Zpětné zrcátko

Zpět na článek

Vladimír Mertlík: Chtějí jít Slováci s Ruskem? Tak ať za sebou zavřou dveře, Putin je jistě rád „ochrání“

71 komentářů

Soman_Premium
25. dubna 2024 • 10:25
Testovací koměntář.
Prosím ignorovat.
Mirek Ohmálek
20. dubna 2024 • 18:04
Slováci se rozhodli a my budeme mít jednoho dne zeď na východní nebo na západní hranici, tohle rozhodnutí je jen na nás 🥳
Frank51482
14. dubna 2024 • 12:30
Po slovenských volbách má hodně ***ů mindrák.
malylibor
13. dubna 2024 • 17:15
Velmi výstižný komentář, jako vždy. Děkuji zpětnému zrcátku za jeho pohledy.
Kiril Yotov
13. dubna 2024 • 14:52
Tak si přečtěte co říkají hvězdy a Prorokové o vztahu k Rusko a její role v budoucnosti lidstvo.
A ješte o problémy Spojené státy co předpověděli jejích Prorokové.
A o hloupé jednání evropských států !
Jak se říká:-
Jaké sí to uděláš , takové to máš.
Prostý selský rozum !
Ale zřejmě některé vůdcové mají
zatmění rozum.
Ať sí kontrolují své myšlenky , zdá jsou jejich , nebo CIZÍ !!!
malylibor
13. dubna 2024 • 17:13
@Kiril Yotov Použij lepčí překladač, ruSSácký trolle.
Kiril Yotov
14. dubna 2024 • 01:05
@malylibor
Děkuji . Jsem z BULHARSKA .
😊😂😋🎼🎶🎶🎶
Země PROROKŮ. 😀🤫🫢🫣
Giovanni13
12. dubna 2024 • 15:47
Naprosto vystizne.Nelibi se mi to, muzu s tim i nesouhlasit, ale nic s tim nenadelam. Volici rozhodli, o tom je demokracie, ale ma pravdu komentator, nemuzou sedet jednim zadkem na dvou zidlich.Volici rekli A a politici by meli rict B. Mame bliz k Rusku, v EU se nam nelibi, proto se primkneme k ruskemu medvedovi se vsim vsudy. Mel byl prijit Slovexit a NATOexit.
PEtr Tobes
12. dubna 2024 • 19:10
@Giovanni13 je to tak, ale to samozrejme neudelaji protoze penize prece nesmrdi...je to hnus ale takto funguje i Orban a Fico je v tomto stejny...ale jednou na to dojedou, o tom zadna
Jiří Němec
14. dubna 2024 • 12:59
@PEtr Tobes Až u nás vyhraje Babiš tak budeme další na řadě...
Asatin
12. dubna 2024 • 14:30
Kdyz ti lez nevysla tak se snazis mani­pulo­vat,ta­kovech parchantu jsem za 80let poznal hezkou radku.
Slavekk52
12. dubna 2024 • 13:45
Do kamene tesat... Naprosto brilantní komentář 👍
Asatin
12. dubna 2024 • 13:22
SRichard Sebesta Lzes a proto ses lump,ja nikdy komunista nebyl parchante..
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 13:57
@Asatin ! Ale choveš se jako oni. Nevím kolik máš roku ale já jsem jistě starší a minulý režim pamatuji již jako dospělý takže mohu hodnotit. A ty jsi přesně dle té jejich definice, buď jsi s námi nebo proti nám a nic mezi tím.Jo alžeš ty skoro v každé větě.
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 12:27
Nj, Slováci jsou v nezáviděníhodné situaci - z jedné strany Ukrajina, z druhé strany ukrajinské Česko.
