Komentáře

Zpět na článek

Viliam Buchert: Nehoráznosti z Moskvy – Rusové se snaží hodit svoji odpornou válku i na Čechy

33 komentářů

giorgio287
2. ledna 2024 • 13:03
Kdyby se Ukrajinci dlouhodobě nechovali jako imbecilové, neměli by dnes statisíce mrtvých. Stačilo splnit Minské dohody a k žádnému válčení by nedošlo.

Chtělo by to trochu znát souvislosti. Rus si nezačal. Ukrajinec začal hubit Rusy na Donbase po ukrajinském protivládním puči, tedy od roku 2014. A měl k tomu jediný důvod - na Donbase žijí etničtí Rusové. Tak jim nejdřív zakázal ruštinu a pak Rusy začal střílet jako králíky (ale dle eurosoudruhů to není žádná diskriminace ani genocida, že...). Není se co divit, že tím Rusa nas.rali a začal konat. Spíš je zvláštní, že to Rusovi trvalo tak dlouho.

Zeptejte se Buchert Ukrajince Fištejna. Třebas se přizná....
Martin Tuhý
2. ledna 2024 • 19:48
@giorgio287 Je strašné, kolik takto vymletých spoluobčanů v ČR máme, dožij v míru, prostoduchý důchodče.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
2. ledna 2024 • 06:34
Válka Ukrajiny proti Rusku je opravdu odporná. A každý kdo tuto válku podporuje, tedy i představitelé Česka, nese na válce vinu a musí být potrestáni.
Martin Tuhý
2. ledna 2024 • 08:08
@RASPUTIN Ano, každý kdo podporuje agresora, tedy ruskou říši zla by měl být po zásluze potrestán.
Hulin No More
2. ledna 2024 • 11:26
@RASPUTIN co mi uděláš?
giorgio287
2. ledna 2024 • 13:05
@Hulin No More
Pravda se často nebíbí, vyhulíne...
Frantisek Zemek
1. ledna 2024 • 22:14
Co už, já svůj podíl viny unesu, uneseš ho ty, Bucherte....
Hulin No More
1. ledna 2024 • 19:48
žaluid v kremlu ví, že díky licencím na zbraně mu letos bude hořet rusko v průmyslovým měřítku. Takhle zoufale to ještě zkouší zastavit.
Radek Kocvelda
1. ledna 2024 • 18:58
Novák Ladislav trochu bordel v hlavě z rokem 2014,jaké vojska přijeli na Dombass a střílelo do civilstva. Nesmíš čuměl naČT
Martin Tuhý
2. ledna 2024 • 08:09
@Radek Kocvelda Ty se nejdřív douč češtinu prvního stupně základní školy, než se začneš pouštět do geopolitiky.
Hulin No More
2. ledna 2024 • 11:24
@Martin Tuhý skvěle
Avatar - epr3}
epr3
1. ledna 2024 • 18:36
Bylo by opravdu snadné na půdě OSN v této věci utřít Rusy jako nudli, stačilo by se jich jen zeptat, jestli kontrolují a odškodňují oběti třeba jen ty, které zahynuly po střelbě z AK47. Jenže vykrmené vemínko s mlíčkem na bradě Lipavský, které ještě nedávno dávalo, rétoricky a z bezpečné vzdálenosti, "Putinovi na budku", se podělalo, zalezlo, a nikam nejelo. Místo toho ze svého úkrytu blábolilo něco o propagandě.
Následné ruské posměšky tak byly docela na místě.
Hulin No More
1. ledna 2024 • 19:25
@epr3 ty jako ruská suka přiběhneš na první zapísknutí, i kdyby tě vzbudili o půlnoci. epr davaj k nozéééé!
Avatar - epr3}
epr3
2. ledna 2024 • 07:14
@Hulin No More Něco k věci by jsi neměl, Vyhulínku?
Hulin No More
2. ledna 2024 • 11:24
@epr3 jak jasněji ti mám ještě naznačit, že máš mindset podřízeného mužika, takže nemůžeš pochopit, že my nemyslíme jako podřízení mužici.... Tak proč se mě tak blbě ptáš??
Avatar - epr3}
epr3
2. ledna 2024 • 17:06
@Hulin No More....my nemyslíme....vzácně souhlasím.
Hulin No More
1. ledna 2024 • 18:03
ani by mě nepřekvapilo, kdyby za tím stál šebesta
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
1. ledna 2024 • 16:29
Pokud představitelé Česka hloupatým způsobem podporují válku Ukrajiny proti Rusku, i když v rozporu s většinovým názorem české společnosti, zodpovídají za události války a mají krev mrtvých na svých rukou. Takže názor Ruska je správný, snad s upozorněním, že následky své protiruské politiky musí nést pouze dnešní naše vláda a její podporovatelé, ne celá Česká společnost.
Bruno Ferari
1. ledna 2024 • 17:53
@RASPUTIN
Proc je podpora napadene zeme hloupata?
Jaky je vetsinovy nazor ceske spolecnosti cerpate odkud?
Ma ruce od krve i Ruska vlada?
Proc bysme nemeli zastavat protiruskou politiku?
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
