Komentáře

Zpět na článek

Putin zbrojí a vyhrožuje, NATO chystá manévry a domácí mírové hnutí sílí. Nebo šílí?

53 komentářů

TCerny
24. ledna 2024 • 14:17
Ja se narodil uprostred 2.Svetove valky a jsem presvedcen , ze budu zpopelnen na zacatku 3.svetove valky , tentokrat nuklearni kde uz nebude ani vitezu ani porazenych jen obrovska panevropska Hiroshima.
Rusko ma nejvic atomovych bomb na svete ( Rusko 6000, USA 5500, Cina ca 500, GB 250, Francie 250, Indie 300, Pakistan 200 , Severni Korea a Israel asi po 70).
Ja si osobne pamatuji , jak v r. 1962 ( to jem byl teprve ve 2. rocniku mediciny na FVLKU v Praze) US lode obklopily uprostred Atlantiku sovetske lode a Kennedy jim naridil , aby okamzite obratily nebo budou potopeny , coz by byl uz tehdy zacatek 3. svetove valky .
Tehdy opilec Chruscov, predseda nejvyssiho sovetu SSSR dal rozumne prikaz, aby se sovetske lode se zbranemi pro Kubu vratily domu a tim tehdy prozatim odvratil perakutne imminentni 3.SV, neb USA by nikdy nedopustuly , aby si nekdo deponoval sve nuklerani zbrane na Kube , vzdalene jen 200 km od USA, tedy podstatne min nez Finsko k Rusku a jestli si Rusko necha hromadit jaderne zbrane ve Finsku primo u svych hranic je jiste otazkou.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
24. ledna 2024 • 06:40
Ať chceme nebo nechceme, Rusko je prostě náš větší a silnější Slovanský bratr, Samozřejmě i mezi bratry mohou vzniknout nedorozumění, ale to se nepochybně časem uklidni. Rodina je prostě rodina. A komu se to nelíbí má samozřejmě možnost odejít do zanikajícího multikulturního "západu" a tam dále sprostě nadávat našim bratrům.
Avatar - Ivo Ivo}
Ivo Ivo
5. února 2024 • 09:54
@RASPUTIN
Již v roce 1844 Karel Havlíček Borovský prohlásil "Odjel jsem do Ruska jako Slovan a vrátil jsem se jako Čech. Je to země bídy, zmaru, chlastu a rozsáhlých literárních děl o zmaru, bídě a chlastu".
... nic se od té doby nezměnilo,až na jejich extrémně rostoucí nenažranost v rozpí­navos­ti,zlo­ději­ně a barbarskému vyvraždování jiných zemí.Nikdy naši bratři nebyli a nebudou...Abel by mohl povidat...
Avatar - Pytlak007}
Pytlak007
17. února 2024 • 10:44
@RASPUTIN A ty?byl jsi na vysetreni?odjed k bratrum a chlastej s nimi vodku do bezvedomi…
Dan Lucifer
23. ledna 2024 • 23:06
Co je tohle za odpornou propagandu?! Lidi, co chtějí mír místo války jsou označováni za kolaboranty a rusofily??!! Kam jsme se to dostali.
Avatar - Ivo Ivo}
Ivo Ivo
5. února 2024 • 10:14
@Dan Lucifer
Lidi,kteří chtějí mír,moc dobře ví,že ho musí bránit.
Za kolaboranty a rusofily jsou označováni lidi,kteří se zbaběle,nebo za mrzký peníz rusům odmítají bránit,nebo dokonce obdivují tyto největší zločince v novodobých dějinách...proč,ví jen Bůh..nebo spíš Lucifer,že?
...Tam jsme se to dostali...stačí?
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 20:52
USA a NATO zbrojí, plánují manévry na hranicích s Ruskem. Provokují Rusko k obraně své vlasti, kdo to nevidí, je slepý. Vůbec jim nedochází, že kvůli fašistickému Zelenskému chtějí rozpotat třetí světovou válku a zničit tento svět.
Sabbathic 666
23. ledna 2024 • 21:34
@Pavlína KlDouimešová doktor chocholoušek by měl radost- válčí a vyhrožuje ostatním suverénním zemím RuSSko , vyhrožuje i našemu státu, skočte si do lékárny pro tabletky a bude vám hned lépe a asi i ostatním
giorgio287
23. ledna 2024 • 19:47
Putin zbrojí a hrozí tím, že 90 000 vojáků států NATO bude do května cvičit kousek od ruských hranic.

A není to dráždění hada bosou nohou, to dá rozum!

Možná by washingtonští mírotvorci měli dodat zkorumpovanci Zelenskému jaderné rakety. Aspoň by měl Hamás atomovku na Žida...
Roman Mikula
5. února 2024 • 11:19
@giorgio287 A cvičení Ruska na hranicích NATO jsou ok ?
Jakub Procházka
23. ledna 2024 • 17:47
To není žádné mírové hnutí a pokud tato individua o něčem blouzní, pak to není mír. Je to banda proruských zmetků, kteří si přejí vítězství nacistického Ruska na všech frontách (nejen té ukrajinské) ai to, abychom zase patřili do sféry ruského vlivu ... a bylo tu mnohem mnohem hůř ... a svoboda a demokracie byly zadupány do země. Mír je to poslední, co by chtěli. Jsou jen obludně pokrytečtí (jako jejich ruské a komunistické vzory)
giorgio287
23. ledna 2024 • 19:51
@Jakub Procházka
Rusko je nacistické? V Rusku staví pomníky Banderovi? To je mi ale novinka...

Měl byste si umývat přirození vlažnou vodou. To uklidňuje - Josef Švejk
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 20:56
@Jakub Procházka Blahoslavení chudí duchem jako vy, co k tomu dodat?
TCerny
24. ledna 2024 • 14:29
@Jakub Procházka Ukrajina byl behem 2.SV stat , ktery nejvice kolaboroval s nacistickymi bestiemi ( napr. ukrajinska Waffen SS Divise Galizien se skladala jeste na jare 1945 ze 144 000 ukrajinskych nacistu.
Ukrajinsky zlocinec Bandera ,jiz pred valkou v r. 35 odsouzeny v Polsku k trestu smrti za vrazdu polskeho politika a posleze omilostnen majici za 2.SV na svedomi statisice zidu a Polaku je dodnes na Ukrajine glorifikovan a adorovan ( jako treba sebevrah Palach v Cesku)- pojmenovany jsou po nem skoly , ulice, nejvetsi namesti , staveji se mu pomniky , vychazi na ukrajinskych znamkach etc. a tak zlocinec Bandera animuje k tomu byt vzorem pro mlade Ukrajince.
Avatar - Uživatel_5347832}
Uživatel_5347832
18. února 2024 • 17:45
@TCerny Něco si o historii nastudujte. Je pravda, že nacisti byli zpočátku vítáni jako osvoboditele, protože věřili, že vytvoří svobodnou Ukrajinu. Čas jim ukázal jak se mýlili. Bandera nikdy nebyl nacista ale nacionalista. Což je fakt velký rozdíl. Poláci si částečně za hnutí mohlo samo, protože se k ukrajincum chovalo fakt hrozně. A Bandera byl od 41 roku v koncentračním táboře, že takže to nebyli Banderovci, ale byla to UOA. Jestli vůbec máte tušení, co tato zkratka znamená. Vy "historiku" jeden.
TCerny
19. února 2024 • 08:14
@Uživatel_5347832 Uzivateli,prectete si Wikipedii o na Ukrajine tolik glorifikovanem zlocinci nacistovi a "masovemu vrahu "Banderovi( skoro tolik jako cesi glorifikuji sebevraha Palacha),ktery ma dle wikipedie na svedomi statisice zivotu Polaku a zidu.
Bandera byl uz v roce 34 v Polsku odsouzen k smrti za vrazdu polskeho ministra vnitra Pieracki , po vypuknuti valky se zlocByl inci Banderovi podarilo uprchnout z vezeni.
Byl veznen v KZ Sachsenhausen coby "Ehrenhäftling" v luxusnim byte s 2 mistnostmi, kobercem , obrazy na stenach koupelnou etc.
