Televizní reklama: Jak je krásné nepomočit se! | Reflex.cz
nahoru

Televizní reklama: Jak je krásné nepomočit se!

Petr Holec24. října 2011 • 10:33
Reklama
Reklama
• foto: 
Archív

Radě pro rozhlasové a televizní vysílání došla trpělivost s uřvaností reklam a budou je řešit politici. Ohledně reklam bychom měli řešit mnohem víc.



Například to, kde je rozumná míra stupidity a nevkusu. Ano, samozřejmě vím, že nechat řešit cokoli politiky je jako dát dospívajícími synovi basu piv a klíčky od auta. Žijeme ale v demokracii a takhle nějak to v Řecku kdysi vymysleli, i když se to dnes už nezdá.

 

Jenže reklamy, skvělý obor založený na lži, nejsou poslední dobou jen tradičně stupidní, ale i totálně nevkusné. V podstatě se stalo trestem i hanbou být dospělou ženou či mužem a sedět u televize. A nedejbůh, abyste ještě měli děti, které se v TV musí nonstop dívat na stupidní děti a protože ještě nemají rozum jako někteří z nás, myslí si, že takhle fakt mají vypadat děti.

 

Začnu za ženy, jak je dnes v módě. Vsadím se, že stejně jako my muži určitě milují všechny ty nádherné reklamy na vložky, které k nim tak upřímně promlouvají o úniku moče a jiných příjemných věcí. Mít menstruaci je dnes vlastně tak fantastické!!!

 

Referenda jsou většinou nesmysl. I to o euru
Jan Jandourek 23. října 2011 • 21:21

Referenda jsou většinou nesmysl. I to o euru

 

Každá žena si musí přát, aby ji měla. A co teprve když si může dovolit luxusní řadu vložek (nekecám, viděl jsem na ně reklamu), tedy něco jako když má muž v garáži ferrari! Život je pak tak krásně luxusní a ještě bezúnikový!

 

Což mě vede k nám mužům. Až donedávna jsem si myslel, jak je svět nefér: ženy mají vložky a menstruaci, my máme vodku a čtyřbřitové žiletky. Jenže pak se objevil Marek Vašut, jestli si ho ještě pamatujete coby začínajícího herce, a všichni ti jemu podobní staří mladí chlápci, co se málem pomočí i na rande. A ti nám začali říkat: i ty se můžeš nejen před ženou pomočit, jestli si rychle nedáš naši drahou medicínu na prostatu. Hmmmm! Mít prostatu je boží dar.

 

Richard Sulík: Odvážný Slovák, který se vzepřel diktátu Bruselu

 

Možná bychom měli i pro  reklamu zavést něco jako povinnost být na veřejnosti aspoň minimálně oblečen. Nemusíme sice městy chodit – zatím - zahalení jako muslimové, taky ale nesmíme ostatní strašit svou nahotou. Protože co se obvykle líbí nám doma před zrcadlem, může ostatní přivést do nemocnice se selháním srdce. A stejně tak s reklamou. Protože jestli to takhle půjde dál, začnou si naši velectění divadelní herci už brzy před kamerou utírat zadky navoněným toaletním papírem.


Vybíráme z placeného obsahu
PREMIUM X Východ vrací úder: Počítačové hry válcují Hollywood a Češi jsou u toho
PREMIUM X Bohumil Pečinka: Hra kolem úmrtí Karla Gotta a Vlasty Chramostové aneb Dobří mrtví a zlí mrtví
PREMIUM X Jefim Fištejn: Pokrok nezastavíš aneb Politická korektnost za hranicí absurdity
PREMIUM X Zpověď 63leté striptérky jménem Sugar: Lidi se tomu nejdřív chechtají, ale pak se třeba zamyslí
PREMIUM X Milan Tesař: Divoké sny maxipsa Babiše aneb Pekelné reakce na smrt Karla Gotta

Diskuse ke článku

 

Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější