Komentáře

Zpět na článek

Viliam Buchert: Palestinské opice starosty Novotného a zrůdy, které unesly děti a vraždily jejich rodiče

78 komentářů

Avatar - Oto Hilser}
Oto Hilser
20. prosince 2023 • 08:39
V § 198a odstavec 1 zní: " (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.".
Novotný je nadto v podmínce
Lilith Černá
16. prosince 2023 • 19:47
Buchert nějak decentně zapomněl na to, že ještě nedávno chtěl Řeporyjec měnit Čechy za mohamedány (později za Ukáčka). Teď zase obrací.
Chtěla bych vidět ten cvrkot na Rakušanově gestapu, kdyby někdo z nás, dezolátů, napsal cosi podobného o ukrajnských opicích. To by byl monstrproces jak s učitelkou Bednářovou.)))
Avatar - Oto Hilser}
Oto Hilser
20. prosince 2023 • 08:40
@Lilith Černá V § 198a odstavec 1 zní: " (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.".
OČTŘ nemají jinou možnost TČ se stal podezřelý je nadto v podmínce
hynek hynek
8. prosince 2023 • 21:13
Takhle se může vyjadřovat Pepík z Horní Dolni a celá hospoda mu dá za pravdu, ale politici a diplomaté jsou úplně jiná liga, která musí někdy jednat i z diktátory a takový slovník tam nemá co dělat, stejně jako hovado Novotný v politice.
viktor viktor
11. prosince 2023 • 08:21
@hynek hynek …Současní vládní politici v Českém Kocourkově nejsou, bohužel, “ jiná “ liga, ale ta 4. cenová. Vedoucí 4. cenové Fiala jako Baron Prášil a soudruh agent Pávek až po domovnici Pekarovou, nebo tajvance Vystrčila, či Novotného. A k tomu zkorumpovaní novináři , ne s vždy čistou minulostí .Takže, nic moc. Noví soudruzi pod heslem “ Pravda a láska vyděsí “ připomínají ,salámovou taktikou, nástup padesátých let.
Štefan Feranec
8. prosince 2023 • 12:55
Na konflikt Izraele a tzv. Palestinců mám jasný názor. Osobně je považuji za úplně jiný živočišní druh než p. Novotný. תחי ישראל
Petr Soukup
6. prosince 2023 • 06:45
Pana Novotného nemusím, ale tento článek je skvělý. A hlavně pravdivý. Stejná PČR které vadí jeho výroky, doprovázela manifestaci za podporu Palestiny. Hrůza a děs
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 11:17
@Petr Soukup ,dobri a rozumni lide jeste ziji.
Avatar - Jaroslav Řezáč}
Jaroslav Řezáč
6. prosince 2023 • 12:21
@Petr Soukup na urážkách kohokoliv není nic zajímavého...jen hloupost aktéra.
Uživatel_5492166
5. prosince 2023 • 22:24
No kdo jsou hlavní opice, ještě větší než ti původně označení, je vcelku jasné. Jsou to ti mládežničtí a nedovzdělaní rudozelení soudruzi a soudružky demonstrující bezpodmínečnou podporu teroristům z Hámásu a jejich palestinských pomocníků...
Včele s G(K)rétkou spasitelkou
M K
5. prosince 2023 • 20:09
@Marie Ziani odsuzujete útok Hamásu?
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 11:27
@M K ,odsuzuji jakekoliv nasi­li,val­ky,bom­bardo­vani,­nice­ni planety.
Snazime se zachranit planetu pred oteplovanim a presto je stale nicena bezohlednym bombardovanim .
Velka vetsina aktualni generace ignoruje budoucnost nasich potomku..
honza-dc
6. prosince 2023 • 15:32
@Marie Ziani na jednoduchou a jasnou otázku dlouhá a nic neříkající odpověď. No, vy jste dobře poturčená. Ale ono je to jedno. To že nejste shopná formulovat odpověď "odsuzuji teroristické útoky hamasu" je dostatečně vypovídající.
honza-dc
5. prosince 2023 • 19:13
Výraz opice je zjevná hyperbola, ale to že jsou muslimové evolučně zaostalí je prostě fakt. Dokud si žili izolovaně svůj středověk, bylo hej. Nám i jim. Jakákoliv snaha je civilizocat vedla jen k tomu, že jsou ve svém barbarství efektivnější.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 11:09
@honza-dc z tveho komentare vyzniva, ze jsi beznadejny nevzdelanec, limit analfabêt.
honza-dc
6. prosince 2023 • 11:47
@Marie Ziani z vašich komentářů soudím že jste naivní blbka. Snad ještě mladá a vyrostete z toho.
