Komentáře
Česká televize prohrála: Václav Moravec končí, bomba vybuchla po jalové diskusi s Okamurou
172 komentářů
Pavel Hanzl
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Vůbec se mu nedivím. Dohadovat se s absolutními nýmandy jako je Okamura a Babišovými poskoky a přitom předstírat nestrannost a nezaujatost prostě nejde. Taky bych dával najevo své opovržení.
Pomalu a jistě . Jako vaření žáby . Veřejnoprávní TV končí. Její nezávislost a objektivnost skončí kvůli usmrkancům Okamura,Macinky a Babiše.
@PEtr Tobes
Orbán ničil Maďarsko asi 20 let, Fico 10 a Babiš to zvládne do dvou roků a daleko důsledněji.
Orbán ničil Maďarsko asi 20 let, Fico 10 a Babiš to zvládne do dvou roků a daleko důsledněji.
Slušní novináři odcházejí... ale na vyžraný "trap" nějakého popeláře se dívat stejně nebudu, ať mu bude podlézat kterákoliv náhražka pana Moravce.
@Anton Augustin
Budem i po Moravcovi, ale budem poslouchat provládní lumpy a sedmilháře.
Velký rozdíl.
Budem i po Moravcovi, ale budem poslouchat provládní lumpy a sedmilháře.
Velký rozdíl.
@Jan Ráž
Co na něm chceš respektovat? Lejno, které se dostane na polici a domnívá se býti marmeládou snad také zaslouží respekt? A tenhle fašistický kolaborant s RuSSkem - je pornoherec nebo není, natáčel videa pro úchyly nebo nenatáčel? To, že si ho lůza mezi voliči vybrala jako svého "reprezentanta" neznamená vymazání jeho minulosti.
Uražen musí být ten zákonodárný sbor jako instituce, když se do něj může dostat takovýto hnus.
Co na něm chceš respektovat? Lejno, které se dostane na polici a domnívá se býti marmeládou snad také zaslouží respekt? A tenhle fašistický kolaborant s RuSSkem - je pornoherec nebo není, natáčel videa pro úchyly nebo nenatáčel? To, že si ho lůza mezi voliči vybrala jako svého "reprezentanta" neznamená vymazání jeho minulosti.
Uražen musí být ten zákonodárný sbor jako instituce, když se do něj může dostat takovýto hnus.
Označit v článku demokraticky do Sněmovny zvoleného poslance "pornoposlanec Rajchl" je známka naprostého úpadku novinářské morálky. Já také Rajchla rád nemám, ale je to člen zákonodárného sboru a chce-li být novinář respektován, měl by se zdržet urážlivých výrazů nepatřících do seriózních medií.
no jo, mozna to pujde rychle...tohle bylo lozene, rozkaz znel jasne - Moravec nesmi projit. Tak ale urcite sledujme, jak bude luzovlada radit dal, nepochybne budou pokracovat v likvidaci nezavisle CT a Rozhlasu, coz je jasny plan, StBak Bures utoci na soudy a justici, vyhrozuje, doslova rekl: "Já se vás nebojím, vy se bojte mě!“, coz je naprosto nechutne a v trochu civilizovane zemi by za toto musel skoncit, tou uz ale nejsme. Protoze spachal dotacni podvod a jaksi se mu nehodi, aby sel bud za katr nebo dostal i jen podminku, dal bude pokracovat Agrofertizace 2.0, tedy "velka domu", lidi uz tam dosazene, na obranu zeme se bude dal kaslat, protoze to "nasi lidi", tedy zmanipulovani polosenilni duchodci nechteji nebo uz vubec netusi, jak je to dnes dulezite a staneme se cernym pasazerem v NATO, oranzovy blazen uz je urcite pripraven to Buresovi a potazmo cele CR poradne spocitat a v tomhle bude mit naprostou pravdu, no jedeme dal mocalem kolem temnych skal
Ten lump podporující pouze minulou neschopnou poloukrajinskou Fialovo vládu měl vysmahnou už dávno. Ale i tak je radost slušných lidí Česka z odchodu této ideologicky lživé postavy velká.😎
@Misot
Moravec držel úroveň diskuse na slušné úrovni a to Pitomio nebyl schopen zvládat, poslední rozhovor to přece dokázal zcela přesvědčivě.
Moravec držel úroveň diskuse na slušné úrovni a to Pitomio nebyl schopen zvládat, poslední rozhovor to přece dokázal zcela přesvědčivě.
Může mi prosím někdo vysvětlit co se stalo, že končí naše veledůležitá zkorumpovaná česká televize? To již komunisti přestali vládnout? Vždyť ten největší ovládá hrad i s podhradím, tak jak to mohl dopustit? Aha , již vím, nezajímaly je starosti občanů ČR, ale zájmy cizího státu, který jen chce vysávat. Tak to budu rád, když konečně nebudu muset platit za něco co nesleduji. Konečně něco rozumného v demokratickém česku.
Demolicni vlada Petera Fyalenka podporovana jednostrane moderatorem Moravcem skoncila, skoncil tedy i neobjektivni redaktor Moravec, coz je spravne.
@Fučík Jakub : Pane Fučíku, ten kdo chce, aby naše veřejnoprávní média byla nestranná, je nepochybně proruský dezinformátor !!!
Sbohem Venco, třeba příští pořad nebude už jenom o tvých otázkách a odpovědích ale tvůj nástupce taky nechá doříct své hosty alespoň jednu větu.
Balancujeme na hraně demokracie a neofašismu už velmi dlouho a zvolením Petra Pavla presidentem to vypadalo, že se suneme na demokratickou stranu. Od té doby ale jde všechno naopak.
ČT je pod tlakem už dávno, zrušení 168 hodin byl první zářez (solili to VŠEM politikům), Moravec je další a dost zásadním. Prostě už jí nebude možno věřit.
ČT je pod tlakem už dávno, zrušení 168 hodin byl první zářez (solili to VŠEM politikům), Moravec je další a dost zásadním. Prostě už jí nebude možno věřit.
O čem se dá s okamurou diskutovat? Přemýšlel jsem dlouho, ale nenacházím jediné téma. S tou jeho nervovou mřížkou místo mozku toho moc nevymyslí!
@Uživatel_5059702
Byl to asi blbý vtip, ale Rajchl skutečně hrál v nějakém německém pornu. Daleko horší bylo ale stálé urážení a lživé obviňování poslanců i ministrů minulé vlády od Babiše a především Okamůry. Že jsou nacisti a Bartůšek je novodobý Hitler, je přece úplně někde jinde a stálé řvaní makake že vláda je zkorumpovaná, neschopná, zlodějská atd. atd byl skutečný hnus.
Byl to asi blbý vtip, ale Rajchl skutečně hrál v nějakém německém pornu. Daleko horší bylo ale stálé urážení a lživé obviňování poslanců i ministrů minulé vlády od Babiše a především Okamůry. Že jsou nacisti a Bartůšek je novodobý Hitler, je přece úplně někde jinde a stálé řvaní makake že vláda je zkorumpovaná, neschopná, zlodějská atd. atd byl skutečný hnus.
Václav Moravec na poslední diskusi skutečně udělal z Pitomia totálního pitomce, což sice není úplně košer, ale ten bablb si o to koledoval dávno.
Tohle by mu příště už neprošlo, tak odchází středem a já budu sledovat, kam se vrtne a tam možná bude pokračovat.
Tohle by mu příště už neprošlo, tak odchází středem a já budu sledovat, kam se vrtne a tam možná bude pokračovat.
Diky pane Moravce,byl jste skvely moderator a skvely clovek.Nastupuje fasisticky rezim a to je to znovuzrozeni supernacionalismu a to je konec demokracie.
@Milan Klement Pane,vy jste kr..en! 🤮 Když úplný blb, schvalující totalitní chování, mluví o demokracii, směju se! Samo nebudete, zůstane víc pro Agrofert! 🤣🤣🤣
Článek jsem si četla, celkem v pohodě až do věty ... manipulátor porno...Rajchl. Pana Rajchla jsem nevolila, ale v tom okamžiku jsem si o autorovi pomyslela něco o ... taky jeden z těch, co se chytnou kdečeho, aby mohli něco napsat. Okamžitě jsem přestala. Takže za mě nízkost a ubohost.
@Daniel Záhradník Nezávislost a objektivnost "veřejnoprávní" ČT skončila nejpozději po spacákové revoluci v roce 2000. Od té doby je to jen aktivistická organizace, která jako "veřejnoprávní" šíří názor jejích redaktorů.
Nejvyšší čas to rozehnat.
