Komentáře

Zpět na článek

Babišův „mocenský kartel“ aneb Proč ANO nemůže strávit prohru u Ústavního soudu

142 komentářů

viktor viktor
5. února 2024 • 07:32
Rádoby Ústavní soud, neboli béčko fialovců, potvrdil, že totalita přichází. Komundíra Baxa , a není sám, je stejná rudá s*iň* jako býval bolševik Rychetský. Nyní jsou staří i noví komunisté na všech důležitých postech.
Jiří Odvárko
4. února 2024 • 07:31
Spadla klec a Koblihy mají po žížalkách. Hurónský řev, skřehotání a kvíkání současně. Sekta ANO dává nahlédnout opět do svého nitra. Nic nového, co by překvapilo. Snad jediná drobnost. Reminiscence na vraha Urválka od prostoduché poslankyně Balaštíkové. Chtěla za každou cenu upozornit, jaký je tribun lidu, a trefila kozla. Jediné politické uskupení, ve kterém je aktivní spolupracovnice s touto lidskou zrůdou, je právě hnutí ANO. Myslím, že ani exsoudružce Válkové nebyla tato připomínka příjemná.
Mibus
3. února 2024 • 22:22
Udivila mne věta o záruce růstu důchodu o inflaci. Je to jasná diskriminace zaměstnanců. Copak ti tuto záruku mají? A přitom právě oni jsou ti hlavní kdo přispívají na důchody. A aby zaměstnanci mohli mít platy rostoucí o inflaci, co zaměstnavatelé? Kde vezmou na rostoucí platy? Kolik by jich zbankrotovalo? A kdo bude potom tento stát držet nad vodou? Nějak mi to nevychází. Méně zaměstnanců znamená méně peněz na důchody. Soudruhu Babiši a soudružko Schillerová. Co s tím?
ahruhd
3. února 2024 • 16:37
Je jasné, že opozice každou takovouto prohrou sbírá jenom kladné body do příštích voleb. Ústavní soud si zajistil jenom alibi, aby v budoucnu mu nikdo nepodsouval nedostatek prostředků ve státní kase za vinu. Ono tato dnes vládnoucí uskupení deklaruje sebrání peněz důchodcům jako krok k zabránění škodě. Tzn., že je škoda dávat peníze důchodcům a zvyšovat kupní sílu obyvatel. Uvidíme, ale hodně podnikatelů tento krok pocítí. Nicméně uvidíme, jak kupní sílu posiluje zvýšení vysokých příjmů pro oblíbené skupiny tak, jak to dnes vláda dělá, a na jaké investice dojde. Je ale jasné, že šetření cesta k prosperitě není. Zatím víme, že v Evropě umí lépe hospodařit téměř každý. A i dojednávat pozice a dohody. No jo zkrátka politika už není Rejžo ani sranda.
Miloš Sivák
1. února 2024 • 23:08
Z mého pohledu soud pochybil. Nelze konstatovat, že bylo naplněno legitimní očekávání, ale ne tak silně aby jeho popření bylo v rozporu s ústavou.
Buď bylo nebo nebylo. Nic mezi neexistuje.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
29. ledna 2024 • 22:46
Ale novinářský nádeníku, v Česku to teď není o hnutí ANO, ale o neschopnosti a lživostí vládní koalice.
Tomáš Kostelecký
29. ledna 2024 • 19:32
viktor viktor
Ty idi ote, můj tatík byl profesorem na torontské univerzitě, zatím co ty jsi drbal hajzly na nádraží v Sarasotě.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
29. ledna 2024 • 20:44
@Tomáš Kostelecký zvláštní asi se dobré vychování nedědí tak automaticky jak by člověk čekal 🤔
viktor viktor
30. ledna 2024 • 08:54
@Tomáš Kostelecký… Vzpomínám si. Nějaký Kostelecký na Torontské univerzitě dělal domovníka. Vyprávěl mi o tom pan Škvorecký. Prý odvážný člověk. Dokázal dokonce holou rukou uvolnit zacpané WC a v zápětí se nasvačit. Ta genetika se na tobě opravdu podepsala 😜. Vydrž ! Odvážné občany CZ potřebuje.
