Komentáře

Zpět na článek

Viliam Buchert: Bolestivá zrada. Slavný ukrajinský atlet a olympijský funkcionář Sergej Bubka je kolaborant

66 komentářů

Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
25. prosince 2023 • 18:57
Huline k tvým rozlteskávačkám s kozama: Je mi těch holek u vás líto, že musí nacvičovat s kozama,
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
24. prosince 2023 • 09:34
Rusko je prostě náš Slovanský bratr, byť v současné době a převážně je prostřednictvím naší vlády a části pochlebujícího tisku máme určitá nedorozumění, což i mezi bratry dočasně bývá a Sergej Bubka je světově obdivovaný sportovec a zřejmě budoucí prezident Ukrajiny, po jejím navrácení ke Krymu.
Hulin No More
24. prosince 2023 • 11:59
@RASPUTIN na mě spíš působíš jako jejich suka. Možná máte společné geny, jak ožralej mužik vlezl na Laiku
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
24. prosince 2023 • 12:14
@Hulin No More To je ferdo možné.
Hulin No More
24. prosince 2023 • 12:27
@RASPUTIN a hlavně - u nás v Civilizaci dělají roztleskávačky holky s kozama, ne vousatej blázen.
Ladislav Soukup
25. prosince 2023 • 01:46
@RASPUTIN "prostřednictvím naší vlády a části pochlebujícího tisku máme určitá nedorozumění"

To jsi fakt dobrej kremlofil a rusomír. Nebo spíš ta rusácká suka.
Avatar - epr3}
epr3
25. prosince 2023 • 13:04
@Ladislav Soukup A ty zase vygumované vemínko, které věří mainstreamu každé písmeno.
Ladislav Soukup
26. prosince 2023 • 00:15
@epr3 To říká ten pravý, rádoby alternativní konspiračně paranoidní dezolát, opruZácký kolaborantský mentálně postižený pacient.
Avatar - epr3}
epr3
26. prosince 2023 • 08:02
@Ladislav Soukup O tom, kdo má paranoiu bychom si asi mohli dlouze vyprávět 😂.
Petr Lavička
25. prosince 2023 • 14:52
Máte sice recht, ale pokud by se ke mě choval můj bratr tak, jako Rusové ke svým " bratrům" stejneho jazyka a kultury na východě a jihu Ukrajiny.( Zničení Kachovske přehrady, odstavení záporožské jaderné elektrárny, únos ruskojazyčný ho děti atd.)asi bych ho nemiloval.
Jiří Adámek
23. prosince 2023 • 15:45
Prostě nechce mít nic s Ukrajinci a když mu není 60 let můžou ho i povolat.Ja se nedivím Ukrajincům ,že utíkají ze země.Ono bojovat za silene zkorumpovaný stát se jim nechce.
Hulin No More
23. prosince 2023 • 16:30
@Jiří Adámek když utíká do ruska, je to hlavně blb. Ani tobě se tam nechce
viktor viktor
24. prosince 2023 • 16:08
@Hulin No More Vy tady z tepla u počitače horujete pro válku na Ukrajině. Co že nesedíte někde v ukrajinských zákopech a nebojujete ? V Česku je vás škoda. Za vás to v Česku už oštěkává ratlík Vystrčil a podobní “ praporečníci „ ? Jste tu zbytečně navíc…Snažte se trochu.
Hulin No More
25. prosince 2023 • 03:17
@viktor viktor nevím o tom, že bych tě tam někde viděl. sedíš doma na pr deli a píšeš tyhle pí čoviny?
Avatar - epr3}
epr3
25. prosince 2023 • 13:06
@Hulin No More Hele debílku, vím, že za to nemůžeš a na přemýšlení moc buněk nemáš, ale zkusil jsi se zamyslet, proč do Ruska utekl nejen Bubka, ale 4 milióny dalších lidí? Vůbec nejvíc ze zemí, které Ukrajince přijímaly.
Petr Lavička
25. prosince 2023 • 17:13
O tom, že Buňka utekl do Ruska nic nevím .To, že 4 miliony Ukrajinců utekli do Ruska možná bude tím, že z okupovaných oblastí je do Evropy na kontrolních stanovištích Rusáci sebrali ( pokud měli v mobilu kontakty na někoho v Evropě, nebo nedejbůh prouktajinská videa, či jiné symboly.
Avatar - epr3}
epr3
25. prosince 2023 • 19:31
Petr Lavička Kam utekl Buňka vůbec netuším, ale Bubka je na území obsazeném Ruskem, takže ho s klidem můžeš považovat za ruské, protože to Ukrajinci zpátky nedostanou ani náhodou, ani když Lipánek s Černochovou budou provolávat proválečná hesla a prezident Pávek jim do toho bude mlátit na buben, aby neztratili rytmus.
Ladislav Soukup
26. prosince 2023 • 00:17
@epr3 Nepoučuj druhé o myšlení, opruZácký kuřbuřte z Bohnic.
Richard Šebesta
25. prosince 2023 • 19:19
@Hulin No More Sám jsi blb a píšeš ptákoviny !
Miroslav Sirka
23. prosince 2023 • 14:42
Ukrajinci jsou stejný zlo jako Amerika a hloupý Západ,kdo není s nima,je proti nim.Ubozí morální ubožáci.
Ladislav Soukup
25. prosince 2023 • 01:54
@Miroslav Sirka Mluvíš jako správný rádoby morálně povýšený rašistický opruZák.
Petr Žoha
23. prosince 2023 • 12:31
pro ukr.vladu jsou kolaboranti uplne vsichni kdo verejne neoslavuji slavna Zelenskeho vitezstvi a nehlasaji nekonecne zabijeni na fronte.
giorgio287
23. prosince 2023 • 10:21
Bubka chodí v Monaku na fotbal! Neuvěřitelná zrada...klub vlastní Rus!

