Komentáře
buffalobill
0
na co hledat levnější projekty a firmy, my jsme přece bohatí, tak si nechme Metrostav nebo Skansku, ať máme ty tunely pod Prahou opravdu perfektní
a pak se také možná budete ptát proč a zač platit!Ale já myslím,že kolik bude stát rohlík je v tomto článku podružné.Tady jde především o buldoka Bártu,to je šedá eminence nejen ministerstva vnitra,financí,ale celé vlády.Vypadá jako že by se měl do pěti naučit počítat,ale nám to spočítal už dávno a sobě ještě dřív a velmi dobře. 





V článku příliš logiky nenacházím. Vzhledem k tomu, co všechno se sem "vyplatí" dovážet z daleké Číny, je jasné, že náklady na dopravu obecně tvoří jen minimální procento. Když může někdo transportovat česnek desetitisíce kilometrů a nezkrachuje, proč by mělo být likvidační platit o trochu víc za dovoz chleba z pár km vzdáleného města?
Autor tohoto článku by měl raději pátrat po těch, kteří zpronevěřili miliardy utracené za stavby a opravy silnic za vlád minulých. A ne se ted nimrat jak klacikem v ...... a čuchat z ktere strany to .........vic smrdi.....
Sem napište váš vzkaz!
Tak hloupě splácaný a páté přes deváté napsaný článekjsem už hodně dlouho nečetl. Není divu, vždyť autor se ani neráčil podepsat
Tak hloupě splácaný a páté přes deváté napsaný článekjsem už hodně dlouho nečetl. Není divu, vždyť autor se ani neráčil podepsat
Paní betanovakova- já tedy s placením za silnice problém mám. Pokud stát za vybrané peníze vytváří a spravuje silniční síť, tak musí být dál bezplatná, protože už na ně jednou vybral. Pokud zpoplatníte jen některé úseky, tak znevýhodňujete jedny řidiče před druhými. Dálnice lze chápat jako nadstandard.
O výnosy jde možná až v druhé řadě. Nezapomínejte, co je Bárta zač, odkud přišel. Když zvážíte, že se uvažovalo o zavedení mýta na dálnicích pro všechny automobily a nyní se uvažuje o rozšíření mýta pro kamiony na všechny silnice kromě polních cest, tak si to dejte dohromady. Napřed kamiony, potom všechna auta, jako první dálnice a nakonec celá silniční síť! Máte dokonalý přehled o pohybu všeho, co má kola. K tomu si přidejte pokutování podle výše příjmů, tedy volný přístup k daňovým přiznáním. Co víc si může bezpečnostní agentura přát?
