Marek Stoniš: Učit se, učit se... Ale podle osnov tajných služeb | Reflex.cz
nahoru

Marek Stoniš: Učit se, učit se... Ale podle osnov tajných služeb

Marek Stoniš24. ledna 2019 • 14:55
Ilustrační kresba
Ilustrační kresba
• foto: 
Ivan Steiger

Co si ještě nedáme líbit aneb co je ještě možné v babišovském Česku: ministr školství Robert ­Plaga se sešel se šéfem českých tajných služeb a zanotoval si s ním nad pasáží z výroční zprávy Bezpečnostní informační ­služby o tom, že moderní dějiny v českých školních osnovách jsou de facto jejich sovětskou verzí. A panslovanstvím prý je zamořena i čeština. Českým Bondům dokonce vadí, že se ve školách přeceňuje význam našich národních obrozenců. Co tedy z učebnic českého jazyka vymýtit nadměrný počet sedmi pádů podle německého vzoru na čtyři? Jungmann, Dobrovský nechť jsou zapomenuti. Když stačily čtyři pády Goethovi, Schillerovi nebo Kantovi, proč ne nám, Čechům?

Vítězové voleb se zjevně rozhodli měnit nejen budoucnost (návyková droga „Ano, bude líp“ koluje v množství větším než malém i v Plagově krvi), ale i minulost. Až budou spolu s našimi tajnými agenty určovat, co se má a nemá ve školách učit, máme se na co těšit. Třeba kromě historie českého obrození předělají i Mendělejevovu periodickou tabulku prvků nebo Archimédův zákon.

Ale ne že by v době zuřící hybridní války (řečeno jazykem agentů), která ohrožuje i naše školou povinné děti, nebylo co ve školách zlepšovat, ne že by nebyla dítka ohrožena nebezpečnou propagandou a ideologickou masáží!

Zdena Mašínová: Bolševik rozdělil nejen národy, ale i rodiny
Vladimír Mertlík 21. ledna 2019 • 16:21

Zdena Mašínová: Bolševik rozdělil nejen národy, ale i rodiny

Aktivisté na školách

Jen si vezměte, kolik profesionálních politických neziskových organizací objíždí naše školy a prostřednictvím svých politruků na nich líčí světlé zítřky Evropy, obohacené o profesory, lékaře, atomové fyziky, architekty a inženýry, kteří k nám přicházejí z Blízkého východu a Afriky. (Ne abyste dovolili svým dětem ptát se dobrodějů z neziskovek na rostoucí počty vražd mladých děvčat v místech s nadměrným počtem arabských nebo afrických vzdělanců; pozvali by si vás do školy a vynadali vám do rasistů, xenofobů, Čecháčků a nevzdělanců).

Kolik bludů o prospěšnosti environmentální výchovy a boji proti klimatickým změnám si musí nebohá dítka ve školách vyslechnout, kolik ekologistických aktivistů, kteří si zelený alarmismus pletou s vědeckým zkoumáním, proniklo do škol prostřednictvím speciálních a z veřejných zdrojů královsky placených programů?

A nakonec, co je horší? Vyprávět dětem o velikánech, kteří před dvěma stoletími zachránili český národ a náš krásný jazyk, nebo jim líčit nové epochální objevy na poli gender bádání, díky nimž si budou moci děti vybírat pohlaví (nejen mužské a ženské) jako barvu lízátka v cukrárně?

Nevím, jak vy, ale já mám jasno. Naše tajné služby čeká ještě hromada práce.

Editorial vyšel v novém Reflexu

Obálka Reflexu číslo 4 z roku 2019Obálka Reflexu číslo 4 z roku 2019Foto reflex.cz

Evropský parlament a co jste o něm vždy chtěli vědět: Jaké má pravomoci, jak nás…
Ztemnělá města: Jak by vypadal svět bez světelného smogu? Podívejte se, stojí to za to




Vybíráme z placeného obsahu
PREMIUM X Privilegované volby: Stane se Andrej Babiš novým prezidentem ČR?
PREMIUM X Karel Steigerwald: Fámy, které cloumají státem, jsou nejriskantnějším nástrojem politiky
PREMIUM X Diskriminace mužů-účetních: Česká veřejná správa povýšila formalismus na kafkovský piedestal
PREMIUM X Bouřlivý říjen 1918: Jak vzniklo Německé Rakousko a málem nevzniklo Československo
PREMIUM X Jaroslav Lobkowicz: Monarchie? Raději bych zůstal u prezidenta a republiky...

Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější