Komentáře

Zpět na článek

Kněz Halík nebezpečně moralizuje o holocaustu, kárá Izrael, ale ďábel se jmenuje Hamás

116 komentářů

Milan Bürger
4. ledna 2024 • 13:26
Pan Halík je sice kněz, ale jeho vyjádření ve mne vzbuzuje osobu zcela jinou než představuje tento katolický kněz a to postavu sice z kněžského prostředí, ale odsuzující vše dobré a pokrokokové, vyžívající se ve svých myšlenkách a vnucující všem jen tu svojí jedinou pravdu.
Miroslav Vlasák
31. prosince 2023 • 16:44
Tenhle monsignore je mým největším zklamáním. Z chytrého a příjemného moderního kněze se stal zapšklý moralizující stařík, vlastník jediné pravdy.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
31. prosince 2023 • 15:45
Jak je známo, ďábel je bývalý anděl, který převlékl pod tlakem změn kabát. Něco jako náš pan prezident Petr Pavel.
honza-dc
31. prosince 2023 • 15:09
A proč na toho fláterníka reagujete a ještě ho titulujete "intelektuální elita", tím dodáváte jeho názoru kredit a vytváříte dojem, že promluvila nějaká morální autorita. Stejně jako "ekonomický expert" Ševčík, nebo "bezpečnostní expert" Šandor je i Halík uměle medii vytvořená pseudocelebrita. Jeho názor nemá větší váhu než názor kohokoliv z ulice. Dokonce nemůže mluvit ani za tu svojí marginální sektu pedofilů, jen sám za sebe.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
31. prosince 2023 • 15:39
@honza-dc ..No ale pravdu má, že.
honza-dc
31. prosince 2023 • 15:59
@RASPUTIN ne, nemá. Má jen salóní keci co se hezky pronáší z bezpečí, ale tenhle luxus Izraelci nemají.
Miloslav Podhola
31. prosince 2023 • 14:09
Halik by to měl zabalit a netravovat spoluobčany svými moralistickymi, zvrácenými výstupy.
Všeho moc škodí!
Uživatel_5632531
31. prosince 2023 • 13:39
Jak může být kněz takhle hluchý a slepý? Nebo snad neviděl nic z toho, co se stalo 7.20.?
Proč do toho TEĎ plést vlastně holokaust?
🤦
Saša Krach
31. prosince 2023 • 13:01
Kdybych jsem měl tu moc...Všem zde i panu novináři..
Bych zařídil..Týdenní dovolenou v Gaze...A ono by vás to přešlo...Hrdinové okamžiku..😝😝😝😝😝🐂
Uživatel_5417695
31. prosince 2023 • 13:27
@Saša Krach
Škoda, že není možné hodnotit příspěvek palcem dolů. Hned bych vám jeden dal za tu vaši trapácky hloupou demagogii.
Milan Stejskal
31. prosince 2023 • 11:10
Pod to se s klidem podepíši. Souhlasím s každým slovem.
viktor viktor
31. prosince 2023 • 09:30
Vyvážený článek. Příjemně jste překvapil pane Buchert. Pan Halík nikoliv, ale to je “ známá adresa “.
Richard Šebesta
31. prosince 2023 • 09:22
Tak pane Bucherte gratuluji. Aby se diskuse zúčastnilo skoro 100 diskutérů to nepamatuji. Halík je hořlavé téma mohu-li to tak nazvat. Přeji vám osobně i dalším kolegům vše dobré do roku 2024 hlavně zdraví, to nás baví !
Hulin No More
31. prosince 2023 • 09:43
@Richard Šebesta polovinu z toho jsi tu nasral ty sám na mou adresu, imbecile
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
31. prosince 2023 • 08:29
Největším nebezpečím pro život na zemi není Islám a už vůbec ne Hamás, ale současná lživá, podvodná a pokřivená západní demokracie.
Hulin No More
31. prosince 2023 • 09:08
@RASPUTIN ...
Richard Šebesta
31. prosince 2023 • 09:33
@RASPUTIN Tak to je nesmysl. Muslimáči mají falešnou pokřivenou morálku NON PLUS ULTRA. Souhlasím ale s tím že i západní demokracie je pokrytecká a falešná ale pozor i další režimy. Západní svět je možná nejhorší v tom,že převzal roli komunistických režimů hlavně SSSR když chtěli vnucovat světu svou jedinou pravdu.
Uživatel_5417695
31. prosince 2023 • 13:29
@RASPUTIN
Tož rychle "hupky dupky" do Ruska ať se v té naší západní demokracii nemusíte trápit.