Víc jak 10 let ve Francii je pro mně dostatečná kvalifikace na posouzení možností soužití s tímto druhem.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 13:16
@honza-dc ,domicile fixe en Fr avant vous =depuis 1974
honza-dc
6. prosince 2023 • 14:21
@Marie Ziani takže naivita to nebude. Že by jste sama koncertovala k terorismu? Tak to příjmení napovídá. To se asi nemáme o čem bavit. Salám na háku, aláhu nazdar.
honza-dc
6. prosince 2023 • 14:25
"konvertovala"
ani autokorekt nemá to slovo rád.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 14:36
@honza-dc ,Ubozak.
Kolik je dr Ziani ?A ne obycejnych généralistu.
Kdo byl zakladatelem mesta Veni­ce?Be­natek­#pre­klad
Tvoje intelouroven je na bodu 00=wc
P.S.
Za celou dobu meho pobytu ve Francii jsem se nesetkala s Cechy,kteri tu bydli trvale.Jen s ubohymi turisty.
honza-dc
6. prosince 2023 • 14:47
@Marie Ziani Jó Benátky? Fajn, v čem to kompenzuje všechny zvěrstva Hizballáhu a jejich souvěrců? Docela silná demagogie. A s kým jste se stýkala a nestýkala je argument zcela irelevantní. Asi jste od nich pochytila i to, že mají problém se trefit do mísy. Proto mě asi srovnáváte se záchodem, tedy s něčím nad vaše chápání.
elina2
5. prosince 2023 • 18:56
Skvěle napsáno, absolutní souhlas, Pavel Novotný má už od doby,co znám jeho názory,mou 100procentni podporu
Saša Krach
5. prosince 2023 • 18:44
Tak na konec...Kdyby k tomuto problemu se měli nějakým tribunálem vyslovit nejlepší a absolutně nestraní právníci,politici prostě ti nejlepší......a vydali verdikt o budoucím vypořádání.....
Obě dvě strany to okamžitě shodí ze stolu....
A to je realita tohoto problemu....zdravým
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 18:05
Jednoduše řečeno mezi těmito národy panuje nenávist až za hrob.Je odporné, že palestinští teroristé vraždili nevinné civilisty včetně malých dětí.Stejnë tak je za hranou, že izraelská armáda v Predjordánsku často jako kolektivní trest používá bourání domů a vyhánění nevinných žen a dětí ze svých domovů.Na druhou stranu zřejmě většina Palestinců má jako hlavní náplň života zničení Izraele a vlastní život v míru ( případně budování palestinského státu v Predjordánsku a Gaze) je vůbec nezajímá.Ja osobně jsem spíš na straně Izraele, protože dokázal vybudovat v " poušti zahradu" kdežto Palestinci spíš dělají že " zahrady poušť". Ovšem je jasné, že obě strany mají svůj díl viny Jinak názory starosty Novotného mě vůbec nezajímají a nestojí mi za komentář.Je to jen petidemoliční kašpárek.
elina2
5. prosince 2023 • 18:57
A co jste Vy? @Petr Lavička
Qaid
9. prosince 2023 • 06:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petr Lavička
10. prosince 2023 • 18:46
@Qaid Asi na tom vašem názoru bude kus pravdy.Důkazem může být, že i " nejmuslimštější" země světa Saúdská Arábie si na pomocné práce dováží raději křesťanské Filipínce, hinduistické Indy a Nepálce, budhistické Srilančany atd.Kdežto o palestinské souvěrce, kteří to mají kousek, nestojí.Zdůrazňuji na POMOCNÉ PRÁCE,abyste mi neoponoval, že kvalifikované práce tam vykonávají i Evropané a Američané.
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 17:12
Je to urážka opic. Ty by něco takového jako Palestinci nebyly schopny udělat.
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 18:17
@Jindřich Mitter viděl jsem přírodovědný dokument, kdy jedna tlupa šimpanzů napadla jinou a jejich mláďata pobila a snědla, takže schopný toho jsou.
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 19:39
@Petr Lavička Jistě, to je boj o zdroje a teritorium, není to náboženská či rasová nenávist. Tak to v přírodě chodí. Samci některých zvířat zabíjejí cizí mláďata samic, aby se s nimi mohli pářit a šířili tak svoje geny a nepodporovali cizí.
