
Jsou to ztroskotané existence bez sebevědomí, pohlední mladíci i muži s rodinou. Klusák popisuje, jak jeho herečky vedly s lovci psychologické mikrorozhovory, které měly ukázat, co je motivuje. Dvě z nich nakonec musely vyhledat pomoc psychologa, jedné z dívek se zkušenost s neustálými telefonáty propisovala do snů. Na druhé straně hovoru se někdy muži objevili nazí, nebo masturbovali pod stolem.
Klusákovy figurantky se s 21 muži sešly. Vše probíhalo pod dohledem ochranky v předem připraveném prostředí, náznak agrese přišel jednou. Klusák pak v klíčovou chvíli zahrál po telefonu otce dívek a muži se zalekli. Tvrdí, že jim berou romantickou představu o milování, mluví s nimi vulgárně a technicky. Ale děti nejsou jen andělé, jsou taky zvědavé. Starší muže navíc ještě neumí odmítnout.
Klusák říká, že s výhrůžkami se musí počítat. Vzpomíná, že při točení dokumentu o premiéru Babišovi mu chodily podivné e-maily. Když se pak film objevil na obrazovkách, Babiš na něj sháněl v jedné významné instituci osobně kompromitující informace. Přiznal totiž před kamerou, že Čapí hnízdo je jeho projekt, který vymyslel a zafinancoval.
Proč je premiér Babiš podle Víta Klusáka osamocený? Co všechno se dozvěděl o mužích, kteří na internetu loví mladé dívky? Jak přesně komunikace probíhala a proč se někteří stále ozývají? A myslel při točení dokumentu i na svoje děti?