
Pokud si tedy budete chtít podobné Bugatti pořídit, půjde to jen z druhé ruky. Volkswagen koupil tuto značku před více než patnácti lety. Po převzetí firmy chtěl pod značkou Bugatti vyrobit nejsilnější a nejluxusnější auto na světě. Po inženýrech chtěla firma auto, které bude splňovat následující požadavky: Bude mít více než 986 koní, pojedete rychleji než 400 kilometrů za hodinu a z 0 na 100 kilometrů v hodině se dostane za méně než 3 vteřiny. Auto také mělo být stylové a mělo se hodit i do města. Mnohým se tento nápad zdál šílený, ale nakonec se vše povedlo.
Poslední verze Buggati Veyron 16.4 všechny tyto požadavky překonala. Má 1200 koní a dosahuje rychlosti až 427 kilometrů za hodinu.
“Auto typu Buggati Veyron nemá dodnes na světě obdoby,“ říká šéf firmy Wolfgang Dürheimer.
I když jedno Buggati stojí 2,6 milionu dolarů, tak Volkswagen na vozu prodělal. Na každém kusu dokonce několik milionů dolarů. Je to způsobeno především velmi drahým vývojem a omezeným množstvím prodejů. Přesto to VW nepovažuje za prohru – od začátku totiž společnost chtěla využít Bugatti hlavně pro reklamní účel a to se jí povedlo více než dobře.
A co přijde po Bugatti Veyron 16.4? To zatím přesně nikdo neví, ale bude nové auto značky bude prý odhaleno již koncem roku.