Pavel Maleček
31. prosince 2023 • 08:10
No on toho ďábla v dnešní době nepředstavuje jen Hamás (obecně islám s jeho povinností likvidovat všechny kteří se mu nepodřídí). Ale i aktuálně Západ ovládající neomamarx-progres ideologie s jejím multikulti, gender, LGBT či eko-klima demokracii likvidujícím sebemrskačstvím. Směrujícím k socialistické totalitě, jedno jakého typu. Protože zákonitě končící v zmaru, teroru a krvavém konfliktu.
A této neomarx-progres ideologii, v touze získat nové ovečky, na lopatu sedají i křesťanské církve s papežem v čele. U nás tento zvrácený směr představuje právě Halík. Též v průhledné touze, u něj po maximalizaci své mezinárodní prosnulosti (opentlené řadou cen) a domácí moci. A tak využívá své nepopiratelné inteligence a řečnických schopností místo k službě Bohu, tedy lidem, k vezení se na módní neomarx-progres vlně přinášející mu přes falešné dobro a rovnost osobní profit.
Čímž ze všeho nejvíc připomíná onoho ďábla, o kterém papež (ovšem též z pod sutany s vykukujícím kopytem) mluví. Ale není nejchytřejší. Stačí se nad jejich moralizujícími skeči zamyslet prizmatem křesťanských a demokratických principů a máte jasno... že se za bohulibými žvásty ďábelská touha po moci skrývá.
Ivan Skty
31. prosince 2023 • 08:16
@Pavel Maleček dalsi krestan co vinu krestanov prenasa na lavicu, neomarxistov a podobne..
To uz tu raz bolo ked krestania ukazovali prstom na skupinu ludi a svojej viny sa zbavovali. Diabol je zido­kres­tansko­moslim­sky boh, Ziarlivy.
Ivan Skty
31. prosince 2023 • 05:20
diabol je váš zido krestansko moslimsky Boh, sam seba zovuci aj Žiarlivý.
Krestania prenasledovali a temer vyvrazdili zidov, preto teraz ospravedlnuju konanize zidov voci povodnemu obyvatelstvu. Konanie moslimov je rovnako nechutne ako konanie krestanov a zidov. Vsetky tri nabozenstva mate jedneho boha. Diabla.
Zdeněk Rezek
31. prosince 2023 • 08:03
@Ivan Skty
Možná by bylo od věci spíše komentovat nynějšího počínání vašeho Ďábla v Bratislavě, nežli se takto globálně vyjadřovat o historických souvislostech, o složitostech v kontextech doby.
Uživatel_5417264
30. prosince 2023 • 23:24
Souhlasím s článkem.
Jiří Gutman
30. prosince 2023 • 23:17
Díky za přesný článek. Gratuluji.
Jiří Husák
30. prosince 2023 • 21:15
Dekuju za dobre pochopení situace, varování a výborný komentář. Vazim si toho. Naopak z pana Halika jsem zklamaný.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. prosince 2023 • 19:38
Čím to asi bude, že židy neměl nikdo nikdy rád, tedy až na současné prožidovské dezoláty v Česku.
Jindřich Mitter
30. prosince 2023 • 22:21
@RASPUTIN Já vám to prozradím. Je to tím, že potřebovali obětního beránka na kterého svedou všechny vnitřní problémy. A Židi byli po ruce, neměli vlastní stát, žádnou podporu a byli velmi schopní, prosadili se mezi elitu, politici, bankéři, vědci, byznysmani, právníci.... A závist je potvora, třeba u vás taky napáchala hodně škody na charakteru.
Hulin No More
31. prosince 2023 • 01:34
@Jindřich Mitter to si židé obvykle nalhávají. Kdybyste byli takovým přínosem, každý by chtěl být žid
Jindřich Mitter
31. prosince 2023 • 08:53
@Hulin No More No každej nemůže být chytrej, že? Kdo by pak dělal blbýho, takto to zbylo na vás.
Richard Šebesta
31. prosince 2023 • 09:25
@Hulin No More To ty si nalháváš PRIMITIVE a Židům nesaháš po kotníky.
Hulin No More
31. prosince 2023 • 09:30
@Jindřich Mitter Od dob Ježíše víme, že nám žid nedokáže ublížit - a tak ho tolerujeme
Richard Šebesta
31. prosince 2023 • 09:24
@Jindřich Mitter Naprostý souhlas !
Avatar - Pavel Mikel}
Pavel Mikel
30. prosince 2023 • 19:34
Dobrý komentář, až mě Halík-ismus zdravě naštval.