V prosinci 44 byla ta nacisticka bestie Bandera , pote co se zavazal k vetsi kooperaci s nacisty opet propusten aby se mohl aktivneji podilet na vyvrazdovani polaku , zidu etc.
I v Israeli je Bandera povazovan za nacistickeho zlocince .
TAZ Berlin 28.duben 21:
"Kyjevem tahly stovky Ukrajincu na pocest zalozeni Waffen SS Divise Galizien pred 77 lety s transparenty s Hakenkreuzen und SS Runnen a paze zdvizene se sloganem " heil Hitler ".
Pro bezpecnost techto neonacistu pod egidou Goloslivska Kriivka, Prava strana, , Iniciative Ukrainian miitary Honour etc.etc. se starala 28.4.21 ukrajinska policie.
Po valce v r.47 jsme si v CSR jako deti hrali na partyzany a zlocinne Banderovce .Nejsem Vas spoluobcan ani historik, jen chirurg s 58 letou praxi.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
23. ledna 2024 • 16:44
Putin logicky zbrojí, protože jej k tomu donutila politika NATO. A každý, kdo je proti mírovému hnutí, ohrožuje samotné základy naší demokracie.
Petr Burda
23. ledna 2024 • 18:14
@RASPUTIN Politika NATO donutila Putina okupovat kus Gruzie, kus Moldavska, kus Ukrajiny, vyhrožovat obsazením až k Lisabonu...
To nebyla politika NATO, to je Putinova politika - aby nemusel střílet do svých v rámci občanské války (protože to by mu brzy došly vojáci - bojovali by za své rodiny proti němu), chce ukázat, že může dělat co chce kde chce - a s vhodnou pohádkou mu to prostí občané Ruské federace (ne všichni jsou Rusové) věří.
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 21:01
@Petr Burda Rusko a Putin bojují za spravedlnost a mír pro sebe i pro celý svět. Ale to vy nejste schopen pochopit, bohužel, nejste sám, proto svět vypadá jak vypadá.
Jaroslav Molinek
23. ledna 2024 • 18:38
@RASPUTIN rusák je všem ukradený.
Asatin
23. ledna 2024 • 16:23
Poulicni gangstr Putin tu ruskou valku v ulicich rozsiril do cizi suvereni zeme a zabiji nevinne lidi.Je to valecny zlocin a Putin je valecny zlocinec..Zadna debata o nejakych pozadavcich ho pred mezinarodnim soudem neochrani.Ale kulka v jeho mozku bude spravedliva..A chcimir by urcite jasali.,,Ach ,konecne mir."
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 21:06
@Asatin Ukrajina není suveréní stát, Zelenskij je fašistický nácek a blázen, který by chtěl kvůli svému šílenství zatáhnout do války pomalu celý svět. Rusko ví, proč je nutné se ho zbavit.
Asatin
23. ledna 2024 • 21:37
@Pavlína Klimešová Vratte se do ruskeho sveta.Tam vam bude dobre.Rusaky jsme zde nikdy nechteli.
Saša Krach
23. ledna 2024 • 16:08
Jsem zásadně pro mír..,a to všude...ve světě...Je to můj demokratický názor a přesvědčení.
A pokud se to někomu nehodí do krámu,,tak ať si janek zopakuje základy demokracie...😝
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 16:39
@Saša Krach Sašo souhlasím s tebou zcela ! Týká se tvá výzva i mnoha našich politiků a skoro bych řekl, že většiny ! Jsou falešní jako komunisté , hrají si na demokraty mnozí to mají v názvu svých stran ale nechovají se tak. Takže v tomto ohledu jsou horší než komunisté ti aspoň nepředstírali že jsou demokraté, protože jimi opravdu nebyli.
Jakub Procházka
23. ledna 2024 • 18:02
@Saša Krach To je logické. Takže jste protiruský stejně jako byste byl protinacistický ve 30. letech. To vás šlechtí...
Petr Burda
23. ledna 2024 • 18:15
@Jakub Procházka To by bylů tak protinacistický,. že by měl pravic zvednutou k pozdravu "furt".
