Archív

Zpět na článek

Veřejná výlevka Ireny Obermannové a jiné knihy tohoto týdne

12 komentářů

janaiii
3. října 2011 • 01:35
http­://www­.uloz­to.cz­/hle­dej/?q­=ire­na+o­berman­nova
pet.pet
23. září 2011 • 23:35
Tam měl být tento smailík .Jednou nás pomlouvala nějaká baba ze sousedství a říkala o nás, Ti si žijou! Mají 3 auta!! Tak se to od té doby u nás doma chytilo
pet.pet
23. září 2011 • 23:32
Hele a není to úplně jedno jestli měla něco s Havlem nebo neměla? Jestli to je fikce nebo satisfakce? Já to četla.Doma ji mám.A jeji koupi neberu jako podporu autora, ale jako to, podporu existence knih a knihkupců. Nesnáším knihovny a kopírování knih po netu.Nejsem ani odborník na literaturu ani se nepovažuji za intelektuála. Jsem máma od 3 dětí, středního věku s VŠ vzděláním. Nejsem milionář, ale máme na chleba i na sůl a 3 auta!!!! Považuji se za střední třídu, střední proud. A pokud tedy můžu mluvit za střed. Mně se kniha líbila.Alespon jsem si u ní odpočinula. Já nechci číst polemiku o nesmrtelnosti chrousta. Já polemiku o nesmrtelnosti chrousta zažívám každý den v reálu. Snažte se diskutovat s puberťáky a jedním batoletem o tom, kdo bude rozhodovat a na nějakého intelektuální spisy vám už večer nezbydou psychické síly.Moje heslo je "Hlavně to nebrat vše tak vážne, ne?!"
maravesan
22. září 2011 • 07:16
Bravóóóóó, v Reflexu jste Tajné knize pí. Obermanové věnovali pouze deset stran. Takže se pořád můžete tvářit, že vás tato kniha vůbec nezajímá a místo toho radši sáhnete po souboru esejů od předního literárního kritika.
J.V.
whocares
21. září 2011 • 17:18
Je to samozřejmě mazaná mystifikace. I to že se pan Václav naoko durdí, a možná je i této myšlenky původa, neb jeho potměšilosti by to odpovídalo. Ale trubky kupují ! Ne, nemám jich doma 10, až se budete ptát. Nemám ani jednu, neb nesnáším ani paní sepisovatelku, ani tlachapouda Václava.
maravesan
15. září 2011 • 13:47