Tomáš Kostelecký
30. ledna 2024 • 10:17
Tví rodiče byli mongoloidní sourozenci a proto vyvrhli moulu jako jsi ty, že ?@viktor viktor
Richard Šebesta
30. ledna 2024 • 10:26
@Tomáš Kostelecký Urážet druhého místo argumentů umí jen PRIMITIV.
Richard Šebesta
30. ledna 2024 • 10:24
@viktor viktor Tak to je super napsané a ještě se člověk zasměje.Máte palec nahoru.
Tomáš Kostelecký
30. ledna 2024 • 10:38
No, je to možný, že nějaký Kostelecký uměl bravurně čistit WC. Jen to nemohl být můj otec, protože ten se jmenoval jinak. @viktor viktor
Pavel Nyklíček
29. ledna 2024 • 19:26
Zádne hnuti neni demokratickou stranou.
Je pouze jeden vladce, jediny nazor a kdo půjde proti končí.
Demokraticky názor neexistuje!
Pokud česky lid nechá slovenskeho migranta vládnout, nezbyde kamen na kameni.
Vratime se do doby predrevoluční, nepujde to jiz vratit, jen se bude čekat až Babiš zemtře a to je myslím příliš málo pro svobodný život.
Babiš tu neni pro vás. Zcela určitě ne, ale bude vám jako miliardář tvrdit, že je jako vy z prostého chudého lidu a všem vám pomůže.
Stejné tvrdil Lukašenlo před 30 lety a Babiš má původ v Zakarpatské rusi....to neni tak daleko...
Jiný už nebude.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
29. ledna 2024 • 22:48
@Pavel Nyklíček...... ..Nyklíčku ty jsi ale niklíček ustrašený a vystresovaný, ale uklidni se, nic podrazáčtějšího a neschopnějšího než současná vláda zde již nikdy být nemůže.
Tomáš Kostelecký
29. ledna 2024 • 18:33
A proč to estébácké prase, udavač Bureš, nepustí chlup a z těch svých, poctivě vydělaných 250 miliard důchodcům nešoupne něco k důchodu ?Furt mele o sociálním cítění a solidaritě, rudý xindl.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 18:44
@Tomáš Kostelecký ...Tak to by měl StB/KGB prase, profiagent Pávek jít příkladem. Ten celý život saje z eráru. Nejdříve z komunistického a nyní z fialového. Neinvestuje, protože je nemožný hňup a tak má nahrabáno. Zkuste tomu, rudému , nyní překabátěnému " demokratovi " Pávkovi napsat. Babiše nepoučujte. Ten už roky, i bez vašech blbých poznámek, věnuje celý svůj plat na dobročinné účely.
Tomáš Kostelecký
29. ledna 2024 • 19:02
Pro mě je bolševický konfident stejný dobytek jako konfident co chodil udávat na Gestapo. A ty jsi debi- lní prorudé prase a čura medán, kterého vyloučila vlastní komunita a tak chodíš plkat pí čoviny sem, blbe.@viktor viktor
Pavel Nyklíček
29. ledna 2024 • 19:28
Bože to přece nemyslís vážně, že jsi na svět přivedl takového hňupa...
lennon
29. ledna 2024 • 22:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
30. ledna 2024 • 09:01
@lennon Soudruh prezident dostal to krycí jméno Pávek asi od V. Havla a zelenou, celoživotní uniformu od Matky Terezy ?!?
viktor viktor
30. ledna 2024 • 09:03
@lennon …Mimochodem. Babiš u StB ? Tak to musil mít nějakou hodnost. Nevíš jakou soudruhu Ferdo ?
Richard Šebesta
30. ledna 2024 • 10:31
@lennon Bureš byl v Stbe , beru a souhlasím,ale Pavel jako komunistický lampasák cvičený diverzně proti NATO byl lepší ?
WARUM ?
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
30. ledna 2024 • 07:02
@Tomáš Kostelecký ...Tome u tebe je ten "Babiš" už chronická nemoc. Že ty máš o něm i vlhké sny ?
Tomáš Kostelecký
30. ledna 2024 • 10:14
Vlhké sny o chlapovi mívají bu ze ranti jako jsi ty. @RASPUTIN
Uživatel_5675246
29. ledna 2024 • 16:53
Hlavně,že si to pochopil TY.
Uživatel_5448243
29. ledna 2024 • 13:36
Virtuální čísla mně nezajímají. Nic jsem neočekával a dostal jsem na účet 760 kč. Inflace klesá, přidané peníze zůstávají. Chci, aby moji vnuci dostali také důchod. Už nemám takové finanční nároky jako ve třiceti .Stačil jsem se zaopatřit. Nepatřím k těm ufňukaným. A je dojemné, že nejvíc hýkají ti, kterých se to vůbec netýká. že ANO
viktor viktor
29. ledna 2024 • 14:04
@Uživatel_5448243 ...Pokud jsi celý život dojil stát ( StB, armáda apd. ) a tiše makal pro Husáka, tak máš dost. A tím bych se nechlubil. Tedy nehýkal. Nyní jde o porušování zákonů, pokud jsi to nepochopil. A to je ještě o něčem jiném. O " peníze zřejmě nejde ". Tvoji vnuci budou desítky let splácet F35 a podobné výmysly, takže tvůj důchod a pochlebování současným lhářům to nezachrání. Mimochodem. Vládnoucí vrstva si přidává neustále. Ale to ti asi ušlo, starouši.
lennon
29. ledna 2024 • 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 14:47
@lennon Tak to tvrdíte vy bývalí komunisté, nyní demokraté stále. Ale většina občanů to vidí jinak. Viz prognózy a současnou “ popularitu” těch lhářů ze Strakovky i z Hradu. Nakonec. Občané mimo Černochové , Stanjury a vás, umí počítat.
Igor Latura
30. ledna 2024 • 14:53
@lennon Zákon porušují stále, v podstatě při každém jednání, nakonec i ÚS. Je mi z nich na blití 🤮🤮🤮
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 15:34
@viktor viktor
skutečně by mě to zajímalo... trollíš zadarmo, nebo za to dostáváš nějakou tu zlatku? Či spíše nějaký ten rublík...
viktor viktor
29. ledna 2024 • 16:27
@Uživatel_5700993 …Jiný názor vadí ? Zvykejte si. Více lidí má jiný názor na věc. Putinovi slouží vaše hloupost. Sloužíte mu dobře. Vydržte.
Tomáš Kostelecký
29. ledna 2024 • 18:37
Soudruh viktor to má v kouli pěkně vym - rdaný a vypadá to i na diagnozu oligrofrení flui­dum.@U­živa­tel_57­00993
Igor Latura
30. ledna 2024 • 14:55
@Uživatel_5700993 Nebeč, procenta nelžou 🤣🤣🤣
Ivan Fabík
29. ledna 2024 • 15:36
@viktor viktor můžete mi napsat, v čem konkrétně došlo k porušení zákona?
viktor viktor
29. ledna 2024 • 17:19
@Ivan Fabík O tom se hodiny mluvilo v parlamentu.
Igor Latura
30. ledna 2024 • 14:58
@Ivan Fabík Ve všem. Ve volbách to poznáte 🤣🤣🤣
Miloslav Podhola
29. ledna 2024 • 13:22
Odpoveď: Protože bylo vládou a ÚSoudem okradeno cca 3 miliony důchodců,kteří se sami nemohou bránit!
lennon
29. ledna 2024 • 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tomáš Kostelecký
29. ledna 2024 • 19:11
Nikdy se důchodcům, v této zemi, nedařilo lépe jak dnes. Moje babička, okradená bolševiky o veškerý majetek, nedostala , jako bývalá živnostnice ani korunu důchodu. Po třech letech jí přiznali 100.-Kčs měsíčně. Pamatuji se jak důchodci kradli v automatu Koruna nedojedené jídlo. Stačilo si odskočit pro pivo nebo limonádu a jídlo zmizelo. Takže Burešovi a tý obezní krávě to může baštit jenom debil, kterých je, jak vidno, v populaci dost.@lennon
viktor viktor
29. ledna 2024 • 19:28
@Tomáš Kostelecký ...Tvůj tatík, jistě člen LM, chodil do Koruny také a jednoho dne tě cáknul na plot a sluníčko z tebe udělalo tohleto . Fakt si se poved Ferdo 🤮.
lennon
29. ledna 2024 • 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Saša Krach
29. ledna 2024 • 12:41
No pokud ti samí soudci dostanou ze zákona přidáno na platě....A oni to přijmou....Pak i ten největší janek snad pochopí .....v jaké situaci se tento stát nachází....
😛😛😛😛😛😭😭😭
viktor viktor
29. ledna 2024 • 12:43
@Saša Krach …Užiteční idioti nepochopí …
Miloslav Podhola
29. ledna 2024 • 13:28
@viktor viktor
Mohl byste vyspecifikovat profil užitečného idiota. Lze za to zařadit cokoli.
Jak ty, kteří to vládě bašti i ty, kteří vládu nenavidí.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 13:32
@Miloslav Podhola …Ti, co neustále tleskají těm lhářům ze Strakovky a komunistům z Hradu mohou být jenom užitečnými idioty. Ale současně i pacienty dr. Chocholouška, protože stále kvokají, stále kvokají…Kdo ví ?
lennon
29. ledna 2024 • 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uživatel_5572663
29. ledna 2024 • 12:36
"Zákonná podmínka inflace pro valorizaci důchodů byla naplněna v lednu 2023, a tím vzniklo legitimní očekávání i zákonné subjektivní právo na valorizaci důchodů, byť ještě nebyla splatná. Pokud až po vzniku subjektivního, byť nesplatného práva, zákon změnil toto právo k horšímu (snížil valorizaci), jde o nepřípustnou pravou zpětnou účinnost (retroaktivitu).To, že nebylo vydáno prováděcí vládní nařízení a nedošlo ke splatnosti valorizace, není rozhodující. Nařízení vlády jako prováděcí právní předpis právo na valorizaci nezakládá, ale jen již u práva vzniklého ze zákona provádí podmínky jeho realizace.
Majetkové právo i před splatností je ústavně chráněno. Jak by se ústavní soudci dívali na situaci, kdyby zákon zrušil pohledávky věřitelů vůči státu, které ještě nejsou splatné, s tím, že nesplatná pohledávka nepožívá ochrany vlastnického práva? Naštěstí praxe plně považuje nesplatné pohledávky za majetkové právo věřitele, které je chráněno. Může být i obchodováno – převod dlužních úpisů ještě před jejich splatností." Pokud porušení těchto pravidel a zákonů Ústavní soud nepovažje za problém, je něco špatně. A problém máme my všichni, i když někomu to ještě nedochází.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 12:47
@Uživatel_5572663 …Máte pravdu, ale to jste zamotal hlavu i velkému “ počtáři “ Staňurovi. Natož zde přítomným užitečným idiotům, kteří jen nálepkují.
Uživatel_5448243
29. ledna 2024 • 13:42
@Už „Stát musí zohledňovat aktuální stav veřejných financí, aby neohrozil nárok budoucích generací na sociální pomoc od státu­.“iva­tel_55­72663
viktor viktor
29. ledna 2024 • 14:08
@Uživatel_5448243 ...Tak to aby začali u sebe. Už je čas, říkával Hujer 😜.
Uživatel_5572663
29. ledna 2024 • 16:24
@Uživatel_5448243 ÚS má posuzovat legitimitu jednání vlády z hlediska ústavy a zákonů. Ne hospodaření vlády.
Papanikula
29. ledna 2024 • 11:24
Hospodaření státu loni skončilo se schodkem 288,5 miliardy korun, ačkoli příjmy státního rozpočtu v roce 2023 vzrostly o 289,7 miliardy Kč, tedy o 17,8 procenta.
Deficit se promítl i do prohloubení státního dluhu na 3,111 bilionu korun, když na konci roku 2022 byl 2,895 bilionu Kč. Na každého Čecha tak připadá dluh 286 tisíc korun.