Spytar
23. ledna 2024 • 15:43
Víte vy máte v tom NACO všichni plné pece skutků--uteků, cobyse-kdybysů, plné kuše víme-jak-NATŮ, ale na Ukrajině už dva roky umírají desetitisíce nevinných civilistů, zejména děti a jejich matek, na bojištích špatně vyzbrojených mladých tatínků a mladíků, s životy před sebou, takže už ty vaše snůšky trapné silácké prázdné NATO rétoriky z bezpečí vašich kanceláří a stranických schůzí s výsledkem vašeho boje* hovna z nutrie ani nestojí za pozornost. (*od slova bát se, neboli připosranost) Ostuda ze které se už nevylžete ani náhodou. Nechali jste už dva roky hordami Ru44áků zabíjet Ukrajinu a ZATO se styďte vy NATO!! čili jste na co? NA***!
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 20:41
@Spytar Vy evidentně toužíte po 3. světové válce. NATO je tisíckrát horší než Rusko. NATO provokuje Rusko, proč neustále zbrojí a manévruje na hranicích s Ruskem ?
Spytar
23. ledna 2024 • 20:52
@Pavlína Klimešová paní, takže nechám si poradit. Rusko je mírumilovná země a Vy by jste snad chtěla,( jako chce určitě i Ukrajina) (kromě těch jejich jak říká Váš vůdce Putler "nacistů") být jeho součástí.
Ale NATO tomu brání, posílá rakety a drony na Školy, Nemocnice, Nákupní centra a domy a byty civilních obyvatel, vraždění, znásilňování, mučeni, děti, ženy, důchodce....Jaké národnosti jsou prosim vás ti vrazi z NATO, co to denno-denně už dva roky Ukrajině páchají? děkuji za laskavé vysvětlení. 🫶🏻
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 21:35
@Spytar Ukrajina si to zavinila sama. Kdyby dodržela dohodu s Ruskem, je tam dodnes mír a pohoda. Kdyby do toho nezasáhl Biden, který na válce měl zájem /potřeboval se zbavit zbraní a vydělávat na výrobě nových/. To je známá historie, kdo zavinil současnou situaci. Každá válka nese umírání civilistů, to si měl uvědomit především Zelenský. Stejně špatně dopadne.
Vladan Horák
23. ledna 2024 • 15:04
Naprostý souhlas. Russko je největší světové zlo
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 16:04
@Vladan Horák Já bych řekl, že PARAGUAY !
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 20:43
@Vladan Horák Největší zlo jsou USA a NATO, evidentně.
nilud
23. ledna 2024 • 14:49
Putin je hotovej car Kazisvět,z blbosti mužíků preziden a hlava dutá.
Petr Burda
23. ledna 2024 • 18:16
@nilud On je možná i hlava namazaná.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
23. ledna 2024 • 14:25
Pokud se proválečným a proukrajinským dezolátům nelíbí mír, ať odejdou do některých válek ve světě a že je jich dost i pod hlavičkou USA, a neotravují společenskou atmosféru v Česku.
Hulin No More
23. ledna 2024 • 14:31
@RASPUTIN na to si my platíme armády a ty nemáš co žrát. Spokojenost.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
23. ledna 2024 • 14:37
@Hulin No More........ Hulíne, kdo je to ti "my" ?
Hulin No More
23. ledna 2024 • 14:43
@RASPUTIN jasně jsem ti napsal že ti, co si platíme armády, abys neměl co žrát. Co ty jsi za debila?
Avatar - Ivo Ivo}
Ivo Ivo
23. ledna 2024 • 15:05
@RASPUTIN dá se vůbec na ten tvůj mentální ejakulát odpovědět?
sammartin
23. ledna 2024 • 15:24
@RASPUTIN
Polib nám víš co, ruSSká onuce... Vrať se zpátky do řitního otvoru svého fírera v Kremlu.
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 20:46
@sammartin Kdo nemá argumenty, uráží a je sprostý.
