Komentáře

Zpět na článek

Pohádka pro asociální demokraty

61 komentářů

mattt
11. května 2010 • 20:48
Já řeknu jak to je . Je mi 22 let a vyrustal jsem v malé vesnici v okrese se skoro největší nezaměstnaností na moravě . Ve 19 po ukončení střední školy jsem začal podnikat . Jako externista velké firmy . Nyní jsem spoluvlastníkem nově vznikající firmy ve které vlastním 5% , stále přitom studuju . Toto je situace a ted k věci !
Nikdo , kromě mého otce který sám podniká mi nepomohl s ničím . Musím zařizovat miliony věcí ohledně firmy a školy . Nikdo mi neřekl co mám udělat ,kam mám jít co mám vyřídit . Přestože jsem student tak mě stát nijak nepodporuje v mém podnikání a defakto mě nutí si paušálně dávat 60% do nákladů i když je to jinak . Za pár dní kdy nesplatím zdrav. soc. atd. mě naskakuje penále . Musím platit účetní . Do toho se musím ve své dosavadní funkci neustále vzdělávat a být aktivní . Při rozjíždění nové firmy chodím ve volných chvílích vykonávat manuální práci za kterou nedostanu nikdy zaplaceno ( předpokládá se ,že je to jaksi v rámci podílu ) . Do toho studuju VŠ . Za celou dobu se setkávám akorát s neochotou uředníků a kroutím hlavou nad danovou politikou čr . TeĎ mám příjmy okolo 70 000 měsíčně z čehož mi zůstane po splátce uvěru na podíl atd. tak 25 000 . Pokud se firma ujme budou moje příjmy velmi dobré pokud ne budu se muset *** snažit . Pracující utlačovaná třída od nás z vesnice mě nenávidí , objíždí mi klíčem auto ,že si nemužu dovolit parkovat před domem ( 2x ) . Jednou z toho usvědčili mojeho spolužáka ze ZŠ který pracuje ve fabrice . Do toho mi díky paušálnímu danění nechce banka dát další uvěr na výdaje spojené s novou firmou , z důvodu že jsem moc mladý a nevychází mi to do životního minima . Přesto všechno miluju zimní sporty , chodím chlastat do hospody a na chaty jako každý jiný chlap v mém věku .