Bez komentáře…
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 12:05
@Papanikula Jak bez komentáře ? Komentář musí být. Teď zrovna na seznamkách se objevilo,že lady Černoch podepsala s americkým velvyslancem smlouvu o nákupu F35 (letounů) za 150.miliard jež nás budou chránit od roku 2035.Tak naše vláda šetří !
viktor viktor
29. ledna 2024 • 11:08
Tak u Fialky Nutellky se opravdu potvrdilo pořekadlo “ Kdo lže, ten krade “. “Přehlédl JEN JEDEN “ milion KČ 🤣😂🤣. Baron Prášil Fiala a jeho čuníci umí chrochtat, ale ta matematika… Viz ministra financí a jeho nuly 😀… A teď ještě ta tlačenice na Hradě 🤪…Vy tam máte sebranku.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 12:39
@viktor viktor Souhlasím. Hlavně, že stabilizují FINANCE ! Třeba nákupem F 35 za 153.000 000 000 ! Lžou jako komouši a chovají se jako komouši. Ti lezli do zadku Rusům tahle banda Amikům ! No a to je asi jediný rozdíl mezi nimi. Zlatý Orbán,který dělá nezávislou politiku,tedy svou maďarskou.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 12:52
@Richard Šebesta …Máte pravdu pane Šebesta, ale opatrně, aby vám ráno nezaklepali na dveře Rakušan a jeho kluci v kožeňácích. Na mně nemůžou, tak píši pravdu a ti noví soudruzi jsou mi u zadele 😜. My už si tu s Bidenem poradíme. Pevně tomu věřím !
Uživatel_5448243
29. ledna 2024 • 13:44
@viktor viktor Fiala si jenom vybral svoje uložené peníze. Krade Babiš !
viktor viktor
29. ledna 2024 • 14:14
@Uživatel_5448243 ...Myslím, že to je obráceně. Babišovi nikdo nic nedokázal, ale k tomu milionu se Fialka Nutellka přiznal. Ono toho bude víc, ale to se dozvíme až později.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 10:48
Vidím, že současná vládní garnitůra bude musit mít ochranku i v urnovém háji, pokud neodletí posledním vrtulníkem…🤪
Miroslav Hraběta
29. ledna 2024 • 11:10
@viktor viktor Garnitůra, musit... To tě naučil tvůj slabomyslný fotr?? 😃😃
viktor viktor
29. ledna 2024 • 11:28
@Miroslav Hraběta Hulvát jako ty neurazí. Z tebe má radost už jen dr. Chocholoušek.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 12:41
@viktor viktor Hraběta má jémo grófa ale jinak to je hulvát a to jsem ještě decentní.
Papanikula
29. ledna 2024 • 09:52
Vláda zásadním způsobem zasáhla do schopnosti samospráv zajišťovat důstojný život občanů, aniž by nejprve navrhla dostatečné škrty ve vlastních provozních výdajích a zrušení nebo zastavení zbytných vládních projektů,“ shrnují komunální politici sdružení v iniciativě „Hlas samospráv“ svoje výtky k vládní politice.
Zřejmě nevědí, že občanům v jimi spravovaných obcích a krajích stačí ke štěstí a spokojenosti podpora americké proxy války s Ruskem do posledního Ukrajince, nové americké stíhačky a obrněné transportéry za desítky a desítky miliard. Bez pediatra, zubaře a rozvoje obcí se rádi obejdou.
Navíc jejich tvrzení platí jen pro některé občany:
Ministerstva rozdávala i v době úspor i konsolidace veřejných financí mimořádné odměny. Za druhé pololetí loňského roku svým zaměstnancům na odměnách vyplatila neuvěřitelných 353 milionů korun. Jeden z náměstků ministerstva vnitra dostal za pololetí 520 tisíc korun.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 09:50
Burešova grupa prohrává jednu bitvu za druhou jednak ohledně důchodu a taky korespondenční volba. Jenže prohrát bitvu jednu nebo dvě neznamená prohrát válku. V říjnu 2025 se bude účtovat. A to píšu i když nejsem Burešovec a jeho ANO volit určitě nebudu. Ale pětikoaliční kvintet půjde a určitě už nebude kvintet po volbách spíše kvarteto nebo trio.
