Divácky nejúspěšnějším českým filmem je letos Život je život, ze zahraničních Mimoni | Reflex.cz
reklama
nahoru

Divácky nejúspěšnějším českým filmem je letos Život je život, ze zahraničních Mimoni

ref21. července 2015 • 09:00
Divácky nejúspěšnějším českým filmem je letos Život je život, ze zahraničních Mimoni
Z filmu Život je život
• foto: 
Bontonfilm

Přes očekávání mnoha kritiků a tvůrců je zatím divácky nejúspěšnějším českým filmem letošního roku komedie Život je životrežiséra Milana Cieslara, v hlavních rolích s Ondřejem Vetchým a Simonou Stašovou. Přišlo na něj do kin do konce minulého týdne 226 tisíc diváků. Ze zahraničních děl převálcovali všechno animovaní Mimoni, kteří mají už 555 tisíc návštěvníků.

reklama

Film Život je život měl premiéru 21. května a jeho divácký ohlas je velmi slušný. Naopak některé kritiky chválené filmy mají slabší návštěvnost. Například pohádka Sedmero krkavců (režie Alice Nellis) měla zatím jen 58 tisíc lidí. Drama Kobry a užovky (režie Jan Prušinovský, v hlavních rolích Matěj Hádek a Kryštof Hádek) zaznamenala 80 000 diváků. Slabý start měla minulý týden i očekávaná komedie Domácí péče (režie Slávek Horák, hrají Alena Mihulová, hrají Boleslav Polívka, Tatiana Wilhelmová) – v prvním týdnu pouze 12 tisíc lidí a to nevěští nic dobrého.

Hodně diváků měla mít i adaptace podle knihy Michala Viewegha Vybíjená (režie Petr Nikolaev), jenže se zdá, že i fenomén tohoto spisovatele už pomalu končí. Přišlo 175 tisíc diváků, stejně jako na Fotografa (Irena Pavlásková). Troškovy Babovřesky 3 se 160 tisíci návštěvníky ukázaly, že podobná pseudozábava nedává pro inteligentnější lidi smysl. Naopak uspěla komedie Hodinový manžel (Tomáš Svoboda), ale ta se do letošního roku přelila z loňska. Ale 216 000 diváků je úspěchem.

Ze zahraničních filmů se nejvíce čekalo od erotických Padesáti odstínů šedi, jenže ani výjimečných 527 tisíc diváků v Česku podle všeho nenaplnilo úplně očekávání. Film je prostě slabý. Proto ho stihli rychle překonat animovaní Mimoni. Avengers: Age of Ultron (327 tisíc diváků) a vyhlížený Jurský svět (do neděle 302 000 lidí) byly pro distributory u nás zřejmě úspěchem.

ref


Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama