Online přenos

Zpět na článek

Bartkovský: Babiš u soudu křičel, napadal znalce a nakonec byl opět zproštěn obžaloby. Glosovali jsme živě

79 komentářů

Tomáš Kostelecký
15. února 2024 • 15:39
Každý komouš je zločinec už jenom tím, že byl členem zločinecké organizace a, že podepsal souhlas s okupací vlastní země a se spoluprací s okupantem.. Tím se každý komunistický zločinec dopustil zločinu vlastizrady a kolaborace s nepřítelem. Smrt všem komoušům.
Soňa Benešová
15. února 2024 • 08:46
Nepodařilo prokázat neznamená, že to neudělal. Zůstaneme chudá země, když dotujeme miliardáře.
viktor viktor
15. února 2024 • 09:31
@Soňa Benešová Tak to aby jste se nyní podívali na účetnictví Petra Nutelly. “ Ztrácí “ přehled nad svými miliony.
Uživatel_5795092
15. února 2024 • 04:50
Ti co vyvolali soud by měli všechno uhradit - hlavně tu vedou až nenávistnou kampaň proti Babišovi
giorgio287
14. února 2024 • 21:08
Ti naši soudci zaslouží narazit na kůl.

Bureš nevinen, vlastizrádce Fiala nepopraven.

To jako fakt?!?
Richard Šebesta
15. února 2024 • 09:31
@giorgio287 Souhlasím v tom že tento proces a nejen on i další ukázali, že nejsme právní stát.Bureš podle mne jasný zloděj a dotační podvodník. Měl být odsouzen. Fakta celé kauzy to jasně dokazují.
Papanikula
14. února 2024 • 18:47
Šaroch prohrál ……
Ministerstvo spravedlností by mohlo začít Babisovi platit za 15 lete neoprávněně stíhání , trestný čin se nestal a jak se postaví NSZ k panu Sarochovi ?
Papanikula
14. února 2024 • 18:08
Vážení
15 let trvá pseudokauza Capi hnízdo , někdo taky dotaci schválil a kontroloval Capi hnízdo stojí a slouží veřejnosti .
Teď by chtělo , aby ten soud zaplatili ti “, co do toho pořád vrtají pan Šaroch si nemůže dělat co chce, trestný čin se nestal a měli by zaplatit Babisovi náhradu škody v důsledku neoprávněného stíhání .
15 let někomu ničit život to nelze jen tak
Hulin No More
14. února 2024 • 17:31
bureš už netáhne
Sylva Sauerova
14. února 2024 • 17:16
... a Vy, jako již tradičně, skvělý reportér. Díky.
Papanikula
14. února 2024 • 18:13
@Sylva Sauerova je to Nutella a určitě není skvělý
Saša Krach
14. února 2024 • 16:54
Komedie s Babišem je u konce,,,komediální představení a polopravdy skončili..Co budou dělat janci,,,co s touto kauzou žili ..
Budou hledat jinou polopravdu,,,,A na ní onanovat.😂😂😂🤡
romanetta
14. února 2024 • 17:55
@Saša Krach Soud ve většině důkazů souhlasí s názorem obžaloby: objektivně firma byla účelově vyvedena z Imoby, jednalo se o prázdnou skořápkou, která by bez Agrofertu určitě nepřežila, aktivity byly vyvíjeny pro účelové získání dotace, členové rodiny byli jen bílí koně, ale s o hledem na naše právo, nelze zcela bezpečně prokázat trestný čin (mimo důvodnou pochybnost), proto musí soud zprostit viny Babiše a Nagyovou. Soudce to velmi profesionálně vyjasnil. Podvod to s největší pravděpodobností byl, ale nelze ho zcela bezpečně prokázat, proto soud musí zprostit viny obžalované.
----------------
Takže asi tak, Sašo. 😉
Papanikula
14. února 2024 • 18:14
@romanetta Vážení
15 let trvá pseudokauza Capi hnízdo , někdo taky dotaci schválil a kontroloval Capi hnízdo stojí a slouží veřejnosti .
Teď by chtělo , aby ten soud zaplatili ti “, co do toho pořád vrtají pan Šaroch si nemůže dělat co chce, trestný čin se nestal a měli by zaplatit Babisovi náhradu škody v důsledku neoprávněného stíhání .
15 let někomu ničit život to nelze jen tak a to říkám jako právník
Saša Krach
15. února 2024 • 09:17
@romanetta ,A zapomněla jste dodat ...Nejdůležitější je výsledek....a kecy jsou na ho..o.... Babiš má reklamu za darmo ..,.Možná další soud, ale to už by žalobce byl asi dost vedle...pokud by znova prohrál........byl by směšná figura....😝
jerryx
14. února 2024 • 16:48
Tak účelovka to evidentně je, jde o to dostat Babiše z politiky. Bohužel tohle se děje všude ve světě, třeba impeachment Clintona nebo Trumpa. Kdyby nebyl Babiš v politice, stíhán by nebyl. Ale jeho hysterické chování ukazuje i ubohost a prázdnost pětikoaliční politiky. Troufám si říct, že v devadesátkách by se Babiš v politice vůbec neprosadil, jenže to by i Fiala mohl tak v ODS vylepovat plakáty s Klausem. Tehdy byla taky politika špinavá, ale nebyla prostá myšlenek.
Avatar - našinec}
našinec
14. února 2024 • 16:40
Njn, a o tom to je. Někdo se za účelem prospěchu slučuje, někdo se rozděluje.
Avatar - Kolerticek}
Kolerticek
14. února 2024 • 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 16:14
@Kolerticek
neboj, o koblížek nepřijdeš... Sice bude tentokrát jen na obrázku, ale bude...)))
OldMonkey
14. února 2024 • 16:23
@Uživatel_5734171 radsi koblizek nez nuttelu
Avatar - Kolerticek}
Kolerticek
14. února 2024 • 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
OldMonkey
14. února 2024 • 17:54
@Kolerticek homofobe
Papanikula
14. února 2024 • 18:16
@Uživatel_5734171 dej si Nutellu upocenou a Lživou
viktor viktor
15. února 2024 • 09:34
@Uživatel_5734171 Díky, soudruhu redaktore.
aljav1905
14. února 2024 • 16:07
takže se může beztrestně krást, když máš dost peněz na soudy. Super, naše justice se zase předvedla. Prostě platí, že k soudu se nechodí pro spravedlnost, ale jen pro rozsudky.
OldMonkey
14. února 2024 • 16:12
@aljav1905 se s tim smir
Papanikula
14. února 2024 • 18:44
@aljav1905 žádný trestný čin se nestal , ale vy se dopouštíte pomluvy
Mirek Ohmálek
14. února 2024 • 20:12
@aljav1905 úplně špatně to není, když si člověk připomene jakým způsobem ten slepičář celou dobu funguje, jedno co z toho soudy udělají, postup toho jak funguje byl jasně popsaný, koblihy to nijak neovlivní, to je jasný, ty si ho budou olizovat dál, jedno jak by to dopadlo ale ostatní co třeba už zapomněli si to zase připomenou 🥳
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 16:03
Přesně, jak jsem psal ve 14:37. Byl o tom rozhodnutý předem, všechny ty další úkony byly jen divadlo. Přitom účelovost všech těch machinací je prokázána, spojení s Agrofertem je jasné a prokázané, ta "reklamní" linka je sama o sobě trestným činem atd. Soudce je šašek. Já si mohu dovolit zpochybnit výrok soudu, nemusím tu hrát komedii, že ctím rozhodnutí nezávislého soudu. Nectím a je mi z něj na blití... Je to další rána na solar plexus právního státu, podobně jako nedávný skandální rozsudek o Bečvě... Celý systém by vyžadovat změnu, tenhle právní formalismus je něco šíleného...
aljav1905
14. února 2024 • 16:08
@Uživatel_5734171 se za pár let možná dozvíme, co opravdu stálo za těmi osvobozujícími rozsudky, zda strach a nebo prachy
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 16:18
@aljav1905
podívej se na seznam těch mrtvol v Burešově byznysu a odpověď znáš... Prostě si to ten soudce vyhodnotil tak, že to nemá zapotřebí. Naše poslední šance je soud ve francii, ale žabožrouti nikdy nepatřili k nejrychlejším, tam se to potáhne léta. Ale nakonec ho odsoudí a potrestají, na daňové úniky přes podobné finty jsou EXTRÉMNĚ citliví. Ostatně tyto daně z luxusních nemovitostí jsou tam značným zdrojem financování státu či municipalit. A bavíme se o značných částkách, ta daň je v řádu desetitisíců eur ročně za každou jeho nemovitost, u toho zámečku i v řádu statisíců eur.
viktor viktor
15. února 2024 • 09:37
@aljav1905 …s také, co vše stálo za pomluvami na pana Babiše.
OldMonkey
14. února 2024 • 16:12
@Uživatel_5734171 smol pachol
Asatin
14. února 2024 • 17:27
@Uživatel_5734171 Plne sohlasim.Pred 4 lety Babis na svem predvanocnim vecirku v nalade kricel, ,,Bradacova je nase".Zaznam byl naYtube.Kdyz to tvrdil sam Babis...tak ja mu toto verim.Jinak je to parchant.
willi48
14. února 2024 • 15:58
Rozsudek bez komentáře, v tomto šíleném státě snad ani nelze co jiného čekat. Ovšem co stojí za pozornost je určitě výkon soudce který vyhlašuje rozsudek. Měli by je na právnické fakultě mluvit, tento soudce je drmola, že už dlouho jsem takového nepotkal (snad kromě některých našich mladých a perspektivních herců a héreček). Takže obsah i forma hluboce pod úrovní.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 16:12
@willi48
byl o tom rozsudku rozhodnutý předem, celé je to jen hra na nějakou nezávislost a právní stát. Už jen ta finta s fiktivní reklamou za 300 mega na nezkolaudované farmě je jasným DŮKAZEM, že se jednalo o podvod. Samotná fiktivní reklama je trestný čin krácení daně se škodou značného rozsahu. Tehdejší ministerstvo financí a generální ředitel finanční správy Janeček to celé záměrně zlehčovalo a zametlo úspěšně pod koberec. Dokonce tu bylo podání podnětu z finanční správy v Chemnitz, protože si "reklamu" v té rozestavěné farmě v polích za 15 meaga zadala i německá pekárna v majetku Babiše. Od začátku do konce podvod a soudce ho zprostí obžaloby...
Papanikula
14. února 2024 • 18:16
@Uživatel_5734171 Vážení
15 let trvá pseudokauza Capi hnízdo , někdo taky dotaci schválil a kontroloval Capi hnízdo stojí a slouží veřejnosti .
Teď by chtělo , aby ten soud zaplatili ti “, co do toho pořád vrtají pan Šaroch si nemůže dělat co chce, trestný čin se nestal a měli by zaplatit Babisovi náhradu škody v důsledku neoprávněného stíhání .
15 let někomu ničit život to nelze jen tak
Miloslav Podhola
18. února 2024 • 16:31
@willi48
Já mu dobře rozuměl každé slovo měl jste si vzít naslouchatko.
OldMonkey
14. února 2024 • 15:50
tak a finito, uz bude klid snad alespon co se capaku tyka
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 15:34
V mé oblíbené knize *** hoří od Šabacha je postava soudce s přezdívkou "Kovboj". Jednou soudí bolševického papaláše, kterého načapali při pytláctví, kdy odstřelil zajíce. Bolševik je u soudu samý vtípek, cítí se nedotknutelný. Načež soudce Kovboj vynese rozsudek: "Smrt za smrt, obžalovaný se odsuzuje k trestu smrti"... Bolševik se svalí na zem. Ten rozsudek pochopitelně neplatil, soudce skončil v blázinci, ale za ten pohled na toho zdevastovaného bolševika mu to stálo... Bylo by hezké, kdyby kuní ksicht dostal třeba 8 let nepodmíněně...))) Asi by se tam také svalil... Ale vraťme se na zem, bude zproštěn viny...
P.S. To je strašné, když člověk nemůže napsat ani název knihy...))))
Miroslav Hraběta
14. února 2024 • 15:34
Před anglosaským soudem už by něco vyfasoval za pohrdání soudem, kopyto blábolivé...
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 15:38
@Miroslav Hraběta
já dám hodně na řeč těla, kuní ksicht je úplně v kopru. Na tohle on není zvyklý, ta hysterie z něho přímo stříká. Nicméně bude zproštěn viny. Naše poslední šance je Francie a USA, tam je to pan Nikdo a na jejich poměry je to tuctový podvodníček, nikoho nebudou dojímat jeho nakradené peníze...
