Zprávy

Zpět na článek

V pražské MHD se zdraží jízdné

11 komentářů

loolee
17. května 2011 • 14:25
hájit vládnoucí garnituru na magistrátu, ale nevyšilujete trochu? Většina těch, co jezdí pravidelně, má stejně lítačku a u té se ceny nemění, takže žádné zhroucení z cen je jistě nečeká. "Staronově" taky nebudou platit děti do 15 let. Zas takovou tragédii v tom nevidím. A co se týče úrovně MHD: je vidět, že jezdíte fakt občas. Protože až na výjimky funguje opravdu dobře. S čím by ovšem mohli DPP něco udělat, je jazyková nevybavenost personálu, který prodává jízdenky (já vím, že je to externí dodavatel, to je ovšem neomlouvá, naopak).
muhlhaus
16. května 2011 • 09:45
Stavět další předražené stanice metra, když se kvůli předraženému jízdnému ještě víc lidem vyplatí jezdit spíš autem, to mi přijde dosti absurdní. O životním prostředí v Praze, které se díky nárůstu aut opět zhorší, ani nemluvě.
sirien
14. května 2011 • 20:37
Internetové pokrytí v tramvajích je bonus pro malé procento cestujících a i když mezi ně patřím, nechápu, proč by tenhle superkonfort (kterej stejně skončí dalšim tunelem, takže za ohromný prachy bude stát připojení za h-, bude padat, bude pomalé a bude nezajištěné...)

Ceny benzinu dou nahoru, což je sice pravda, ale tramvají a metra se to strašně týká
Ceny údržby dou nahoru, což je možná pravda, ale rozhodně ne tak moc
Ani jedno ani zdaleka nepokrývá ty děsivé ztráty, které má DP z tunelů a vykrádání jako celý zbytek státní správy.

A výstavba nové trasy A je investiční projekt, který je trochu divné platit z peněz současných zákazníků a jediný důvod proč to projde je totální absence alternativy. Na blití jako vždycky.

Mimochodem - osobně mám spočítaný že mi vychází skoro líp jezdit autem než MHD - sice jen skoro, ale zdaleka ne o tolik kolik by mi přišlo normální, DP je předraženej jak sviň. Jediné štěstí je, že kdo nejezdí pravidelně tu samou trasu, tak se revíků nemusí bát, protože statistika hraje těžce v jeho prospěch.
lobineu
14. května 2011 • 14:46
chtěl jsem tramvají, tramvaj nejela, jel starý autobus (netušil jsem že něco takového ještě vůbec jezdí) a to vše za cenu několikanásobnou (jeli jsme z rodinou) než kdybychom na místo určení jeli autem a zaplatili parkovné. O času nemluvě.
Takže - přístě zase autem.
bartape2
15. května 2011 • 11:10
A co technicka zavada nebo rekonstrukce trati. To se nepripousti? Kdyz MHD koupi novej autobus (a neni jich malo), tak by asi nebylo moc rozumny nechat ho stat ve vozovne a nasadit jednou za mesic pri vyluce na tramvajovy trati. Jinak ano, pro ctyrclenou rodinu je vskuku z mnoha ohledu vyhodnejsi jet autem.
torinese
14. května 2011 • 13:25
Třeba tím, že je , milí Pražáci, vymácháte v dehtu a pak obalíte v peří. Někdo ten tunel Blanka a tunel Opencard zaplatit přece musí?
jendai
15. května 2011 • 14:33
nesrovnával bych Opencard (takrka zbytecna a malo funkcni blbost) a Blanku (temer nutnost). Zni to malicko demagogicky svadet neco na jednu stranu, vybudovat tunel Blanka nebyl jejich napad, je to vysledek dlouhodobeho planovani ;-) Co ovsem ***i je smlouva s Metrostavem...bez toho by Blanka stala do 30mld, takhle bude stat o cca 6 vic (vsimnete si ale, ze zdrazeni MHD se pocita v milionech a tunel v miliardach), takze bych nepocital jabka s hruskama.
ka94
14. května 2011 • 12:56
Vozíte nás jako dobytek a chtěli byste z našich kapes ještě více. Jízdné je mnohonásobně předražené i tak. Vaši "revizoři" fyzicky napadají (za podpory kocourkovské zkorumpované legislativy) pasažéry, kteří vaše nechutně vysoké jízdné nechtějí platit. Váš monopol by měl být znárodněn a ceny jízdného určovány tak, aby byly přijatelné pro všechny. Co se týká vašich "revizorů", doufám, že se najde dost tvrdých chlapů. kteří jim rozbijí ciferník!
bartape2
15. května 2011 • 10:59
Znarodnit MHD?!
jendai
15. května 2011 • 14:36
Pouzil bych mekci slova, ale je to tak...jen s tim znarodnenim nevim nevim - dopadlo by to uplne stejne jako ted s doziranim mesta - stat by zcela jiste nezlevnil jizdne, zamestnanci i vsechno zarizeni by zustalo stejne a udrzba by byla drazsi (protoze statni zakazka)