Avatar - Pavel Mikel}
Pavel Mikel
30. prosince 2023 • 19:15
Nejlepší komentář, co jsem na Reflexu a vůbec od pana Bucherta osobně kdy potkal a přečetl. Děkuji a protože jsem pana Bucherta nepovažoval za extra kvalitu v novinářské branži, tímto komentářem si moje pochybnosti "vykoupil".
Nechci se povyšovat, vím jak těžká práce a záslužná práce to je, když ji chcete dělat fér. Dnes vidíme opět dobro versus zlo, bohužel opět vidíme zločinnost katolické sekty. Nejhorší zásah je pro mě ten, že jsem v ní byl drtivě od mala nuceně vychováván a Halík byl dáván za příklad, že reforma je neoddiskutovatelná. Knihy Halíka, které mám doma, mám chuť zítra po půlnoci spálit venku na oslavu Nového roku. Kdybych už dávno víru neztratil, konvertoval bych k judaismu. Vím jedno, díky Židé, díky státe Izrael. Zakusujete odporný středověký terorismus, terorismus, který spolu páchala i katolická sekta. (už nikdy mě nikdo nedonutí říct "církev"!)
Nic na světě se nemění, jen kostýmy a kulisy, přesto se něco mění. Náš rozum, naše zkušenost. Vidíme, že Izrael bojuje i za naši svobodu, krví nevinných spoluobčanů platí i za naši svobodu a dobý život na Zemi. Země roku 2023 a Země 21 století jsou pro mě Izrael a Ukrajina. Sláva Izraeli a Sláva Ukrajině. Dokud budou držet štíty a dokáží pozvednout odvetnou zbraň na obranu svobody proti tyranii ať už Islámské, nebo bolševicko-Stalinistické, bude část světa včetně nás, nespravedlivě žít v pokoji, míru a blahobytu. I když naši zrádci z vlastních řad, politici Evropské Unie, katoličtí preláti s pedofilně-sadistickými krvavými a senilními mozky v rozkladu, jako předvádí nyní i "naděje" Halík,
podvracejí náš život ve svobodě a blahobytu postavený na práci a odpovědnosti, nikoliv na příživnictví a zneužívání strachu a zbabělosti.
Nenechme se jimi zničit, eliminujme jejich vliv stavme se za napadené a ničené. Jestli budeme poraženi, psychopaty v našich řadách ovládnuti,
budeme jednou sami napadáni, vražděni a zotročeni. Nedopusťme to.
Díky pane Bucherte. Stojím za každým Vašim slovem.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 19:32
@Pavel Mikel o práci a odpovědnosti jsem viděl naposledy žvanit žida Kellnera v jeho ročence, než šel rozm.dat Čínu lichvou - a jestli mu ten biz přihrál Ovar svým kolaborantstvím, tak tím pádem i Česko
Avatar - Pavel Mikel}
Pavel Mikel
30. prosince 2023 • 19:44
@Hulin No More nesnáším to pokrytectví katolické církve, je mi z něj na zvracení, Židy beru jako národ, stát, který zaslouží úctu a poděkování nás, kteří chceme život postavený na práci a odpovědnosti, nikoliv na příživnictví a zbabělosti. Umírají za hodnoty, které v lidské společnosti považuji za základní. Je to právo na život a existenci, právo na svobodu a její obranu. Nemá cenu míchat do jakékoliv diskuse antisemitský jed. Nemá cenu podkopávat základní fakta nepodstatnými domněnkami.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 20:02
@Pavel Mikel Souhlas,ale ten vyhulený Hulin je PRIMITIV nic nechápe je blbý jak troky. Je mu něco vysvětlovat to je horší než domluva s eskymákem. Je to ztráta času.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 20:08
@Pavel Mikel to jsou skvělý hodnoty, jen jsem je u židů ještě neviděl. Tu zbabělost třeba běžně. Ale asi bude velký rozdíl, jak se projevují doma, v Izraeli, a jak se projevují v diaspoře. Tady moc velký důvod něco budovat nemají. Tady obírají ty, co něco vybudovali. Vlastně tuhle hranici dělá jen míra chamtivosti. Taky jde o to, co myslíte tou prací: na kšeft to jsou mistři světa, ale manuální práci ještě neobjevili (nic proti, jen konstatuju). Zbytek dělá psychiatry, protože neumí nic.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 20:31
@Pavel Mikel uznávám - v byznysu dokážou tvrdě makat. Každopádně se moc shodnout nemůžeme - moje kultura je o přidané hodnotě skrz chápání slabin jiných, zatímco ta židovská o jejich využívání.
viktor viktor
30. prosince 2023 • 20:44
@Pavel Mikel... Máte pravdu. Není co dodat 👍 .
