Komentáře
Jefim Fištejn: Bůh není v síle, Bůh je v pravdě. Zelenskyj v USA nepochopil, že nehraje proti příteli
109 komentářů
Jiri Janda
10
Pan Fištejn pomalu, ale jistě (jak je z jeho článků čím dál více cítit) obrací a ze zarytého a nepokrytého uctívače génia Trumpa a z jeho silných prohlášení se pomalu vytrácí ta urputná naléhavost, že Trump to jistě zvládne, jistě to vyhraje, vždyť je to on, kdo je největší boss, to on nosí kalhoty a všem to jistě ukáže. Těchto a jiných (dnešní optikou srandovních) komentářů jsme od pana Fištejna slyšeli všude dost. Stalo se ale to co se stane vždy, když si někdo přeje vůdce. Vůdce spoustu věcí udělá, ale úplně jinak, než by si dotyčný přející představoval nebo přál. V politice je to téměř konstanta. Že o ní Jefim Fištejn neví, nebo si ji nechce připustit, to mě zaráželo. Ale jako velmi tvrdému zastánci Donalda Trumpa mu jeho nynější situaci vůbec nezávidím. Vidět dnešní události a vědět, že jsem se na nich svým postojem podílel, ba co víc, že jsem ještě přesvědčoval ostatní o tom, že je to jediné správné, to musí bolet a musí to být neskutečně těžké. Z článků pana Fištejna cítím, že je zrovna ve stádiu popření (denial) a tak ještě možná sám v koutku duše doufá, že. to celé je jenom nějaká geniální hra nebo 5D šachy, které Trump hraje aniž by protivník tušil, co ho čeká. Bohužel mám pro pana Fištejna smutnou zprávu. Žádné 5D šachy se nekonají. Jestli Trumpa sledoval i předtím musí přesně vědět, že Trump dělá to co říká, že dělá a nestydí se za to. Někomu to imponuje, někoho to znechutí. Jeho podřízenost Putinovi jsme viděli i v prvním období, kdy se postavil na stranu Putina a proti svým tajným službám. A proto dnešní chování není překvapivé. Přes všechna očekávání Trump nedomluví nic, pomalu se začne ze složité mezinárodní scény stahovat a bude řešit problémy v USA, přičemž oslabí vliv USA ve světě. Pana Fištějna mám rád, vážím si ho, ale ani on není imunní vůči mocenským manipulacím jak je vidno. A proto bych mu na závěr doporučil se řídit malým moudrem, které mi předala moje babička. "Dávej si pozor na to, co si přeješ, mohlo by se Ti to vyplnit."
Přejít do diskuze
@Uživatel_5577504
Takže další na řadě je Pobaltí? A rusáci na to mají PRÁVO? A pak Finsko? A zase na to mají PRÁVO? Dříve, nebo později se rusko rozpadne a rozebere si ho na součástky Čína a další země. Jsem zvědav, jak to pak bude vnímáno...
Takže další na řadě je Pobaltí? A rusáci na to mají PRÁVO? A pak Finsko? A zase na to mají PRÁVO? Dříve, nebo později se rusko rozpadne a rozebere si ho na součástky Čína a další země. Jsem zvědav, jak to pak bude vnímáno...
Není hloupější názor, než že Zelenskyj a Evropa chtějí válku a rusko a Trump chtějí mír. Ne, rusko a Trump chtějí Ukrajinu. Ta představuje obrovskou kořist. Plyn, ropa, uhlí, titan, uran, lithium, úrodná půda, lidské zdroje, strategická poloha. Trump je obchodník na úrovni veksláků a skořápkářů. putin je gauner na úrovni raketýrů. Jejich zájmy se nekříží. Putin chce hlavně ty lidské zdroje a levý břeh Dněpru. Plus přístup k Černému moři a vodu na Krym. Trumpovi respektive Muskovi jde o titan, kobalt, lithium atd. tedy vše pro Muskovo byznys ve vesmíru, počítačích a elektromobilitě. Tři roky píši, že řešení přijde až s Čínou. Všimněte si, jak je pořád Čína někde vzadu. Nakonec USA i Evropa "donutí" Zelenského letět právě do Číny. A to teprve nastane fičák, protože jestli se něčeho rusák i Trump bojí, tak je to právě Peking. Ukrajina skončí jako Kazachstán. Momentálně se hraje o něco jiného Trump namíchal Zelenskému karty a sám přitom blufuje. Trump je falešný hráč, který si klidně sám sobě namíchá pět es. Skutečný hráči s ním prostě a jednoduše nehrají.
