Causy
ČSA byly výkladní skříň i rodinné stříbro naší země. Co stálo za pádem kdysi slavných aerolinií?
16 komentářů
Jiří Ježek
12
Hrobař ČSA soudruh Tvrdík je v klidu. Místo sezení v kriminálu škodí ve fotbale....
Přejít do diskuze
@kosmos kosmos Jasně. Na co sáhl(i),to šlo vniveč,Fierlinger to roku1948 načnul ,a potom, padouchů přehršel. Tfuj.
Ve zkratce:
1/ komunista Tvrdík dovedl ČSA do červených čísel, aby kupní cena byla nízká
2/ komunista a agent STB Šimáně (Smartwings) žádá za covidu komunistu STB Babiše o miliardové dotace
3/ komunista STB Babiš mu je dává ze státní pokladny
4/ komunista STB Šimáně za ně kupuje podhodnocené zbytky ČSA. Platí penězi, které předtím dostal od státu
5/ ČSA zanikají díky "skvělé" komunistické souhře
6/ "vlastenci" nadávají na Fialovu vládu, že rozprodali národní poklad
7/ zvolíme si zase Babiše, on nás zachrání....
P.S. máme takové aerolinky, jaké si zasloužíme, nejdražší a nejhorší na světě.
1/ komunista Tvrdík dovedl ČSA do červených čísel, aby kupní cena byla nízká
2/ komunista a agent STB Šimáně (Smartwings) žádá za covidu komunistu STB Babiše o miliardové dotace
3/ komunista STB Babiš mu je dává ze státní pokladny
4/ komunista STB Šimáně za ně kupuje podhodnocené zbytky ČSA. Platí penězi, které předtím dostal od státu
5/ ČSA zanikají díky "skvělé" komunistické souhře
6/ "vlastenci" nadávají na Fialovu vládu, že rozprodali národní poklad
7/ zvolíme si zase Babiše, on nás zachrání....
P.S. máme takové aerolinky, jaké si zasloužíme, nejdražší a nejhorší na světě.
Inu, ČSA nebyly vůbec nic proti PanAm. A, jak jsme svého času mohli vidět, i takovéto významné společnosti mohou skončit a svět se kvůli tomu nezboří. Na druhou stranu, ta socanská sebranka tady nadělala spoustu dalších škod, čert aby je vzal 

Ale houby, to, že je něco staré, vůbec neznamená, že je to efektivní. Je to firma a ta musí vydělávat. A to ČSA prostě nedělaly.
Samozřejmě, že se pod to obřím způsobem podepsala ČSSD a její nominant Luftjarda Tvrdík, zvaný také Číňan, ale ani předtím nebyla výtěžnost linek příliš zisková, nedávno jsem četl analýzu posledních 35 let, kde to bylo podrobně rozebráno.
A taky se dost změnila doba, lidé chtějí levné lety, Češi obzvlášť, k tomu nemůžete mít obří nefunkční management, ale štíhlou firmu, produkující zisk. A linky, které vydělávají, to znamená, že letadla musí být plná, a ne se chlubit, kam všude létáme, ale už nedodat, že s poloprázdným letadlem...
Samozřejmě, že se pod to obřím způsobem podepsala ČSSD a její nominant Luftjarda Tvrdík, zvaný také Číňan, ale ani předtím nebyla výtěžnost linek příliš zisková, nedávno jsem četl analýzu posledních 35 let, kde to bylo podrobně rozebráno.
A taky se dost změnila doba, lidé chtějí levné lety, Češi obzvlášť, k tomu nemůžete mít obří nefunkční management, ale štíhlou firmu, produkující zisk. A linky, které vydělávají, to znamená, že letadla musí být plná, a ne se chlubit, kam všude létáme, ale už nedodat, že s poloprázdným letadlem...
Ještě bych zmínil další klenot, který "zmizel". Česká námořní plavba. Co na to Václav a Viktor?
@Uživatel_5412286 Dnes vede představenstvo SK Slavie. Kopal i za Číňany:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-tvrdik-odesel-z-klicovych-pozic-u-cinanu-soustredi-se-na-tykacovu-slavii-245604
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-tvrdik-odesel-z-klicovych-pozic-u-cinanu-soustredi-se-na-tykacovu-slavii-245604
ČSA, Sabena, Olympic Airways, Malev, Alitalia a další. Prťavé a státem dotované národní aerolinky skončily neb neobstály v konkurenci a došly jim prachy. Ani pes po nich dnes neštěkne, článek o ČSA který sem redakce periodicky vlepuje je o hounu.
@martin simunek Je to tak, v ČSA byla léta přezaměstnanost. Letěl jsem s nimi před lety 2x či 3x a kvalita služeb nic moc, i když měli hromadu personálu.
@martin simunek Plus periodicky obměňovat letecký park za ekonomičtější stroje. Ne ty existující vylétat, dle slova vybydlet.