Papanikula
29. ledna 2024 • 09:54
@Richard Šebesta no tak petidemolice musí skončit a to komplet nevidím tam jedinou slušnou stranu , bohužel a to jsem bývalý volic ODS
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 09:57
@Papanikula musíš jenom umřít.🤣
Papanikula
29. ledna 2024 • 10:01
@Jaroslav Molinek mate pravdu 👌
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 11:10
@Richard Šebesta
kuní ksicht a jeho koblihová tlupa zdevastovali českou politiku na léta. Do normálu se to vrátí až v okamžiku, kdy tento projekt skončí a voliči se zase rozprchnou tam, kam patří. Socani k socanům, bolševici k bolševikům atd. Přesně proto jsme tam, kde jsme a přesně proto nefungují ani demokratické strany. Jsme v situaci, kdy v podstatě polovina politické scény má nulový koaliční potenciál. To je problém a dokud tento problém neskončí, nebude u nás nic fungovat... ČSSD byli také jelita, ale měli koaliční potenciál... A ANO skončí v okamžiku, kdy odejde estébák. jinými slovy, buď budeme muset počkat, až skončí (věk nezastavíš), nebo ho budou muset dohnat jeho kriminální kauzy a to třeba i ve Francii...
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 12:45
@Uživatel_5700993 Jo může to tak být. Taky si myslím,že po odchodu agenta Bureše z politiky skončí jeho ANO.
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 15:37
@Richard Šebesta
to je TUTOVKA... Voliči ANO volí jen a pouze kuního ksichta a to i ve volbách, kde nekandiduje (komunál, kraje). jakmile odejde z politiky, nebo zdrhne ze země, ANO se rozpadne v řádu týdnů. další volby ta tlupa nepřežije. Tam nastane tak brutální boj o moc, že se to rozpadne na atomy...
Uživatel_5448243
29. ledna 2024 • 13:53
@Richard Šebesta.. Burešovi náhončí střílí mimo cíl. Až jim dojdou náboje, karta se obrátí. Konečné saldo budou reálná čísla.
Vít Mahovský
29. ledna 2024 • 09:48
Jako důchodce bych byl samozřejmě rád za co největší valorizaci, ale... státní rozpočet je stejný jako rozpočet domácnosti. Tudíž, a všichni to dobře vědí, není možné se stále jen zadlužovat. To je cesta do pekel. Přestaňte lidi fňukat a myslete trochu logicky a nesobecky. A ke hnutí ANO, vážně si myslíte, že panu Babišovi záleží na důchodcích? Směšná představa, Chce mít přístup ke státním financím a až na tom bude nás stát špatně, myslíte si, že bude snášet bídu s námi? Haha, odstěhuje se s nakradenými penězi na některý svůj zámek ve Francii a bude se nám všem smát.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 10:04
@Vít Mahovský Souhlas tak napůl. Ve Francii čeká možná agenta Bureše taky soud. Ale já jako důchodce bych to co dělá fialový kvintet i bral. Kdyby, kdyby nerozhazoval moc peněz Ukrajincům a dělal to šetrněji a nákupy vojenského materiálů a zbrojení zbytečně taky nenavyšoval když jsme v tak velkém deficitu. To mohlo počkat na lepší časy, ne ? Jenže to nemá logiku. Důchodcům to vezmou a Ukrajincům a na zbrojení se dává dál.Nebo si snad někdo myslí,že nás Rusko napadne ? Je to pochopitelně nesmysl. Černochová a Fiala musí lhát aby nějak zdůvodnili proč to dělají a navyšují ten rozpočet na zbrojení.
Papanikula
29. ledna 2024 • 10:16
@Vít Mahovský fialová ministerstva
Ministerstva rozdávala i v době úspor i konsolidace veřejných financí mimořádné odměny. Za druhé pololetí loňského roku svým zaměstnancům na odměnách vyplatila neuvěřitelných 353 milionů korun. Jeden z náměstků ministerstva vnitra dostal za pololetí 520 tisíc korun.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 10:37
@Papanikula Tak to je to správné šetření do fialova !
viktor viktor
29. ledna 2024 • 10:44
@Vít Mahovský Nikdo mu nic nedokázal, ale papouškové stále do kola skřehotají drby. To je slabé . Fakt je, že Pětikolka svou hloupostí vyhraje komukoliv volby, jen ne sobě.
willi48
29. ledna 2024 • 09:33
Je nezpochybnitelným důkazem odpornosti světa v němž je nám dáno žít, že rozsudek toho brněnského spolku více zajímá politiky a politology z hlediska dopadu na politickou scénu než dopadu na život důchodců.