„Ukrajinský parlament drtivou většinou schválil rezoluci, která potvrzuje legitimitu setrvání prezidenta Volodymyra Zelenského v úřadu a potvrzuje ústavnost odkladu prezidentských voleb, zatímco země je ve válce. 268 přítomných členů parlamentu v úterý hlasovalo jednomyslně pro schválení rezoluce, zatímco 12 dalších poslanců nebylo během zasedání přítomno. Rezoluci navrhlo vedení parlamentu jako symbolický projev podpory Zelenskému, jehož řádné funkční období skončilo v květnu. Minulý týden americký prezident Donald Trump obvinil Zelenského, že je “diktátor“, protože v posledních letech nepořádal volby, čímž zopakoval tvrzení ruského prezidenta Vladimira Putina. Podle ukrajinských zákonů se však volby nemohou konat, dokud bude v celé zemi trvat stanné právo. Stanné právo bylo vyhlášeno po ruské invazi v únoru 2022,“ uvedla televize Al Jazeera.„Nejvyšší rada znovu připomíná, že ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj byl zvolen ve svobodných, transparentních a demokratických volbách. Jeho mandát není zpochybňován ukrajinským lidem ani Nejvyšší radou,” uvádí se v rezoluci.
Pane Finštejne, léta jsem si vás vážil. Brilantně jste komentoval a kritizoval ruskou totalitu a vždy jste se stavěl na stranu demokracie, svobod a lidskosti. Obávám se že jste se ale nějak ztratil ve svém vlastním vysoce sofistikovaném uvažování. Přehlédl jste takový malý detail a sice že pan Trump je naprosto amorální psychopatický autokrat, který sympatizuje s tyrany a diktátory a s pomocí skupiny loajálních, ultrapravicových, nacionalistických oligarchů mění USA na autokratickou oligarchii. Snažit se pořád držet ideu, že za to vlastně může předchozí demokratická politika, je podobné, jako obhajovat vznik Třetí říše krizí politiky Výmarské republiky. Aniž by jste si toho v rámci svého brilantního uvažování všiml, stal jste se sám podporovatelem toho, co jste nejvíce kritizoval. Kdyby jste místo svých dalekosáhlých politologických spekulací použil také srdce, nemohl by jste Trumpa volit. Jestliže můžu pochopit, že se duchem slabší nechají zmanipulovat všude přítomnou propagandou, ve vašem případě je to naprosto neodpustitelné lidské selhání. S pozdravem Gustav Čech.
@Alois Rudý
Proboha Ivane, kdo ti dal zas ten palec nahoru, když tu jsem jen já a já bych ti za ty tvoje hlouposti palec nikdy nedal?
Pokud se ale sám pokazdé takto ceníš, je důvod se zamyslet, zda někde soudruzi z NDR neudělali chybu.
Proboha Ivane, kdo ti dal zas ten palec nahoru, když tu jsem jen já a já bych ti za ty tvoje hlouposti palec nikdy nedal?
Pokud se ale sám pokazdé takto ceníš, je důvod se zamyslet, zda někde soudruzi z NDR neudělali chybu.
Pane Fistejn, napsat tohle, po tom co jste tak silně velebil Trumpa a dával ho všem za příklad státníka, to chce velkou dávku pokrytectvi. Kolikrát jste se šel vyblít, když jste to psal. Měl jste úderné komentáře, teď už jste pouze směšný tele
Zásadní otázka je, zda jedná Trump podle vlastních not, nebo je to akce CIA. Každopádně ta páteční destrukční akce byla dávno připravena v rámci pevného scénáře. O strategii, která povede k tomu, že výsledek "mírového jednání"nebude mít výhodu pro Rusko je zpochybněna. Mnozí radí, jak by se měl chovat Zelensky, i když hlavním aktérem bylo duo Trump, Vance. Zelenský žádal od "přátel" záruky a popsal chování Putina. To je všechno. Trup z toho s Vancem vyrobil nepříčetný horor. Úmyslně. Reakce Ruska jenom potvrzuje, jaké to mělo následky. A Zelensky je vyřazen ze hry. Trumpovi jde pouze o to, že se chce chvástat, jak on to všechno zvládl. Přitom Rus nutně potřebuje oddych a chce se jenom připravit na příští úder. A to nebude Ukrajina. Tam už bude mít svého šaška. Je to tak průhledné.
@Alois Rudý demarkační čára povede přesně tvým hajz lem. Musíš používat jen jednu půlku, jinak ti ustřelí palici.
Reakce Ruska s přibližováním NATO k jeho hranicím je taková jako u zvíře v kleci. To zvíře samozřejmě nevnímá že ta mříž je zábrana aby nemohl ublížit těm vně ní.
@Uživatel_5577504 Rusko má samo problémy s neonacismem a prostředky, jichž používá ve své barbarské válce proti UA, jsou toho dokladem, že tato ideologie se v RF rozlézá do všech koutů jejího života. Ruská menšina vznikla zábor ukrajinského území po strašlivých hladomorech, nejhorší v 30. letech 20. stol., kdy Ukrajinci vymřeli, byli vystříleni, vystěhováni, zasláni na Sibiř a do gulagů a jejich území bylo rusifikováno. Jejich majetek předán ruskému proletariátu a ukrajinský jazyk zakázán. Bandera je záležitostí spíše západní Ukrajiny, Halič, Volyň, a v tom případě pak musí být souzeno a denacifikováno i Polsko, které se dopouštělo stejných zločinů v této oblasti. Doplňte si vědomosti:
Applebaumová: Rudý hladomor-Stalinova válka proti Ukrajině.