Papanikula
14. února 2024 • 18:17
@Miroslav Hraběta ma pravo kritizovat soud
Avatar - Kolerticek}
Kolerticek
14. února 2024 • 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
aljav1905
14. února 2024 • 16:09
@Kolerticek běž se léčit, koblížku
Avatar - Kolerticek}
Kolerticek
14. února 2024 • 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 14:37
Troufám si tvrdit, že soudce Šott je rozhodnutý a bez ohledu na důkazy a především na znalecký posudek potvrdí zproštění viny. Tento postup se jmenuje právní formalismus a přesně to je tragédie naší justice. Na rozdíl od anglosaského práva, které je postaveno na precedentu. U nás se zkoumají razítečka, zda jsou ve správném chlívečku. Ve finále po padesáti obstrukcích a odvolání soud řekne, že obžalovanému nebylo zaručeno právo na rychlý proces a i když ty obstrukce a zdržení jsou na straně toho obžalovaného, celé to vysublimuje do vesmíru. Typickým takovým příkladem je mostecká uhelná. Naprosto jasný podvod, kdy ti vejlupci "koupili" tu státní firmu za peníze té firmy a pak ji komplet vytunelovali. Nebýt Švýcarů, je to celé dávno zameteno. A dnes se tam chodí k soudu Koláček pomodlit a zameditovat si a všichni se nám smějí do očí. Kuní ksicht to samé v bleděmodrém...
aljav1905
14. února 2024 • 16:09
@Uživatel_5734171 přesně
Asatin
14. února 2024 • 14:13
To je tedy nepomer Necasovou za kabelky odvezli v poutch do lochu a Bures za dokonanej podvod a x zlodejin odejde s podminkou +10 megaTo se samozrejme odvola a dostane jen podminku.A koblihy budou omdlevat blahem.Spravedlnost dostane na frak a koza Bures zustane zase nenazranej.
Richard Šebesta
14. února 2024 • 14:42
@Asatin Souhlasím a to si Burešovci myslí, že soud je k Burešovi nespravedlivý. Nepoměr to je, to je bez diskuse. Vzhledem k tomu že Bureš prokazatelně ovlivňoval svědky měl být ve vazbě, je to jeden z důvodu vazby.Třeba ten esbebácký únos syna na Krym. No a to si Bureš myslí,že soud je proti němu zaujatý a že si soud s ním někdo objednal.Jo ty estebáku já vím kdo ? SVATÝ PETR !
Miloslav Podhola
14. února 2024 • 14:12
Nikde jsem se nedočetl, že EU nevznikla finanční škoda, neb Babiš dotaci 50 mil. vrátil!
Že jde o politickou kauzu pětikoalice je zřejmé a nebudu se divit, když jim to, díky poplatnými soudním orgánům vydrží do příštích parlamentních voleb, ze kterých mají již nyní plně spoďary.
Richard Šebesta
14. února 2024 • 14:52
@Miloslav Podhola Chlape vy jste totálně mimo. Když ukradete v Kauflandu zboží za 500 Kč a chytne vás ochranka tak zboží buď musíte vrátit nebo ho zaplatit a ještě dostanete pokutu jako hrom. Když Bureš dotaci vrátil tak jí logicky ukradl , ne ? Když by ji neukradl proč jí vracel ? Nebo máte jiné vysvětlení ? Podle mne třetí varianta není a další vaše lež. O kauzu pětikoalice jde těžko když kauza Č.H. vznikla byl Bureš u moci a jeho lidé byli ministry spravedlnosti ! Současná vláda byla tehdy v opozici. Tak si zjistěte fakta zbytečně se ztrapňujete.
OldMonkey
14. února 2024 • 15:18
@Richard Šebesta vratil ji aby uz mel pokoj, vzyt se to tahne kdovijak dlouho uz
Richard Šebesta
14. února 2024 • 15:25
@OldMonkey Tím ale potvrdil že je vinen. Když jsem nic neukradl nemusím nic vracet. Má to logiku ? A žijete v omylu jak jsem psal výše, když ukradenou věc vrátíte neznamená to že nedostanete trest. Soud to může brát jako polehčující okolnost nic víc.
Miloslav Podhola
18. února 2024 • 16:37
@Richard Šebesta
Dotaci mu odsouhlasila vládní komise v čele s Kalouskem.
Paměť vám asi neslouží!
Ty miliony vrátil dobrovolně, aniž byl k tomu vyzván.
Jiní si dotace nechali a užívají si jich!
