Komentáře

Zpět na článek

Bártův pokus o likvidaci českých živnostníků je světový unikát

28 komentářů

buffalobill
19. března 2011 • 15:14
na co hledat levnější projekty a firmy, my jsme přece bohatí, tak si nechme Metrostav nebo Skansku, ať máme ty tunely pod Prahou opravdu perfektní
staska
14. března 2011 • 13:20
a pak se také možná budete ptát proč a zač platit!Ale já myslím,že kolik bude stát rohlík je v tomto článku podružné.Tady jde především o buldoka Bártu,to je šedá eminence nejen ministerstva vnitra,financí,ale celé vlády.Vypadá jako že by se měl do pěti naučit počítat,ale nám to spočítal už dávno a sobě ještě dřív a velmi dobře.
fakov
14. března 2011 • 07:59
V článku příliš logiky nenacházím. Vzhledem k tomu, co všechno se sem "vyplatí" dovážet z daleké Číny, je jasné, že náklady na dopravu obecně tvoří jen minimální procento. Když může někdo transportovat česnek desetitisíce kilometrů a nezkrachuje, proč by mělo být likvidační platit o trochu víc za dovoz chleba z pár km vzdáleného města?
vonrammstein
13. března 2011 • 18:41
Studoval jste novinařinu v Rudým Právu?
petr456321
13. března 2011 • 17:37
Autor tohoto článku by měl raději pátrat po těch, kteří zpronevěřili miliardy utracené za stavby a opravy silnic za vlád minulých. A ne se ted nimrat jak klacikem v ...... a čuchat z ktere strany to .........vic smrdi.....
jenyck
13. března 2011 • 17:26
Sem napište váš vzkaz!
kalstan
13. března 2011 • 16:53
Sem napište váš vzkaz!
Tak hloupě splácaný a páté přes deváté napsaný článekjsem už hodně dlouho nečetl. Není divu, vždyť autor se ani neráčil podepsat
redeo
13. března 2011 • 15:14
Paní betanovakova- já tedy s placením za silnice problém mám. Pokud stát za vybrané peníze vytváří a spravuje silniční síť, tak musí být dál bezplatná, protože už na ně jednou vybral. Pokud zpoplatníte jen některé úseky, tak znevýhodňujete jedny řidiče před druhými. Dálnice lze chápat jako nadstandard.
podrouzkova
13. března 2011 • 15:00
O výnosy jde možná až v druhé řadě. Nezapomínejte, co je Bárta zač, odkud přišel. Když zvážíte, že se uvažovalo o zavedení mýta na dálnicích pro všechny automobily a nyní se uvažuje o rozšíření mýta pro kamiony na všechny silnice kromě polních cest, tak si to dejte dohromady. Napřed kamiony, potom všechna auta, jako první dálnice a nakonec celá silniční síť! Máte dokonalý přehled o pohybu všeho, co má kola. K tomu si přidejte pokutování podle výše příjmů, tedy volný přístup k daňovým přiznáním. Co víc si může bezpečnostní agentura přát?
sendyman
13. března 2011 • 15:08

Tak tohle už je paranoia!