Eric Bana a nádherné přírodní kulisy táhnou diváky k seriálu Živel na Netflixu

Eric Bana a nádherné přírodní kulisy táhnou diváky k seriálu Živel na Netflixu Zdroj: Netflix

Kde nejhlubší je les. Detektivní seriál Živel z Yosemitského národního parku ryje do traumat

Kateřina Kadlecová
Diskuze (1)

Možná jste se na krimi minisérii Živel (Untamed), která se na Netflixu objevila v druhé půli července, začali dívat proto, že milujete divokou přírodu amerických národních parků a rádi si připomenete strmý vrchol El Capitan, jehož stěnu Dawn Wall jako druhý na světě volným přelezem zdolal český borec Adam Ondra.

Právě z El Capitana hned v prvním díle Živlu spadne dívka s kulkou v těle do lan dvojice jiných lezců (výtečně natočená scéna mimochodem – kdy jste naposledy měli závrať při sledování TV?). Nebo vás zaujaly vizuály a trailery s charismatickým Australanem chorvatského původu Erikem Banou (Drsňák Chopper, Troja, Mnichov), projíždějícím se na bujném oři mezi skalisky… Jisté je, že budete chvílemi kroutit hlavou, a nebude to jen údivem nad Banovým soustředěným hereckým výkonem, ale spíš nad tím, že scenárista Mark L. Smith, autor letošního výtečného seriálu Kdysi dávno v Americe a spolutvůrce snímků, z nichž čiší dobrodružství – Revenant Zmrtvýchvstání, Hrdinové ve člunu, Dcera divočiny –, poněkud selhává. Jde jen o to, do jaké míry vám coby divákovi v požitku překáží pomalé tempo, klišé, podezřelé hromadění tragických náhod a nehod směřující až k naplnění definice misery porn a občasná nelogičnost děje.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Vstoupit do diskuze (1)