Ostatně - aby byla odstraněna zrůdná ideologie, musí proběhnout mezinárodní soud, a ten by musel napřed soudit stalinismus, a ne trestat celý národ za chyby(?) jednotlivců. Přece platí zásada, že většina nesmí být bez soudu trestána za jednotlivce. Ten soud neproběhl - protože neproběhl soud proti stalinismu. Sláva Ukrajině!
Proti banderovcům byla v ČSR zvednuta psychóza po r. 1945. Celá policie a armáda honila banderovce. Přes naše území prošlo pouze 5 sotní=500 vojáků, rozdělených do malých skupinek. Bojovali jen, když byli napadeni ze strany čs. branných sil. Vyčistěte si mysl od komunistických žvástů a čtěte: Řepa,Tomáš - o banderovcích, Snyder, Thimothy Krvavé země - tam máte nejnovější poznatky po otevření archivů. Sebevzdělávání ZDAR. Údaje z VÚMLu nestačí.
Applebaumová: Rudý hladomor-Stalinova válka proti Ukrajině.
Ostatně - aby byla odstraněna zrůdná ideologie, musí proběhnout mezinárodní soud, a ten by musel napřed soudit stalinismus, a ne trestat celý národ za chyby(?) jednotlivců. Přece platí zásada, že většina nesmí být bez soudu trestána za jednotlivce. Ten soud neproběhl - protože neproběhl soud proti stalinismu. Sláva Ukrajině!
Proti banderovcům byla v ČSR zvednuta psychóza po r. 1945. Celá policie a armáda honila banderovce. Přes naše území prošlo pouze 5 sotní=500 vojáků, rozdělených do malých skupinek. Bojovali jen, když byli napadeni ze strany čs. branných sil. Vyčistěte si mysl od komunistických žvástů a čtěte: Řepa,Tomáš - o banderovcích, Snyder, Thimothy Krvavé země - tam máte nejnovější poznatky po otevření archivů. Sebevzdělávání ZDAR. Údaje z VÚMLu nestačí.
Stále tvrdím, že pan Fištejn je náš nejlepší politický komentátor, jsem šťastná, že si zvolil ČR za svůj domov a že už je dávno "náš", jenže s nejbystřejším úsudkem a postřehem. I ve stručnosti a rychlosti dokáže přesně mířit a trefit do černého. Děkuju za vynikající články.
@Gustav Čech ...Ferdo co Trump dělá, z pohledu občanů své země, špatně ? Vždyť plní jenom své volební sliby, pro které byl zvolen. A že se to nelíbí Evropě, kde je zvykem volební sliby po volbách ihned zapomenout, to Američany nezajímá.😊😊
To se stane, když se kapitální blbec dostane k moci.
Evropané, kteří po desetiletí spoléhali na americký ochranný deštník, se najednou ocitají bez ochrany v klinči dvou sebestředných, narcistických megalomanů. Z americké strany - navíc primitiv a ignorant . Nezbývá než věřit, že se Evropané pochlapí a nepropadnou panice zlo konfrontovat. Ať už přichází odkudkoliv.
Evropané, kteří po desetiletí spoléhali na americký ochranný deštník, se najednou ocitají bez ochrany v klinči dvou sebestředných, narcistických megalomanů. Z americké strany - navíc primitiv a ignorant . Nezbývá než věřit, že se Evropané pochlapí a nepropadnou panice zlo konfrontovat. Ať už přichází odkudkoliv.
Dobrý den pane Fištejne, kéž by jste prozřel. Vaše okouzlení americkým Hitlerem mě
hodně bolí, protože vaše vidění příčin nefunkčnosti "našeho západního svobodného světa" mě utvrzovalo, že ve svém vidění nejsem sám....
...
Bohužel to co se děje je neuvěřitelně hrůzostrašné. USA vedoucí politická administrativa kolem Hitlera Evo II, Trumpa (Trump je věkem Hitlerův děda), ale připomněla že viceprezident Vance je Himmler a "führer čekatel..."....že celý ansámbl Republikánské
strany kolem Trumpa, jsou nacisti evo II jak "vyšití"....
...
Hrůza je, že začínám vidět svět proroctvím G Orwella, a rok 2025, je
v paralele s počátkem děje románu 1984.....
...
Pane Fištejne, přeji vám aby jste zůstal takový, jaký jste byl, aby jste pravdu viděl pravdou, lež lží a zlo zlem. Aby se vám to opojení z mylné naděje podařilo setřást a uměl přiznat i omyl. Pokud umíme přiznat omyl, jsme schopni postavit se zlu na zemi. 🫶🏻
hodně bolí, protože vaše vidění příčin nefunkčnosti "našeho západního svobodného světa" mě utvrzovalo, že ve svém vidění nejsem sám....
...
