Komentáře

Zpět na článek

Bártův pokus o likvidaci českých živnostníků je světový unikát

28 komentářů

buffalobill
19. března 2011 • 15:14
na co hledat levnější projekty a firmy, my jsme přece bohatí, tak si nechme Metrostav nebo Skansku, ať máme ty tunely pod Prahou opravdu perfektní
staska
14. března 2011 • 13:20
a pak se také možná budete ptát proč a zač platit!Ale já myslím,že kolik bude stát rohlík je v tomto článku podružné.Tady jde především o buldoka Bártu,to je šedá eminence nejen ministerstva vnitra,financí,ale celé vlády.Vypadá jako že by se měl do pěti naučit počítat,ale nám to spočítal už dávno a sobě ještě dřív a velmi dobře.
fakov
14. března 2011 • 07:59
V článku příliš logiky nenacházím. Vzhledem k tomu, co všechno se sem "vyplatí" dovážet z daleké Číny, je jasné, že náklady na dopravu obecně tvoří jen minimální procento. Když může někdo transportovat česnek desetitisíce kilometrů a nezkrachuje, proč by mělo být likvidační platit o trochu víc za dovoz chleba z pár km vzdáleného města?
vonrammstein
13. března 2011 • 18:41
Studoval jste novinařinu v Rudým Právu?
vonrammstein
13. března 2011 • 18:40
takže už se toho nedožiješ. Papa, ***
petr456321
13. března 2011 • 17:37
Autor tohoto článku by měl raději pátrat po těch, kteří zpronevěřili miliardy utracené za stavby a opravy silnic za vlád minulých. A ne se ted nimrat jak klacikem v ...... a čuchat z ktere strany to .........vic smrdi.....
jenyck
13. března 2011 • 17:26
Sem napište váš vzkaz!
sendyman
13. března 2011 • 17:04
kalstan
13. března 2011 • 16:53
Sem napište váš vzkaz!
Tak hloupě splácaný a páté přes deváté napsaný článekjsem už hodně dlouho nečetl. Není divu, vždyť autor se ani neráčil podepsat
Palopetro
13. března 2011 • 16:27
A teď ještě do toho to sčítání lidu a NB bude vědět i číslo Vaší podprsenky, Sendyho bot a kolik si dám v Káčku piv.Nojo,už jsme byli móc dlouho svobodní!