A u nás všichni, kdo chodili na Slavii, jsou čínští komunisti 🤣

Voni jsou hlava, autore!
Hulin No More
23. prosince 2023 • 12:45
@giorgio287 logická implikace neplatí obousměrně, lopato. Základy logiky, pyčo... Ty nemáš ani maturitu? Co tu vlastně děláš?
Richard Šebesta
23. prosince 2023 • 17:15
@Hulin No More Za to ty ji máš ty chytráku. Tak na svatého dyndy a pindy.
Ladislav Soukup
25. prosince 2023 • 01:57
@giorgio287 Vybral sis z článku to nejméně podstatné a stavíš z toho trapáckou konstrukci, dezolátní dutohlave.
Marie Ziani
23. prosince 2023 • 09:36
Neznám jeho mentalitu.Ale pokud se dal na tu správnou stranu,měl by tím otevřít oči celému světu.
P.S.Na otázku kdo zavinil ukrajinskorusky konflikt ani já sama nemám objektivní odpověď.
JirkaVo
23. prosince 2023 • 09:55
@Marie Ziani stačí si zodpovědět na otázku: vtrhli na Ukrajinu Rusové nebo vtrhli do Ruska Ukrajinci ?
Richard Šebesta
23. prosince 2023 • 10:18
@JirkaVo Jste asi jednoduchý člověk. Když to tak berete kdo vraždil srbské civilisty v roce 1999 ? Rusové nebo NATO bez mandátu OSN a s požehnáním našich " demokratu " Havla a Zemana ? Co vy na to mistře PRAVDY , té jediné a a jednoznačné na světě ? Dle Fialy a mis ČernOchové ?
Petr Lavička
23. prosince 2023 • 10:58
Výborně napsáno.Ruskou invazi na Ukrajinu odsuzují stejně tak jako americké invaze v minulosti na Filipíny, do Vietnamu nebo Iráku.
Milan Zelenka
4. ledna 2024 • 19:50
@Richard Šebesta
Vím, že je to úplně zbytečné psát, ale nedá mi to - já jsem asi taky jednoduchý člověk, na jednoduchou otázku stačí jednoduchá odpověď - Rusové vtrhli na Ukrajinu! Vše ostatní je irelevantní...
Avatar - epr3}
epr3
23. prosince 2023 • 13:38
@JirkaVo Jyrko, Rusové vtrhli na Ukrajinu až po osmiletém ukrajinském vysírání a etnických čistkách, mající za cíl vyvraždit ruskojazyčné obyvatelstvo. Čekám, kdy se Buchert probere a konečně to uzná, aby i bambulové jako ty, kteří věří těmto plátkům každé písmeno, dostali konečně relevantní informaci.
Milos_S
23. prosince 2023 • 13:46
@epr3 ty jsi prostě ovád.
Hulin No More
23. prosince 2023 • 16:27
@epr3 zase tady děláš rodině ostudu?
Ladislav Soukup
25. prosince 2023 • 02:02
@epr3 Já tě opravím, opruZácký rusomíre: po osmiletém ukrajinském vysírání a etnických čistkách tvých kamarádů, neoznačených rusáckých okupantů na dovolené.
Frank51482
23. prosince 2023 • 08:34
Buchert, voni jsou ale hlava. To vymysleli sám?
Hulin No More
23. prosince 2023 • 13:18
@Frank51482 pyčo, ty jsi zase ožralej, že to píšeš dvakrát?
Zdenek Vosahlo
23. prosince 2023 • 08:31
Ukázalo se totiž, že spolupracuje s lidmi a firmami z okupovaných ukrajinských území a že jeho firma je registrována v Rusku.
Takže okupované ukrajinská uzemi už není Ukrajina ???
Zdenek Vosahlo
23. prosince 2023 • 08:26
Nikde se nepíše, zda je to clanek převzaty. Takže jestli je to clanek pana Bucherta, tak se mu to moc nepovedlo.
Bubka mu vadí a EU se svými kšefty s naftou a plynem s Ruskem ne ? A až do teď s diamanty taky ne ? A s prekupovanym zkapalneny plynem taky ne ?
Ano, když dva dělají totéž, není to totéž. Prostě dvoji metr.
A kolik těch mužů z Ukrajiny podporuje naše republika? Když napíšu ze je to správně, nebudu ruský kolaboranti?
Frantisek Cerny
23. prosince 2023 • 04:07
A kolik Ukrajincu mezi 18ti a 60ti lety zije momentalne v CZ? A Polsku?