Avatar - Novák Vladislav}
Novák Vladislav
30. prosince 2023 • 18:46
Nejhorší ze všeho je tolerance zla pod příkrovem humanity. To je jako kdyby po WWII řekli Němci: "Omlouváme se, trochu jsme to přehnali", a nebyl by žádný Norimberský proces.
Stačí se podívat na hranice Německa zhruba pře 200 lety a porovnat je se současným stavem. Němci vyvolali 2. světové války a byli potrestání mimo jiné ztrátou území. Pokud Arabové žijící v Palestině, což je britský název pro pradávná izraelská království, dnes nesoucí název po dávno neexistujících biblických Pelištejcích, rozpoutají brutální válku proti Izraeli, pak jeden z trestů by měl být ztráta území.
Svět to v případě Němců po prohraných válkách akceptoval, tak proč by se měl v případě tzv. Palestinců zastávat?
Saša Krach
30. prosince 2023 • 18:51
@Novák Vladislav No...tak o tom to je...O odsunu Palestinců...A kam...to je ti asi u ***e..Toto je ukázkové myšlení Hamásu...Stydím se za tebe...
Saša Krach
30. prosince 2023 • 18:55
@Novák Vladislav a pokud jsi ten svůj blábol myslel vážně....Tak chceš jen to co chce Hamás udělat Židům....To jsi křesťan...😝
Avatar - Novák Vladislav}
Novák Vladislav
30. prosince 2023 • 19:07
@Saša Krach
Ano, na rozdíl od vás jsem křesťan a to slušný křesťan. Netykám soudružsky lidem, kteří nejsou blízcí kamarádi, a ani netvrdím, že píšete bláboly, jako to činíte vy.
Stydím se za vás, za to tykání a neúctu k názoru jiných!
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 18:58
@Novák Vladislav Pane vy to nechápete ? Spravedlnost neexistuje a ovšem rozhoduje nikoli právo ale síla. Nejen Deutschland přišel o velké území ale třeba i Maďaři. Po 1.válce ztratili 2/3 území. Přičemž na těch územích žije a žilo mnoho miliónů Maďarů. Třeba začněme u Slovenska správně by celé jižní Slovensko včetně Košic mělo patřit Maďarům.S.Irko třeba patří do VB, ptám se proč ? Protože Angláni nebo Britové ovládali taky skoro celý svět a i když si hraji na demokraty S.Irska se nevzdají. Britská velmocenská politika ještě dlouho po 2.válce patřila do repertoárů jejich politiky. Pokud jde o Palestinu máte ale pravdu jednoduše jim to vzít a dát to Izraeli. Jenže jak řikám PRAVO neexistuje.
Avatar - Novák Vladislav}
Novák Vladislav
30. prosince 2023 • 19:09
@Richard Šebesta
Potom není mezi námi sporu, pane Šebesto. Přesto jste si mohl odpustit poznámku, že "to" nechápu. Tím totiž děláte z oponenta dopředu hlupáka.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 19:18
@Novák Vladislav Tak sorry.Do nového roku se polepším,ale nebylo to tak myšleno.
tempter
30. prosince 2023 • 19:09
@Richard Šebesta Mám pro tebe dárek, tohle by tě mohlo posunout: http­s://ww­w.re­flex­.cz/cl­anek­/zaji­mavos­ti/122­353/po-stopach-cestiny-takovou-chybu-byste-nikdy-neudelali-nebo-udelali-by-jste.html
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 19:19
@tempter Geh zum Teufel ! Tedy český táhni k čertu !
tempter
30. prosince 2023 • 19:46
@Richard Šebesta Čeká tě ještě dlouhá cesta. Ne český, ale česky, ale to se časem poddá, možná....
Hulin No More
31. prosince 2023 • 01:50
@Richard Šebesta už jsi vystřízlivěl, dobytku?
Milan Bürger
4. ledna 2024 • 13:37
@Novák Vladislav Jste jeden z mála, který ví něco o historii Židů v této oblasti již od 9-11 století před n.l. tedy o království Židů, která dle historických pramenů trvala cca 200 let.
Saša Krach
30. prosince 2023 • 18:40
Papež projevil křesťanskou lásku..nakonec je to jeho pracovní náplň.
A k této lásce nabádá,,,
Pokud se to některým lidem nelíbí může být...