Bohužel to co se děje je neuvěřitelně hrůzostrašné. USA vedoucí politická administrativa kolem Hitlera Evo II, Trumpa (Trump je věkem Hitlerův děda), ale připomněla že viceprezident Vance je Himmler a "führer čekatel..."....že celý ansámbl Republikánské
strany kolem Trumpa, jsou nacisti evo II jak "vyšití"....
...
Hrůza je, že začínám vidět svět proroctvím G Orwella, a rok 2025, je
v paralele s počátkem děje románu 1984.....
...
Pane Fištejne, přeji vám aby jste zůstal takový, jaký jste byl, aby jste pravdu viděl pravdou, lež lží a zlo zlem. Aby se vám to opojení z mylné naděje podařilo setřást a uměl přiznat i omyl. Pokud umíme přiznat omyl, jsme schopni postavit se zlu na zemi. 🫶🏻
Pravda vznika v sile cloveka bojovat za pravdu,svobodu a cest.A to je ta sila ktera vybojuje mir.Kdyz Tramp rekne Zelenskemu, at se vrati az bude chtit mir, kdyz Zelensky bojuje 3 roky za mir a svobodu sve zeme,,tak to muze rict jen debil.Tramp nema poneti co je cest.Podporuji Ukrajinu a jeji boj za svobodu a cest.
Fištejn rok podporoval amorálne hovado Trumpa, ktorý dával jasne najavo obdiv k diktáorovi Putinovi, zavádza v USA podobne protidemokratické postupy a tiež usiluje o cudzie územia. A teraz ešte vraví, že je to všetko chyba liberálnej demokracie. Pritom každý liberálne demokratický politik podporuje napadnutú Ukrajinu, čo sa nedá povedať o každom konzervatívnom politikovi.
@Alois Rudý
Přesně tak. Tradice všech amerických prezidentů trvající již 250 let byla kačerem Donaldem zcela pokořena a u kašny nakáleno.
Přesně tak. Tradice všech amerických prezidentů trvající již 250 let byla kačerem Donaldem zcela pokořena a u kašny nakáleno.
Svět má nového Churchilla, a samozřejmě rudé kreatury všude na světě se s tím nemohou smířit, proto kopou jako splašené kobyly. Pokud se ta stará špinavá polokomunistická *** Evropa zmátoří, tak Rusák odtáhne jako zpráskaný pes.
Jednání v oválné pracovně bylo středu ztracené.
Požadavky byly nereálné a jednatele měli "noty" ve stylu i našeho poslance a majitele politické firmy.
Vzpomínáte, jak byl loni babiš sám na dovolené a duo Pat a Mat vyrazilo na hrad sjednat podporu důležité důchodové reformy?
Pak dorazil Andy a bylo z toho jen trochu srandy.
Zelensky ale potřeboval zvednou podporu,.která do té doby byla 53 až 57% a on vyrazil do jámy lvové. Jistě tušil, že nemá šanci.
Nyní je vlastně opět stoprocentní a to je více než samotné zbraně!
Nedávno jeden moudrý politolog co žil na UA a v rusku desítky let řekl jednoznačně, že rus nemá v povaze chuť boje a nechá se ovládat,.kdežto ukrajinec je bojovník těžko zlomitelný a válčení má více v krvi.
Při invazi v roce 68 nám sem soudruzi ze SSSR poslali právě Ukrajince, jelikož věděli, že kdyby něco, tak oni jsou jiní.
Válka bude letos evidentně pokračovat a Trump ve svych 80 letech uz nezvládne roli státnika a politika už vůbec ne.
Zatím pro svou zem nic neudělal a chce drtit vše kolem sebe....👌hmmm.
Chybí mu ale jedna zásadní věc. Zdraví.
Ještě letos očekávám v této souvislosti zásadní obrat v jeho vystupování, což není jen můj názor, ale v souhře následných událostí bude tento fakt mediálně atraktivní.
Požadavky byly nereálné a jednatele měli "noty" ve stylu i našeho poslance a majitele politické firmy.
Vzpomínáte, jak byl loni babiš sám na dovolené a duo Pat a Mat vyrazilo na hrad sjednat podporu důležité důchodové reformy?
Pak dorazil Andy a bylo z toho jen trochu srandy.
Zelensky ale potřeboval zvednou podporu,.která do té doby byla 53 až 57% a on vyrazil do jámy lvové. Jistě tušil, že nemá šanci.
Nyní je vlastně opět stoprocentní a to je více než samotné zbraně!
Nedávno jeden moudrý politolog co žil na UA a v rusku desítky let řekl jednoznačně, že rus nemá v povaze chuť boje a nechá se ovládat,.kdežto ukrajinec je bojovník těžko zlomitelný a válčení má více v krvi.
Při invazi v roce 68 nám sem soudruzi ze SSSR poslali právě Ukrajince, jelikož věděli, že kdyby něco, tak oni jsou jiní.
Válka bude letos evidentně pokračovat a Trump ve svych 80 letech uz nezvládne roli státnika a politika už vůbec ne.
Zatím pro svou zem nic neudělal a chce drtit vše kolem sebe....👌hmmm.
Chybí mu ale jedna zásadní věc. Zdraví.
Ještě letos očekávám v této souvislosti zásadní obrat v jeho vystupování, což není jen můj názor, ale v souhře následných událostí bude tento fakt mediálně atraktivní.
V.Z. podcenil ty dva šmejdy. Měl mít tlumočníka a pár svých lidí z vlády k sobě. Nicméně, i tak si s těmi dvěmi buranskými filckami poradil bravůrně. Měl pádný argument na každou jejích stupidní lež. Svět stojí při V.Z. a UA. a to je jediné, na čem záleží.
@Uživatel_5905896
Voľby nemôžu byť kvôli tomu, že je území Ukrajiny ruská okupačná armáda, ktorá územie Ukrajiny. Je to aj logické a aj v ukrajinskej Ústave. Tak ako nemohli byť voľby vo Veľkej Británii počas 2. svetovej vojny a Chruchill počas nej nechodil v obleku, ale vo vojenskej uniforme (dokonca aj pri návšteve Bieleho Domu).
Voľby nemôžu byť kvôli tomu, že je území Ukrajiny ruská okupačná armáda, ktorá územie Ukrajiny. Je to aj logické a aj v ukrajinskej Ústave. Tak ako nemohli byť voľby vo Veľkej Británii počas 2. svetovej vojny a Chruchill počas nej nechodil v obleku, ale vo vojenskej uniforme (dokonca aj pri návšteve Bieleho Domu).
Je logické a rozumné, když se dvě velmoci dohodnou na rozdělení svých zájmů v rámci Evropy v klidu bez zbytečného vzájemného napadání. Chce to samozřejmě silné a vlastenecky smýšlející vůdce a to Putin a Trump jsou. Pro nás by bylo dobré, aby nám včas sdělili do kterého vlivu budeme patřit. 😉😉
@Alois Rudý- no u mě se spíš líbí, jak ještě nedávno mnozí osočovali ostatní že jsou v konečníku USA! A teď je tam střemhlav vyměnili!
@Vladimir28 ..No za blbce bych spíše považoval ty protiruské EU dezoláty, kteří se ještě nedávno klaněli USA až k zemi a činily EU závislou na USA. Trump vede politiku ve prospěch USA, že v tomto programu není pro sluníčkovou a zmateně uplakanou EU místo, je naprosto logické. Ale to není vina Trumpa, ten jenom plní svůj volební program pro který byl většinou demokraticky zvolen😉
@Asatin ti ***, kteří se na něj v bílém domě sesypali, viděli válku akorát na internetu.A chtějí poučovat člověka který v tom 3 roky žije.
Hlavně ten ukrajinský herecký šašek nepochopil, že "proti příteli se nehraje", s přítelem se rozmlouvá.😉
Není někde v humanitárních pravidlech že lidé pokud zjistí že je v jejich blízkosti někdo duševně postižen, by ho měly nahlásit zdravotnickému zařízení? Jako v případě Aloise Rudého.
@Enigma Divín Asi se US rozvědka dozvěděla, že Zelenský lže a nejede nic podepsat. Proto ta show.
Pane Fistein, zatahovat Boha to tohoto komentare nebylo nutne. Mate vynikajici vyjadrovaci schopnosti a je zapotrebi se drzet faktu a ne si vymyslet.
kosmos kosmos
@Uživatel_5577504 Giorgio ty starý hlupáku 🤣 nepřeposilej pořád řetězáky 🤣 russácka tupá lysohlavá ofco 🤣👍
Autor by si mohl podívat na celou tiskovku, která trvala 45 minut . Až před koncem tiskovy , Zelenský trochu zaryl do Trampa. Jinak to probíhalo naprosto v pohodě......
@Jiosef Tyl Kdyz Zelensky ukazoval Trampovi fotogrfie z valky,tak se kacer donald tvaril skoro znecucene,,ze ho to vlastne nezajimaChoval se jjak hovado..
Ukrajina chce porazit Rusko a vrátit všechna území včetně Krymu a platit to ma Trump USA a Evropa
Trump a USA chce mír
Území , která drží Rusko jim ponechá a Rusko se zaváže ze dal nebude útočit .
USA už nechce tuhle válku financovat podle Trumpa Ukrajina Rusko porazit nemuze a USA ukončí satelitní podporu Ukrajině , bez USA Ukrajina prohraje válku do 1 měsíce
A teď si vyberte
Mimochodem Izrael anektoval území Sýrie Golanske výšiny a nikdo žádné sankce na Izrael neuvalil
Trump a USA chce mír
Území , která drží Rusko jim ponechá a Rusko se zaváže ze dal nebude útočit .
USA už nechce tuhle válku financovat podle Trumpa Ukrajina Rusko porazit nemuze a USA ukončí satelitní podporu Ukrajině , bez USA Ukrajina prohraje válku do 1 měsíce
A teď si vyberte
Mimochodem Izrael anektoval území Sýrie Golanske výšiny a nikdo žádné sankce na Izrael neuvalil
@Vladimir28 - máš pravdu ale neříkáš nic nového, náš prezident už to prohlásil dávno.
(a byl za to odsuzován!)
(a byl za to odsuzován!)
@Uživatel_5734171 Ano, to je presne ta karta,kterou kacer donald nema.Hlavne at to Zelensky vyjedna.
Respektují názor pana Fištejna, ale dovolím si nesouhlasit. Přibližování NATO k ruským hranicím evidentně JE jednou z příčin války. Byť ne jedinou.
Že vzývání Bandery a existence jednotek pod prapory s hákovým křížem je pro Rusa jak červeny hadr na býka je snad jasné. Navíc zacházení s ruskou menšinou a s ruštinou na Ukrajině byla a je hanebnost a genocidní zločin.
Kdo si není líný zjistit, co se na Ukrajině dělo od jejího vzniku do současnosti, nemůže být překvapen, jak to dopadlo. Ukrajinci šli tak dlouho štěstíčku naproti, až se to povedlo...
Že vzývání Bandery a existence jednotek pod prapory s hákovým křížem je pro Rusa jak červeny hadr na býka je snad jasné. Navíc zacházení s ruskou menšinou a s ruštinou na Ukrajině byla a je hanebnost a genocidní zločin.
Kdo si není líný zjistit, co se na Ukrajině dělo od jejího vzniku do současnosti, nemůže být překvapen, jak to dopadlo. Ukrajinci šli tak dlouho štěstíčku naproti, až se to povedlo...
Kázat o morálce v demokracii je docela úsměvné, vždyť morálka je jejím hlavním nepřítelem. Tam, kde vládne morálka, slušnost a pohoda, tam se demokracie nemůže uchytit.😉
@Michal Kocourek Lip bych to nenapsala. Trump je takový konzervativec jako jsem já královna ze Sáby.
Pan Fištejn, přestože to už všem ostatním bylo jasné, stále jako zamilovaný fanoušek velebil Donalda Trumpa. Věřil, že jeho geniální vyjednávací plán přinutí Putina opustit Ukrajinu a nastolí mír. Všem už bylo zřejmé, že Trump je velkohubý narcista, kterému je osud Ukrajiny naprosto lhostejný – jen Jefim Fištejn stále čekal, kdy jeho milovaný Donie konečně zasáhne. Ani po osobním setkání Zelenského s Trumpem neprohlédl.
Za to, co Trump v Oválné pracovně předvedl, podle něj nenese odpovědnost jeho idol, ale údajné „totální vyčerpání dříve dominantní levicově-liberální ideologie“. I kdyby Trump osobně shazoval bomby na jeho milovanou Ukrajinu, Fištejn by nepřiznal, že se mýlil. Protože Donald je přece republikán. Nikdy nepochopí, že Trump není žádný obránce konzervativních hodnot, ale narcistní gauner, mafián a bezohledný pragmatik, kterému jsou jakékoli ideály, jež Fištejn na republikánství tolik obdivuje, naprosto ukradené.
Za to, co Trump v Oválné pracovně předvedl, podle něj nenese odpovědnost jeho idol, ale údajné „totální vyčerpání dříve dominantní levicově-liberální ideologie“. I kdyby Trump osobně shazoval bomby na jeho milovanou Ukrajinu, Fištejn by nepřiznal, že se mýlil. Protože Donald je přece republikán. Nikdy nepochopí, že Trump není žádný obránce konzervativních hodnot, ale narcistní gauner, mafián a bezohledný pragmatik, kterému jsou jakékoli ideály, jež Fištejn na republikánství tolik obdivuje, naprosto ukradené.
Mnozí tady píší, že Ukrajina bude bez případné podpory SAV v pr. Ale tady se zapomíná že Ukrajina odrazila první totální útok Ruska. A to neměla žádné současné zbraně od USA ani od Evropy.
@Frank51482 Máte pravdu až na to, že občanskou válku zdědil. Ta začala Kyjevským pučem na přání EU, některých UA oligarchů, UA opozice, Pravého sektoru a tehdejší US administrativy.
@Gustav Čech Presneji bych to nenapsala. Stale kroitom hlavou, kam az muj oblibeny novinar ve svych usudcich dosel. Ach jo.
@Enigma Divín Rus predsa neodpočíva, ale útočí každý deň ! A hlavne, Zelenský a jeho priatelia sú definitívne v prde..
@epr3 https://www.xvideos.com/video.kdcphkf49bf/accused_figurante_of_high-impact_case_missy_told_her_experienced_lawyer_blake_mitchell_that_her_husband_had_been_real_cunt-chaser_and_she_had_to_bring_whores_for_that_ball-breaker_to_keep_their_family
Čteš kraviny. Tady je to vykresleno dokonale. Lepší zdroj.
Čteš kraviny. Tady je to vykresleno dokonale. Lepší zdroj.
@King I Jak přibýváš na váze? Ptám se jen tak, abych si mohl orientačně spočítat, kdy tě odvezou na porážku....😂
Tady je to shrnuté asi úplně nejlépe:
https://www.novarepublika.cz/2025/03/show-zelenskeho-v-ovalne-pracovne-ukrajinci-se-pripravuji-na-nejhorsi-to-hlavni-co-se-odehralo-na-ukrajine-k-ranu-1-brezna
https://www.novarepublika.cz/2025/03/show-zelenskeho-v-ovalne-pracovne-ukrajinci-se-pripravuji-na-nejhorsi-to-hlavni-co-se-odehralo-na-ukrajine-k-ranu-1-brezna
Ještě jednou na stejné téma:
https://www.novarepublika.cz/2025/03/tak-to-bylo-waterloo
https://www.novarepublika.cz/2025/03/tak-to-bylo-waterloo
Nevím, kde je Bůh, ale jisté je, že Ukrajině definitivně vyschl proud dolarů, který zajišťoval opravy válkou poškozené energetické infrastruktury. Kdyby od teď Rusové na frontě už ani jednou nevystřelili, Ukrajina se stejně zhroutí.
https://www.novarepublika.cz/2025/03/vsichni-eurokrate-pisti-strachy-napric-celym-kontinentem-us-diplomate-masivne-opousteni-kyjev-bez-washingtonu-si-brusel-nic-netroufne-je-jasne
https://www.novarepublika.cz/2025/03/vsichni-eurokrate-pisti-strachy-napric-celym-kontinentem-us-diplomate-masivne-opousteni-kyjev-bez-washingtonu-si-brusel-nic-netroufne-je-jasne
Úplně nejlepší ,,,nechť si EU dělá samostatnou politiku. Vyřídí si to s USA a také s Ruskem. A to velmi tvrdě. Zatím jen se popisuje co a jak...Nedostatek vojáku v naší armádě se nahradí mladými muži z Ukrajiny a to samé ve všech státech EU ,,budou vyzbrojeni zacvičení a poslání na frontu...Tímto krokem získá EU nejpočetnější armádu v půlce světa.
😂😂😂😂😂😭 Omluva dál už jsem nemohl...🥳😛😂😂😂😂😂
Špičky EU se dostali na úroveň debaty na netu...
Vedení EU a komise EU jsou v ilegalitě..myšlenka
vyprchala... 😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😭 Omluva dál už jsem nemohl...🥳😛😂😂😂😂😂
Špičky EU se dostali na úroveň debaty na netu...
Vedení EU a komise EU jsou v ilegalitě..myšlenka
vyprchala... 😂😂😂😂😂😂😂
@Richard Šebesta Tak inteligent by odpověděl inteligentně primitiv s mozkem brontosaura odpoví jako ty ! Víš co bude pro mne největší šok až někdo z vás gaučových válečníků odpoví rozumně na nějaký otázku. Bez invektiv a postranních cílů. Ovšem nedělám si iluze to spíš velbloud projde uchem jehly.
@Věra Heidlerová Hele netrpíte někdy fanatismem komunistického typu ? V něčem máte pravdu ale svět není černobílý. Něco podobného dělají Turci s Kurdy za potlesku a PODPORY EU no a naučte se i dějiny západu. Nebudete třeba pak tak trapná. Třeba budete žasnout jak se chovali angličtí "džentlmeni " k Irům a proč dodnes část Irska patří VB ? To jsou jen ukázky některých dějinných událostí.
@Jiosef Tyl opakuji když Izrael anektoval území Sýrie Izraelem tak se také nic nestalo , vůbec nic a to byl také údajný Mnichov
@Jiosef Tyl Pokud máš trochu představivost představ si to opačně. V Mexiku by vznikaly ruské a třeba čínské základny. Mexiko by se snažilo dostat do vojenské organizace s Ruskem a Čínou. Co myslíš jak by reagovalo to zvíře za mříží ?
@Papanikulo - USA nejspíš nechá Ukrajinu padnout, ale věř mi že svět jim to neodpustí. Stejně jako tvoje okolí ty tvý kecy. Bude to trvale na nástěnce světové hamby, stejně jako tehdejší přijetí Mnichovské dohody.
Takže zelí chce porazit Rusko a Trump chce územní ústupky vůči Rusku
USA Ukrajinu plati , zeli se choval neuctivě jako maly spratek co poučuje
USA Ukrajinu plati , zeli se choval neuctivě jako maly spratek co poučuje
@Uživatel_5577504 Tak u nás to neplatí. Já jsem uspořádal referendum a připojil to zese zpět.
@Asatin
Trump dělá přesně to co říká, nebude cpát peníze amerických daňových poplatníků tam, kde nedostane nějakou protihodnotu v tomto případě podíl na nerostném bohatství Ukrajiny.
Zelensky má nyní v zásadě několik možností, buď podepsat dohodu o předání části nerostného bohatství do rukou USA a uzavřít mir s Ruskem, kdy přijde o Krym a zřejmě část nějakého území na východě nebo bude válka pokračovat a bude se muset spolehnout na evropské státy, což znamená výrazné omezení podpory ve stavu, kdy Rusko na Ukrajině pozvolna postupuje a uzavření míru později bude zřejmě znamenat pro Ukrajinu výrazně větší problém zhlediska ztráty území.