Nejvyšší čas to rozehnat.
Blíží se demonstrace padlého kněze Mináře, Moravec jen nafoukl své ego a burcuje liberální sedlinu, nic víc za tím nehledejme.
Neztratí se, má být hlavním moderátorem letošního "Pochodu hrdosti Prahou". Myslím, že mu to tam sedne.😎
Konečně dobré zprávy. Smradlavá libtardí žumpa na velkovýrobu lží a manipulací konečně prohrává. Ještě změnit systém jejího financování aby šlo kontrolovat, jak se hospodaří s penězi daňových poplatníků a povyhazovat ostatní libtardí aktivisty, vydávající se za novináře. Právě ta chystaná změna financování způsobuje největší řev libtardích aktivistů, vydávajících se za novináře, politických (ne)ziskovek, umělecké šmíry i Fialova zločineckého gangu. Kdepak strach o nezávislost a objektivitu. Ta v ČT ani ČR neexistovala už od spacákového převratu. Pro Fialův gang jsou veřejnoprávní média propagandistickým beranidlem proti stranám a politikům současné vládní koalice a co je hlavní, jsou to penězovody k vyvoleným bez kontroly. To je to oč tu běží. O prachy jde vždy až na prvním místě.
Václav Moravec je typický úkaz PRAŽSKÉ KAVÁRNY. Začal se profitovat jako většina ČT čistě jako pracovník EU a nikoliv Českého média. Udělal si z pořadu defakto obraz osobního politického zaměření. Nestranost ztratil již dávno. Dokonalá ukázka jak se změnila takzvaná nezávislá veřejnoprávní média na média hlásající osobní názory svých zaměstnanců. Je na čase je zrušit. Moravec je špička ledovce a manažeři ho nedokázali udržet na uzdě.
@torstt
Moravec se vždycky snažil držet diskusi na nějaké úrovni, ale to Pitomio naprosto nedává. Jestli jsi to viděl, tak tam lhal typu bullshit prakticky pořád, urážel a blábolil, prostě hnus. Vůbec se nedivím, že Moravec to balí, ten tlak na něho byl už od podzimu silný a všem bylo jasné, že v profašistické vládě si politickou diskusi na úrovni dovolit nemůže.
Moravec se vždycky snažil držet diskusi na nějaké úrovni, ale to Pitomio naprosto nedává. Jestli jsi to viděl, tak tam lhal typu bullshit prakticky pořád, urážel a blábolil, prostě hnus. Vůbec se nedivím, že Moravec to balí, ten tlak na něho byl už od podzimu silný a všem bylo jasné, že v profašistické vládě si politickou diskusi na úrovni dovolit nemůže.
To je ubožák! Kdyby počkal měsíc nebo aspoň 2 týdny, aby to tak nebilo do očí! Ale on to vyzvrátí ještě za tepla hned po tom, co ho donutili ve veřejnoprávním médiu, placeném všemi koncesionáři všech politických stran, aby do pořadu pozval předsedu sněmovny a jedné z vládních stran. No to si dovolili moc !! To jim u hodnotáře Moravce neprojde ! No a vysvětlení, to už je jen třečnička na dortu. "Nechci se posunout k tupé pseudovyváženosti" . Pane Moravče, neposouvejte se! Nikdo to nečeká ani pod vás, ani od celé ČT a ČRo. Coby to bylo za pořádky, kdybychom my, plátci kons. poplatků, chtěli od těchto institucí tupou, pseudo nebo jakoukoli jinou vyváženost? To by tak hrálo!
👉🟥Koncesionářské poplatky - ví Fiala a Pavel co podepsali ?
----------------------------------
V médiích , v nějaké TV stanici jsem na vlastní uši slyšela hlasatelku a pak v Seznam.cz Lukačeviče bylo i napsáno, že koncesionářské poplatky by se dle návrhu Babiše neplatili a 👉 bylo by to např. jako v Maďarsku a Slovensku.
Tohle sdělovala média v době, kdy šílel Milion chvilek proti Orbánovi a Ficovi a udělali , nevím proč, z Babiše proruského politika .
🟥Takto se cíleně ničí kritické myšlení občanů, kteří pak vidí věci úplně jinak.
👉 Média schválně zamlčela, že TV a rozhlas. poplatky neplatí občané 17 zemí Evropy ! A to já považuji za hnus manipulace s veředjným míněním.
👉 A další manipulace byla i v tom, že byl dotaz na občany, zda chtějí , aby poplatky platili jen uživatelé , anebo aby byly placeny státem, tzn., že bychom je platili všichni z daní náš všech. !
Hezký co ?Ihned byly odpovědi popuzených občanů , že samozřejmě ne stát, ale jen ti co užívají.
👉Srytě a vynikajícně manilupace s veřejným míněním odvedla pozornost od faktu, že Pavel a Fiala podepsali dokument,že poplatky musí platit všichni kdo jsou odběratelé elektřiny a upřesnněno bylo, že i ti co nemají TV bednu, ale jen notebook, PC ..a jsou a internetu , což si mohou ČT a Č rozhlas zjišťovat u provozovatele.
👉 Ale nikdy nedali šanci těm, kteří na ČT a rozhlas kašlou a vůbec nesledují svou neúčast ve službě, kterou neužívají dokázat.
👉 A úplně diskrinimační je i Fialovo prohášení, že slepí a hluší budou osvobozeni, tak jako nemajetní a ZTP/P, zatímco ZTP, kteří taky nemohou chodit a internet je jejich jediným spojením se světem platit musí.
👉 Pod pohrůžkou soudem získaly Čt a český rozhlas desíku tisíc " nových " poplatků, ale od lidí, kteří platí něco, co neužívají.
Dobře, že budeme 18. země bez poplatků 🟥
----------------------------------
V médiích , v nějaké TV stanici jsem na vlastní uši slyšela hlasatelku a pak v Seznam.cz Lukačeviče bylo i napsáno, že koncesionářské poplatky by se dle návrhu Babiše neplatili a 👉 bylo by to např. jako v Maďarsku a Slovensku.
Tohle sdělovala média v době, kdy šílel Milion chvilek proti Orbánovi a Ficovi a udělali , nevím proč, z Babiše proruského politika .
🟥Takto se cíleně ničí kritické myšlení občanů, kteří pak vidí věci úplně jinak.
👉 Média schválně zamlčela, že TV a rozhlas. poplatky neplatí občané 17 zemí Evropy ! A to já považuji za hnus manipulace s veředjným míněním.
👉 A další manipulace byla i v tom, že byl dotaz na občany, zda chtějí , aby poplatky platili jen uživatelé , anebo aby byly placeny státem, tzn., že bychom je platili všichni z daní náš všech. !
Hezký co ?Ihned byly odpovědi popuzených občanů , že samozřejmě ne stát, ale jen ti co užívají.
👉Srytě a vynikajícně manilupace s veřejným míněním odvedla pozornost od faktu, že Pavel a Fiala podepsali dokument,že poplatky musí platit všichni kdo jsou odběratelé elektřiny a upřesnněno bylo, že i ti co nemají TV bednu, ale jen notebook, PC ..a jsou a internetu , což si mohou ČT a Č rozhlas zjišťovat u provozovatele.
👉 Ale nikdy nedali šanci těm, kteří na ČT a rozhlas kašlou a vůbec nesledují svou neúčast ve službě, kterou neužívají dokázat.
👉 A úplně diskrinimační je i Fialovo prohášení, že slepí a hluší budou osvobozeni, tak jako nemajetní a ZTP/P, zatímco ZTP, kteří taky nemohou chodit a internet je jejich jediným spojením se světem platit musí.
👉 Pod pohrůžkou soudem získaly Čt a český rozhlas desíku tisíc " nových " poplatků, ale od lidí, kteří platí něco, co neužívají.
Dobře, že budeme 18. země bez poplatků 🟥
@Lukáš Pokorný
Změní se zásadně. Zkoušel jste někdy číst Parlamentní listy nebo Pravý prostor, Vidlákovy kydy nebo Sputnik?
Tohle nás čeká v ČT, se obávám.
Změní se zásadně. Zkoušel jste někdy číst Parlamentní listy nebo Pravý prostor, Vidlákovy kydy nebo Sputnik?
Tohle nás čeká v ČT, se obávám.
Každá lidská společnost, (především stát) musí mít svoji víru - ideologii, bez ní by vůbec nemohl existovat.
A my se z ideologii komunismu prekabátili na víru v evropskou demokracii a svobodu člověka. A ta nás vytáhla mezi elitní klub světa, jménem EU.
A dnes, především tlakem hybridní války, tuhle víru ztrácíme.
Jsme ovládáni destruktivními postupy, které se snaží o destrukci státu a jeho institucí, demokracii označují za "jedinou správnou pravdu" ale jinou - alternativní nenabízí žádnou.
Moravec zastával ideologii evropské demokracie a proto na něho plivou všichni, kteří ji chtějí destruovat.
A my se z ideologii komunismu prekabátili na víru v evropskou demokracii a svobodu člověka. A ta nás vytáhla mezi elitní klub světa, jménem EU.
A dnes, především tlakem hybridní války, tuhle víru ztrácíme.
Jsme ovládáni destruktivními postupy, které se snaží o destrukci státu a jeho institucí, demokracii označují za "jedinou správnou pravdu" ale jinou - alternativní nenabízí žádnou.
Moravec zastával ideologii evropské demokracie a proto na něho plivou všichni, kteří ji chtějí destruovat.
@Uživatel_5410658 : Já bych na té mladé krvi zas tak netrval. Docela se těším na Otázky Jany Bobošíkové, na Otázky Alex Mynářové, Na Otázky Petra Holce nebo na Otázky Ilony Švihlíkové.
@Zdeněk Mravčík
Tohle prakticky nejde. Když se jedna strana chová solidně a profesionálně a druhá jen zmatkuje a lže, je nesmyslné kritizovat obě stejně.
Tohle prakticky nejde. Když se jedna strana chová solidně a profesionálně a druhá jen zmatkuje a lže, je nesmyslné kritizovat obě stejně.
🟥 tak jsem si přečetla někde titulek, že se k odchodu Moravce vyjádřily : Absolonová, Machálková , Bočanová a čekají na jeho návrat.😁
-------------
Už zbývá jen Bolek Polívka, Čvančarová, Czáková , nějaký ten co vaří, jméno nevím a Vetchý ...
----------------------
🟥 Ani na vteřinu nepochybuju, že ani jedna z umělkyň šoubýzu si Moravce nepustila , ale už heslují a musí být proti.🟥
-------------
Už zbývá jen Bolek Polívka, Čvančarová, Czáková , nějaký ten co vaří, jméno nevím a Vetchý ...
----------------------
🟥 Ani na vteřinu nepochybuju, že ani jedna z umělkyň šoubýzu si Moravce nepustila , ale už heslují a musí být proti.🟥
Dobrý den, konečně ta profialovská *** končí, ta modrá indulona, včera, když jsem se to dověděl, tak jsem měl opravdu radost, Málek
Politici současné vládní garnitury nepotřebují moderátora, který jim klade otázky. Zvláště, když je vzápětí usvědčí ze lži. Tito pseudopolitici a nadlidi chtějí vést monolog. Z návštěvy těchto pořadů si dělají volební šou za peníze svých voličů i nevoličů. Pane Moravče, projevuji Vám touto cestou moji úctu. Už jen fakt, že se proti Vám spojí tito pseudopolitici, dokazuje, že jste to dělal dobře. Hodně štěstí v další pozici
no jeste k Moravcovi - nejsem jeho velky fanousek, uz tam byl dlouho a vymena by mohla byt nasnade, byt byl vzdy perfektne pripraven jako malokdo. Ale v dnesni situaci, kdy luzovlada otevrene deklaruje, ze si Ceskou televizi "privlastni" a "znormalizuje, aby uz tolik "nezlobila" a nekritizovala treba vladu, kdyz dela neco spatne, coz se ted deje prakticky porad, no tak to samozrejme hodne ukazuje, Moravec si uvedomil, ze jeho konec je za stavajici situace jen otazkou casu, tak to radsi udelal takto trochu "na truc" a nelze se mu zase tolik divit i kdyz takto by se to delat normalne spise nemelo, ale ta situace je "nenormalni" a on za to vinu nenese a takto jim aspon vyrazil trumfy z ruky, bude ale zajimavy dalsi vyvoj hlavne uvnitr CT, tam to ted asi bude poradne bublat az vrit
@Milan Klement : Pane Klemente, já se vám divím! Tady jsme měli 21 let pořad patřící člověku, který se nás veškerou svou silou snažil ochránit před pseudovyvážeností, chcete-li před slepou vyvážeností. A vy takového hrdinu nechcete platit ze svých konsesionářských poplatků?? Doufám, že nepožadujete, aby naše veřejnoprávní média byla objektivní a vyvážená !! To by byla sabotáž hodná pouze proruského dezoláta !
Přečtěte si po sobě titulek. Sám jste VM odsoudil 
Moderátor, který se má ptát a neprojevovat veřejně vlastní názor, diskutoval s hostem. Místo ostatních hostů. Tohle není práce moderátora, ale agitátora a propagandisty. Připomíná to starou socialistickou éru, nikoliv kultivovanou demokratickou výměnu různých názorů.

Moderátor, který se má ptát a neprojevovat veřejně vlastní názor, diskutoval s hostem. Místo ostatních hostů. Tohle není práce moderátora, ale agitátora a propagandisty. Připomíná to starou socialistickou éru, nikoliv kultivovanou demokratickou výměnu různých názorů.
@Pavel Hanzl Pitomio, který každému skákal do řeči a pořád huhlal svoje, vzápětí každého peskoval, neskákejte mi do řeči. Prostě soudruh pitomio.
@Misot
O žádném vydírání presidenta nevím, byl kritizován za naprosto příšerné kecy.
Žádné porušení zákona nebylo, rozpočet SFDI byl nižší, ale ničemu to nevadí, otevře se prostě méně úseků. Za Fialy se stavělo exrémně.
Peníze na obranu stačily, dokud to estébák nesejmul.
O žádné imunitě nevím, všechny soudy doběhly do konce. Obvinění Svobody za Blanku bylo čistě nesmyslné a dezolátní.
Role Černochové v L-159 je skutečně podivná, hlavně šikan Vetchého jeho dronové firmě je nějak zcela mimo realitu, fungovala dřív dobře.
Zabavení majetku se mělo týkat Rusů a to jen podporovatelů agrese, pokud vím.
Financování médií je děláno ale tak, že do toho politici nemůžou zasahovat (přímá daň, přirážka k ceně elektřiny, pevné procento atd.) U nás zruší poplatky, ale nový systém nemají.
Čistky se neprovedly za Fialy vůbec, sliboval odbabišování státní správy a nic. Taky proto prohrál tyhle volby.
Vymlouval se na zákon o úřednících, na který bába mastí zvysoka.
Jaká co podpora jakého agresore vole? Dej link.
O žádném vydírání presidenta nevím, byl kritizován za naprosto příšerné kecy.
Žádné porušení zákona nebylo, rozpočet SFDI byl nižší, ale ničemu to nevadí, otevře se prostě méně úseků. Za Fialy se stavělo exrémně.
Peníze na obranu stačily, dokud to estébák nesejmul.
O žádné imunitě nevím, všechny soudy doběhly do konce. Obvinění Svobody za Blanku bylo čistě nesmyslné a dezolátní.
Role Černochové v L-159 je skutečně podivná, hlavně šikan Vetchého jeho dronové firmě je nějak zcela mimo realitu, fungovala dřív dobře.
Zabavení majetku se mělo týkat Rusů a to jen podporovatelů agrese, pokud vím.
Financování médií je děláno ale tak, že do toho politici nemůžou zasahovat (přímá daň, přirážka k ceně elektřiny, pevné procento atd.) U nás zruší poplatky, ale nový systém nemají.
Čistky se neprovedly za Fialy vůbec, sliboval odbabišování státní správy a nic. Taky proto prohrál tyhle volby.
Vymlouval se na zákon o úřednících, na který bába mastí zvysoka.
Jaká co podpora jakého agresore vole? Dej link.
Nejlepší zpráva dne:
Moravec v ČT končí, neávislost publicistiky v ČT může začít: Moravec jednoznačně propagoval politiku koalic ODS, odmítal zvát zástupce 3.největší parlamentní strany a diskusi manipuloval proti stranám současné koalice...!
Moravec v ČT končí, neávislost publicistiky v ČT může začít: Moravec jednoznačně propagoval politiku koalic ODS, odmítal zvát zástupce 3.největší parlamentní strany a diskusi manipuloval proti stranám současné koalice...!
@Pavel Hanzl : Když člověk mluví k Bohu, je to motlitba. Když si člověk sám sobě odpovídá na své vlastní příspěvky, je to schizofrenie.
@Fučík Jakub : Mohu to vyjádřit svými slovy? "Kvikot libtardské lepšo dobro kavárny, toť libá hudba pro mé slechy!"
@Igor
Ono to není jenom zájem Slabiše. Fašouni a dýzláci jsou destruktivní pitomci, budou krást a budovat totalitu, Macinka zavádí přímo mafiánské a vyděračské móresy.
A my jsme otevřená a vyloženě exportní země a celý obchod je založen na důvěře.
Když se podíváte, jak se propadlo třeba Slovensko (o OSM!! pozic proti nám od roku 2018!!) a Fico není zdaleka takový tutan, jak tihle, tak to vůbec růžově nevidím.
Ono to není jenom zájem Slabiše. Fašouni a dýzláci jsou destruktivní pitomci, budou krást a budovat totalitu, Macinka zavádí přímo mafiánské a vyděračské móresy.
A my jsme otevřená a vyloženě exportní země a celý obchod je založen na důvěře.
Když se podíváte, jak se propadlo třeba Slovensko (o OSM!! pozic proti nám od roku 2018!!) a Fico není zdaleka takový tutan, jak tihle, tak to vůbec růžově nevidím.
@antonín klempa
Nemusíte, nikdo Vás k poslouchání někoho, koho nazýváte provládními lumpy nenutí a jen připomínám, že na provoz ČT přispívají všichni občané a tak všichni mají právo poslouchat názory i těchto a záleží jen na každém, zda toho práva využije nebo ne.
Nemusíte, nikdo Vás k poslouchání někoho, koho nazýváte provládními lumpy nenutí a jen připomínám, že na provoz ČT přispívají všichni občané a tak všichni mají právo poslouchat názory i těchto a záleží jen na každém, zda toho práva využije nebo ne.
@bella. Fialova kriminální vláda si myslela, že když přiklepne ČT a ČR větší prachy, že se budou víc snažit víc ovlivnit volby v její prospěch. Zkorumpované mediální prostitutky a to nejen z ČT, ČR, ale i z jiných televizí a webů, včetně tady tohoto, které za naše prachy Fialův gang taky uplácel se sice hodně snažily Fialovu gangu pomoci, ale naštěstí neúspěšně. Nasranost lidí na Fialovu vládu ty úporné snahy presstitutek zhatila.
🟥Bucherte !
Zase to odnesl Okamura , který dělá pořádek ve svinčíku po Pekarové , elitářce bez mozku a jejích podivně nasmlouvávaných letenkách, výletu na Tchaj wan , kde prožrali a propili v letadle majlat a dokonce ve vládním letadle hostila i manžela ?
O elitářství si můžeme spolu popovídat a to zejména s ohledem na elitáře Petra Pavla , Pekarovou atd. A o jalovosti jejich projevu taky.Naopak Okamura vždy vychází a dokládá z faktů.
----------------------------------------------
🟥Pěkně jsou ta fakta na Lukačovičově Seznam.cz převracována a Reflex je přebírá.
Nekoukala jsem se na TV , nevím jestli tam byla i matadorka v počtu let ve funcích Miroslava Němcová, ale👉 já být Okamurou, odmítla bych takovou debatu, protože dostat takový " materiál " k debatě by mě urazilo.
Mentální schopnosti Pekarové a Němcové byly a jsou nahrazovány jejich stranickostí , což v TOP a ODS k funkcím už dlouhá léta stačí stačí.
----------------------------------------------------------------------------------------------
🟥Němcová , Pekarová , Danuše Nerudová, pirátka Richterová a ta Demetrashvili, Gruzínka za Piráty, 👉 která má čs.občansví až od r. 2022 jsou ženy, které plní kvóty zaměstnaných žen v politice , ale jsou na odpis.👎
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dejte pokoj, Bucherte.
👉Moravec je ublížený, jako ten chudinka na Hradě a Moravce jsem já přestala sledovat cca před 10 lety .
A ta druhá známá moderátorka , že by ukočírovala nestranně 👉Tománková ? Taky nic moc.Zírá na to,když se hádají, ubíhá tím její čas a z jejích moderovaných debat se toho moc lidi nedozví.Ona je od toho, aby to kočírovala a bere za to majlant!
Zase to odnesl Okamura , který dělá pořádek ve svinčíku po Pekarové , elitářce bez mozku a jejích podivně nasmlouvávaných letenkách, výletu na Tchaj wan , kde prožrali a propili v letadle majlat a dokonce ve vládním letadle hostila i manžela ?
O elitářství si můžeme spolu popovídat a to zejména s ohledem na elitáře Petra Pavla , Pekarovou atd. A o jalovosti jejich projevu taky.Naopak Okamura vždy vychází a dokládá z faktů.
----------------------------------------------
🟥Pěkně jsou ta fakta na Lukačovičově Seznam.cz převracována a Reflex je přebírá.
Nekoukala jsem se na TV , nevím jestli tam byla i matadorka v počtu let ve funcích Miroslava Němcová, ale👉 já být Okamurou, odmítla bych takovou debatu, protože dostat takový " materiál " k debatě by mě urazilo.
Mentální schopnosti Pekarové a Němcové byly a jsou nahrazovány jejich stranickostí , což v TOP a ODS k funkcím už dlouhá léta stačí stačí.
----------------------------------------------------------------------------------------------
🟥Němcová , Pekarová , Danuše Nerudová, pirátka Richterová a ta Demetrashvili, Gruzínka za Piráty, 👉 která má čs.občansví až od r. 2022 jsou ženy, které plní kvóty zaměstnaných žen v politice , ale jsou na odpis.👎
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dejte pokoj, Bucherte.
👉Moravec je ublížený, jako ten chudinka na Hradě a Moravce jsem já přestala sledovat cca před 10 lety .
A ta druhá známá moderátorka , že by ukočírovala nestranně 👉Tománková ? Taky nic moc.Zírá na to,když se hádají, ubíhá tím její čas a z jejích moderovaných debat se toho moc lidi nedozví.Ona je od toho, aby to kočírovala a bere za to majlant!
P.Hanzle vy jste velmi nebezpečný fanatik a jednoho dne se dočkáte že na vás někdo podá trestní oznámení.Nabadate lidi k násilí k útoku na konkrétní osoby i zabíjení lidí.Jak to že vás ještě zde nezablokovali? Takové diskuty co zde vedete ,jinde jsou absolutně nepřípustné
Pana Moravce jsem kdsi sledovával pravidelně. Ale to už je dlouho. Vůbec mi nechyběl pan Okamura, ale vadilo mi jeho stálé skákání do řeši a měnění otázky dříve, než oslovený mohl dokončit svůj příspěvvek - pokud se nelíbil právě panu Moravcovi. Když jsem si stále častěji říkal "A teď bych se omluvil a odešel", přestal jsem pořad sledovat - a to už dost dávno...
takže jaký byl v současnosti - nevím.
takže jaký byl v současnosti - nevím.
Tak ,,boží" pan Moravec neunesl debakl s Okamurou, - a to mu se***valy dvě pomocnice. Takhle se pohovory s Václavem Moravcem nedají dělat.
Myslím, a pan Hanzl se mnou bude určitě souhlasit, by ty hovory, respektive výslechy, měl v neděli dělat Petr Pavel, soudruh prezident. To je fakt bedna.
Myslím, a pan Hanzl se mnou bude určitě souhlasit, by ty hovory, respektive výslechy, měl v neděli dělat Petr Pavel, soudruh prezident. To je fakt bedna.
@Zdenek1313 : Navždy ne. Náruč Fora24 je jistě pro pana Moravce otevřená, Marek s Norou mu tam už nepochybně drží místo ! Mňau !!!
@Pavel Hanzl
Macinka je vzdělán ve fašismu a teď to dohání i v komunismu, ono to zas tak daleko není.
Macinka je vzdělán ve fašismu a teď to dohání i v komunismu, ono to zas tak daleko není.
@Pavel Hanzl tak tak, on nema cas "zakecat se", tak to bere fofrem..ale treba se mu to vymsti..
@Otto Schwarz : Já se považuji za podporovatele Jindry Rajchla, ale s vaším názorem naprosto souhlasím. Ano, porno je práce jako jakákoli jiná. Pokud se vykonává v souladu se zákonem, zisky se daní, nemám nejmenších námitek. Raději bych pracoval v pornu než jako exekutor !
@Achjojonojo
Na podzim proběhl další rok 1948 proto, že čechákové neví, co se tehdy stalo a proč.
Na podzim proběhl další rok 1948 proto, že čechákové neví, co se tehdy stalo a proč.
Česká televize prohrála bitvu o Václava Moravce“… no, záleží na úhlu pohledu.