Saša Krach
5. prosince 2023 • 16:45
Novotný je chudák...Nikdo ho nechce,,,nikdo se mu neobdivuje,,,,každý se zasměje,,,,a hned od něho uteče...Politik křížený bulvárem....Já ho opravdu lituji....A divím se že nepronesl .. Mrtvý Palestinec dobrý Palestinec.....Tak by se projevila naše všeobjímající láska a především lidskost.....hledat lásku. A východiska...Jo jo jsme dobytek, 😭😭😭😭
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 17:09
@Saša Krach Lžete, já ho chci, obdivuji ho, mám ho rád. A navíc má pravdu. Tedy až na to, že opice takových odporností nejsou schopny. Tady to vidím na urážku opic.
Saša Krach
5. prosince 2023 • 18:29
@Jindřich Mitter Své k svému... Vždyť stádo vždy drží při sobě...A proč hledat východisko.... když se můžem zabít.... že
honza-dc
5. prosince 2023 • 19:22
@Saša Krach a vy máte východisko? Jestli je vaším plánem na řešení konfliktu s Palestinci (nebo muslimi obecně) hledání lásky a porozumění, tak s tím můžete jít víte kam? Do OSN. Třeba se toho chytí a můžou ten projekt pojmenovat po vás, protože přesně tak to dopadne.
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 19:41
@Saša Krach Zabití Palestinců, kteří Židy masakrují je právě to racionální a funkční i když nepříliš estetické východisko. Je zcela jisté, že mrtvý terorista už nikomu neublíží.
viktor viktor
5. prosince 2023 • 17:28
@Saša Krach... Novotný je na tom jako ten Hamás. Slušní lidé jej prostě nechtějí. Bílý hulvát, nebo hnědý hulvát vyjde nastejno 🤮.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 11:14
@viktor viktor to sis sam 3x zatleskal?
Nebo je vic stejnych idiotu jako ty?
viktor viktor
6. prosince 2023 • 18:11
@Marie Ziani …Netykejte mi hulvátko .
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 18:22
@Saša Krach No je to politik( i když na nejnižší úrovni v městské části).Politiky si ale platíme ze svých daní, aby mimo jiné hledali řešení problémů a jestliže je tento problém absolutně mimo kompetencí a vliv starosty Řeporyjí, měl by se věnovat řešení parkování, investičních pobídek atd. Ve svém rajónu, za což je placen.
elina2
5. prosince 2023 • 19:03
Nikdo ho nemá rád? Úspěšně vykonává funkcí starosty, zřejmě dobře, když ho opětně volí většina obyvatel, mimoc­hodem­,Pales­tinec neexistuje,jsou to muslimšti teroristi, které ani jejich souvěrci nechtějí , a vrazi malých dětí, většina obyvatel Gazy je stejná a podporuje a oslavuje jejích odporné činy @Saša Krach
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 19:36
Nevím, jak Novotný vykonává funkci starosty, ale jako veřejný činitel by se měl podobných komentářů zdržet.Jinak já také spíše stráním Izraeli a odsuzují teroristický útok na bezbranné civilisty .Na druhou stranu však i izraelská armáda v Předjordansku v minulosti ničila palestinské ( chcete-li arabské) domy a vyháněla z nich nevinné ženy a děti, takže ani jedna strana v tomto konfliktu není bez viny.Mě jsou Izraelci sympatičtí proto, jak dokázali zvelebit a zúrodnit poušť a vybudovali prosperující stát.Zatimco jediným životním cílem Palestinců, je zničit Izrael , jsou v tom vychováváni od dětství a nezajímá je nic, než nenávist k Izraeli( což z azylu v Kataru potvrdili i šéfové Hamásu). Takže hlavní rozdíl mezi Izraelcem a palestincem je, že Izraelec dokáže přeměnit poušť v zahradu a Palestinec udělá z té zahradyr zase poušť.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 10:55
@elina2 radeji nic nepiste, kdyz nic nevite.
ZBytecne se zesmesnujete.
Tomáš Váňa
5. prosince 2023 • 15:10
Připomíná mi to jednu stařičkou aféru Ester Kočičkové...
viktor viktor
5. prosince 2023 • 14:19
Pavlík Novotný už veřejně pronesl tolik urážek i nepravd, že by mohl jít sedět i s tím hochem, kterého nedávno dovezli z Polska. Rozdíl vidím jen v tom, že Novotného " někdo " soustavně chrání a omlouvá....Právě tak nevím, co ještě hledá redaktor " Vendulka " ve veřejnoprávní TV po výroku, že " Václav Klaus je gubernátor Ruska ". Fialové právo a dvojí metr ???