V každém případě se Evropa bude muset probrat, zvýšit svou efektivitu, přestat dotovat nesmysly a začít zase investovat do vlastní bezpečnosti a být v tom důsledná.
Trump dělá přesně to co říká, nebude cpát peníze amerických daňových poplatníků tam, kde nedostane nějakou protihodnotu v tomto případě podíl na nerostném bohatství Ukrajiny.
Zelensky má nyní v zásadě několik možností, buď podepsat dohodu o předání části nerostného bohatství do rukou USA a uzavřít mir s Ruskem, kdy přijde o Krym a zřejmě část nějakého území na východě nebo bude válka pokračovat a bude se muset spolehnout na evropské státy, což znamená výrazné omezení podpory ve stavu, kdy Rusko na Ukrajině pozvolna postupuje a uzavření míru později bude zřejmě znamenat pro Ukrajinu výrazně větší problém zhlediska ztráty území.
V každém případě se Evropa bude muset probrat, zvýšit svou efektivitu, přestat dotovat nesmysly a začít zase investovat do vlastní bezpečnosti a být v tom důsledná.
Zelenskyj nechápe více věcí....
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trump-Evropou-pohrda-vypadame-jako-parta-blaznu-Drulak-syrove-o-realite-770092
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trump-Evropou-pohrda-vypadame-jako-parta-blaznu-Drulak-syrove-o-realite-770092
Ještě před pár dny mě tady mnozí za mé názory oznamovali, že jsem v řiti USA. Jenže teď mě z ní nekompromisně vytáhli aby se tam vešli oni.
oni
oni
@Vladimir28 😂😂😂😂😂
...Poradil si bravurně?.... Při jeho odchodu z Bílého domu už chyběl jen otisk podrážky pohorky na jeho prd.li.
Dostal jasně na srozuměnou, že zastupuje vojensky poraženou zemi, která si nemá co klást nějaké podmínky.
Kam chodíš na to, "že svět stojí při V.Z a UA"? Já bych spíš řekl, že Zelenského a tu jeho rozkradenou Ukrajinu vnímá celý svět jako tu nejprotivnější osinu v zadnici. Akorát euroblbečkové pořád hrají hru na bezbřehou podporu Ukrajiny, jenže ta je z větší části jen hubou, s tím Ukrajina válku nevyhraje....
...Poradil si bravurně?.... Při jeho odchodu z Bílého domu už chyběl jen otisk podrážky pohorky na jeho prd.li.
Dostal jasně na srozuměnou, že zastupuje vojensky poraženou zemi, která si nemá co klást nějaké podmínky.
Kam chodíš na to, "že svět stojí při V.Z a UA"? Já bych spíš řekl, že Zelenského a tu jeho rozkradenou Ukrajinu vnímá celý svět jako tu nejprotivnější osinu v zadnici. Akorát euroblbečkové pořád hrají hru na bezbřehou podporu Ukrajiny, jenže ta je z větší části jen hubou, s tím Ukrajina válku nevyhraje....
@Karel Prochazka - Procházka a přestaň blouznit. Svět žádného nového Churchila nemá. A i kdyby se Evropa zmátořila tak rusák neodtáhne. Bohužel to bez USA půjde těžko. A Trump není vlastník USA! Zatím snad ani diktátor. (49%?)
@Milan Frank Zelensky začal Trumpovi vyhrožovat ze může mít taky válku u svých hranic a ze ho zatím chrání oceán .
Takže nelžete
Takže nelžete
@Gustav Čech Ty si vážiš Rusáka židovského pôvodu narodeného v Kijeve po vojne ? Schopného zradiť kohokoľvek a kedykoľvek . Prišiel do ČSSR za totáča a odvtedy lezie do zadnice každému, čo zaplatí . Myslíš, že ho sem poslali Sovieti bez preverenia a má us občianstvo zadarmo ? A prečo tak obhajuje Izrael a CIA ...
Aká je Zelenského podpora ? Veď ten nemá už ani podporu vo vlastnej strane a to je hlavný dôvod prečo nemôžu byť na Ukrajine voľby ! Nezamieňať si vojnovú propagandu s realitou ...
@King I
Výsledky jsou skryty Bezpečným vyhledáváním - Máš vole tak bezpečný zdroj, že to nedají nikomu přečíst. Zkus to jinak...😂
Výsledky jsou skryty Bezpečným vyhledáváním - Máš vole tak bezpečný zdroj, že to nedají nikomu přečíst. Zkus to jinak...😂
@Papanikula UK chce vyhrát válku... no nevím, nevím jak by to SAMA dokázala. Bohužel do války jsme kromě jiných vstoupili i již dávno my.
@ZANK tak to je pěkná kravina. O úrovni národa vypovídá vždy jen stav nálady prasat ve velkovýkrmně a křupavost rohlíků.