Ale možná se aspoň zamyslí zda jejich počínání je v souladu s tím či oním náboženstvím...a o tom to je.....a můžete mudrovat..,
😝😝😝
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:51
@Saša Krach Správně Krachu s tou identifikací sebe sama, překvapuješ...
viktor viktor
30. prosince 2023 • 18:22
Halík je obdivovatel Sude­tenlan­dsman­schaf­tu, pohrobků Konráda Henleina a to by stačilo...Ten by vám Jana Husa klidně nechal upálit ještě jednou. Nevěřte mu ani dobrý den. Je to nespolehlivý slizoun.
Gustav Čech
30. prosince 2023 • 18:06
Tomáše Halika si velmi vážím. Se vší úctou a pokorou bych ale rád připomenul více než dva tisíce let dlouhé dějiny antisemitismu v nichž sehrálo křesťanství velice výraznou a velice negativní roli. Židé byli dva tisíce let všude minoritním etnikem a to vždy znamenalo „obětním beránkem“ a pravidelným předmětem různých pogromů a dalších projevů slepé nenávisti a zla a to nikoli jen s tichým požehnáním ale pravidelně přímo pod vedením některých zástupců (nejen) katolické církve. Přestože věřím a ctím Ježíše Krista, je pro mě insti­tuci­onali­zova­né křesťanství z etických důvodů nepřijatelné. Nelze zpochybnit pozitivní roli, kterou sehrálo ve vývoji zejména evropské kultury. Na druhou stranu a to je pro mě podstatnější, nelze ničím ospravedlnit mj. aktivní podíl na genocidě přírodních národů v Americe (ale nejen tam) a pro mě zcela nepochopitelnou záchranu tisíců válečných zločinců, dozorců z koncentračních táborů a těch nejodpornějších nacistických zrůd na konci druhé světové války. To, že jim Vatikán aktivně umožnil uprchnout před světskou spravedlností není výrazem milosrdenství ale morálního selhání a to zcela zásadního. Zvlášť, pokud jsme si vědomi toho, že Jejíž Kristus byl Žid. Pokoj s vámi, bratři a sestry.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:20
@Gustav Čech Tobě taky, bratře. Pro mě je ale právě podstatnější to, že TADY není díky církvi ani Islámský stát, ani nadvláda židů. O komouších ani nemluvím. Takhle mi to docela vyhovuje.
viktor viktor
30. prosince 2023 • 18:26
@Hulin No More ...Co to meleš ? Po Hradě vám pobíhá KSČ vedená agentem Pávkem, který má životopis jak V.I.Lenin.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:34
@viktor viktor tak to ho musíš jako komouš milovat
viktor viktor
30. prosince 2023 • 21:32
@viktor viktor... Soudruh Hulín jako hulvát , člen LM a věrný obdivovatel Hradní KSČ by se dělil o rudého funkcionáře a převlékače kabátů ,agenta Pávka ???
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 18:36
@Hulin No More No Pavla jsi určitě volil ty a na druhé to schvaluješ. Přiznej barvu a už nehul.
tempter
30. prosince 2023 • 19:14
@Richard Šebesta Svaluješ, česky je svaluješ a ne schvaluješ, trolle přiblblá. To vypadá už na osmého lahváče, co? A nevykrádej cizí příspěvky...
Jiří Gutman
30. prosince 2023 • 23:16
@Hulin No More
Katolíci kolaborovali s Hitlerem i komunisty. A socializmus tady se prostě rozpadl, možná do něj studenti trochu šťouchli, ale už ho nikdo nechtěl bránit. potom se vyrojili paraziti a vykladači. Církev si jen hlídala vydání majetku.
Hulin No More
31. prosince 2023 • 02:05
@Jiří Gutman chápu, to je asi fakt, ale je tu přes dva tisíce let a to na nás muselo nechat stopy, ať chceme nebo ne. 40 let komoušů je jen epizodka.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:33
@Gustav Čech kromě toho, Židy vyháněli vždy a všude. Exodus z Egypta byl dávno před naším letopočtem. Asi dělali bordel i tehdy.
Richard Šebesta
31. prosince 2023 • 09:27
@Hulin No More Bordel děláš hlavně ty svou neznalosti a psaním bludů
Saša Krach
30. prosince 2023 • 17:44
Než Izrael porazí teroristy tak v Gaze možná bude 80000 mrtvých civilistů...
Aby to náhodou nebylo
málo Izrael dělá perzekuce i na západním břehu....kde militantní židé se utrhli a dělají neplechu...
Obdivuji stát Izrael ale čeho je moc...toho je příliš.
................
