Video placeholde

Čupr: Rohlík.cz změní život lidem v regionech, bez nich nebude co jíst, Třeštíková jen prvoplánově kritizuje

Podnikatel Tomáš Čupr tvrdí, že chce konat dobro. Založil Slevomat a Dáme jídlo, obě úspěšné firmy pak prodal. Rohlík.cz je ale jiný, s ním chce měnit lidem životy a možná i svět. Podnikání je pro něj osobní, i proto šel do střetu se známou spisovatelkou Radkou Třeštíkovou, která kritizovala služby Rohlík.cz. Překvapilo ho, že lidé nechtěli řešit podstatu jeho sdělení. Je tu prý taky další problém, o kterém se neví. Influenceři, kteří poškozují a vydírají značky.

U Radky Třeštikové šlo podle Čupra jen o prvoplánové stěžování a její „pózu“ na sociálních sítích. Problém s influencery tu ale údajně skutečně je. Čupr tvrdí, že běžně přijdou třeba do hotelu a požadují zdarma ubytování, jinak napíšou špatnou recenzi. Vydírali taky Rohlík.cz. Čupr na to chce upozorňovat, ale už nebude osobní. Přiznává přitom, že influencery platí taky jeho firma. A že ve své reakci přestřelil.

Čupr říká, že Rohlík.cz skutečně posunuje vnímání toho, co je dobré jídlo. Zatím tedy hlavně u lidí ve velkých městech, používá výraz „masa plus“. Polovina zákazníků prý vyzkouší kvalitnější potraviny a zůstane u nich. V příštích letech se chce ale zaměřit na české regiony, kde podle Čupra obchody chybí. Doslova říká, že tam chce změnit lidem životy. Rozšíření Rohlík.cz do regionů bude stát peníze, které zatím firma nemá. Čupr ale tvrdí, že to prostě udělá. Nejde podle něj přece jen o peníze.

Zajímá ho taky ekologická stopa za tím, co prodává. Plánuje rozvážet potraviny takzvaně bez obalu. Zatím jsou s tím spojené hygienické problémy, podle Čupra se ale řešení rýsuje a Rohlík.cz by s tím mohl začít už letos. Na delší dobu asi bude jeho další plán, tedy rozvážení nákupů autonomními auty, tedy bez řidičů. Je to ale prý směr, kterým chce jít. O bezpečnost chodců se přitom nebojí, autonomní auta podle něj naopak úplně odstraní ze silnic úmrtí a nehody.

Kdy se Rohlík.cz přesune do Maďarska? Proč mu Tomáš Čupr tak věří? Jak podle něj jeho firma mění lidem životy? A proč si někdy připadá, jako podnikatel v BMW, který předjíždí na dálnici Škodovky?