Zdroj: Depositphotos

LAMA energy je připravena přijmout zákazníky padlých alternativních dodavatelů

Český trh s energiemi zažívá bezprecedentní situaci. Po krachu větších i menších alternativních dodavatelů se ocitl přibližně jeden milion zákazníků u dodavatelů poslední instance, kde jim hrozí nárůst poplatků za energie ve formě stovek procent. 

Zákazníci, kteří chtěli ušetřit se tak najednou ocitli v situaci, kdy by skokové navýšení cen energií, měli oni sami odskákat. U dodavatelů poslední instance se tak může stát, že budou muset platit až o 300 % vyšší cenu, než měli dohodnutou u svého původního dodavatele.

LAMA energy, jako ryze česká společnost se silným ekonomický zázemím a hlavně vlastní těžební infrastrukturou, nabízí těmto zákazníkům pomocnou ruku v podobě férové nabídky tarifů. Vzhledem k tomu, že je LAMA energy součástí skupiny LAMA, do jejíhož portfolia patří i těžební vrty ropy a zemního plynu na jižní Moravě nebo například poskytovatel internetové televize Telly, můžou se zákazníci spolehnout na stabilitu a spolehlivost tohoto tradičního českého dodavatele energií.

„Pro naše zákazníky nakupujeme elektřinu i zemní plyn v dlouhodobém předstihu a díky konzervativní nákupní strategii minimalizujeme rizika plynoucí z nestability velkoobchodního trhu. Zároveň v rámci skupiny LAMA těžíme vlastní plyn a ropu na jižní Moravě a díky tomu nejsme do značné míry závislí na výkyvech trhu, to nám dává velkou výhodu proti jiným dodavatelům,“ říká Jakub Tobiáš z LAMA energy.

Mnoho zákazníků již tuto skutečnost vnímá a má zájem přestoupit od dodavatele poslední instance ke spolehlivé Lamě. V těchto dnech se tak může stát, že bude přetížená zákaznická linka, která byla posílena, nicméně zájem je enormní. „Prosíme zákazníky o trpělivost, pokud se nám nemohou dovolat z důvodu přetížení na naši zákaznickou linku 553 759 669, mohou nás kontaktovat také prostřednictvím vyplnění formuláře na našich webových stránkách, nebo nám mohou napsat na email zakaznik@lamaenergy.cz. O každého zájemce bude postaráno. Poprosíme jen o trpělivost s odbavením, které je pro nás v těchto dnech velkou výzvou,“ doplňuje Jakub Tobiáš z marketingového oddělení LAMA energy.

I v této mimořádné situaci jsme připraveni převzít zákazníky v režimu DPI (dodavatel poslední instance).