Ti ale nebyli soupeři ve volbách, naopak dávali stranám sponzorské dary.
aljav1905
14. února 2024 • 16:10
@Miloslav Podhola ok, až ti zloděj vykrade barák, a poté co ho chytnou vrátí lup, tak doufám, že nebudeš pro toho zloděje požadovat nějaký trest.
ppmm
14. února 2024 • 13:17
Muzete mi prosim nekdo vysvetlit, jak je mozne, ze tuhle kauzu ma ve svych rukach porad ten stejny soudce a statni zalobce? Kontrolni organ uz ponekolikate rozhodne, ze pri projednavani pripadu se staly chyby, a vysledkem je, ze kauzu rozhoduji zase ti sami lide? To je system vyslovene sity na miru mafianum, kterym staci podmaznout/vydirat jednu osobu a maji vystarano (cimz se vubec nesnazim naznacovat, ze to je to, co se deje prave v tomhle pripade). A absolutne nulove to motivuje k zodpovedne praci, protoze, i kdyz se stane chyba, soudci/zalobci nehrozi zadny postih. Tak nejak to vypada, ze cesky justicni system je zraly na rozsahlou reformu, protoze, jak se z poslednich preslapu zda, je naprosto nefukcni.
Mibus
14. února 2024 • 13:01
Babiš reagoval standardně. Jiná reakce by od něj byla překvapením. Vždyť oni mu všichni ubližují. Vždyť on přece nic, on muzikant. Naštěstí nemám hudební sluch.
Richard Šebesta
14. února 2024 • 13:17
@Mibus On je schopen se tam dostat do ráže a urážet i soud a ještě dostane pokutu.
Miloslav Podhola
14. února 2024 • 14:15
@Mibus
Je patrno, že jste si nevšiml, že většina tisku a médií je poplatných vládě. Jde jim přeci dobrý žír!
Kdyby Babiš dělal zahrály, stále ho budou mít na tapetě.
Saša Krach
14. února 2024 • 12:59
Koho to ještě zajímá...Novinářů je tam o proti minu­losti­....o­prav­du hodně méně. Poslali znalce,,,a už obyčejný člověk ví...není znalec jako znalec, čerpáno z minulosti...Ať to dopadne jak to dopadne pozici Babiše to neohrozí.
Záleží na soudci. A pokud by pozice Babiše byla ohrožena...Je tu Havlíček..
A problémy dnešní vlády se tím už neřeší... Zdravím
lennon
14. února 2024 • 14:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Richard Šebesta
14. února 2024 • 14:54
@Saša Krach Sašo pleteš se. Pokud Bureše odsoudí v politice končí. Kdo půjde do vlády se zlodějem ?
OldMonkey
14. února 2024 • 15:21
@Richard Šebesta nekonci a to by musela z vlady odstoupit pilka ODS a vsichni dozimetri...
Richard Šebesta
14. února 2024 • 15:30
@OldMonkey pilka ODS bohužel neodstoupí nebyli odsouzení. Nebo vy o někom víte ? Nejsem volič ODS ani pětikolky ale píšu fakta.
giorgio287
14. února 2024 • 12:10
V právním státě by měl Babiš svůj nepodmíněný trest již odkroucen. A v právním státě by byla současná vládní skvadra popravena za úsvitu pro vlastizradu.

Škoda, že nežijeme v právním státě.
Avatar - našinec}
našinec
14. února 2024 • 11:58
Takovéhle účelovky či jiné účelovky se dělaly, dělají a dělat budou. Zde pro příklad: http­s://me­dium­.sez­nam.cz­/cla­nek/pa­olo-ukoncil-sluzebni-pomer-bere-vysluhu-a-dal-dela-stejnou-praci-uz-to-zastavme-4606­5?ut­m_cam­paig­n=&ut­m_me­dium=z-boxi­ku&ut­m_sou­rce=ww­w.sez­nam.cz­#dop_a­b_va­rian­t=0&do­p_sou­rce_zo­ne_na­me=blo­gy.sz­nhp.bo­x&dop_­vert_a­b=&dop­_ver­t_id=&­source­=hp&se­q_no=3
Richard Šebesta
14. února 2024 • 10:01
Konec BUREŠISMU ? Bylo by to super kdyby agent Bureš byl odsouzen. Podle mne vinen je. Je zde několik indicii že je vinen ( např.únos syna na Krym, působení na dalšího svědka ať vypovídá jinak, a taky ABSURDNOST NON PLUS ULTRA když je nevinen proč tu dotaci vracel ? ) Pro Burešovce a babišky by to byl jistě šok kdyby jejich guru byl odsouzen. Dostane jistě jen podmínku ale i ta by znamenala jeho konec v politice.Už vidím nenávistné reakce jeho oddaných a jeho samého. Bylo to koupeno byla to kampaň a podobné bludy.
