moc. A to prodat jako tu nejlepší demokracii.
Což způsobí, že tím vytočené občanstvo na demokracii i západ zanevře a samo si vyžádá návrat silné, na východ orientované ruky. Co ten demozápadní bordel vymete. A finalizací toho byl za podpory slábnoucího dua Klaus, Zeman pověřen už z předlistopadového Maroka osvědčený agent Babiš.

A co si budeme povídat, nebýt ruského kiksu ve Vrběticích a uspěchaného útoku na Ukrajinu, tak v náruči ruského medvěda, spíš jeho krvavých drápech už zas jsme.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
26. ledna 2024 • 06:49
Klaus měl od počátku jediný cíl a směr. Stejně jako Zeman. A ten směr byl hodně na východ. Dokud Rusko fungovalo jakž takž v mezích demokratického režimu (s přivřením obou očí), k žádnému problému nedošlo. Ten problém nastal až v okamžiku, kdy Putin začal napadat své sousedy (a začal v Gruzii). V ten okamžik musel Klaus i Zeman odhodit demokratickou kamufláž a od té doby už jedou jen v režimu Kremlu... Pravdu má Klaus v tom, že Putin je stále stejný, jen to Klaus myslel trochu jinak. Ale Putin je pořád ten kágébák, který se nezastaví před ničím, to jen naivní svět mu kdysi uvěřil, že Rusko může fungovat v nějakém přijatelném režimu...
Avatar - našinec}
našinec
26. ledna 2024 • 10:29
@Uživatel_5734171 A jakým směrem je orientovaná současná vládní koalice? Kdepak leží UA, Čínská republika(Taiwan), Indonésie, Vietnam, Uzbekistán, Kazachstán a další? Klaus i Zeman se orientovali na všechny ze kterých by ČR i oni mohli mít prospěch. Současná koalice dělá poskoka jen jedněm a to na úkor ČR.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
26. ledna 2024 • 06:40
A Pečinka zase vypadá jako neužitečný idiot, tedy vypadá, je.