nahoru

Zpívat jako Ungelt: „Úniková“ komedie o posedlosti stát se operním tenorem

Richard Erml 11. listopadu 2021 • 13:30
Jiří Hána (vlevo) a Radek Holub
Jiří Hána (vlevo) a Radek Holub
• foto: 
Jan Malíř

Na pražské divadelní mapě náleží divadélku Ungelt zvláštní místo. Hluboko pod úrovní chodníku, směřujícího na Staroměstské náměstí, najdete scénu, do které její zakladatel Milan Hein vložil svůj principálský modus vivendi. Ať se tam nahoře děje co se děje, ať se politické klima mění jako počasí, my jedeme po své lajně. A tou je v zahraničí úspěšná konverzační hra pro dva, tři, čtyři herce. Víc by se jich na jeviště stejně nevešlo. Podmínkou úspěchu bývá získat opravdu špičkové herce, žádné začátečníky, a jejich herecký potenciál vložit do rukou neméně zkušeným režisérům.

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně




Diskuse ke článku
Diskuze se zobrazují pouze uživatelům, kteří jsou přihlášeni na Facebooku a odsouhlasili cookies. Pokud pod články nevidíte diskuze, zkontrolujte prosím toto nastavení.