Ivana Adamovská
29. ledna 2024 • 09:24
Ježíš, ta je ošklivá. Nevypadá, jak ta hysterická mluvčí z Kremlu? (Ta podobnost je až zarážející). Měla by začít běhat.
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 09:33
@Ivana Adamovská
a to má tunu makeupu, bez něho by to muselo být označené jako "nevhodné pro děti a slabší povahy"
willi48
29. ledna 2024 • 09:37
@Ivana Adamovská Tak se předveď, okouzlující diblíku !
viktor viktor
29. ledna 2024 • 09:39
@Ivana Adamovská … Díváte se do zrcadla ? A tleskáte okrádání seniorů ? Vy asi vypadáte 🤢.
Papanikula
29. ledna 2024 • 09:42
@Ivana Adamovská určitě lepší než Pekárka
Slavekk52
29. ledna 2024 • 09:11
Naprosto skvěle napsáno!! Do kamene tesat!👍
Papanikula
29. ledna 2024 • 09:00
Nic necharakterizuje současný zvrácený svět lépe, než nenápadné krátké zprávy:
Poté, co německý ministr financí Christian Lindner řekl zemědělcům, že v rozpočtu už nejsou žádné peníze, rozhodl Olaf Scholz po jednání s prezidentem USA Bidenem, že Německo poskytne Ukrajině nenávratnou pomoc ve výši 7,6 miliardy €ur.
Richard Šebesta
29. ledna 2024 • 09:41
@Papanikula Velký potlesk ! Nic nevystihuje lépe faleš současných německých politiků jež jsou probruselsky a pronatovsky zaměřeni.
Papanikula
29. ledna 2024 • 08:57
Úřad pro ochranu osobních údajů vydal 26. 1. 2024 informační příkaz České televizi, aby do 15 dnů sdělila, komu a kolik zaplatila za pořady Václava Moravce v roce 2022. Proti příkazu se nelze odvolat.
To je tedy odvaha! Vždyť hrozí defenestrace!
viktor viktor
29. ledna 2024 • 09:22
@Papanikula Tak to budou novodobí soudruzi z ČT24 panikařit. 🥴😜🥴
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 08:39
Agent 25085 Bureš je uplakánek, stejně jako trumpeta.🤣
Papanikula
29. ledna 2024 • 08:53
@Jaroslav Molinek a co je potom upoceny Nutella nebo agent Pávek
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 09:51
@Papanikula kdo je nutella a pávek? 🤣
viktor viktor
29. ledna 2024 • 08:23
Pane Sezemský, jedno 💩 vedle druhého 💩 a nespláchnout. Rudé Právo je opět tu. Tleskat porušování nejen zákonů, ale dokonce porušování ústavních pořádků je komunistický i nacistický zvyk. Nakonec Ústavní soud vedl bolševik Rychetský a nyní tu komunistickou štafetu převzal komunista Brixa. Klesáte hodně hluboko a věřím, že to s vámi o to dno jednou pořádně praští.Občané nejsou tak hloupí, jak si vaše redakce myslí.
Irena Charvátová
29. ledna 2024 • 08:24
@viktor viktor
Že jsou to vše jenom fakta nevidíe?
viktor viktor
29. ledna 2024 • 09:14
@Irena Charvátová Lži nejsou fakta ! A navíc. CZ je momentálně ve špatné ekonomické situaci díky jménům jako Fiala, “ matematik “ Stanjura, Jurečka, Síkela atd. Takže, vám “ hoří střecha” nad hlavou a vy se zabýváte Babišem. Jste “ mimo mísu…”
Michal Kelner
29. ledna 2024 • 09:23
@viktor viktor odpověděl jste si sám: "lži nejsou fakta". Tak už prosím nelžete.
viktor viktor
29. ledna 2024 • 12:40
@Michal Kelner …Právě, že Nutella a spol už nemá, co pozitivního nabídnout, tak už jen účelově lže. A hlupáci tleskají a soudruh Pávek podepisuje. Vy jste dopadli.
