Komentáře

Zpět na článek

Ficova pocta Husákovi. Vážená osobnost, nebo symbol kolaborace s Moskvou?

41 komentářů

patapuf007
14. ledna 2024 • 12:40
Cituji: "Výsledky temné doby husákovské normalizace jsou známé." Ano, to jsou, dodneška. Hlavně v populaci, kdy se rodilo nejvíc dětí v poválečné době. A proč se jich tolik rodilo? Na to ať si už každý z mudrlantů odpoví sám, není to těžké. Dnešní dobu bych nazval zářnou. A počet rodících se malých Čechů nadějný... 😀
Tomáš Kostelecký
14. ledna 2024 • 11:43
Na jaře roku 1969 byly provedeny stranické prověrky KSČ a výměna legitimací. Každý člen, této zločinecké organizace, musel písemně potvrdit, že souhlasí s okupací CSSR vojsky Varšavské smlouvy. Tento souhlas se zotročením vlastního národa, museli podepsat všichni soudruzi, vstupující do komunistického gangu, až do konce roku 1989 .Všichni kdož to udělali se dopustili zločinu velezrady a kolaborace. Tuto akci odstartoval dobytek Husák. Z toho vyplývá, že komouši jako Babiš, Pavel a další, všichni členové KSČ kolaborovali s nepřítelem. Vládnou nám tudíž , a od roku 1989 vládli, nepotrestaní bolševičtí zločinci. Morálně stejná verbež ,která kolaborovala s nacisty, zhruba o třicet let dříve.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
14. ledna 2024 • 06:46
Husák byl náš nejlepší prezident. Jaký rozdíl proti koktavému ožralovi Havlovi, sebestřednému Klausovi, nechutnému Zemanovi, nebo poskomunistické gumě Petru Pavlovi. To je prostě skutečnost, která malostním a vulgárním úklonkům Bruselu leží v žaludku.
Tomáš Kostelecký
14. ledna 2024 • 06:51
Ubožáku @RASPUTIN
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
14. ledna 2024 • 07:13
@Tomáš Kostelecký .. Ty mluvíš se svým obrazem v zrcadle ? Tak to si dej pozor, nebo ti ředitel ústavu zakáže psát na internet.
jaeger
15. ledna 2024 • 11:58
@RASPUTIN rasPutine, Ty jsi jen uslintanej ruskej kolaborant a bolsevik.
Provokujes, a tim ***s lidi, ktery na rozdil od ty rudy kejdy v tvy hlave maji racionalne uvazujici mozek. Je mi jasny, ze te to bavi, ale na to ti hazim karas.

Hlavne se pri pripadny reakci nepokousej o jakoze ironii. Nejde ti to.

Tvy jediny stesti je, ze v CR mas (pro me nanestesti) pravo ty svy blaboly bez obav z postihu ventilovat.
To, na co ty plives, Te chrani.
Kdybys byl opravdu chlap, odstehujes se na Slovensko nebo Ruska. Jenze jsi jen anonymni blbecek.

