Prostor X

Zpět na článek

Sihnaievska: Kam vkročí Rusko, tam je zlo, Putin mír nechce. Na Ukrajinu jezdím na pohřby, ne na dovolenou

63 komentářů

Vojtech Vymazal
12. ledna 2024 • 13:15
Úžasná slečna! Kéž bych byl alespoň z poloviny tak statečný, pracovitý, výřečný, inteligentní a morálně na výši jako ona. Díky za takovéto ukrajince, kteří pro svoji zemi žijí a bojují pro ni každou vteřinou svého života. Díky za takovéto lidi vůbec. A díky za skvělý rozhovor!
Marivil
4. ledna 2024 • 01:24
Nemohu jezdit na pohřby, ale doprovází mnoho hrdinů na jejich poslední cestě alespoň po internetu. Mam také německé občanství a stydím se za kancléře Scholze, který sice mluví, že se musí Ukrajině pomáhat, ale ve skutečnosti brzdí zásilky zbraní a toho, co Ukrajinci tak nutné k obraně potřebují.I kdyby válku nevyhráli, Ukrajina nikdy nebude poražena a nikdy nebude ruská.💪🇺🇦🙏🇺🇦😞
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. prosince 2023 • 08:07
Ukrajince nemám rád. Byli to právě ukrajinští vojáci, kteří k nám v srpnu 1969 na tancích a pod hlavičkou SSSR přijeli většinově jako první a páchali tady zvěrstva na civilním obyvatelstvu, o kterých nás občas informuje ČT ústy pana Moravce a Železného. Proto agresivní válku Ukrajiny proti Rusku nepodporuji. Přesto ale přeji Ukrajincům mír, který však může zřejmě nastat až po navrácení zbytku Ukrajiny ke Krymu.
Frank51482
23. prosince 2023 • 08:27
Tuto válku začaly ukáčka pod taktovkou USA a GB, tak by to dívčině někdo mohl vysvětlit. Asi zapomněla, co se dělo v Doněcku a Luhansku od roku 2014, kde ukroši připravili o život cca 15 000 civilistů včetně dětí. Takže kdo seje vítr, sklízí bouři. Takové propagandistické bláboly si může odpustit. A to nemluvě o náccích, kterých je na Ukrajině plno.
Ladislav Soukup
24. prosince 2023 • 22:08
@Frank51482 Na Donbasu to nebylo žádné připravení o život jen tak pro nic za nic. Byla to prostě obrana v hybridní válce se separatisty a hlavně rusáky na tzv. dovolené. Zapíraní rusáci už předtím ukradli Krym a bylo jasné, že bez ukrajinského odporu by to s Donbasem dopadlo stejně. Takže díky za tradiční rašistické propagandistické bláboly.
Marivil
4. ledna 2024 • 01:30
@Frank51482 Tvoje intelligence je vidět, jak sprostě nazýváš Ukrajince, ty chudáčku, Ćechačku
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
21. prosince 2023 • 16:31
Já prostě a z osobní zkušenosti Ukrajince rád nemám. Byli to právě a většinově Ukrajinští vojáci, kteří k nám v srpnu 1968 (alespoň tedy do Středních Čech a Prahy) jako první přijeli na tancích a pod praporem SSSR. Byli to právě oni, kteří zde páchali zvěrstva na civilistech o kterých nás, když se to hodí, informuje vždy ČT. Nemám je proto rád a nepřeji jim nic dobrého.
Ladislav Soukup
24. prosince 2023 • 22:19
@RASPUTIN Ukrajinská jednotky byly ČSSR nejlbíž, tak sem přijely. Ti vojáci to dostali rozkazem. Co to má společného s dnešní Ukrajinou? Nic. Ukrajinci vždy toužili po vlastním státě a neměli důvod ze své vůle někoho okupovat. Imperialismus byl vždy v Kremlu. A hlavně neargumentuj tím, že Brežněv byl taky Ukrajinec, což je typická manipulace proruských konspirátorů. I kdyby byl, zvolil ho sovětský orgán, kde mělo největší zastoupení Rusko. A mimochodem v agresorské rakousko-uherské armádě též povinně bojovaly české jednotky, byli tam i čeští generálové. Takže bys měl nenávidět i sám sebe.
Hulin No More
21. prosince 2023 • 15:51
bidena nakopat do pr de le. 70mld USD je ještě míň, než roční rozpočet 4x menšího česka, které je celkem v míru. Jestli má ten vocas geopolitický zájmy, tak bude platit, co má. Udělejte to nějak chytře, aby to tomu volovi konečně došlo. Bartkovský, já být na jejím místě, tak z tvého smutečního ksichtu okamžitě vyhlásím kapitulaci. Moc padáš do delozátských ***
Bořivoj Zelený
21. prosince 2023 • 14:50
Tato válka vůbec nemusela být. Stačilo by jen trochu diplomacie při jednání s Ruskem a brát ohledy na jeho bezpečnostní zájmy. Rusko požadovalo místo Ukrajiny v NATO, čímž by se Rusko cítilo ohroženo, neutrální Ukrajinu garantovanou Ruskem a Západem. Na místo toho, kolektivní Západ v čele s USA a V.B. tlačily Ukrajinu do NATO, zosnovaly a financovaly státní převrat, kdy byl svržen demokraticky zvolený prezident a na místo něho dosazen prezident prozápadní, byla dosazena nacionalistická vláda (uniklé telefonáty Nulandové, kde diktuje kdo bude zastávat ministerské funkce), která začala diskriminovat národnostní menšiny. Dodržování práv národnostních menšin je základní hodnotou EU a USA, ale v případě Ukrajiny jim to nevadilo. Média haní Maďarsko, že blokuje pomoc Ukrajině, ale nenapíší proč. Je to kvůli maďarské menšině, jejíž občané, se po nástupu nacionalistické vlády stali občany druhé kategorie a na její postavení Orbán dlouhá léta upozorňuje.
Takže, co by bylo špatného na tom, kdy by byla Ukrajina neutrální, válka by nebyla, ušetřeny by byly statisíce životů, nebylo by sta mld. USD škod, Krym by byl Ukrajinský, Rusko by dál vesele obchodovalo s Evropou, z čehož by profitovaly obě strany, Evropa by nadále prosperovala a nešla by do úpadku jako nyní. Jenom že je tu někdo, kdo nestojí o to, aby Evropa prosperovala a Rusko už vůbec ne. Kdo za tím vším stojí, není těžké uhodnout a Ukrajincům vůbec nedochází, že jsou za užitečné idioty.
tempter
21. prosince 2023 • 15:40
@Bořivoj Zelený Tak hlavně, že ty v tom máš jasno, ruský užitečný ***.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 15:42
@tempter Za to ty v tom jasno mít nebudeš nikdy ! A proč ? Protože jsi rozumu mdlého.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 15:41
@Bořivoj Zelený V podstatě souhlasím. Podle mne mohl Biden válce zabránit ještě těsně před 24.2. 2022.Amíci věděli nejméně 14 dnů předem, že Rusko chce zaútočit. Kdyby nabídli jednání o neutralitě Ukrajiny válka by možná nebyla.
Hulin No More
21. prosince 2023 • 15:57
@Richard Šebesta kdo by tu neutralitu zaručil, bembeku?
Hulin No More
21. prosince 2023 • 15:58
@Bořivoj Zelený ani v jedné věte jsi nenapsal pravdu jsi normální?
Avatar - epr3}
epr3
21. prosince 2023 • 20:18
@Hulin No More Když si neumíš dát dohromady ani 1+1, tak bude chyba spíš na tvém přijímači.
Hulin No More
21. prosince 2023 • 20:23
@epr3 už jsi spočítal ty okruhy a cenu elektřiny v příštím roce?
Bořivoj Zelený
21. prosince 2023 • 20:19
@Hulin No More Proč bych neměl býti normální? Podobný pohled na konflikt na Ukrajině má v podstatě celý svět, kromě tkz. kolektivního Západu. I mnozí významní představitelé Západu mají na konflikt na Ukr. podobný názor, ale nedostávají prostor v mainstreamových médií.
Např. Václav Klaus, cituji. " Tuto válku vyprovokoval Západ"
Papež František, cituji. "Západ zahnal ruského medvěda do kouta a teď se diví, že kouše."
Nebo např. známý americký ekonom Jeffrey Sachs, který konflikt na Ukrajině vidí podobně a viní z něj Západ, hlavně USA a mnozí další.
Pavlína Klimešová
21. prosince 2023 • 19:52
@Bořivoj Zelený Máte 100 % pravdu, jenomže naši dezoláti tomu nechtějí rozumět, škoda, válka nemusela být. Všechno to podělal Zelenský, co se chtěl zavděčit Bidenovi,jehož syn měl na Ukrajině laboratoře s chemickými látkami.
Uživatel_5514534
21. prosince 2023 • 13:10
Super ukronacistická propaganda hodná Goebbelse.
Miroslav Hraběta
21. prosince 2023 • 13:08
Naštěstí Ukrajinu podporujeme a podporovat budeme. A čecháčkovská, zbabělá chamraď v čele s Šebestou si tu může kvičet ad libitum 😃😃
Pavlína Klimešová
21. prosince 2023 • 14:39
@Miroslav HStarý známý Hraběta
Hulin No More
21. prosince 2023 • 15:40
@Pavlína Klimešová aspoň trochu předstírej drahoty, leháš si jak putinova čubka
Avatar - epr3}
epr3
21. prosince 2023 • 20:20
@Miroslav Hraběta Nekřič dvakrát, plzeňská rádiovko, nebo narukuješ kutálet granáty do Škodovky.
viktor viktor
21. prosince 2023 • 12:01
Koukám, že do Francie odletěla za erár peníze se soudruhem Pávkem i paní Drábová. To je ta co potvrdila pravidlo, že lež má krátké nohy s už to nejde vrátit…A paní Havlová také v delegaci. Tak on pařížský Dior neni tak drahý jako Dior v Pařízké…má se šetřit říká Fiala a někde se začít musí 🥳. Hlavně, aby vám neobjednali atomovou ponorku do Mácháče.
Frank51482
21. prosince 2023 • 11:55
A kdopak prolhanou soudružku financuje?
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 11:56
@Frank51482 celá EU.A bez našeho souhlasu.
Hulin No More
21. prosince 2023 • 15:43
@Frank51482 třeba já. máš problém?
Avatar - epr3}
epr3
21. prosince 2023 • 20:22
@Hulin No More Ty máš problém, ve své duté kedlubně. Ale podporuj, podporuj, třeba z toho něco bude😂.
viktor viktor
21. prosince 2023 • 11:37
Tady z USA můžete cestovat jako utečenec do své vlasti, ale ztrácíte automaticky status utečence a nesmíte zpět. Ani pohřeb neomlouvá. Vcelku logické a podle mezinárodního práva. V Českém Kocourkově platí asi jen zákony pana Ropušana a erár ( daňoví poplatníci ) platí.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 11:43
@viktor viktor Ale Viktore Ropušan je " DEMOKRAT " a vo to jde ne ?
viktor viktor
21. prosince 2023 • 11:48
@Richard Šebesta Díky. Nějak jsem si “ jeho “ demokracie, v tom předvánočním shonu , nevšiml 🤪.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 12:04
@viktor viktor Já taky ne je to psáno v uvozovkách
viktor viktor
21. prosince 2023 • 12:06
@Richard Šebesta Nebojte, pochopil jsem. Znáte můj, místy, černý humor 🫣
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 12:01
@viktor viktor ,promiňte. Jen mimo téma. Vy jste utecenec nebo jste se legálně Odstěhoval?
viktor viktor
21. prosince 2023 • 12:04
@Marie Ziani Emigrant. Přes 50 let žiji v USA. 🙋‍♂️
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 15:44
@viktor viktor Tedy klobouk dolu !
Not like Somebody
21. prosince 2023 • 19:19
@viktor viktor tak to přesně v USA funguje a to nejen pro utečence ale do určité míry i pro ty co mají status přistěhovalce se zelenou kartou, no je to špatné opatření a je dobře, že si z toho v Česku nikdo nebere příklad 👏
viktor viktor
21. prosince 2023 • 19:35
@Not like Somebody Příklad jste si měli vzít. Proto nyní živíte v Česku tisíce cizinců a nikdo ani neví, kolik jich je a kdo je opravdu politický uprchlík. " Gratuluji ". Asi jste bohatá země. Nakonec máte, dokonce, i po 34 letech opět prezidenta, nomenklatůrního soudruha agenta Pávka...Smutné a není, co dodat.
Miroslav Sirka
21. prosince 2023 • 11:10
Je to přesně opačně,kam vkročí USA,tam to je na dlouha léta zdevastované a těží z toho tento imperialisticky nelidsky režim.Přesvědčivým důkazem toho je Libyje a její likvidace včetně Kadafiho. Toto je zlo.
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
21. prosince 2023 • 12:20
@Miroslav Sirka Já bych si to dovolil krapet poupravit - Kde je ropa, tam vkročí USA a tam to je na dlouha léta zdevastované a těží .....🤠
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
21. prosince 2023 • 12:24
@Petr Fojtik Jó a ten název státu, sice nejsem češtinář, ale asi bych tam to J nedával.