JanaBa
30. prosince 2023 • 17:32
Tesat do kamene....
kanar356
30. prosince 2023 • 17:05
Velmi dobře napsáno. Halík se buď vědomě nebo nevědomě vyjádřil krajně nevhodně. Pokud nebude z jeho strany následovat omluva, ztrácí celý kredit, který si za léta vybudoval.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 17:15
@kanar356 proč by se měl křesťan omlouvat židům? chci znát jedinej důvod.
kanar356
30. prosince 2023 • 17:18
@Hulin No More
Nejde o Źidy, jde o nevhodné vyjádření, naprosto mereflektujici původce konfliktu.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 17:19
@kanar356 Debil Hulin nereflektuje nic v hlavě má prázdno večer i ráno.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 17:30
@kanar356 já tam nevidím nic takového. Nic takového tam totiž není. Pods*** věci je v tom, že Židé jsou už tak vycukaní z toho, jak je všichni vyhazovali (včetně holokaustu), že to podle křesťanských hodnot hodně přehánějí s ochranou jediného státu, co kdy měli. To je všechno.
Marta Jindrová
30. prosince 2023 • 18:22
@Hulin No More
Důvodů by bylo víc,ale když chcete jeden jedi­ný..­....kř­esťan­ství vzešlo z židovství
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:38
@Marta Jindrová jasně, ale v pojetí jako jeho náprava Už v Novém zákoně je napsáno, že se Bůh nemohl na ten bordel dívat, tak nám poslal Ježíše. Toho poslali na smrt židé. Ale fakt je, že židé Nový zákon neberou Buď jste židovka a máte pravdu, nebo já jsem křesťan, a omlouvat se nebudu
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 18:46
@Marta Jindrová Vážená paní Hulin je rozumu mdlého těžko něco chápe a když tak až po dlouhé době. Je to s ním problém se bavit,takže možná ani nechápe co píšete.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 17:16
@kanar356 U normálních lidí ho Halík i celá vražedná církev ztratila dávno. Církev a komunisté jsou stejní vrazi a zločinci,bez morálky,bez sebereflexe a stejně falešní !
kanar356
30. prosince 2023 • 17:31
@Richard Šebesta
Už to nekuřte.
tempter
30. prosince 2023 • 17:36
@kanar356 Vidím to spíš na pátého lahváče s "kapičkou" tuzemáku ve svátečních trenýrkách na prodřeném gauči.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 17:37
@kanar356 Vy se chlape naučte dějiny a zejména to co byla a je církev. Je trapné hrát si na chytrého a být trapný jako vy.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 17:41
@kanar356 Mimochodem jen takový malý exkurs do historie kdo nechal upálit třeba Giordana Bruna nebo Galilea či Husa a kdo nechal upálit tisíce a tisíce údajných čarodějnic a mnoho nevinných lidí ? Co myslíte vy mudrlante ?
Hulin No More
30. prosince 2023 • 17:56
@Richard Šebesta kdyby nebylo církve, tak dnes mluvíš turecky a Židé mohou na Svatou zemi zapomenout, ču ráku
tempter
30. prosince 2023 • 18:01
@Hulin No More Trošičku na Cyrdovu křehkou duši bývalého lokaje komoušského režimu tvrdé, ale v podstatě se to nedalo napsat líp.
Hulin No More
30. prosince 2023 • 18:55
@tempter děkuju
Martin Šulc
31. prosince 2023 • 06:12
Pane @Richard Šebesta nemůžete zde níže jiné poučovat o tom ať si nastudují historii a sám napsat, že byl upálen Galileo, není Vám to trochu trapné 🙂 Tím jste pouze dokázal, že sám historii vůbec neznáte a jste jen dalším obyčejným internetovým křiklounem, který má sice názor, ale to je vše.
Hana Síkorová
30. prosince 2023 • 17:00
Tolik obdivovaný kněz Halík mě nepřekvapil, svými názory mě již několikrát zklamal...
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 17:27
@Hana Síkorová Obdivovaný ? Vážená paní jak toho antikrista může někdo obdivovat ? Mimochodem, pobavím vás.Když se blížily presidentské volby tak Halík zvažoval,že by kandidoval,jenže když zjístil jak by podle průzkumu dopadl, rychle to vzdal. Skončil by podobně jako soudruh Skála kandidát KSČ. Ten nenasbíral potřebných 50.000 podpisů pouze něco kolem 35.000 Halík se nechtěl blamovat tak to zabalil a začal se trapně vymlouvat proč do toho nejde. Lhát on uměl vždy stejně dobře jako komunisté opět shoda ač se nenávidí.toť paradox !
tempter
30. prosince 2023 • 17:37
@Richard Šebesta "Pobavils", jako vždycky...
achjoachjo
30. prosince 2023 • 18:33
@Richard Šebesta Máte pravdu. Pamatuji si, jak se vyjádřil, že naše společnost ještě není tak vyspělá, aby přijala jeho kandidaturu na prezidenta.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 18:38
@achjoachjo Jo hlavně že je vyspělý on.
Uživatel_5561904
30. prosince 2023 • 16:48
Já bych nebyl tak slušný, jako pan redaktor. Kdo hoho napadl jako první? Celá Gaza je jak pole tu s ktkama, tu s hraboši. Když vidím k jaký rozsáhlým výbuchům dochází, když Izraelci podminují ty tunely. Prostě potom spadnou i ty baráky nad nima, co, celé čtvrtě. Takže Halíku, víš co? Polib si hábit
giorgio287
30. prosince 2023 • 16:35
Imám al Halík je ukázkový antikrist. Není se co divit, že nenávidí Židy. Vždyť Ježíš byl taky Žid!
Hulin No More
30. prosince 2023 • 16:45
@giorgio287 hulíne, děláš si z nás pr..el? Tak tupý koště přece nemůžeš být ani ty
Uživatel_5561904
30. prosince 2023 • 16:49
@Hulin No More A mladý anarchista se projevil
Hulin No More
30. prosince 2023 • 16:59
@Uživatel_5561904 Jsi neorientovaný v naprostých základech... Krist je v první řadě zakladatel křesťanství a Halík je zrovna křesťan a mluví přesně v souladu s Kristovým učením. Židé mají dodnes rádi Krista jako osinu v pr deli - viz tento článek. Vzpamatuj se.
Bořivoj Zelený
30. prosince 2023 • 16:22
Jak se říká, není kouře bez ohně.
A proto je třeba si položit otázku, kde se vzala ta nesmiřitelná nenávist Palestinců vůči Židům. Kořeny této nenávisti je třeba hledat v období vzniku Izraele, kdy docházelo k vyhánění Palestinců ze svých domovů, doprovázené krutostmi,(zabíjení dětí, žen, i těhotných,). Zde byla zaseta ta nesmiřitelná dědičná nenávist, která nejspíše nikdy neskončí. Do té doby zde žili křesťané, židé a muslimové v relativním klidu.
Nám by se asi také nelíbilo, kdyby nás někdo vyhnal z našich domovů a museli žít po tři generace v nějakém provizoriu.
Milan Bürger
30. prosince 2023 • 16:34
@Bořivoj Zelený No ono to bylo trochu jinak než píšete, neb historie mluví trochu jinak. Bylo by to na dlouhé povídání a pokud máte zájem se něco o tom dovědět, tak pátrejte v historických pramenech a dozvíte se pravdu.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 16:54
@Milan Bürger Souhlas. Zelený mluví jako by byl červený tedy rudý.Paradoxem že cirkevník Halík mluví stejnou řečí jako soudružka Konečná ! To jsou věci ! Soudružka a církevník si podají ruky ! Svět se obrací nebudu říkat v co podle těch dvou v něco odporného !
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. prosince 2023 • 16:21
On se dokonce objevil názor, že Hitler byl vlastně vizionář, který viděl hlavní nebezpečí pro svět v Rusech a v židech. A jeho vize se naplňují Rusko okupuje část Ukrajiny a Izrael provádí genocidu Palestinců.
tempter
30. prosince 2023 • 17:40
@RASPUTIN Respektuji tvé právo na "názor", ale tak nějak se mi chce po něm blinkat...
Jiří Bubeníček
30. prosince 2023 • 16:20
Zjednodušeně nemohu uúplně hodnotit ,laicky ?!Hamás jsou teroristé ,nemyslim si ,že Halik je adoruje. Za sebe vim pan Buchert je letitým sympatizantem Klause ,který přimo nenávidí Halika ja se ptám nesehrává to význam v názoru pana Bucherta?
BOBNED66
30. prosince 2023 • 16:09
Ďábel se skrývá také v dodávkách moderních zbraní Izraelem Ázerbajdžánu proti Arménii a v jednoznačném neodsouzení invaze na Ukrajinu Ruskem po dlouhou dobu,výměnou za klid v Sýrii.Obchod je obchod pane Kohn
Hulin No More
30. prosince 2023 • 16:27
@BOBNED66 jj, to je daň za to, že jsme jim kdysi přenechali obchod, abychom si jím sami nešpinili ruce.