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 14:24
Když se na ukrajinsko-ruský konflikt podívá člověk bez předsudku a objektivně tak zjistí, že platí stará pravda o zlaté střední cestě. Rusko napadlo v únoru 2022 Ukrajinu tolik kusá realita. 24.únoru 2022 předcházela celá řada události. Nebudu se zabývat všemi jen ta poslední fakta. Rusko dalo jasně najevo, že si nepřeje vstup Ukrajiny do NATO. Po rozpadu VS a SSSR a dalších dvou zemí ve střední a jihovýchodní Evropě se vytvořila nová situace. NATO se začalo přibližovat k Rusku a Rusové dlouho vše mlčky tolerovali. Když se ale začala i Ukrajina zajímat o členství v NATO bylo to pro Rusy nepřijatelné. Na Ukrajině žila silná ruský hovořící menšina 30 % obyvatel.
NATO místo aby třeba navrhlo jednání o tomto problému námitky Ruska nezajímaly a to ani tehdy, kdy Američané věděli nejméně 14 dní před útokem, co se chystá. Biden mluvil s Putinem nejméně 2 x . Ani jednou mu nenabídl nějaké jednání o ruském požadavku. Jeden zahraniční politik řekl velmi moudře je lepší třeba 10 let jednat než 10 let válčit. Škoda, že si to nemyslely i špičky v NATO. Za válku na Ukrajině nese stejnou zodpovědnost jak Rusko tak i státy NATO a také ukrajinské vedení !
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 14:34
@Richard Šebesta A pane redaktore nyní válka dospěla do stádia kdy zřejmě ani jedna strana nemůže vyhrát. Mělo by se tedy jednat o kompromisním míru. V Rusku vládne diktátor Putin, kterého názory ruské veřejnosti nezajímají ale já mám nyní pocit že to samé platí i v mnoha členských zemích NATO. Pokud jde o Česko tak tady to platí na 200 %.Pokud nikdo nebude chtít válku nějak ukončit, může se válčit dalších mnoho let ( 10 ) Přesně jak řikal onen zahraniční politik , přičemž je zde stále riziko, že tato válka přeroste v jaderný nebo celosvětový konflikt.
Karel R
23. ledna 2024 • 15:15
@Richard Šebesta To je pravda. Bohužel, otevřením války se pro nás musela situace stát černobílou a museli jsme si vybrat stranu. Je otázkou, jestli právě vyvolání téhle situace nebylo zákulisním cílem.
sammartin
23. ledna 2024 • 15:25
@Richard Šebesta
Lžeš soudruhu dezoláte. A víš že lžeš ale stejně lžeš.
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 16:02
@sammartin Musím zachovat dekorum,proto musím odpovídat inteligentně. Ty jsi PRIMITIV a sám jsi dezolát ! Ptát se tě v čem lžu nebudu,protože s dezoláty se nedá diskutovat !
lennon
23. ledna 2024 • 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Richard Šebesta
23. ledna 2024 • 17:49
@lennon Tak mi je napiš dezoláte ! Sám nic nevíš a pindáš !
Pavlína Klimešová
23. ledna 2024 • 21:20
@Richard Šebesta Naprosté a velké poděkování za váš komentář, rozumně myslící člověk to vidí dnes stejně. Kéž by si ho přečetli zde různí komentátoři, kteří o celé historii nevědí nic a jen sprostě a urážlivě komentují rozdílné názory. Stačilo by jen se pořádně piodívat do historie a reagovat na dění ve světě, ale to se asi nedočkáme.Ani od naší vlády.Škoda.
Avatar - Ladislav Sedlák}
Ladislav Sedlák
23. ledna 2024 • 13:48
Neschopnost a nevyzrálost politiku to je příčinou války
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
23. ledna 2024 • 15:32
@Ladislav Sedlák ..a co když je to právě naopak, co když si jejich všehoschopnost válkou přihrála větší moc, zmenšila veřejnou kontrolu, odvedla pozornost od domácích problémů, přihrála peníze kam bylo potřeba a komu bylo potřeba, může toho být celá řada 🤷🏻‍♂️

Neschopnost bych v tom úplně nehledal 😎