Miroslav Hraběta
5. prosince 2023 • 16:08
@viktor viktor Ne, problém je ten, že neumíš česky. Novotný vše říkal v kondicionálu, Čermák nabádal. Co je kondicionál, to si někde najdi, třeba to i pochopíš 😃 Proto Čermák bručí a Novotný ne. A závěr toho všeho je, že jsi ťulpas. Nazdar 😃
Richard Šebesta
5. prosince 2023 • 21:21
@Miroslav Hraběta Hraběta nemachruj že umíš cizí slova ! To dnes umí každý.
viktor viktor
6. prosince 2023 • 07:15
@Miroslav Hraběta….Nadávky a lhaní pravdu neumlčí. P.S. A netykejte mi, husy jsme spolu nepásli, mladý chlapče.
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 18:29
@viktor viktor Já bych nikoho za názory ( i když totálně stupidní) nezaviral.Čermak i Novotný mají společné to, že jsou šašci.První si spletl Polsko s Ruskem a při vysílání svého příspěvku ani nevěděl, že není v Rusku, ale Polsku a druhý dříve mluví ( nebo píše) než myslí( což nevím, jestli vůbec ví, co je).Šašky, ale nezabírali ani králové ve středověku ( začíná s tím až Rakušan).
Saša Krach
5. prosince 2023 • 14:16
V mnoha filmech a literatuře jsem slyšel termíny..... Mrtvý indián dobrý indián...A po letech se za tento termín ve své době ,,,,až oslavovaný,,,stal špinavým slovem historie....Můžeme ho změnit... A použít ho k dnešku...
A historie rozhodne.....
Avatar - PetrSP7}
PetrSP7
5. prosince 2023 • 14:10
Je mi 65+ a víceméně celý život musím poslouchat o boji "opic" za "sebeurčení", které mohly dávno mít. Ve světě mezitím utichly konflikty, které se táhly po desetiletí. IRA, ETA... Dokonce i Vietnamci jsou dnes víceméně kamarádi s Američany. Ale Palestinci nééé, kdyby zničili Izrael, najdou si dalšího "nepřítele". Není divu, že ostatní arabské země je sice na plnou hubu podporují, ale na svému území je nechce žádná z nich😡😡😡
Saša Krach
5. prosince 2023 • 14:34
@PetrSP7 Nějak mi nejde do hlavy.... Palestinci mají své území...tak proč by měli odcházet...😝😝😝😝😂😂😂😂 A někdo si je brát.....😝
Avatar - PetrSP7}
PetrSP7
5. prosince 2023 • 15:47
@Saša Krach Palestinci žádné "své" území nemají, trošku si o tom něco nastudujte. Palestina je oblast, ne národnost... mohli mít svůj stát dávno, případně žít v míru v rámci Izraele, jako izraelští Arabové, rozhodně by na tom byli občansky lépe, než v jakékoliv arabské zemi... jenomže důležitější je věčný boj za ráj po smrti.😡
Žádná země je nechce ani jako uprchlíky, protože jsou s nimi věčné potíže, z Jordánska je dokonce vystříleli. http­s://cs­.wiki­pedi­a.or­g/wi­ki/%C4­%8Cer­n%C3%A­9_z%C3­%A1%C5­%99%C3­%AD_v_­Jord%C­3%A1ns­ku nutno ovšem podotknout, že na rozdíl od nynějších tlup z doby kamenné, tehdy šlo alespoň o nějak organizované, byť teroristické, skupiny.
Saša Krach
5. prosince 2023 • 18:35
@PetrSP7 Tak že kolektivní vina....Trochu jednoduché a historický nepři­jatel­né..­.🤮😝😝😝😝­😝😝
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 19:50
Palestinci jsou vlastně podskupin arabského národa.Jinak máte pravdu.Od roku 1948 mohli mít svůj stát v Predjordánsku a Gaze, jenže chtěli všechno a staré české přísloví říká: Kdo chce víc, nemá nic
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 19:46
@Saša Krach Ano Gazu jim Izrael vyklidil a Palestinci si tam vládnou sami. Zvolili si Hamás a teď se diví, jaká katastrofa je postihla. Nejsou to idioti, ti Paloši? A to jim tam Izrael ještě dodával elektřinu, vodu a další komodity a nechají Palestince pracovat v Izraeli za 10x vyšší mzdy než by měli v Gaze... Já se jim divím. Nedal bych tam ani špendlík.
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 19:58
Oni jsou od útlého dětství vychováváni k nenávisti k Izraeli a pro většinu( alespoň těch v Gaze) je jediným smyslem života zničení Izraele.Matka bude raději, že její syn zemře při teroristickém útoku na Izrael a stane se " mučedníkem" než když vystuduje univerzitu a stane se úspěšným člověkem a bude mít šťastnou rodinu.Tak oni přemýšlejí.Nakonec to přiznali i nejvyšší představitelé Hamásu z pohodlí katarského exilu, že je nějaké budování palestinského státu nezajímá a cílem je zničit Izrael
Karol Chwistek
5. prosince 2023 • 21:28
Oni si už dalšího nepřítele našli - nemuslimské Evropany a Američany a už tu mají i silnou pátou kolonu.
majka60
5. prosince 2023 • 14:08
Nemusím sice Novotného, ale to pojmenování těch vrahů opicemi, je slabé slovo. Kdyby obyčejní lidé odsoudili HAMÁS co provedl v Izraeli ,tak je to zas o něčem jiném.
viktor viktor
5. prosince 2023 • 14:33
@majka60 Jenom doplním, pro vítače muslimů, že Hamás si obyvatelé Gaza zvolili ( 2007 ) svobodně a radovali se po ulicích, když Hamás vraždil stoupence Fatáh, kteří do té doby vládli v Gaze. Moc se těm " dnes hodným " obyvatelům líbilo házet funkcionáře Fatáh z vysokých budov.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 16:06
@majka60 ,holka mlada,!!!!

Ty si ten Hamas pletes s Ukrajinskym terorismem Banderovcu behem 2. svetove valky
Petr Lavička
5. prosince 2023 • 20:13
@Marie Ziani Rozdíl je, že Palestinci mohli mít svůj stát po roce 1948, ale odmítli ho.Územi obývané Ukrajinci bylo mezi světovými válkami rozděleno mezi SSSR, Polsko, Československo a Rumunsko.Kromě československé Podkarpatské Rusi ( dnešní Zakarpatské oblasti) byli v Polsku , SSSR i Rumunsku tvrdě pronásledování, nesměli používat svůj jazyk a vůbec nikde neměli sebemenší šanci na alespoň autonomii.Rozdil mez OUN( Banderovci) a Hamasem je, že Banderovci byli aspovz zpočátku opravdu narod­neos­vobo­zenec­kou organizací a s německými nacisty byli nuceni se spojit spisez z nouze.HAMAS je teroristická organizace, kterou ani nezajímá budování nějakého palestinského státu a jejím jediným cílem je zničit Izrael ( jejich vrchní představitelé to koneckonců z luxusního katarského exilu i přiznali)
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 11:03
@Petr Lavička ,co ma v umyslu Hamas?To opravdu nevim.
Kazda odbojova organizace je vicemenne teroristicka.
Je logicke,ze je vetsina Palestincu podporuje. Pochopi to jen ten,ktery zil v aparteidu, kolonizaci nebo totalni okupaci.
Podobnou situaci jsme my Cesi nikdy nezazili.
Petr Janeček
5. prosince 2023 • 13:56
Dost dobře nechápu, proč všichni mluví o Palestincích. Nevím jestli se nemýlím, ale žiji v domnění, že Palestinec je asi to samé, co u nás Hanák, Valach, nebo Chod. Stejně tak neexistuje státní útvar Palestina. Jde o označení geografického území, podobně jako je v Evropě Skandinávie, nebo Balkán. Myslím, že bychom měli používat správnou terminologii. To, co slyšíme a čteme vlastně nahrává arabským teroristům z Gazy.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 16:36
@Petr Janeček ,Palestina tvori vychodni cast Arabskeho poloostrova.
Stat Izrael byl vytvoren na jejim uzemi.Vice si muzete najît na internetu.
P.S.
Balkan­=Skan­dina­vie=A­rabsky poloostrov........ asi tak podobne....
Petr Janeček
5. prosince 2023 • 17:37
@Marie Ziani
Pokud čerpáte informace jen z internetu, tak se nedivím vašim komentářům. Zkuste třeba knihu Henryho Kissingera Umění diplomacie, pokud Vám nevadí, že ji napsal Žid. Každý se přiklání na stranu svého kmenu. A ten Váš zeměpis také moc nesedí.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 17:53
@Petr Janeček ,ze byl zid mi nevadi.
Ale o manipulovane informace tohoto geopolitickeho zlocince nestojim
Peter Hosek
5. prosince 2023 • 17:22
@Petr Janeček presne tak, ale vysvetlutjte to nekterym zabednencum a to nemluvim o tom, ze tato etnicka skupina nic neumi, a pouze se domaha. Neco podobneho co se usadilo a rozmnozilo v ceske kotline.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 17:59
@Peter Hosek ,prostudujte si dejiny sveta.
Bohuzel dejepis si kazda ,,etnicka,,skupina vytvori podle toho ,jak ji to vyhovuje.
Viz ucebnice dejepisu v obdobi komunismu
sharon60
5. prosince 2023 • 12:56
Novotného nemusím, ale toto prohlášení plně podporují a navíc, jsou více než opice, jsou jako krysy, které také žijí pod zemí. Není mi líto ani jednoho Palestince, včetně dětí, protože to co se dělo 7.rijna je naprosto neomluvitelne a neakceptovatelne v civilizovaném světě! Stojím za Izraelem a doufám, že se jim podaří zlikvidovat co nejvíc krys.
giorgio287
5. prosince 2023 • 12:43
Novotný se nemá důvod nikomu omlouvat. Opicím jsou totiž jeho výroky jedno a arabové, vraždící Židy, si od nikoho už nikdy žádnou omluvu ani respekt nezaslouží. Jestli chce někdo Novotného za výroky na adresu palestinských vrahů stíhat, tak je to šílenec, schvalující terorismus a patří sám do kriminálu!

Faktem je, že 7.10.2023 arabové z Gazy prokázali, že jsou nelidské zrůdy. Zrůdy, řezající hlavy dětem a upalující matky s dětmi za živa. A arabské zrůdy na celém světě tu hrůzu, způsobenou zrůdami z Gazy, oslavovaly!!! Nejsou to lidé.

Držím Izraeli palce. Musí to vyhubit.
sharon60
5. prosince 2023 • 12:57
@giorgio287 naprostý souhlas
V.Holeček
5. prosince 2023 • 14:11
@giorgio287 Je to ještě horší. Všechno co Hamás udělal bylo vědomé a plánované, aby vyvolal co nejsilnější reakci Izraelců a následně pak silnou ochranou reakci arabského světa a Muslimů po celém světě. Což se jim u arabských států povedlo jen minimálně, ale zato je mnohem silnější reakce propalestinských sil zejména v západní Evropě a třeba i u nás. Což by bylo pro nás mělo být velmi a velmi výrazné varování. Nezaznamenal jsem například sebemenší odsouzení Hamásu muslimy v ČR, ačkoliv jsem velmi pečlivě hledal.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 16:16
@V.Holeček ,pochopitelne,ze tu akci Hamas planoval.Izrael a hlavne ten pitomec Natayahu to necekal,tak jako Hamas necekal na oplatku genosid obyvatelstva Gazy,,,,,
V.Holeček
5. prosince 2023 • 17:18
@Marie Ziani Hamas samozřejmě udělal ta nejhorší zvěrstva, které si ani nelze představit právě proto, aby vyvolal co nejtvrdší reakci Izraele. Aby potom mohli pitomci mlít o genocidě.
Marie Ziani
5. prosince 2023 • 16:18
@giorgio287 ,je zajimave,ze vetsina zemi ONU je na strane Palestincu.Proc asi?
Jindřich Mitter
5. prosince 2023 • 17:12
@Marie Ziani Protože jsou to antisemiti, kteří by Židy nejraději vyvraždili. Stejně jako většina Němců v r. 33 chtěla Židy zlikvidovat. A měla ta většina pravdu? K čemu to vedlo.
Marie Ziani
6. prosince 2023 • 10:48
@Jindřich Mitter ,Nemci,kteri nesouhlasili s Hitlerem, skoncili v koncentracnich taborech nebo uteklI s fasistickeho Nemecka.
Marie Ziani
7. prosince 2023 • 09:08
@Jindřich Mitter ,dosla mi baterie.Proto jsem nemohla korektne odpovedet,ani opravit pravopisne chyby.
Palestinci jsou antisemiti?Jsou semiti tak jako jejich sousede .
Proc Izrael nenavidi?
Byl by jste spokojen ,kdyby na vas nekdo strilel, rozbijel vase domy,zabiral vase pozemky,tak jak to delaji ultraortodoxni koloni atd.