Jestli je to konec jedné éry? Možná.
Jestli je to tragédie pro všechny diváky? To už je dost diskutabilní.
Já se na Vencu Hlodavce nekoukal už asi sedm let. Vlastně ani na celou ČT. A představte si – pořád žiju. 😄
Jestli je to konec jedné éry? Možná.
Jestli je to tragédie pro všechny diváky? To už je dost diskutabilní.
Já se na Vencu Hlodavce nekoukal už asi sedm let. Vlastně ani na celou ČT. A představte si – pořád žiju. 😄
@George2005 : Prorusáckých trollů? No prosím, každý má právo na svou terminologii nebo argot. Já bych napsal: Voličů a podporovatelů současné demokraticky zvolené vlády, kritiků práce veřejnoprávních meeeédií nebo kritiků nevládních aktivistických neziskovek. Je to zhruba to samé, ale vy to dokážete zkoncentrovat do dvou slov, což je pro internetové diskuse praktičtější.
@Pavel Hanzl : Už jste dostal mobilizační rozkaz? Ke kterému útvaru vás přidělili? Přední linie nebo týl? Jako máte hodnost?
Přišli jsme o televizní stálici. Hlavě Fokus mi bude chybět! Na výběr hostů (a hostek !!!!) jsem se mohl vždy spolehnout, ten byl vždy předem jasný - Klvaňa, Niedermayer, Nerudová, Zdechovský, Němcová, Rupnik, Hřebejk, Sommerová. Diskuse hladce plynula ve vzájemné shodě, svými dezinformacemi a narativy jí nerušily žádné proruské filcky typu Druláka, Besta, Chauna, Robejška, Xavera nebo Švihlíkové. Tak pěkně v míru jsme si tu žili a najednou je to pryč!
@Radek Kocvelda
Jistě. Fašismus se vyznačuje tím, že likviduje demokraty, to je jeho první úkol. Pak to už jede dole vodou , jak nám ukazuje historie z Itálie i Německa, dnes z Ruska.
Jistě. Fašismus se vyznačuje tím, že likviduje demokraty, to je jeho první úkol. Pak to už jede dole vodou , jak nám ukazuje historie z Itálie i Německa, dnes z Ruska.
@Pavel Hanzl : V pořádku. V tom případě požaduji, abychom my, kteří nezastáváme ideologii evropské demokracie, byli zbaveni povinnosti placení konsesionářských poplatků.
@Pavel Maleček
Muhehehhehehety jsi zcela kouzelně doblblý.
Dezoláti ti nakukali LGBT, marx - progresivismus, gender a podobné pojmy, o kterých nevíš, co vůbec znamenají a jaký mají vliv na tvůj život.
Ale je to špatně (nevíš proč) a ty budeš proto bojovat proti celé Unii, která funguje a bez které nejsme schopni přežít.
A jaká je teda alternativa? Propadlé Slovensko a jeho fašismus odmítáš, cha cha "bruselskou pilu" ti zhyenizovali, tak co dál?
Já bych se odstěhoval na Paroubkův Mars, tam je asi Raj, kterému ten zmetek šéfoval za komára.
Muhehehhehehety jsi zcela kouzelně doblblý.
Dezoláti ti nakukali LGBT, marx - progresivismus, gender a podobné pojmy, o kterých nevíš, co vůbec znamenají a jaký mají vliv na tvůj život.
Ale je to špatně (nevíš proč) a ty budeš proto bojovat proti celé Unii, která funguje a bez které nejsme schopni přežít.
A jaká je teda alternativa? Propadlé Slovensko a jeho fašismus odmítáš, cha cha "bruselskou pilu" ti zhyenizovali, tak co dál?
Já bych se odstěhoval na Paroubkův Mars, tam je asi Raj, kterému ten zmetek šéfoval za komára.
@Petruse_123 napoprvé: ztráta generálního propagandisty je pro drtivou většinu občanů velmi dobrá zpráva.
Jednoduchost triumfuje, kritičnost je na ústupu. Hurá! Kdo neskáče, není Čech, hop hop hop.
@Asatin Opozice chce svrhnout vládu za kroky, které sama do politiky zavedla a prováděla:
- VYDÍRÁNÍ PREZIDENTA Zemana předsedkyní PS Pekarovou, Vystrčilem, Skopečkem, Ferjenčíkem,
- PORUŠENÍ ZÁKONA O ROZPOČTU nedodáním SFDI, mimorozpoč.půjčkou,
- PENÍZE NA OBRANU 2025 2,02%, 2026 2,07%
- UDĚLENÍ IMUNITY poslanci ODS Svobodovi stíhaného v korupční kauze, a dalším 17 poslancům,
- ODMÍTÁNÍ L-159 UKRAJINĚ ministryní Černochovou opakovaně od 2023 z důvodu zajištění naší obranyschopnosti,
- ZÁKON O PREVENTIVNÍM ZABAVENÍ MAJETKU vytvořila a předložila do vlády ministryně Decroix z ODS,
- VEŘEJNORÁVNÍ MEDIA JSOU FINANCOVÁNA STÁTEM ve většině zemí EU,
- ČISTKY NA MINISTERSTVECH, RUŠENÍ ODBORŮ ministrem Lipavským a dalšími ministry,
- PODPORA AGRESORA Azerbajdžánu Pekarovou.
- VYDÍRÁNÍ PREZIDENTA Zemana předsedkyní PS Pekarovou, Vystrčilem, Skopečkem, Ferjenčíkem,
- PORUŠENÍ ZÁKONA O ROZPOČTU nedodáním SFDI, mimorozpoč.půjčkou,
- PENÍZE NA OBRANU 2025 2,02%, 2026 2,07%
- UDĚLENÍ IMUNITY poslanci ODS Svobodovi stíhaného v korupční kauze, a dalším 17 poslancům,
- ODMÍTÁNÍ L-159 UKRAJINĚ ministryní Černochovou opakovaně od 2023 z důvodu zajištění naší obranyschopnosti,
- ZÁKON O PREVENTIVNÍM ZABAVENÍ MAJETKU vytvořila a předložila do vlády ministryně Decroix z ODS,
- VEŘEJNORÁVNÍ MEDIA JSOU FINANCOVÁNA STÁTEM ve většině zemí EU,
- ČISTKY NA MINISTERSTVECH, RUŠENÍ ODBORŮ ministrem Lipavským a dalšími ministry,
- PODPORA AGRESORA Azerbajdžánu Pekarovou.
Prohrálo současné pro pětikoaliční bývalé Fialovo vlády vedení ČT a to oprávněně! A Moravec se postupem doby sám stal jejich příkladem.
1) Ať ČT je financována ze státního rozpočtu a výmluvy že bude pak našimi politiky zneužitelná, je lživý argument, protože justice t.j. soudy i státní zástupci jsou také financováni ze státního rozpočtu a ti nejsou zneužitelní. Je tak ve většině evropských států a dokonce i na Slovensku.
2) ČT musí být vymezen rozsah a způsob veřejné služby t.j. pouze zpravodajství a naučné pořady kam nepatří reklamy, různé taneční a jiné soutěže, seriály a celovečerní filmy, pro to jsou tu soukromé televize, kterým se žádná daň neplatí, tu zatím platíme jen ČT.
3) Reportéři ČT nesmí být hlásnou troubou, t.j. nesmí sami hlásat co je správné, diskutujícím skákat do řeči a vnucovat své názory, to mohou pokud se sami přihlásí do diskuze a moderování přenechají svému kolegovi. Všichni diskutující musí mít stejný čas s použitím časovače pro svou odpověď, třeba 1 minutu bez přerušování a názor na věc si musí udělat divák sám, nesmí mu být pak vnucován reportérem ten jediný správný, viz k tomu třeba názor Havla "občané nejsou ovce".
Levný časovač, krabička a funkce: Moderátor má časovačem zapnutý jen svůj mikrofon do doby než přepne na mikrofon některého z diskutujících, ten má pak jako jediný z diskutujících pevně nastavenou dobu (třeba 1, 2 minuty, atd) pro sdělení své odpovědi, bez možnosti skákat mu do odpovědi ostatními včetně moderátora, poté má on svůj mikrofon mikrofon vypnut a je zpět zapnut mikrofon moderátora. A ten po svém vyjádření bez časového omezení přepne zpět na diskutujícího, nebo na dalšího diskutujícího. Tím se zamezí nechutnému a nesrozumitelnému skákání do řeči jak samotným moderátorem, tak ostatními diskutujícími.