Papa.
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 22:01
Komunistický zločinec Fico měl viset už v roce 1989, vedle Babiše a dalších komunistických gaunerů, podél silnice z Prahy do Bratislavy, na via Apia. A my bychom žili v normálním státě a né v asijské gubernii.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
14. ledna 2024 • 06:47
@Tomáš Kostelecký ... Di ty popleto, že by až tak ?
Richard Šebesta
14. ledna 2024 • 08:34
@Tomáš Kostelecký Pletete si pojmy z dojmy, Slovensko není už 32 let naše a i v době Československa bylo dost občanů na Slovensku,kteří Československo vnitřně neuznávali. Byli to jak Slováci tak Maďaři. Ani se jim nedivím, v době R-U bylo v celém Rakousko-Uhersku taky mnoho lidí a národů,které se zde necítily jako doma.
Tomáš Kostelecký
14. ledna 2024 • 11:26
Někde píšu, že se všem Slovákům a Maďarům, ve společné republice líbilo ?@Richard Šebesta
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 20:09
Pravdou je, že Husák byl déle komunistou než Petr Pavel. Ale jak se říká, jednou komunista vždycky komunista.
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
13. ledna 2024 • 19:54
Husák? To je ten týpek co si dával francouzáka s Brežněvem? Fujtajbl🤮
Richard Šebesta
14. ledna 2024 • 08:43
@Petr Fojtik Jo vypadali jako dva buzici .
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 19:49
V pořadí třetí největší, bolševický xindl v dějinách kolonie ČSSR. První Rusy dosazený místodržící a stoprocentní kolaborant se sovětskými okupanty. 1 místo zaujímá luetik a alkoholik Gottwald, 2. největší hovado, primitiv Zápotocký a třetí místo zaujímá tenhle dobytek. Pracoval jsem s lékařem, prim. MUDr Krbcem, který s Husákem seděl v Leopoldově, kde měl Husák protekční pozici knihovníka. Vyprávěl mě o něm a později si ho Husák zval na konzilia na Hrad. Smrt všem komoušům a nacistům.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 20:07
@Tomáš Kostelecký .. Tome, proč jsi tak vystresovaný a tak vulgární ? Vždyť i diskutovat se dá slušně. Zapoj do diskuze svojí hlavu, to je ta koule na tvém těle.......tam ne, nahoře.
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 20:10
Buď lžeš z neznalosti nebo kopeš za rusáky, ale v žádném případě neděláš diskusi. Šíříš dezinformace a ruskou propagandu. Slušnost si nezasloužíš a neříkej svým lžím diskuse.@RASPUTIN
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
14. ledna 2024 • 06:50
@Tomáš Kostelecký ........Ferdo, myslíš, že by měl být i v diskuzi připuštěn jenom ten jediný správný názor ? Že ty jsi bývalý komunista, který jenom převlékl kabát, ale uvnitř je stále stejný ?
Uživatel_5236112
14. ledna 2024 • 08:52
@RASPUTIN Vy vidíte stres a vulgárnost v pravdě? Nepoučujte nás o o slušnosti - měl jste protestovat proti vulgaritě MZ a AB, to ještě ČR nezažila.
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
13. ledna 2024 • 20:07
@Tomáš Kostelecký
o ten bronz se dělí s Bilakem a Jakešem...
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 20:12
Souhlasím. Ale já měl na mysli presidenty. @Uživatel_5700993
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
13. ledna 2024 • 20:51
@Uživatel_5700993 Bilak alias ušimisako. Debil co dostal výuční list jen proto , že byl v KSČ 🍒. Jináč by skončil jako popelář.
Uživatel_5236112
14. ledna 2024 • 08:49
@Tomáš Kostelecký Naprostý souhlas!! Ten Rasputin je nějaký vadný.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 18:23
Gustav Husák byl za prvé Slovák, za druhé byl vězněn bolševiky a za třetí to byl "pan prezident". To je současným protiruským dezolátům opravdu trnem v oku.
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 19:55
To, že byl vězněn bolševiky nebyla žádná jeho zásluha. Mohl dopadnout jako dobytek Slánský a spol. Nejvíc soudruhů padlo v boji o koryto. Husák byl jedním z nich. @RASPUTIN
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 20:13
Pan nebyl nikdy. Zásadně soudruh si říkalo to prase.@RASPUTIN
Pavel Komárek
13. ledna 2024 • 21:22
@RASPUTIN Husák byl především bolševik, který byl jedním z hlavních ne-li přímo hlavním strůjcem komunistického puče na Slovensku v roce 1948
Miroslav Hraběta
14. ledna 2024 • 10:29
@RASPUTIN Nějakej pošlej komouš fakt nikomu trnem v oku není. Možná tak v tvé duté kebuli 😃😃
Uživatel_5561904
13. ledna 2024 • 17:50
Chce se mi zvracet
viktor viktor
13. ledna 2024 • 16:46
