Život a styl

Zpět na článek

Konečně můžeme být Jamesem Bondem. Jetpack je tu!

16 komentářů

a.c.dupin
30. března 2011 • 09:38
Stejně by mě zajímalo, jestli se Reflex průběžně transformuje na humoristický plátek s klaunskými texty, nebo jestli je to míněné vážně, ale články mohou psát pouze ti, kteří nejsou chytřejší než šéfredaktor.. Když se totiž zamyslím nad tím, jak píší o věcech, kterým rozumím a o kterých něco vím, tak se celkem děsím toho, jak asi vymývají mozky svými zasvěcenými texty o ekonomice nebo třeba o zemědělství
marpes
27. března 2011 • 20:55
Celá tato sranda stojí sto tisíc dolarů, tudíž kolem sedmnácti a čtvrt milionu korun.
sendyman
27. března 2011 • 17:13
Horká novinka! (Všimněte si data vložení....)
http­://www­.you­tube­.com/w­atch?­v=0snT­qLQLpBA

A ještě jednou (60. léta):
http­://www­.you­tube­.com/w­atch?­v=jw5K­aEsh­U3g

A podobných tam je....
sendyman
27. března 2011 • 10:46
dnes jsem si ty fotografie i prohlédl. Včera mě tak rozohnily ty počty, že jsem to neudělal.
A titulní fotografie je poněkud zavádějící. Teď jsem pochopil, že se jedná sice o reaktivní pohon - ale vodního sloupce. Takže už rozumím tomu "motorku, plujícímu na vodě". Je to prostě čerpadlo, které žene vodu tou 10m hadicí do trysek, které jsou v "batůžku". Takže žádné palivo a poměrně malé nebezpečí - v nejhorším spadnete z nějakých 6-7m do vody... Je to ovšem napsáno tak blbě, že bez shlédnutí fotek se to dá pochopit těžko, protože ta titulní fotka hadici zakrývá a proud vody vypadá jako kouř ze skutečného raketového motoru - tedy systému, který byl funkční už v těch 60. letech.
Nicméně, taky žádná novinka. Za mých dětských let (taky v těch 60. ) byla populární hračka taková raketa. Byla z plastu, asi tak 30cm velká. Nalil jste do ní vodu, k trysce připojil běžnou pumpičku na kolo se speciálním nástavcem a pumpoval. Po natlakování jste uvolnil pojistku a raketa letěla, co ji proud vody stačil pohánět a ještě setrvačností. Myslím, že dobrých 15-20m to bylo.