Pavlína Klimešová
21. prosince 2023 • 10:08
Paní Sihnaievská, aspoň nelžete, že Rusko nechce ukončit válku, ten, kdo chce pořád válčit je váš Zelenský. Žebrá po celém světě o podporu a zbraně. Tak když na to nemám, tak nebudu válčit a nenechám umírat svoje vojáky. Rusko není zlo, zlo jsou vaši Banderovci a fanatici Západu. Myslíte si, že když ruskojazyčným občanům zakážete jejich pravoslavné svátky, že vás budou milovat?A nejste sama, co si jezdí na Ukrajinu na dovolenou. To dělají všichni vaši utečenci, protože se neválčí na celém vašem ůzemí, poté se zase několikrát vrátí pro dávky, aby zde mohli, hlavně muží, si užívat po barech, místo aby šli bojovat "za Ukrajinu". Momentálně utíkají z Ukrajiny po tisících, když se Zelen. chystá mobilizovat. Snad si nemyslí, že za ně budou bojovat občané EU, ikdyž se o to Zel. snaží, aby zasáhlo NATO? Západ se nesmí nechat zatáhnout do této války vlastními vojáky, to by byla třetí světová.Toje také důvod, proč chce váš Zel.vstoupit do EU a NATO, aby zatáhl svět do jeho války s Ruskem. Jeho počínání připomíná zfanatizovaného blázna, který se nechce dohodnout, aby tato válka skončila, místo toho nechá umírat Ukrajince. Toto je můj názor a tak to vidím.
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 10:41
@Pavlína Klimešová 100%souhlas .PS.Kteří migranti mohou jezdit tam a zpátky?Kteří migranti jsou korektně ubytování, živeni a finančně podporovani?
A proč ta paní nebrání Ukrajinu spolu s těmi, které nikdo nevystrida.Ukrajina byla a je nejskorupovanejsi stát na světě. A proto si část Ukrajincu stále užívá a zbytek chcipe na frontě.
Miroslav Hraběta
21. prosince 2023 • 11:07
@Marie Ziani Ty se nauč nejdříve česky. Počítám, že jsi z Ruska. Ze země věčně nalitých primitivů...
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 11:38
@Miroslav Hraběta nepíšu azbukou.A ty čárky a tečky na mém mobilu asi nemám ani je nemíním hledat.
Pavlína Klimešová
21. prosince 2023 • 14:42
@Miroslav Hraběta Starý známý sprosťák
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 11:45
@Marie Ziani Primitiv typu Hraběty to nepochopí je to zbytečné mu to říkat !
Uživatel_5554973
21. prosince 2023 • 19:38
@Marie Ziani
Asi neznáte nesrovnatelně masivnější rus(s)kou korupci, a mnoha postsovětských, nyní "nezávislých" států.
Miroslav Hraběta
21. prosince 2023 • 11:05
@Pavlína Klimešová Bys potřebovala měsíc převýchovy na Vorkutě. By tě ty stupidní cancy ihned přešly.
Adam Hes
21. prosince 2023 • 11:14
@Pavlína Klimešová
Paní Klimenšová, už ve vaší první větě se rozcházíte s tím co říká prezident Ruské federace.
http­s://ww­w.you­tube­.com/w­atch?­v=V858­hAR55_I

Legrace je i prohlášení: ruskojazyčným občanům zakážete jejich pravoslavné svátky.
Po invazi (asi půl roku) se přesunul státní svátek na 25.

Měla byste se podívat co dělá pobaltí s jejich ruskou menšinou. Oni je nutí udělat test na jazyk jinak deportace do Ruska. Jak hrozné úplná genocida.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 11:40
@Adam Hes Souhlasím s tím, že Putin ne vždy říká pravdu ale lže ale pane totéž činí naše Fialová vláda a jí přátelská media viz. ČT. Když budu konkrétní a nebudu se zabývat jen válkou tak třeba jak lhali o akcích pořádaných stranou PRO o počtů účastníků nebo o tom že pak Rajchlovi lidé chtěli sundat ukrajinskou vlajku.Pokud jde o válku tak třeba vím, z jiných zdrojů,že i někteří Ukrajinci nechtěji už bojovat a snaží se tomu vyhnout. Totéž činí i mnozí Rusové, o tom naše media informuji hned a rádi o Ukrajincích ani zmínka pokud jde o ČT až poslední dny,kdy už to nejde udržet. Dokonce jde údajně o tisíce Ukrajinců. Pravda když je nepříjemná se nehodí ani Rusům ani třeba naším pronatovským a prounijním hůjerům a lžou obě strany.