1) Ať ČT je financována ze státního rozpočtu a výmluvy že bude pak našimi politiky zneužitelná, je lživý argument, protože justice t.j. soudy i státní zástupci jsou také financováni ze státního rozpočtu a ti nejsou zneužitelní. Je tak ve většině evropských států a dokonce i na Slovensku.
2) ČT musí být vymezen rozsah a způsob veřejné služby t.j. pouze zpravodajství a naučné pořady kam nepatří reklamy, různé taneční a jiné soutěže, seriály a celovečerní filmy, pro to jsou tu soukromé televize, kterým se žádná daň neplatí, tu zatím platíme jen ČT.
3) Reportéři ČT nesmí být hlásnou troubou, t.j. nesmí sami hlásat co je správné, diskutujícím skákat do řeči a vnucovat své názory, to mohou pokud se sami přihlásí do diskuze a moderování přenechají svému kolegovi. Všichni diskutující musí mít stejný čas s použitím časovače pro svou odpověď, třeba 1 minutu bez přerušování a názor na věc si musí udělat divák sám, nesmí mu být pak vnucován reportérem ten jediný správný, viz k tomu třeba názor Havla "občané nejsou ovce".
Levný časovač, krabička a funkce: Moderátor má časovačem zapnutý jen svůj mikrofon do doby než přepne na mikrofon některého z diskutujících, ten má pak jako jediný z diskutujících pevně nastavenou dobu (třeba 1, 2 minuty, atd) pro sdělení své odpovědi, bez možnosti skákat mu do odpovědi ostatními včetně moderátora, poté má on svůj mikrofon mikrofon vypnut a je zpět zapnut mikrofon moderátora. A ten po svém vyjádření bez časového omezení přepne zpět na diskutujícího, nebo na dalšího diskutujícího. Tím se zamezí nechutnému a nesrozumitelnému skákání do řeči jak samotným moderátorem, tak ostatními diskutujícími.
@Pavel Hanzl : Profašistická vláda se pozná podle toho, že chce, aby veřejnoprávní média byla vyvážená.
@Pavel Hanzl Souhlasím s Vámi, bohužel se tech dvou tupců nezbavíme jen tak. Ale věřím, že PP je služebně přežije!!!
@Petr Minář tak pochopitelne, ale o to predevsim jde, aby se na to uz skoro nikdo nedival, a timto se to splni, pak jen posili argumenty pro "zestatneni" a tim zniceni nezavisle Ceske televize
@Jan Ráž Přece není nic závadného na tom, uvést u politika jeho původní profesi. Tak třeba Rakušan byl učitel, Výborný byl učitel, Nerudová, vysokoškolská učitelka, Babiš agropodnikatel, Fiala politolog, no a Rajchl pornoherec. Vždyť to je profese jako každá jiná, navíc fyzicky náročná, tedy v v kategorii s nárokem na předčasný důchod.
Peče celá země, to je teď co letí. Koukáte na to v sobotu v hlavním čase. Potom pro jistotu v neděli ráno a aby toho nebylo málo ještě v každém reklamním bloku na to reklama. Přesně tohle chce divák.
@antonín klempa
Nebudu poslouchat. Ty milé tváře, jako byl dnešní host, bych si pustil v televizi (a je jedno, kdo tam bude jako redaktor), kdybych (jak praví starý vtip) potřeboval jeho obrazem zabít prase.
Nebudu poslouchat. Ty milé tváře, jako byl dnešní host, bych si pustil v televizi (a je jedno, kdo tam bude jako redaktor), kdybych (jak praví starý vtip) potřeboval jeho obrazem zabít prase.
pravda vadi? tak to potom jo..Jindolf je kolaborant, hlasna trouba nepratelskeho Kremlu a porno kdysi taky tocil, poslanec je bohuzel taky, kdyz podvodem na volice obesli volebni zakon, ale to u nej neni to nejpodstatnejsi
Jednoduché. Do čela ČT budou jmenovány morální bonsaje typu Nacher, během pár let ČT zanikne, zůstane jen jakýsi portál, něco jako ČTK, nikdo se na to nebude dívat. Konec začal už dávno před tím, někdy před 15 lety, kdo do ČT přišel Dvořák z Novy. postupně skončila satira (kdysi třeba Česká soda je dnes nemyslitelná), postupně skončila publicistika. Tenhle vývoj je logický, nikdo není zvědavý na tlachy vládních poskoků, je jedno, z které jsou momentálně partaje. A především skončí totální nehospodárnost, kdy ČT třeba koupila jako jediná veřejnoprávní či státní televize Ryder cup (golf) a ještě ho navíc ani celý nevysílala a místo něj šlo Dohráno...))) Nemluvě o tom, že je zde internet a kdo chce, svoje informace a svoji svobodu si tam najde.
A můžete mi říct, co nebylo vyvážené? Moravec se zeptá na otázku, na kterou zná dopředu odpověď, a hlupák mluví schválně o něčem jiném, protože očividně nechce, aby divák slyšel pravdu. Pak se ho Moravec doptává, aby konečně slyšel odpověď na to, na co se opravdu ptal. Co je na tom nevyváženého?
Ano, u politiků, kteří nejsou úplně pravdomluvní a snaží se s diváky manipulovat, to může vyznít tak, že na ně Moravec útočí, ale přece o tom to je. O té pravdě... To budeme i do školy našim dětem zvát pitomce, co tvrdí, že naše země je placatá, protože přece mají mít ‚vyvážený prostor‘ na to, rozhodnout se, jak to opravdu je?
Už dnes jsou lidé úplně pitomí, protože jsou zahlceni články, které si v podstatě může kdokoliv vycucat z prstu (AI) a manipulovat s pravdou. Od toho by podle mě mělo být veřejnoprávní médium, které bude vždy stát na straně pravdy, a ne být co nejvíce neutrální, protože potom tady těch ‚hloupých‘ bude ještě více. Ale očividně dělat lidi hloupými je teď něčí strategie.
A ne vyváženost, ale vždy a za všech okolností říkat lidem pravdu. To by mělo být v kodexu ČT vždy na prvním místě, tak aby lidé vždy věděli, že tady z nich nebudou dělat blbce a že tuto pravdu vždy v ČT mohou doložit.
Ano, u politiků, kteří nejsou úplně pravdomluvní a snaží se s diváky manipulovat, to může vyznít tak, že na ně Moravec útočí, ale přece o tom to je. O té pravdě... To budeme i do školy našim dětem zvát pitomce, co tvrdí, že naše země je placatá, protože přece mají mít ‚vyvážený prostor‘ na to, rozhodnout se, jak to opravdu je?
Už dnes jsou lidé úplně pitomí, protože jsou zahlceni články, které si v podstatě může kdokoliv vycucat z prstu (AI) a manipulovat s pravdou. Od toho by podle mě mělo být veřejnoprávní médium, které bude vždy stát na straně pravdy, a ne být co nejvíce neutrální, protože potom tady těch ‚hloupých‘ bude ještě více. Ale očividně dělat lidi hloupými je teď něčí strategie.
A ne vyváženost, ale vždy a za všech okolností říkat lidem pravdu. To by mělo být v kodexu ČT vždy na prvním místě, tak aby lidé vždy věděli, že tady z nich nebudou dělat blbce a že tuto pravdu vždy v ČT mohou doložit.
Produkce Moravce byla přesně stejně vyvážená, pravdivá a nezaujatá, jako močůvka tohoto článku.
tak českou televizi čeká buď zásadní transformace (tedy že cca polovinu lidí bou tvořit lidi typu Xaver, Holec apod. tedy ti co umí mluvit k pravicovým konzervativním voličům) nebo konec. Aby tu existovalo ultralevicové médium které musí platit všichni je fakt nesmysl.
@Radek Kocvelda : Já s názory pánů Hanzla a Kinga nesouhlasím, ale vždy budu bojovat za jejich právo je říkat ! Takoví už jsme holt my - proruští, protofašističní, klemlofilní vlastizrádci.
🟥@Pavel Hanzl
Zvláštní je, že zde redaktor Adam má v článku, že Okamura změnil taktiku a že byl klidný , zatímco emotivně vykřikovala Pekarová. 🟥A to je Adam libtard a fandí Ukrajině a tomu na Hradě.
Zvláštní je, že zde redaktor Adam má v článku, že Okamura změnil taktiku a že byl klidný , zatímco emotivně vykřikovala Pekarová. 🟥A to je Adam libtard a fandí Ukrajině a tomu na Hradě.
