Zprávy

Zpět na článek

Stál za smrtí falešného kosmonauta Gagarina politický atentát?

31 komentářů

kosmonaut78
14. června 2011 • 08:18
Autor je hlupák, který neví vůbec nic o kosmonautice. Gagarin byl první člověk ve vesmíru, uznávají to i USA - které pečlivě sledovali činnost na Tjuratamu jak odposlechy z Turecka, tak vlastními špiony. Gagarin nebyl žádný alkoholik - příležitostný piják jako 80% českého národa. Před letem nikdy nepil a jeho MiG-15UTI byl ve slušném stavu, navíc zkušený instruktor na palubě. Skutečnou příčinu nehody se už asi nikdy nedovíme - kolegové nechtějí uvěřit, že prostě udělali ve zhoršeném počasí chybu pilotáže (jako spousta jiných pilotů) a zapíchli se do země, protože z mraků vyletěli mnohem níž, než podle předpovědi počasí měli, což je nejpravděpodobnější příčina nehody.
emeritnisamec
30. května 2011 • 16:49
Dle mých informací byl první kosmonaut nějaký Jakovlev přední zkušební pilotCCCP.Dodnes si pamatuji hlášení Svobodné Evropy že do diplomatických kruhů unikla informace o jeho letu.Vše bylo popřeno a let označen za bezpilotní zkoušku.Bylo oznámeno že měl autonehodu a že se léčí v Číně.Kapsle Vostok neměla dobrou aerodinamiku a byla nestabilní při návratu.Padák ji nedokázal dostatečně zbrzdit a pilot se musel asi v pěti km katapultovat a přistát na padáku.Jakovlevovi se to vlivem vibrací nepovedlo a nabyl si hornu.Gagarin byl z toho tak vyděšen že se katapultoval dřív a místov Kazachstánu přistál na Ukrajině kde ho kolchozníci zadrželi pomocí vidlí považujíce ho za špiona.Jakovlev potom pracoval jako šéfkonstruktér u fi. Suchoj a slíbil jedné am tv stanici že to řekne na kameru a někdo mu to rozmluvil.Gagarin neměl ukončené ani pilotní zkoušky na proudová letadla a když se s ním dostazečně napozovali tak mu dovolili si to dodělat.Teď po převratu je oficiální verze že havaroval v důsledku bordelu v řízení provozu a kolizí s jiným letadlem což je k tamním poměrům možné.Jeho úloha se silně přeceňuje byla podobná jakou měl při amerických pokusech šimpanz jménem Ham.
emeritnisamec
30. května 2011 • 16:51
Sem napište váš vzkaz!
panna
7. května 2011 • 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zizka
7. května 2011 • 09:53
Hm, to jsou zase blbosti... MiG-15UTI v roce 1968 jako zchátralý veterán, přitom ale MiGy někde létají dodnes. Měl za sebou dokonce dvě generálky... totální únava materiálu... to je snad normální, že letadla procházejí pravidelnou generálkou, kdy se rozeberou a kompletně zkontrolují... A letoun dokonce měl dvě palivové nádrže No comment
oldwomen
7. května 2011 • 18:35
Teď je otázka, zda přídavné, ale to asi ne-e, to by autor tvrdil, že aby to byla tutovka, tak letoun měl podvěšeny i pumy a nebo, zda si popletl stíhačku s trtulníkem a někam do trupu jí ještě umístil BAK. Mimochodem, zastarolost MiG-15UTI zpochybňuji ve vlákně Ách jo...
Hele,žížo, kdy si dojedeš pro ten hnůj? Se mi už nevejde na kopici. DObytek je nějakej rozesranej. Dvě kolca denně jak nic, spíš víc. Brnkni. Pantáta ti před odletem číslo dal. Tvrdil.
maxho
7. května 2011 • 09:47
бейте его ногами!
maxho
7. května 2011 • 09:46
Автор, большего позора для чешской нации, чем твоя статья, я еще не видел.
К сожалению, правила не позволяют сказать мне все, что я о тебе думаю.
Еще больший позор для чешской нации представляет это издание, которое предоставляет место для публикаций подобного рода "авторов".
strassidlo
7. května 2011 • 10:16
A jen mu klidně řekněte, co si o něm myslíte -von to továrišč ávtor stejně nečte!
oldwomen
7. května 2011 • 18:39
abtop e Aypak............
I have not Russian font