Reportáže

Zpět na článek

Do you wish to marry me? Tak požádal Čapek o ruku Olgu Scheinpflugovou. Dnes je to 120 let od jejího narození

2 komentářů

baci
3. prosince 2010 • 12:24
.
Zde se tedy maminka několikrát setkala s Karlem Čapkem, který se mladé studentce navždy vryl do paměti, když jí napsal osobní věnování do svého dramatu Matka. Dostala od něj i dva porcelánové hrníčky s podšálky - zlatý a zelený - říkáme jim čapkovské hrníčky. Další rodinnou vzpomínkou na tuto dobu jsou dopisy a věnování v maminčině deníčku od Hany, Magdy i paní Věry Hrůzové-Skoupilové. Díky této čapkovské tradici jsem již jako student měl přečtena všechna Čapkova díla.
baci
3. prosince 2010 • 12:23