Na ČT sleduji pouze detektivní seriály na ČT1 případně ČT2 a některý sport na ČT sport. Celkem chápu že na naše poměry profesionální moderátor již nemá chuť pracovat pro takové před připosrané slouhy co poslední roky vedou televizi.
Jen tak dál soudruzi, takhle ten kapitalismus nevybudujem ani za sto let
.
Jen tak dál soudruzi, takhle ten kapitalismus nevybudujem ani za sto let
.
@Miloš Hora zjistil jsem to včera když v hlavním vysílacím čase v neděli " nezávislá ČT 1" vysílala úspěchy generála za 3 roky. Skvělý dárek k MDŽ.
@Lukáš R Zájem česka je být součástí EU, NATO... To jsme si sami rozhodli v minulosti. Vstoupili jsme do svazku, který pro nás všechny měl neuvěřitelné výhody a pořád má. Samozřejmě se nám nemusí všechno líbit. V manželství taky uděláte ústupky, aby se vám oběma lépe žilo. Nicméně s vámi souhlasím, že ČT je nedůvěryhodná a klidně ať je placená ze státního rozpočtu. Nedělám si iluze o tom, že by se vliv politiků na ČT nějak zásadně změnil proti současnému stavu.
Slyšet od Moravce - VM - vymývače mozků slova o nemožnosti garance nezávislé žurnalistiky je drzý výsměch tomuto pojmu. Babiše a celou tu lidskou hrůzu co nám teď panuje "ani cejtit nemůžu", ale právě VM je jedním z těch, kdo k tomu přispěl.
Tím, že už léta ve svých pořadech, nejen o nedělním poledni, ale i v dalších, zejména těch za účasti nezletilého lepšopublika publika z humanitních gymnázií vedl nekompromisní, mozky vymývající kampaň v prospěch bruselského neomarx-progresivismu, tedy čím dál totalitnějšího socialismu fašistického typu. Tedy korporátu socialistů, velkobyznysu a kazatelů - aktivistů jediné přípustné neomarx-progres "pravdy".
A to nejen výběrem hostů a témat, vedením diskuze s kladením návodných otázek či skákáním do řeči těm co si dovolili nedržet jeho progres linku. A právě tohle nejen VM, ale celé ČT a ČRo tlačení na bruselskou progres, tedy multikulti, gender, LGBT či eko-klima pilu, je vodou na mlýn těm, co se snaží českou demokracii rozvracet z druhé strany, tedy asijské despocie řízlé nacionálním socialismem.
A tak není divu, že to dopadlo stejně jako na Slovensku. Kde Čaputové a progresivistů přílišné tlačení na bruselskou pilu, většinu zemitých Slováků natolik znechutilo, že k moci zpět vytáhli zrůdného mafiána Fica s jasně proruskou orientací.
A k tomuto i v Česku, tedy k návratu Babiše k moci, přispěl svým ideologickým až fanatismem i VM. Vč. toho, že teď i veřejnoprávní média Babiš ovládne.
Tím, že už léta ve svých pořadech, nejen o nedělním poledni, ale i v dalších, zejména těch za účasti nezletilého lepšopublika publika z humanitních gymnázií vedl nekompromisní, mozky vymývající kampaň v prospěch bruselského neomarx-progresivismu, tedy čím dál totalitnějšího socialismu fašistického typu. Tedy korporátu socialistů, velkobyznysu a kazatelů - aktivistů jediné přípustné neomarx-progres "pravdy".
A to nejen výběrem hostů a témat, vedením diskuze s kladením návodných otázek či skákáním do řeči těm co si dovolili nedržet jeho progres linku. A právě tohle nejen VM, ale celé ČT a ČRo tlačení na bruselskou progres, tedy multikulti, gender, LGBT či eko-klima pilu, je vodou na mlýn těm, co se snaží českou demokracii rozvracet z druhé strany, tedy asijské despocie řízlé nacionálním socialismem.
A tak není divu, že to dopadlo stejně jako na Slovensku. Kde Čaputové a progresivistů přílišné tlačení na bruselskou pilu, většinu zemitých Slováků natolik znechutilo, že k moci zpět vytáhli zrůdného mafiána Fica s jasně proruskou orientací.
A k tomuto i v Česku, tedy k návratu Babiše k moci, přispěl svým ideologickým až fanatismem i VM. Vč. toho, že teď i veřejnoprávní média Babiš ovládne.
@Pavel Hanzl bývalý příslušník státní bezpečnosti (rozvědka byla na stejné úrovni jako ST
Vám nevadí. Rozdíl je v jednom, spousta chudáků byla donucena, tento chtěl dobrovolně. Chucpe
Vám nevadí. Rozdíl je v jednom, spousta chudáků byla donucena, tento chtěl dobrovolně. Chucpe
@antonín klempa Teď jsme čtyři roky poslouchali jiné lumpy a to vám evidentně nevadilo.
Komantář napsaný přesně ve stylu "vyvážené diskuze" - kterou zminoval VM při svém loučení jako jeden z důvodů svého odchodu. Prostě - když v jedené větě kritizuji vpravo, musím ve druhé kritizovat vlevo. A nakonec tedy došlo i na prezidenta PP.
@Vladimír Šťastný Hlupáků je všude plno. Chytrých a objektivních lidi, kteří jsou nezávislí a nejsou zbabělci.
Vedení televize s vedením redakce publicistiky se bojí stávajíci vlády národní ostudy!
Bojí se o svá koryta!
Povede to k neochotě bojovat za nezávislost veřejnoprávní televize.
Bojí se o svá koryta!
Povede to k neochotě bojovat za nezávislost veřejnoprávní televize.
Jednu organizační : S hrůzou pozoruji, že redakce tu čím dál častěji maže příspěvky těch hodnotově hodnotových, prounijních, proliberálních, havlopavlolepšodemo pisatelů ! A co hůře - nás vlastizrádné proruské filcky, trolly, dezoláty a narativy nechává na pokoji! Kam ten Reflex spěje ?!?
Pane Bartkovský, nebojte se! To jen Moravcovi ruply nervy! Vás se to zatím netýká. Dejte si dva, tři Lexauriny a můžete jet ještě chvíli ve starých naučených kolejí. Až začne revoluce, bude to vypadat úplně jinak!
Pane Bartkovský, nebojte se! To jen Moravcovi ruply nervy! Vás se to zatím netýká. Dejte si dva, tři Lexauriny a můžete jet ještě chvíli ve starých naučených kolejí. Až začne revoluce, bude to vypadat úplně jinak!
@Pavel Hanzl : Kam ten svět spěje, když pravdoláskový havloidně kavárenský Reflex maže přispěvky svému nejudatnějšímu bojovníkovi za Dobro a lepšo libedemo budoucnost ?!?
Srňme si,co se vlastně stalo:
1. Většina voličů NECHCE stávající model České televize. Nechce platit konsecionářské poplatky, myslí, že ušetří. Opak je pravdou, bude to platit z daní a přesně tomu budu odpovídat kvalita. Za pár let Česká televize zanikne, nikdo se na ni nebude dívat.
2. Než zanikne, pokusí se ANO a Okamura z toho udělat svůj propagandický kanál, čímž urychlí ten rozpad. Nikdo se nebude dívat na debatu Nachera s Juchelkou a Rajchlem...)))
3. Skončí i to málo kvalitní tvorby, pojedou se reprízy a soutěžní pořady.
4. Původní publicistika a debaty se přesunou na internet, ostatně už dnes je největší konkurencí televize právě internet a jde o generační problém. Se střední a starou generací postupně televize zanikne...
1. Většina voličů NECHCE stávající model České televize. Nechce platit konsecionářské poplatky, myslí, že ušetří. Opak je pravdou, bude to platit z daní a přesně tomu budu odpovídat kvalita. Za pár let Česká televize zanikne, nikdo se na ni nebude dívat.
2. Než zanikne, pokusí se ANO a Okamura z toho udělat svůj propagandický kanál, čímž urychlí ten rozpad. Nikdo se nebude dívat na debatu Nachera s Juchelkou a Rajchlem...)))
3. Skončí i to málo kvalitní tvorby, pojedou se reprízy a soutěžní pořady.
4. Původní publicistika a debaty se přesunou na internet, ostatně už dnes je největší konkurencí televize právě internet a jde o generační problém. Se střední a starou generací postupně televize zanikne...
@Pavel Hanzl : Poslední dobou poslouchám Wind of Changes od Scorpions. Ta píseň je nesmrtelná a stále aktuální.