DaliCzech X
30. prosince 2023 • 15:50
Docela mi ve vasem clanku chybi vyvazeny pohled.. Z informaci dostupnych na internetu mi spise prijde, ze izraelsti vojaci strili po vsem co se pohne (zabili 3 vzdavajici se Izraelske rukojmi - i kdyby se nejednalo rukojmi, ale o bojovniky Hamasu tak zabiti vzdavajiciho se (nebojujiciho) bojovnika je valecny zlocin - a muzeme se bavit o tom jestli je tento konflikt valka nebo specialni vojenska operace), dale krome bojovniku Hamasu zabili plus minus kolem 20000 civilistu..
Kdyz mluvime o valce na Ukrajine tak zabiti desitek tisic civilistu je svetovymi politiky oznacovano jako genocida.. Proc timto terminem neni oznacovano zabijeni Palestincu? A jako argument neberu, ze to byl Hamas kdo zautocil, protoze civiliste v Gaze nejsou Hamas..
Hulin No More
30. prosince 2023 • 16:14
@DaliCzech X vyvážený pohled je jen taková chiméra, o které každý mluví, ale nikdo ho ještě neviděl. Vždycky z toho vyleze jen obojetná sra čka. Že Vilda stojí za svými, pohledem svých a na svém serveru je naprosto ok. Je to v souladu s jeho vírou. Křesťan ho v souladu se svou vírou nas ral, se re ho už dva tisíce let, tak se v rámci přežití brání a jinak než v rámci své víry to neumí. Když se nepolepšil ani za dva tisíce let, nebudu to od něj čekat den před Silvestrem.
Jiří Bubeníček
30. prosince 2023 • 16:25
Civilisté palestinci si v r 2006 zvolili Hamás ,netušili? Hamas provrtal podzemi chodbami k čemu ? Obycejni palestinci podlehnou teto organizaci čast se jich bojí ,čast jde s nimi! Naposledy vtrhl Hamas do Izraele tohle je odveta ! Jistě Iran atdti snad vite?
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 15:19
Naprosto souhlasím s autorem ! Ďábel není Izrael ale hamas a církev jež má nejménší právo moralizovat. Vždyť největší svinstva v minulosti má na svědomí ďábelská církev.Halík i papež nezastupují boha ale ďábla. Oni jsou zlo a je vidět,že cirkev neprošla žádnou očistou a reformou. Je krásně vidět jak u nás církev obviňuje komunisty z vražd a zločinů ale komouši zase totéž vyčítají církvi. Jinými slovy vrahové se vzájemně obviňují z vražd. Ani naši komunisté ani církev neprošli žádnou reformou a sebereflexi. Halík sám je zločinec,když si dovolí obviňovat Izrael !
tempter
30. prosince 2023 • 15:35
@Richard Šebesta Dát rovnítko mezi církev a hamás a použít to ke skryté obhajobě komoušů může opravdu jen VHK Šebesta nebo kryptokomoušský troll. Podle lámané češtiny to ale spíš vypadá na kryptokomoušského trolla Šebestu. Já vím, svět není černobílý, ale ty jsi naprosto jasný... Pozdravuj Viktora.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 15:42
@tempter PROMLUVIL DEBIL NAD DEBILY TEMPTER: HLAVA POMAZANÁ ALE BLBÁ JAKO TROKY A NOKY ! Už se tu neukazuj po novém roce tvoje hnojové příspěvky všechno zasmradí.
tempter
30. prosince 2023 • 16:06
@Richard Šebesta Však říkám, že ty jsi naprosto jasný... Mimochodem, moc hezký příspěvek, jen by sis měl dát pozor, abys nepřišel o část tvé trollí almužny.
Richard Šebesta
30. prosince 2023 • 15:59
@tempter Normálně si lidé přeji vše nejlepší do nového roku tobě i Hulinovi a dalším hnojům jako Hrabaty přeji jediné : Táhněte k čertu !
tempter
30. prosince 2023 • 16:09
@Richard Šebesta Vůbec se za to svoje přáníčko nestyď, ty mezi normální lidi nepatříš
Hulin No More
30. prosince 2023 • 15:49
@Richard Šebesta podávám návrh soudu na předběžné opatření za účelem odpojení šebesty od internetu. ty jeho pí čoviny už nedám
Jiří Bubeníček
30. prosince 2023 • 16:28
Mohl bych souhlasit ,kdybych neznal toho ,kdo je autorem článku! Nemám dojem ,že Halik adoruje Hamás vy ano?
JanaBa
30. prosince 2023 • 17:30
@Jiří Bubeníček Zkuste si to přečíst znovu, tentokrát pomalu.
viktor viktor
30. prosince 2023 • 14:28
Máte pravdu a není co dodat.