Milos_S
23. prosince 2023 • 13:48
@Frantisek Cerny
Ani jeden. Maximálně tak lidé mezi 18 a 60 lety. Učivo 7. třídy ZŠ.
Hulin No More
22. prosince 2023 • 22:37
po válce začnou čistky ve stylu lovci těhle druhořadých nácků, jak to dělali Židé. ta špína dlouho žít nebude. Zatím tajné služby likvidují ty největší kolaborantské z-mrdy rovnou na území ruska. Ve třetí fázi přijdou v rámci tréninku nováčků na řadu bezvýznamní kolaboranti typu šebesty
Avatar - epr3}
epr3
23. prosince 2023 • 13:43
@Hulin No More 😂😂😂Jestli ukrajinské tajné služby operují na území Ruska, tak se zatím ani neodvážily zvednout dekl od kanálu, ve kterém jsou zalezlí.
Jo, a připrav se na tryznu za padlé soudruhy z Ukrajiny, Rusové je začínají docela fackovat a po prolomení jejich první obranné linie zjišťují, že v těch dalších už nikdo není, protože tam není koho nacpat. No jo, no, Bubka jim utekl....
Richard Šebesta
22. prosince 2023 • 21:29
Pane Bucherte nebudu teď hodnotit Bubku mimo jiné jste nenapsal jakou má národnost, zda ruskou či ukrajinskou ale soudě dle jména bych řekl že ukrajinskou.Jinak si dovolím vám odporovat v jedné věci. Napsal jste jak je pro tyto lidí typické,nedošlo k žádnému odsouzení Vl.Putina (ruské agrese).Pokud vás vezmu za slovo tak Rajchl a taky Fico jasně odsoudili ruskou agresi a přesto je proti nim vedena našimi pronatovskými a prounjiními médii a naší vládou nenávistná kampaň že jsou proruští, a to přitom jsou pro humanitární pomoc Ukrajině. Takže podle toho naši zastánci jediné pravdy ve vládě a mediích moc na slovíčcích nebazírují nevím tedy proč vy jo,když to pak stejně vyjde nastejno ?
PUPAK02
23. prosince 2023 • 06:46
@Richard Šebesta
máte recht. Tyhle soudce z lidu, co prokádrují každého za 10 minut a hned odsoudí, bych nakopal do prd-ele. Přitom věřím, že kdyby tady byla proti ukrajinská vláda, tak ho bude vynášet do nebe, jaký je hrdina. Dnes platí, co novinář, to prodejná ***.
Milos_S
23. prosince 2023 • 13:50
@Richard Šebesta
Vzal jste jej za slovo špatně. Použil jste falešnou logiku, ale chápu, že jí věříte.
Richard Šebesta
23. prosince 2023 • 17:16
@Milos_S Já vím vo co gou chytrolíne nepotřebují tiskové mluvčí blbé jako patoky
Petr Lavička
22. prosince 2023 • 20:44
Nenazýval bych to rozhodně zradou, ale spíše pragmatismem.Pokud na Donbasu má stále příbuzné, jak bylo v článku uvedeno.mohlo by jim jeho ostré odsouzení ruské okupace způsobit nemalé potíže ze strany okupační spravy
Cerv
22. prosince 2023 • 20:06
Nevím, co je na tom divného. Je z oblastí, které se osamostatnily a připojily se k Rusku. Od roku 2014 jsou tyto oblasti vystaveny ukrajinskému ostřelování. On Ukrajinu nezradil, protože právě Ukrajina terorizovala nová ruská území.
Michal Bartoš
22. prosince 2023 • 20:14
@Cerv ... souhlas ...
Petr Lavička
22. prosince 2023 • 20:49
No rozhodně měli obě oblasti na Donbasu získat širokou autonomii v rámci Ukrajiny s tím, že v případě jejího vstupu do NATO nebo EU by jim bylo ústavně garantováno právo vyhlásit nezávislost.Mohlo se tak předejít současné zbytečné válce
Radim Soukup
22. prosince 2023 • 21:26
@Cerv Jsou to jeste stale uzemi Ukrajiny.
sammartin
22. prosince 2023 • 23:16
@Cerv Dezolátská demagogie.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
22. prosince 2023 • 19:27