Ale soudruh Pávek také pokládal věnce k hrobu Jana Palacha a nikdo jej nepodezříval , že to myslí vážně.
Richard Šebesta
13. ledna 2024 • 18:45
@viktor viktor Souhlasím
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 19:11
@viktor viktor.... No on Palach se neupálil na protest proti KSČ, ale na protest tomu, že byla přerušena reforma KSČ, podporovaná tehdy skoro celou společností.
Tomáš Kostelecký
13. ledna 2024 • 19:57
Upálil se na protest proti okupaci ČSSR a bolševické kolaboraci, které říkali normalizace. Kecáš hovadiny. @RASPUTIN
Uživatel_5236112
13. ledna 2024 • 20:00
@RASPUTIN Háááááá, vám ujíždí myšlení, kde jste na to přišel??? Uveďte laskavě prameny, odkud čerpáte svá tvrzení. Děkuju.
Richard Šebesta
13. ledna 2024 • 13:56
Husák byl komunistický zločinec a vrah má na rukou krev lidí povražděných třeba v srpnu 1969 při ročním výročí okupace kdy LM a armáda (naše) rozháněla demonstranty a taky po nich střílela. Škoda byla že ho jeho soudruzi v 50.letech nepopravili o jednoho grázla by bylo méně.Asi to je opravdu tak,že pro Slováky je důležité,že to byl Slovák a co dělal není podstatné.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 18:28
@Richard Šebesta .. Ferdo blábolíš zase blbosti. G. Husák se stal prezidentem až v roce 1975. Jsi zřejmě protiruský dezolát, tedy jednoduchý a hloupější člověk, že ?
Richard Šebesta
13. ledna 2024 • 18:54
@RASPUTIN A ty jsi DEBIL. Pokud víš a znáš význam toho slova dezoláte. Nemám rád troly,kteří disktutují a jsou blbí jak TAGO.Když chceš vést diskusi na úrovni nauč se fakta ! Soudruh Gustav Husák byl v dubnu 1969 na sovětský příkaz zvolen místo Dubčeka šéfem KSČ ! Víme ? A pokud to nevíš šéf KSČ měl za minulého režimu největší moc. Tudíž v srpnu 1969 všechno co se dělo při výročí okupace řídil Gustav Husák. Pokud mi nevěříš tak si najdi Wikipedii.Pravdu máš v tom že v roce 1975 vykopl toho starocha Svobodu na vejmínek,blbý Honza udělal černou práci tak může jít.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
13. ledna 2024 • 19:09
@Richard Šebesta
Toho co se "dělo" v srpnu 1969 by si současná demokratická společnost ani nevšimla protože v rozsahu zrůdné morálky demokratické společnosti by to bylo považováno za bezvýznamné.
Uživatel_5236112
13. ledna 2024 • 19:59
@Richard Šebesta Souhlasím s Vámi. Slováci mají problém se svou historií, která je vlastně prázdná. Proto se ji pokoušejí překroutit třeba tvrzením, že "knieža Svatopluk" byl jejich první státník, což samozřejmě není pravda. Velká Morava částečně zasahovala do území Uher, ale je směšné, když si ji Slováci přivlastňují. Také mají málo významných osobností jak v historii, tak v současnosti - a pokud je mají, sami si jich neváží, ani jejich odkazu. Ví vůbec někdo, že Jan Kolár (Slávy dcera) podporoval češtinu, kterou považoval za spisovný jazyk i Slováků??? Jazykovou odluku prosadil až Ludovít Štúr a způsobil tím obrovskou vlnu pomaďaršťování. Proto takové matení hodnot, jaké provádí Fico, je nedůstojné, ubohé a prokomunistické. Sympatické je, že značná část Slováků aktivně povstává, což pohodlní Češi proti pozůstatkům komoušů nedokáží , dávají prostor takovým jevům minulosti, jako je AB, MZ, Klaus a další. Přitom už je solidními historickými prameny zjevena pravda, nejen "táranie".
Richard Šebesta
14. ledna 2024 • 08:40
@Uživatel_5236112 No my Češi taky falšujeme historii a zamlčujeme fakta jež se nám příčí.Takže třeba fakt,že novodobou češtinu tvořil Josef Jungmann který byl po rodičích Němec jak prozrazuje i jeho typicky " české " jméno se dnes moc nezdůrazňuje.
Saša Krach
13. ledna 2024 • 13:15
Myslím že byl třikrát vyhozen od komunistů....Byl jak se říká krizový manažer....A asi po vyhodnocení situace po 68 roce kde určitě vzal v úvahu náladu ve společnosti,,, a beznadějnost situace....Šel sloužit...A nikoho nepřechcal...Jak s oblibou říkal...Musel prostě poslouchat...až do konce.Nakonec to poslouchání trvá dodnes....😝😂😂😂😂😂
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
13. ledna 2024 • 12:43
Přesně takhle funguje značná část Slováků. Pro ně je podstatné, že to byl Slovák, je jim jedno, co dělal. Takže stejný geroj je pro ně Hlinka i Husák. Přesně proto jsem rád, že jsme se rozdělili, bohatě mi stačí naši vymaštěnci, kteří oslavují Gottwalda a další zločince. A Fico je zločinec, který patří před soud... Jen mě děsí, kolik našich politiků, včetně bývalých prezidentů a premiérů se k Ficovi hlásí...