Causy

Zpět na článek

ČSA byly výkladní skříň i rodinné stříbro naší země. Co stálo za pádem kdysi slavných aerolinií?

16 komentářů

Jiří Ježek
Hrobař ČSA soudruh Tvrdík je v klidu. Místo sezení v kriminálu škodí ve fotbale....
Jan Macharacek
@kosmos kosmos Jasně. Na co sáhl(i),to šlo vniveč,Fierlinger to roku1948 načnul ,a potom, padouchů přehršel. Tfuj.
Petr Payer
Ve zkratce:

1/ komunista Tvrdík dovedl ČSA do červených čísel, aby kupní cena byla nízká
2/ komunista a agent STB Šimáně (Smartwings) žádá za covidu komunistu STB Babiše o miliardové dotace
3/ komunista STB Babiš mu je dává ze státní pokladny
4/ komunista STB Šimáně za ně kupuje podhodnocené zbytky ČSA. Platí penězi, které předtím dostal od státu
5/ ČSA zanikají díky "skvělé" komunistické souhře

6/ "vlastenci" nadávají na Fialovu vládu, že rozprodali národní poklad
7/ zvolíme si zase Babiše, on nás zachrání....

P.S. máme takové aerolinky, jaké si zasloužíme, nejdražší a nejhorší na světě.
Miroslav Kašpar
Inu, ČSA nebyly vůbec nic proti PanAm. A, jak jsme svého času mohli vidět, i takovéto významné společnosti mohou skončit a svět se kvůli tomu nezboří. Na druhou stranu, ta socanská sebranka tady nadělala spoustu dalších škod, čert aby je vzal
martin simunek
Ale houby, to, že je něco staré, vůbec neznamená, že je to efektivní. Je to firma a ta musí vydělávat. A to ČSA prostě nedělaly.
Samozřejmě, že se pod to obřím způsobem podepsala ČSSD a její nominant Luftjarda Tvrdík, zvaný také Číňan, ale ani předtím nebyla výtěžnost linek příliš zisková, nedávno jsem četl analýzu posledních 35 let, kde to bylo podrobně rozebráno.
A taky se dost změnila doba, lidé chtějí levné lety, Češi obzvlášť, k tomu nemůžete mít obří nefunkční management, ale štíhlou firmu, produkující zisk. A linky, které vydělávají, to znamená, že letadla musí být plná, a ne se chlubit, kam všude létáme, ale už nedodat, že s poloprázdným letadlem...
Jan Hozak
Luftjarda
Uživatel_5412286
Ten Tvrdík byl a je mamlas. Tak to vypadá když dáte moc nevzdělanému buranovi.
kosmos kosmos
Optejte se tvrdika a socanů😂👍
Petr Payer
@Uživatel_237602 Nebyl mamlas, to bylo úmyslné.
Jan Pilát
Ještě bych zmínil další klenot, který "zmizel". Česká námořní plavba. Co na to Václav a Viktor?
Uživatel_237602
@Uživatel_5412286 Dnes vede představenstvo SK Slavie. Kopal i za Číňany:
http­s://ww­w.sez­namzpr­avy.cz­/cla­nek/e­kono­mika-firmy-tvrdik-odesel-z-klicovych-pozic-u-cinanu-soustredi-se-na-tykacovu-slavii-245604
Uživatel_5577504
Sočan Tvrdík. Stíhat, odsoudit, do hladomorny!
Jóža Oltec
ČSA, Sabena, Olympic Airways, Malev, Alitalia a další. Prťavé a státem dotované národní aerolinky skončily neb neobstály v konkurenci a došly jim prachy. Ani pes po nich dnes neštěkne, článek o ČSA který sem redakce periodicky vlepuje je o hounu.
Jóža Oltec
@martin simunek Je to tak, v ČSA byla léta přezaměstnanost. Letěl jsem s nimi před lety 2x či 3x a kvalita služeb nic moc, i když měli hromadu personálu.
Janek Karda
@martin simunek Plus periodicky obměňovat letecký park za ekonomičtější stroje. Ne ty existující vylétat, dle slova vybydlet.
reproman
Naposledy jsem s ČSA letěl někdy před dvanácti lety. Už tehdy to byla taková laciná bída. Dokonce i proti kazachstanským Air Astana to bylo jak třetí třída ke stání.