František Bosák
12. dubna 2024 • 12:22
Mertliku ty nikdy nezklameš.ty bláboly by ti měli lidí omlatit o palici.šmejde
Zidlicka
12. dubna 2024 • 12:10
Výborný článek! Děkuji
František Bosák
12. dubna 2024 • 12:18
@ty vůbec nevíš o čem je řeč Zidlicka
jaeger
12. dubna 2024 • 18:00
@František Bosák Hlavne, ze tobe je to jasny.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 12:07
Pane autore jen dvě připomínky. To kam Pellegrini přijede je pro Nutelovu vládu velmi důležité a už vidím ty nenávistné komentáře našeho maistreamové tisku a na Slovensku zase progresivního kdyby si Pellegrini pro svou návštěvu místo Prahy vybral například Budapešť . Já bych to na místě Pellegriniho udělal. Za prvé, změna je život a za druhé proč jezdit na návštěvu někam kde mně jak správně píšete vítají se zaťatými zuby a chovají se v podstatě nepřátelsky ? Když k tomu přidáme fakt že cela falešná česká vláda si říká "demokratická "
ale chová se spíše jako sovětská za času Brežněva (všichni s námi musí souhlasit jinak bude zle) a to se opravdu musím tehdejší vlády SSSR trochu zastat protože Rumunsko a částečně i Maďarsko nebylo vždy zajedno se SSSR.Já si vždycky naivně myslel že ty komunistické časy končí a že demokracie je pluralita názorů a přesvědčovaní fakty nikoli zákazy a přerušovaní styků.Druhá poznámka to že se Fico opět dostal k moci je ale vina Matoviče a dalších vlád po něm a jistě i presidentky Čaputové že skoro nic ze svých slibů nesplnili
a naopak zavedli Slovensko do chaosu ! Slováci si pak většinově opět vybrali Fica a spol.
jerryx
12. dubna 2024 • 11:59
Ale houby chtějí, na Slovensku vývoj války na Ukrajině vůbec nezáleží a Fico jen tak kecá. Důležitější je, co dělá. To spíš sorosovci nesnesou porážku ve volbách a někteří se obávají, že by museli dokonce poprvé v životě pracovat a co s kvalifikací magistr genderové rovnosti dělat? Alex Soros jim asi po neúspěchu sníží podporu a od státu už nic nedostanou . Tak vyvádějí.
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 11:58
Pane Mertlíku, kdo bude dle vás sousedit s ruským světem, pokud SVK bouchne dveřmi v EU a NATO?
Uživatel_5417695
12. dubna 2024 • 11:35
Precetl jsem radu komentaru na slovenskych serverech a na Youtube v diskuzich pod videama o Ficovi a mam z tamnich slovenskych prispevatelu nasledujici pocit.
Minimalne tamni diskutujici EU a NATO povazuji za sve nepratele, srdce je tahne na vychod do Ruska, ale zaroven chteji penize z unijnich fondu, uvedomuji si totiz, ze bez EU by meli nizsi zivotni uroven nez maji ted kdyz jsou soucasti EU.
Takze chteji na EU nadavat, chteji evropske unii okopavat kotniky, ale zaroven v zadnem pripade nechteji EU opustit.
Myslim si, ze by se o tomto nazoru mnoha lidi na Slovensku meli dozvedet Nemci a obcane dalsich zapadnich zemi, jejichz dane na Slovensko v ramci ruznych unijnich fondu proudi.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:39
@Uživatel_5417695 Já bych s tím souhlasí pouze u voličů Harabina tam to to platí bez diskuse.
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 11:41
@Uživatel_5417695 PL se vždy spíše cítila 52hým státem USA, ale bralo to, co je - EU. Vláda ČR v současné době je na tom podobně.
Uživatel_5417695
12. dubna 2024 • 11:47
@našinec Tak uprimne receno, kdyby vazne byla na stole moznost, ze my se staneme dalsim statem USA, tak to beru vsema deseti a okamzite tomu davam prednost pred EU.
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 11:56
@Uživatel_5417695 Pro schopné lidi je možná USA lepší, ale obecně buďme rádi za to, co máme.
František Bosák
12. dubna 2024 • 12:23
@Uživatel_5417695 pomatenče
jerryx
12. dubna 2024 • 19:10
@Uživatel_5417695 Takže americké zdravotnictví a jihoamerické kriminálníky v ulicích?
Saša Krach
12. dubna 2024 • 11:16
A podruhé...Prostě a jednoduše jste porážku na Slovensku do dnes nerozdýchaly.😂
Udělali jste pro to
maximum i narušení vztahu jste do té vaší práce dali...A nic.
Chce to dýchat,,,,zhluboka dýchat...A nestarat se 😝
Asatin
12. dubna 2024 • 11:12
Vyborny clanek.Ze zivota plati ,ze pokud to lidem mysli natolik, ze jsou schopni rozeznat co je spatne a co dobre a ,kdo je charakter nebo lump..A selskym uvazovanim rozeznat ,ze mezi manipulaci a pravdou je podstatny rozdil., pak se muze dopracovt k dobremu rozhodnuti..A tech,jak doufam bude dost.