Rozumný a uvážený postup Sergeje Bubky potvrzuje možnost, že po navrácení Ukrajiny ke Krymu by mohl být j jejím čele. Tak ať se daří.
Petr Lavička
22. prosince 2023 • 20:57
Snad jste myslel Krymu k Ukrajině.Jinak s vámi souhlasím.Domnivam se, že potvrzení nezávislosti Ukrajiny v jejich mezinárodně uznávaných hranicích výměnou za její vojenskou neutralitu a federalizace po vzoru Švýcarska s širokou autonomií pro Donbasu a Krym a třeba s Bubkou nebo jiným pragmatickým politikem v čele by mohl být začátek mírového řešení.
Richard Šebesta
22. prosince 2023 • 21:16
@Petr Lavička To by šlo souhlas,přičemž těch možnosti je víc.
Petr Lavička
22. prosince 2023 • 22:21
@Richard Šebesta Rozhodně není v silách Ukrajiny Rusalky vytlačit ze svého území, pokud se do války přímo nezapojí země NATO nebo Ukrajině minimálně nedodají nejmodernější letectvo.To byl ale opravdu hrozilo 3. světovou válkou.Takže nakonec k mírovým jednáním jistě dojde.
Richard Šebesta
22. prosince 2023 • 22:29
@Petr Lavička Souhlasím. To jen u nás tlupa blbů ve vládě a pan president komunistický lampasák chtějí bojovat.
Petr Lavička
22. prosince 2023 • 22:43
Za komunismu lezl do p....e Sovětům.Po změně režimu Amíkům.Opravdu " typický Čech" ani se nedivím, že byl zvolen v Čechách prezidentem.
Hulin No More
23. prosince 2023 • 00:08
@Petr Lavička ty jim do ní lezeš teď. co tady nacvičuješ, kolaborante?
Petr Lavička
23. prosince 2023 • 10:44
Abychom si rozuměli.Já plně podporuji územní celistvost Ukrajiny a ruskou agresi odsuzují. Jen si myslím, narozdíl od současné české " politické reprezentace", že je třeba hledat mírové řešení, kdy Ukrajina zůstane nezávislá v mezinárodně uznaných hranicích výměnou za záruky široké autonomie pro její ruskojazyčné obyvatelstvo a záruky, že na jejím území nebudou v budoucnu ŽÁDNÁ cizí vojska a základny ( ani ruská, ani NATO).
Hulin No More
23. prosince 2023 • 13:22
@Petr Lavička to je tvůj vynález, zaručit jim hranice, kam si nemůžou pozvat, koho chtějí? dává ti to smysl?
Petr Lavička
23. prosince 2023 • 13:49
A kolik cizích vojsk je v neutrálním Švycarsku? Jedinou šancí pro Ukrajinu, jak být vnitřně suverénním státem, je striktní neutralita.Šancí Ukrajiny na trvalý mír je politická i vojenská neutralita a být jakýmsi mostem a zároveň nárazníkem mezi Ruskem a západem.Jinak se Ukrajina časem rozpadne, východ a jih na levém břehu Dněpru pohltí Rusko a na pravém břehu ( západní Ukrajina) vznikne loutkový stát ovládaný a existenčně závislý na USA a EU.Já mám polovinu rodiny na Ukrajině a přeji této zemi prosperitu, nezávislost a suverenitu a ne být vazalem západu, jak se o to snaží Zelenskyj ani Ruska jak chtěl Janukovyč
Hulin No More
23. prosince 2023 • 16:19
@Petr Lavička ale oni nechtějí být neutrální, oni si dali do ústavy cíl NATO. jestli se ti to nelíbí, tak si to budeš muset vybojovat nebo držet hubu. nikdo ti ustupovat nebude
Petr Lavička
25. prosince 2023 • 14:46
Na Ukrajině NIKDY neproběhlo referendum o vstupu do NATO. Západ země by ale asi chtěl a východ a jih těžko.O tom to je.Pokud má být UA jednotný, prosperující stát, musí se domluvit ruskojazyčný východ se západem.A jediný kompromis který mi logicky vychází je neutralita a federalizace po vzoru Švýcarska.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
24. prosince 2023 • 09:30
@Petr Lavička Ne, nemyslel.