Kapela Mirai

Kapela Mirai Zdroj: Coca-Cola

Coca-Cola
2
Fotogalerie

Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Kdo je jejím hlavním ambasadorem?

Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní moodové spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro všechny.

Ambasadoři kampaně z řad hudebníků z celého světa v moodových spotech představují vlastní originální pojetí písně A Kind of Magic od kapely Queen. Jedinečná je také globální hudební platforma Coke Studio, jež dává šanci mladým talentům rozvinout jejich potenciál a oslovit nové publikum.  

Coca-ColaCoca-Cola | Coca-Cola

V rámci kampaně značka Coca-Cola zviditelňuje také novou příchuť bez cukru Coca-Cola Zero Lime, která se k létu a festivalům perfektně hodí. Skvělou atmosféru festivalů si letos v létě budou moci lidé užít díky Coca-Cole skutečně naplno. Na vybraných hudebních akcích v Čechách i na Slovensku se setkají s Coke zónou, ve které návštěvníci najdou nejrůznější hry a soutěže o festivalové ceny. A dokonce budou mít možnost setkat se s hlavním ambasadorem kampaně, kapelou Mirai.

Festivalová šnůra je v plném proudu

I přesto, že se prázdniny dostaly do své druhé poloviny, stále se najde dost možností, kam za kulturními zážitky vyrazit. Zkusit můžete například The Most Fest. Tento festival na severu Čech se na několik dní promění v malé samostatné městečko a nabídne nepřeberné množství muziky, programu i sportů. Těšit se můžete na Monkey Business, Kapitána Demo nebo Leoše Mareše. Na festivalu určitě nevynechte stylovou Coke zónu. Ta nabízí místo pro odpočinek a Coca-Cola si navíc pro návštěvníky připravila zajímavý program.

Odlišný zážitek vám nabídne již 17. ročník festivalu Hrady CZ. V průběhu prázdnin můžete navštívit hrady v různých koutech Česka, které ožijí díky návštěvníkům a skvělé muzice. Ať si vyberete Veveří, Bouzov nebo Bezděz, k poslechu zahrají známí čeští interpreti jako Xindl X, Tomáš Klus a Coca-Cola ambasador skupina Mirai.

K festivalu patří osvěžující nápoje

Během letních dní nesmíte zapomenout na pitný režim. Preferujete-li méně sladké, ale zato šťavnaté ovocné limonády, novinka Coca-Cola Zero Lime bude pro vás ta pravá. Vyzkoušejte jedinečné spojení ikonického nápoje Coca-Cola a osvěžující chuti limetky. Nyní naprosto bez kalorií. Nejenže vám tento nápoj zajistí v úmorném teplu to pravé osvěžení, ale navíc můžete v průběhu celého léta hrát s produkty Coca-Cola o hudební ceny, například o vstupenky na festivaly, reproduktory, sluchátka a mnoho dalších.

Uvedení dalšího Zero nápoje na český trh je výsledek snahy společnosti Coca-Cola nabízet zákazníkům alternativy bez cukru a dál rozšiřovat základnu Zero produktů,“ vysvětluje Mária Drotárová, brand manažerka značky Coca-Cola. „Zero Lime je dostupná ve velikosti 0,5 l, tedy ideální volba právě pro festivaly. Našim zákazníkům však nabízíme i velikost 1,75 l, tu jistě využijí pro domácí grilovačky,“ doplňuje Mária Drotárová. 

Využijte krásného počasí a vyrazte za skvělými letními zážitky ve společnosti ikonického nápoje Coca-Cola.