Avatar - epr3}
epr3
12. dubna 2024 • 11:15
@Asatin To je přesně to, co ty nedovedeš.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:24
@epr3 Nesouhlasím ta zcela Asatin dovede rozeznat lež od pravdy ale ta lež od nutelovy pětidemolice mu nevadí ! On je takový převracený komunista. Soudruzi sami lhali a druhé obviňovali z toho že lžou. To přesně dělá Asatin a dnešní vláda !
Asatin
12. dubna 2024 • 12:24
@epr3 Jako lumpa jsem poznal tebe a Sebestu,ale jech vic.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 12:35
@Asatin Jistě soudruhu !
Avatar - epr3}
epr3
12. dubna 2024 • 13:09
@Asatin Jako takovou kdysi odsoudili a popravili Miladu Horákovou. Všechna tehdejší bolševická média na ní tehdy flusala, a takoví jako ty, se přidávali. A přesto to nebyla pravda.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 13:52
@epr3 Souhlas. Komunista ASATIN. Kdo nejde s námi jde proti nám.
Radek Kocvelda
12. dubna 2024 • 10:34
Sláma u kravina!
giorgio287
12. dubna 2024 • 10:26
Slovenský premiér a prezident chtějí pracovat ve prospěch Slovenska a Slováků. A na spoustu věcí mají na rozdíl od našich vládnoucích kašpárkaů vlastní názor a neodezírají ze rtů Uršule ani senilnímu velkému bílému otci.

Co si to ti proruští švábi dovolují, pracovat ve prospěch svojí země a lidí, kteří je plati?!? To se u nás stát nemůže....
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
12. dubna 2024 • 10:34
@giorgio287
kuliferdo, víš, kdo za Slovensko před lety souhlasil s "migračním paktem"? Ano správně, byl to Fico. Víš, kdo u nás podepsal Green deal? Ano správně, byl to Bureš. Je srandovní, jaká je selektivní paměť některých jelimanů...))))
Avatar - epr3}
epr3
12. dubna 2024 • 11:17
@Uživatel_5734171 A víš, kdo to za nás dorazil? Rakušan a Fiala, ačkoliv to klidně mohli odmítnout nebo požadovat revizi. Ne, ještě přitlačili.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:27
@epr3 Pravda co napíše druhý která se mi nelibí ta se nekomentuje.
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:26
@giorgio287 100 % souhlas. To je demokracie po Fialovsku !
PEtr Tobes
12. dubna 2024 • 10:26
dobre shrnuto..je to nejen nechutne ale mimoradne pokrytecke. my musime doufat, ze se na tuto cestu nepriklonime, bures sice je "jiny" ale gauner je to taky a lisat se k orbanovi nebo hranolovi umi bohuzel taky a delat to i bude..no nic hezkeho to nebude pokud se vrati
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
12. dubna 2024 • 10:32
@PEtr Tobes
u nás je přeci jen silnější občanská společnost, než je na Slovensku. Já si vážím těch desetitisíců lidí, co tam chodí na protesty proti Ficovi, ale u nás jich chodily proti Burešovi statisíce (Letná). Desetitisícům se biřmovanej Hranol jen směje...
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:29
@PEtr Tobes No já zase doufám že snad po volbách nebude u moci nutelova pětidemolice ani Bureš a když už bude vládnout ANO tak doufám že bez agenta Bureše.
PEtr Tobes
12. dubna 2024 • 19:20
@Richard Šebesta proti anosekte je rozhodne lepsi varianta pokracovani soucasne koaly, samozrejme v nejake obmene, coz bych vycetl PF, ze to chtelo vymenit par ministru, vime o ktere jde ze Blazku a spol...jako ANOfert nejspis zrusi vetsinu dobreho a nepopularniho co tato vlada udelala a taky za to nejspis zaplati prohrou ve volbach, kdo to nevidi tak to videt nechce nebo videl ekonomii jen z rychliku..casem bude tato vlada docenena, dnes jeste ne..
Pavel Maleček
12. dubna 2024 • 10:07
No mít v autě stejně realitu zkreslující zrcátko jako tady Mertlík, tak mám věčně zadek auta rozsekaný. Což by si za to, co tu dnes Mertlík předvedl, též zasloužil. To s výjimkou jeho souhlasu a zdůvodnění s přerušením bilaterálních jednání vlád a realistického popisu prý nadstandardních česko-slovenských vztahů. O jejichž "úrovni" se přesvědčí každý, kdo se ve slovenské hospodě pokusí něco českého pochválit, či nedej bože slovenského, byť veleopatrně kritizovat.