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 11:46
@Adam Hes ,Idem Ukrajina.Byl to prvotní důvod ruskoukrajnskeho konfliktu.
Avatar - Mrs Yodaová}
Mrs Yodaová
21. prosince 2023 • 09:51
Putin mír nechce, stejně jako o něj nestojí Zelensky, jinak by probíhala alespoň elementární snaha o jednání 😔 oba uznávají jen výhru silou, bohužel schopnosti k vedení války co vede k výhře nemá ani jeden 🙄 nakonec vyjedná mír někdo z jejich nástupců a po nich zbydou stovky tisíc mrtvých a dvě zdevastovaná země 😩
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 10:46
@Mrs Yodaová, jak můžete vědět, co chce Putin?Pochopitelně ho neznám, ani se ho nezastavam.
Ale nevím,který jiny státník by nereagoval na všechny provokace,které se uskutečnily za poslední desetiletí proti Rusku.
Pavlína Klimešová
21. prosince 2023 • 11:56
@Marie Ziani Máte naprostou pravdu, Mnozí občané říkají, že nás Rusko označuje za nepřátele. A my se můžemre divit? Nejméně desetiletí dehonestujeme Rusko, kde se dá. Vymýšlíme, jaké sankce ještě uložit, zabavujeme ruský majetek atd..Takto se chová "přítel"?Vždyť dnes a denně urážíme Rusko, zesm욡ˇnujeme jejich občany, sprostě nadáváme? Chováme se hnusněji, než celý svět.
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 10:55
@Mrs Yodaová Vážená paní souhlasím ale ještě bych dodal,zapomněla jste na NATO a EU. Jak NATO tak EU taky nemá zájem tlačit na obě válčící země aby sedly ke stolu a jednali. Přitom právě NATO i EU hraje v tomto konfliktu klíčovou roli ale nemá o ukončení války nejmenší zájem s vyjímkou Maďarska a Slovenska.
Miroslav Hraběta
21. prosince 2023 • 11:11
@Richard Šebesta Šebesta, říká ti něco jméno Solženicyn?? Neříká. Svou četbu jsi skončil u Honzíkovy četby. Proto tady dennodenně plodíš bludy, bludy a zase bludy. Radši jdi nasypat ptáčkům, to bys mohl zvládnout. Ačkoli... 😃😃
Richard Šebesta
21. prosince 2023 • 11:30
@Miroslav Hraběta Primitive ty neumíš napsat souvislou větu k tématu. Myslím,že jsem určitě starší a mám víc zkušenosti. Ty a Tempter plus ten vyhulený jste trio v hlavě nasr... večer i ráno
Táhni k čertu
Marie Ziani
21. prosince 2023 • 11:51
@Miroslav Hraběta, toho Solzenicina jsem nasypala do papírového odpadu.Kde existuje svoboda slova?Demokracie?
Avatar - epr3}
epr3
21. prosince 2023 • 20:30
@Miroslav Hraběta Kdybys to četl, ty pitomče, nikdy bys nemohl volit a oslavovat Pávka.
Avatar - Mrs Yodaová}
Mrs Yodaová
21. prosince 2023 • 19:36
@Richard Šebesta nezapomněla ale ani NATO ani EU nemá v tomhle konfliktu zájem stát se jeho součástí 😇 neangažuje se ani jako mediátor 🫠 jediná aktivita která ze strany NATO a EU probíhá, je posílání starých zbraní na Ukrajinu aby si sami mohli pořídit nové 🤷‍♂️ na oko se tváří jako, že podporují Ukrajinu protože vzhledem k tomu, že Rusové přepadli Ukrajinu a ne naopak, tak je to jediný možný politicky korektní postoj, ve skutečnosti ale nedůvěřují ani Rusku ani Ukrajině a s chutí pozorují jak se Rusko válkou na Ukrajině oslabuje 😈
Ladislav Soukup
25. prosince 2023 • 19:30
@Richard Šebesta Debilní rusomírské bláboly. Orbán, Fico a ty máte hlavně zájem o uznání rusácké - protiukrajinské nové územní reality. Že rusáci neměli zájem o ukončení války, když je okupovalo Německo v WW2.