1. ledna 2024 • 18:38
@Bruno Ferari
- Protože jde o prostoduchý a lokajský způsob podpory
- Pohybuji se služebně po celé ČR tak mám v tomto směru docela přehled o názoru občanů na podporu Ukrajiny, který je rozdílný od propagace války na ČT.
- Nepochybně má ruce od krve i Ruská vláda a každý kdo tu válku podporuje
- Rusko je náš Slovanský bratr a nepochybně s ním budeme nuceni navázat kontakty po ukončení války. Hloupaté výkřiky našich představitelů bude nutno napravit. Bratři jsou prostě bratři.
Hulin No More
1. ledna 2024 • 19:17
@RASPUTIN myslíš stejně bratrské jako mají teď s mužiky Ukrajinci? ty jsi solidní pometlo
Jindřich Mitter
1. ledna 2024 • 22:16
@RASPUTIN Bratři jsou bratři a nepřítel je nepřítel. A Rusko to je nepřítel. Pleteš si pojmy Putine.
Richard Šebesta
1. ledna 2024 • 18:42
@Bruno Ferari Vážený pane,proč je podpora napadené země hloupá ? Já bych to formuloval jinak. Když vypukla v únoru 2022 válka na Ukrajině zřejmě většina našich lidí podporovala,pomoc Ukrajině jak vojenskou tak humanitární i další. Jenže od té doby uběhlo mnoho vody skoro 22 měsíců a situace se rapidně změnila.Válka zabředla a dnes v podstatě stojí ani jedna strana zdá se nemůže dosáhnout rozhodující převahy. Proto nyní nadále podporovat Ukrajinu je hloupost,je třeba tlačit na obě země aby sedly ke stolu a jednaly. No a že je to většinový názor společnosti je taky jasné,vláda má podporu sotva 20 % obyvatel a kdyby většina lidí nadále podporovala válku na Ukrajině,věřte tomu že by naše válečná vláda dělala takové výzkumy opakovaně aby se tím mohl chlubit.Proto,že ví že to je naopak raději žádné průzkumy nedělá.Pravda je někdy dost nepřijemná i pro vrchnost.
Hulin No More
1. ledna 2024 • 17:55
@RASPUTIN jen jestli neneseš následky toho, jak jsi za okupace přeblafnul půlku rudé armády
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
1. ledna 2024 • 18:32
@Hulin No More ..No ti tehdejší okupanti pod hlavičkou SSSR byli, alespoň zpočátku a většinově, Ukrajinští vojáci. Proto nemám Ukroše rád.
A jak tak čtu tvoje příspěvky tobě se o tom "přeblafávání" musí snad i zdát.
Hulin No More
1. ledna 2024 • 19:14
@RASPUTIN první várka ti nechutnala? láska přišla až s rusy?
Avatar - epr3}
epr3
2. ledna 2024 • 17:09
@RASPUTIN Že to píše zrovna Hulínek, co?😂
Jindřich Mitter
1. ledna 2024 • 22:14
@RASPUTIN Většinový názor české společnosti je takový, že Rusáky je nutno zastavit a vykopat z Ukrajiny za každou cenu. Takže kecáte. A to, že Putin byl KGBák jsem věděl, ale že to byl taky RAS, to je novina. On se fakt živil chytáním toulavých psů?
http­s://ww­w.iroz­hlas­.cz/zp­ravy-domov/pruzkum-stem-ukrajina-unie-cesi-zapad-proza­padni_­230220­1154_e­lev
Frank51482
1. ledna 2024 • 15:38
Tak byly to české rakety anebo ne Bucherte? Ano, souhlasím, že každá válka je odporná, ale kdo ji začal? Ta válka přece nezačala před dvěma lety, ale už v roce 2014. Jenže to prorežimní presstituti tak nějak přehlížejí. Těch bezmála 15 000 mrtvých asi Bucherta nějak nezajímají.
Avatar - Novák Vladislav}
Novák Vladislav
1. ledna 2024 • 15:46
@Frank51482
Ano, válku proti Ukrajině začalo Rusko již v roce 2014, to máte pravdu.
Zbytku vašemu příspěvku nerozumím. Píšete totiž jako Babišův presstitut, tak zkuste psát normálně a NELHAT!
Avatar - epr3}
epr3
2. ledna 2024 • 17:11
@Novák Vladislav Nováku, dokázal by jsi nám vysvětlit, jakpakžeto Rusko tu válku proti Ukrajině zvedlo? Když píšeš nelhat, tak nelži.
Avatar - Novák Vladislav}
Novák Vladislav
2. ledna 2024 • 19:04
@epr3
K tykajícím soudruhům zásadně nemám argument, protože vysvětlovat něco komunistovi je zbytečné!
Petr Burda
1. ledna 2024 • 15:53
@Frank51482 ANO, již v roce 2014 byli ruští kombatanti na území Ukrajiny na dovolené, ale s plnou polní. Vraždili tam, ničili, kradli. A mnozí za to byli vyznamenaní nějakým V. V. Putinem.
I samozvaní proruští představitelé Doněcka a Luhanska uznali, že v době "zlé" Ukrajiny bylo řádově méně obětí, než za okupace "hodnými" Rusy.