Avatar - epr3}
epr3
14. února 2024 • 10:38
@Richard Šebesta Novák s Ježkem ukradli z ROPu severozápad 14,9 miliardy kč. Slyšel jste za poslední léta něco o tom, že se jejich kauza posunula a nějaký soud rozhodl? Nikoho to nezajímá. Ti správní a vlivní z toho dostali nebo dostávají svůj desátek a veřejnost už zapomněla. A tady se honí usr.ných 50 mio. O ty peníze vůbec nejde. Jde o Babiše jako osobu, protože přes ty tuny hnoje, které na něj média naházela, má pořád vliv a potenciál Pětiblbečkovskou partu, i když si vyvzdoruje korespondenční volbu, ve volbách porazit.
Richard Šebesta
14. února 2024 • 11:16
@epr3 Pozor. Já se nezastávám současného soudního systému. Ten je není zcela v pořádku. To beru. Máme tu ale několik ALE. Burešovi lidé měli justici pod palcem 8 let (Vál­ková,­Peli­kán,Be­nešo­vá). ANO mělo v programu před volbami 2013 reformu justice. Kde je ta reforma ? Další ALE kauza Č.H. vypukla když byl Bureš u moci nejprve byl ministr financi a pak premiér. Jeho lidé řídili justici a přesto si někdo jeho stihání objednal ? Takže z toho logicky vyplývá že jeho vlastní ministři byli buď zkorumpováni když to dovolili nebo totálně neschopni. Za další o kauze co píšete vím a možná máte pravdu ale Bureš sám nemá vlivné známe ? Chlape kde žijete ? Když podnikal v 90.letech jezdil Klausovi na narozeniny a lísal se mu když byla u moci soc.dem. to samé.Takže asi ty vlivné známe málo zkorumpoval. No a když někdo ukradne 50 mega je to stále krádež. Nebo vy chcete tvrdit, že
krade méně a proto mu to budeme tolerovat ?
Avatar - epr3}
epr3
14. února 2024 • 11:22
@Richard Šebesta Po toleranci jakékoliv zlodějiny rozhodně nevolám, jenom jsem chtěl upozornit na ten nepoměr úsilí, které se věnuje v zásadě směšné částce oproti tomu, co se ztratilo z ROPu. Prostě v tom případě jde o něco úplně jiného.
aljav1905
14. února 2024 • 11:19
@epr3 aneb whataboutulismus v praxi. Trapné, obhajovat jednu zlodějnu jinou zlodějnou. Ale co čekat od koblihy epra, že!?
Že Buireš ukradlo 50mega (anebo třeba 100mega na toust.linku), to ti nevadí, ale že Fiala dal svůj milón do kampeličky, to se můžeš zbláznit. Aneb koblihoidní přehlídka pokrytectví
Avatar - epr3}
epr3
14. února 2024 • 11:27
@aljav1905 A všiml sis troubo, že jsem o Fialovi nenapsal ani písmeno? A všiml sis, že žádnou zlodějinu neobhajuji, jenom upozorňuji na nepoměr, s kterým se stát snaží vyřešit Babiše a Novák s Ježkem jsou mu ukradení, přestože ukradli mnohonásobně více? Co je na tom pokryteckého? Víš co to slovo vůbec znamená?
Miloslav Podhola
14. února 2024 • 14:19
@Richard Šebesta
Víte vy vůbec za co je souzen?
Jde o zanedbatelnych 50 mil., které vrátil. Tedy žádná škoda pro EU, jen jiné názory na dotace, než byly v době jejich přiřknuti.
,
Miroslav Hraběta
14. února 2024 • 09:49
Ten vocas je víc u soudu než v Motyce 😃😃
Avatar - epr3}
epr3
14. února 2024 • 10:32
@Miroslav Hraběta Kde jsi ty, ty plzeňskej vocasi? V zemljance?
aljav1905
14. února 2024 • 11:20
@Miroslav Hraběta v Motyce ho zastoupí zahradník
Mibus
14. února 2024 • 13:04
@aljav1905 I ten odvede kvalitnější výkon
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
14. února 2024 • 09:16
Ta kauza je od začátku špatně uchopená a nemůže být jiný, než osvobozující rozsudek. Přitom tam je spousta dalších trestných činů (krácení daně, zneužití informací v obchodním styku atd.), které nikdo nevyšetřuje. Tohle přesně je ukázka právního formalismu, který bohužel v naší justici převažuje... Ostatně stačí se podívat třeba na kauzu Mostecká uhelná, na té by se mohly chyby v našem právním řádu přímo vyučovat...