Život a styl

Zpět na článek

Bude válka proti mladým?

11 komentářů

thezbysek
18. dubna 2010 • 16:10
Kdysi dávno jsem měl v hlavě třináctiletý lehce zmanipulovatelný mozek a opravdu jsem věřil nepříliš vábně vypadající učitelce rodinné výchovy, když říkala, že máme před sexem kondom nafouknout, abychom se přesvědčili, že není děravý. Zvláštní, že podobně jako o sexu i o marihuaně většinou vyučují lidé, kteří zdaleka nemají potřebné zkušenosti. V třinácti jsem se stal Peer aktivistou a absolvoval jsem mnoho přednášek v HELP centrech, několikrát jsem byl i na sezení s narkomany a přesto se ze mě stal uživatel marihuany ba dokonce kvůli ní (a i jiným rostlinám obsahujícím psychedelické látky) studuji zahradnictví na vysoké škole.
Jak napsal hanbus, lehčí konzumenti doplácejí na lidi, kteří hulí kvůli image, trendům, kvůli tomu že je čeká nudná hodina dějepisu nebo kvůli tomu že nihilisticky prahnou po tom jít až do mrtva. Znám spoustu lidí, jejichž kouření trávy nemá se společenskou symbolikou nic společného. Moje kouření trávy je částečně pro zážitek (jaro je tady a s ním i táboráky s bubínkama a jointem) částečně pro moje poznávání účinků psychedelických látek na nervový systém, protože pořád naivně doufám, že jednoho dne opravdu dojde k tomu, že se pěstováním a výzkumem marihuany budu moci živit legální cestou.
Sharei zde napsal příspěvek, kde zmiňoval, že všechno to dnešní kouření trávy vyplývá z malé psychické odolnosti dnešních mladých lidí. Tak víš co sharei? Já a mnoho jiných uživatelů marihuany je duševně mnohem dál, než sahají psychologické termíny. Akorát o tom nemluvíme, poněvadž víme, že nemá smysl o takových věcech vykládat někomu, kdo neví co se děje...
hanbus
9. dubna 2010 • 16:48
www.y­outu­be.co­m/wat­ch?v=al­Tzc4i­AtQU
dicklorand
6. dubna 2010 • 21:40