To Mertlíkovo reality zkreslování je především v tom, jak vychvaluje a za jediné správné považuje to, co se na nás z bruseli valí. A jak kritizuje všechno a všechny co dle bruselských not až bezmyšlenkovitě netrdlují.

On totiž ten dnes evropský problém s krvalačně expandujícím Ruskem nemá příčinu v Kremlu, ale v právě v té bruseli ... přesněji v celozápadních nadutě arogantních, rádoby intelektuálních kruzích.Ty v zájmu své moci, prosazované přes průhledně socialisticko totalitní neomarx-progres ideologii, demokracii už tak oslabili, že celý Západ nejen hospodářsky, technologicky, ale hlavně morálně se víc a víc rozládá a slábne. Vč. neschopnosti (ale i nechtění) dodávek potřebného množství zbraní, které Ukrajinci pro válku s krvelačným Rusem, i v našem zájmu potřebují.
To je příčina toho, že psychopatický predátor Putin, místo jen přes zdi Kremlu ňafání, do krvavého konfliktu se Západem vyrazil. A v státech kde přes komunismus Rus pomalu půl století vládl si svou silovou politikou, ne slabošským intelektutál dobrotrusným plkáním víc a víc příznivců získává.

Což se Mertlík svým matoucím zpětným zrcátkem zamlžovat snaží. A tím všemožnou proruskou verbež podporuje. Čímž nás víc a víc do prů*** vyvolaného bruselským neomarx-progresem a jeho místními vyznavači dostává.
Pavol Vraštiak
12. dubna 2024 • 09:56
Možná položím jednu otázku, která je ale zásadní, jinak k pravdivému článku. Kdyby byl u moci Bureš a né Fiala, taky by sme tak panicky řvali, že Slovensko se vydalo ruskou cestou a že má zavřít dveře do nato a eu?
Uživatel_5463430
12. dubna 2024 • 10:00
@Pavol Vraštiak
Proč panicky?
A doufám že by se nevoliči StBáka Bureše ozvali.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
12. dubna 2024 • 10:27
@Pavol Vraštiak
to není žádná panika, ale konstatování faktu. A u moci tu Bureš byl a byl u moci ruský agent Zeman. A v tu dobu jsme se opravdu vydali ruskou cestou a moc nechybělo, a modernizaci Dukovan a dostavbu Temelína dostal Rosatom. Bureš, Zeman, Havlíček, oba Klausové, Okamura, Filip a další zmetci to prosazovali ještě v roce 2021, vidle to toho hodily až tajné služby, když "pustily" ven informace o Vrběticích. Jinými slovy, ta hrozba je u nás pořád, stačí si poslechnout to, co blekotá havlíček, to je ruský fízl bez nejmenších pochybností...
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 10:40
@Uživatel_5734171 Obchod nezná hranic. Hranice znají jen politici.
Avatar - našinec}
našinec
12. dubna 2024 • 09:38
Byla to předchozí vláda SVK, která uvěřila ČR a nyní je SVK demilitarizované. Za pár dní se uskuteční společné zasedání vlád UA a SVK. Ukrajinské Česko je zřejmě nešťastné z toho, že se neúčastní, ale myslím, že naši šéfové z Kyjeva budou Slovákům stačit.
pablo41
12. dubna 2024 • 09:12
Vynikající !
Saša Krach
12. dubna 2024 • 09:05
Prostě a jednoduše jste porážku na Slovensku do dnes nerozdýchaly.😂
Udělali jste pro to
maximum i narušení vztahu jste do té vaší práce dali...A nic.
Chce to dýchat,,,,zhluboka dýchat...A nestarat se 😝
Uživatel_5463430
12. dubna 2024 • 10:02
@Saša Krach
Jak to bylo ve filmu Pelíšky? 🤔
Už vím. Víš co Sašo, jdi do prd*"e. 🤣
Saša Krach
12. dubna 2024 • 11:15
@Uživatel_5463430 Přijdu ,,, napiš adresu, co bude k obědu.😝😂😂😂😂
George George
12. dubna 2024 • 08:57
Přesně můj názor, hraní na obě strany je výsměch a podvod na ostatní v partě, která by to neměla tolerovat. Ať se soudruzi vymáčknou. Jenže na to oni zas nemají odvahu. Budou hrát chytré a důležité. Je mi líto všech Slováků kteří mají ještě rozum. Jedno volební období je totálně dojeb... Bohužel.