@Lukáš R : Pan Moravec byl skvělý veřejnoprávní moderátor, protože "nechtěl zklamávat své věrné diváky tím, že bych se uchyloval k pseudovyváženosti, chcete-li ke slepé vyváženosti". To bude strašné, až na jeho místo nastoupí někdo, kdo se pokusí ve veřejnoprávním médiu usilovat o co největší vyváženost! Peklo!
@Mibus
Hlavně Moravec pustil pitomiovy sprostoty a útoky na Pekarovou, aby ho zesměšnil ze stejného jednání.
Hlavně Moravec pustil pitomiovy sprostoty a útoky na Pekarovou, aby ho zesměšnil ze stejného jednání.
@Jarda Bloudil
Co to melete? Jaké útoky na jaké lidi já podněcuji? Ve válce je přece zdcela běžné a nutné zabíjet nepřátele, to fakt nevíte? A ten, kdo se brání agresi, má právo útočit na agresora i toho, kdo ho podporuje a to přímo fatálně!!
Co to melete? Jaké útoky na jaké lidi já podněcuji? Ve válce je přece zdcela běžné a nutné zabíjet nepřátele, to fakt nevíte? A ten, kdo se brání agresi, má právo útočit na agresora i toho, kdo ho podporuje a to přímo fatálně!!
@torstt Přestaňte tady už exhibovat. Počet vašich rádoby chytrých komentářů už přesahuje únosnou mez. Nedokážete-li se vyjádřit napoprvé, je to smutné.
@Jan Ráž Ale pornoposlanec to je! Nebo snad není poslanec a netočil porno?
P.S. A ještě je poďobaný. Nejspíš po nějaké pohlavně přenosné nemoci. 😜
P.S. A ještě je poďobaný. Nejspíš po nějaké pohlavně přenosné nemoci. 😜
@Miroslav Řezáč Vím je to hrozné, stačí se podívat na dokument Velký vlastenecký výlet, nebo na Plochozemci vs. Kosmonaut – 3. díl. Těm lidem už asi není pomoci, ale přeci nemůže přiživovat jejich bludy a nechat je plácat nesmysly dále, protože takový člověk má potenciál zblbnout spoustu dalších lidí. Je třeba rozlišit kde končí hranice bludů a začíná bezpečností riziko pro veřejnost. Okamura nalejme si čistého vína taková bezpečností hrozba je, protože on šíří lži a podněcuje nenávist dalšího obyvatelstva. Příklady z minulosti jako Goebbels nás už dávno měli naučit, že jsou určité hranice šíření lží v politice, které by měli být nepřekročitelné. Dnes už většina politiků profituje z toho že si může v podstatě říkat co chce a není žádná instance, která by jim řekla stop, žlutá karta, udělejte takové šíření lží ještě jednou a zakážeme vám další působení v politice a veřejném prostoru. Ano takové rozhodnutí je hrozné, likvidační a proti základní listině práv a svobod a v politice by o ni měl rozhodovat nástroj který je naprosto neutrální a nezpochybnitelný (třeba soud v Haagu) v naprosto výjimečných situacích a na základě zcela nevyvratitelných a prokazatelných důkazů.
@torstt
Vy jste oba ultrapitomci. Vůbec nevíte, co znamenají výrazy, kterými tu šermujete jak tureckou šavlí.
Vy jste oba ultrapitomci. Vůbec nevíte, co znamenají výrazy, kterými tu šermujete jak tureckou šavlí.
@Miroslav Řezáč
Každý si myslí, že má pravdu. Potom nastupuje diskuse, konfrontace názorů a argumenty a důkazy.
Po tomhle procesu jsou všichni zúčastnění blíž pravdy, kromě těch zarytých, kteří nic chápat nechtějí.
Každý si myslí, že má pravdu. Potom nastupuje diskuse, konfrontace názorů a argumenty a důkazy.
Po tomhle procesu jsou všichni zúčastnění blíž pravdy, kromě těch zarytých, kteří nic chápat nechtějí.
@Jan Grygar Jenže co s těmi lháři co si mysli ze maji pravdu oni ? Mluvil jste někdy s Jehovitou ? Nebo s voliči Okamury a Babiše ? Bude to jen horši. Češi stárnou. Mladí blbnou.
@Lukáš R A vás na uzdě někdo drží? 🤔 Zrušme vše, ať "pražská kavárna", ntvl 🤣, mlčí! Že?
Co na tom, že na daních platí řádově více, než vaše asi vyhlizena 4. cenová. Co na tom, že jde o vzdělané lidi... Ale, pane, ruší vám to miliardář!!! To není váš člověk!!!
Co na tom, že na daních platí řádově více, než vaše asi vyhlizena 4. cenová. Co na tom, že jde o vzdělané lidi... Ale, pane, ruší vám to miliardář!!! To není váš člověk!!!
@Tomas Novak : Pan moravec hlavně nechtěl zklamávat své diváky tím, že by se uchyloval k pseudovyváženosti, chcete-li ke slepé vyváženosti. Jeho mise byla úspěšná, jsem si jist, že jakýkoli soudný člověk už nemůže podezírat ČT ani ČRo ze slepé, pseudo ani jakékoli jiné vyváženosti.
@Eduard Sykora : Nemyslím si, že ČT a ČRo jsou ultralevicové, spíš ultraliberální a ultraprogresivní. Ale jinak máte pravdu. Pokud je názorové spektrum našich občanů rozevřené "od Nerudové po Vidláka", nevidím nejmenší důvod, proč by takto rozevřený neměl být i záběr veřejnoprávních médií. A nebo naopak: Pokud mají mít na těchto stanicích hlas jen ti jedni jako tomu bylo dosud, nechť je nám z druhého břehu dovoleno neplatit konsesionářský poplatek za službu, která nereflektuje na naše názory a preference. Nenapsal jsem něco proruského?
Myslím že v dnešní době ty televizní besedy.... jednak se to nedalo poslouchat, protože 1/2 politiků mlžila druhá polovina přímo lhala. Moravec z nich skoro nikdy nevyloudil odpověď na to, co se tázal. Vlastně si za naše peníze přihřívali svoji polívčičku. Jen ať si jdou na svá média. A já nevím jak kterému říkají. Tam ať si žvaní co chtějí. A kdo co/koho chce poslouchat tak, má neomezenou možnost. 🐂. Pak by jednou týdně, (ne v poledním nedělním čase), opravdu ale opravdu renomovaný politolog, mohl shrnout jejich různá prohlášení a názory, na to či ono. 🤔
@Pavel Hanzl : To bude strašné, až veřejnoprávní médium i za mé konsesionářské poplatky bude reprodukovat i mě blízké názory!
@Mibus
Ten monolog už jede dost dlouho na naší prokremelské straně politiky, bohiužel, vyhrál volby.
Ten monolog už jede dost dlouho na naší prokremelské straně politiky, bohiužel, vyhrál volby.
@Lukáš R Jakmile kdokoli nesouhlasí s prokremelským žvaněním, patří do pražské kavárny. Jenže do ní patří inteligenti vedoucí rozhovory na úrovni. Mužici a ostatní proruský odpad se třesou před pražskou kavárnou
@Pavel Hanzl nejsem macochista, proto jsem pro jistotu nesledoval generálskou samochválu za úžasnou éru 3 let jeho pobytu ve funkci.
Psal jsem ondyno: je to jako hrát šachy s holubem - vykračuje si po ploše jaky by ji vlastnil, zporáží figurky a nakonec šachovnici podělá.
Nemůžete vyhrát...
Nemůžete vyhrát...
@Fučík Jakub Vy se tady neustále prezentujete jako zástupce slušných lidí. Řekněte nám něco o sobě , jak žijete a co děláte jinak než ti ostatní neslušní.
@Power Buddha Další projekce, soudruhu? Opět multinick... Evidentně nedá 5. koloně Rekex spát.
@torstt
Ne. To je doplnění a struktura je oddělená, bo to píšu méně bystré části populace.
Ne. To je doplnění a struktura je oddělená, bo to píšu méně bystré části populace.
@Jan Ráž Zbláznil jste se, pane Ráži? a) pornoposlanec není urážka, je to konstatování faktu; b) co chcete v případe poslance Rajchla respektovat? Jeho napadání samotné podstaty parlamentní demokracie? Opravdu? Gratuluji Vám, umíte skvěle ustupovat zlořádu a podvracení slušnosti a zásadovosti.
@Pavel Hanzl Nevěřím, nepůjde to tak rychle, nebojte! Starý a slabý jakože premiér to nezvládne přes všechny kauzy moTurků, štěty zájmů a tlaky zvenku apod. Nevydrží to ani 4 roky, tenhle slepenec!