PS: nikdo nemůže být horší než Babiš (Bureš), to je rozdíl mezi čistým grázlem a méně schopným politikem. Grázla bychom neměli volit nikdy. Škoda, že nevolíme pro někoho, ale stále jen proti někomu, ale to se stalo světovým fenoménem. Je mi špatně z toho kolik lidí kolem nás Babiše volilo .....a přesně na to ta propaganda cílí, na rozkol mezi lidmi.
Pavel Zach
12. dubna 2024 • 08:38
Nelze jinak než souhlasit.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
12. dubna 2024 • 08:20
Mezi Fice a Burešem je shoda i značné rozdíly:
Shoda:
- oba jsou to agresivní arogantní sociopati, oba mají výrazně autokratické metody
- oba jsou posedlí mocí a jsou pro to ochotni udělat cokoli. Výraz "jdou přes mrtvoly" není v jejich případě nadsázka
- oba se jinak chovají doma a jinak ve světě. V zahraničí proto často nechápou, proč Fico i Bureš vzbuzují ve svých vlastech takové negativní vášně
- oba jsou nenažraní a značná část jejich motivace jsou peníze. Peníze jsou pro ně symbolem moci
- oba byli agenty StB
Rozdíly:
- Fico je mnohem inteligentnější a vzdělanější. Bureš je opravdu prosťáček Jakešova typu, který v životě nepřečetl knížku. Když potřebuje znát obsah knihy, zaplatí si někoho, kdo ji přečte a napíše mu stručný obsah
- Bureš není ruský agent, Fico nepochybně je. Burešova motivace je jen vyžírka, když bude výhodné paktovat se s Eritrejci, bude se paktovat s nimi. Fico kope za Kreml, stejně jako za něj kopal Zeman, Klaus nebo Orbán.
Pavol Vraštiak
12. dubna 2024 • 09:40
@Uživatel_5734171 Moc hezké srovnání
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:36
@Uživatel_5734171 Totální nesmysl ! Nejsem Ficův obhájce ale souhlasím s ním v zahraniční politice v domácí nikoli.Pokud je Fico ruský agent pak z logiky věci je Fiala agent americký !
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 11:37
@Richard Šebesta A Fiala kope za USA nikoli za ČR.
Marta Sixtová
12. dubna 2024 • 07:43
CNN Prima Russia Today News -výstižné. Ostatně jako celý článek.
Hulin No More
12. dubna 2024 • 07:36
Slovensko podělali komunističtí starce a lopate. Česko chtějí podělat komunističtí starce a lopate. Nerozhodní starci, co volili koalu, si nepamatují co bylo včera, natož co bylo za bordel, když vládl Bureš. Pak je tady Buchert & spol, kterému ani za Boha nedochází, že buď Bureš nebo koala. Nejsme o nic lepší, než Slovensko. Nedělejte si iluze. Jestliže tu vládnul paranoidní Bureš a ožralý Zeman, tak z těch sraček ještě nejsme venku.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
12. dubna 2024 • 08:25
@Hulin No More
tohle já píši dokola několik let. Musíme si přestat nalhávat, že jsme zemí, kde demokracie je pro většinu lidí nějakou velkou hodnotou. Podívejme se na poslední dvoje volby., V těch před 7 lety většina ANO, SPD a KSČM, před 3 lety chybělo opravdu velmi málo a dnes vládlo ANO, SPD a buď KSČM nebo Přísaha. Pár promile a byli bychom na tom stejně, jako dnes Slováci. Polovina lidí v této zemi na nějakou svobodu a demokracii kašle, za koblihu prodají babičku...
Hulin No More
12. dubna 2024 • 09:27
@Uživatel_5734171 souboj libida a destruda. Všichni tady vidíme ty týpky, co jen pič*jí pič*jí a pič*jí. Ti viděli vagínu naposledy za komunismu.
Uživatel_5463430
12. dubna 2024 • 10:05
@Hulin No More
Nebo když kouknout do zrcadla.
tempter
12. dubna 2024 • 08:43
@Hulin No More JJ, bohužel v naší zemi pořád pobíhá mnohem víc Šebestů, než by se na první pohled mohlo zdát. Ale jak se říká, naděje umírá poslední, z logiky věcí nám nic hezkého nehrozí Ale ten víkend před námi vypadá fajn.
Hulin No More
12. dubna 2024 • 09:31
@tempter hned se pozná zdravý jedinec 😉 Slunce řeší všechno
Avatar - epr3}
epr3
12. dubna 2024 • 10:35
@Hulin No More Kdy mu ho vyhulíš, Vyhulínku?