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 08:44
@viktor viktor no, Rychetský, na tom vydělalala sekta ano.🤣
http­s://ww­w.no­vinky­.cz/cl­anek­/vol­by-babis-nadaval-na-zmenu-volebnich-pravidel-ted-ma-diky-nim-nejsilnejsi-klub-40374446
Papanikula
29. ledna 2024 • 08:54
@Jaroslav Molinek ja znám jedinou sektu anti je sekta Nutelly SPOLU
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 09:53
@Papanikula kobliho, to zamrzí, zkus něco k tématu.🤣
Avatar - Uživatel_5700993}
Uživatel_5700993
29. ledna 2024 • 09:36
@viktor viktor
standardní bolševická výhrůžka... Kterak lid zatočí se zrádci... budeš se muset ale smířit s tím, že dnes už tohle neplatí...
lennon
29. ledna 2024 • 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jan hrabovský
29. ledna 2024 • 07:34
Jak to člověku připomíná komunistický režim je až neskutečné. Totální režim a jeho média.. Rudé právo Fialového hnusu zase perlí
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 08:28
@jan hrabovský pokud nevidíš rozdíl. je mi tě opravdu líto. Ty si dnes můžeš VYBRAT, jestli budeš číst Reflex nebo třeba Parlamentní listy. Díky internetu se můžeš v řádu sekund dostat k tisícovkám nejroztodivnějších zdrojů informací. Je skutečně děsivé, že se najdou lidé, co dnešní dobu srovnávají s minulým režimem... Spíš je problém v tom, že těm lidem vadí, když se pořád ukazuje na to, že jejich milovaný Andrej je prachsprostý zloděj, lhář, podvodník a korupčník, navíc ještě hlupák a prosťáček Jakešovského střihu... A možná i Bilakovského střihu... Nepouštět na saka...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
29. ledna 2024 • 06:29
Proč sem pisálkové pořád taháte Babiše a snažíte se jeho existencí omluvit neschopnost a sprostotu současné vlády. Proč ze sebe děláte "užitečné idioty" ?
Michal Kelner
29. ledna 2024 • 07:18
@RASPUTIN víš, Frndo, reagujeme na článek o "Babišově kartelu". To je tak jednoduché, že bys to časem mohl pochopit i Ty.
Papanikula
29. ledna 2024 • 08:55
@Michal Kelner a. O článek o Fialové neziskové Barmské ženy , tan stala ze státního rozpočtu 25 milionu a výsledek ??? Nic
Uživatel_5188590
29. ledna 2024 • 09:04
@Papanikula Zkuste to česky.
Michal Kelner
29. ledna 2024 • 09:27
@Papanikula to je co za jazyk? Že by babišština?
Jaroslav Molinek
29. ledna 2024 • 09:54
@Papanikula nemá neziskovku, moulo.😅
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 07:39
@RASPUTIN
já rozumím, že koblížek by byl rád, kdybychom o kuním ksichtovi a jeho lumpárnách mlčeli, ale s tím tak nějak nepočítej... Pod článkem o estébákovi budu diskutovat o estébákovi, pod článkem o Jurečkovi budu diskutovat o lidovcích a pod článkem o Pirátech budu diskutovat o Pirátech. Ale to je na tebe asi moc složité...
Papanikula
29. ledna 2024 • 08:56
@Uživatel_5734171 a. A co teprve umístěny ksicht Nutelly 😂😂
viktor viktor
29. ledna 2024 • 08:27
@RASPUTIN Psát o hlupácich ze Strakovky, nebo KSČ z Hradu se teď nenosí. Ale lhát dokola o někom, kdo za ten současný marast nemůže se ze shora doporučuje a užiteční idioti ještě zatleskají.
Pavel Maleček
29. ledna 2024 • 06:10
Sezemský nepochopil, co Štefek blbovzdorně popsal - od ANO je to ječení jen komedie, kterou oblbují svou voličskou základnu. Ve skutečnosti si Babiš a spol nad výrokem ÚS spokojeně mnou ruce.
Dostali tím nabito do svého propagandistického kanónu, kterým ze sebe dělají jediného ochránce důchodců a sociálně slabých obecně (samozřejmě s výjimkou bídně placených polootroků u výrobních linek Agrofertu). A pak i Babišovi se ty na důchodech úspory a tím obecně lepší stav státních financí (umožňující další státní půjčování) zatraceně budou hodit. To když voliče obbnou tak, že zas vládu postaví. K čemuž bohužel pomáhá svými vylomeninami i Fialův vládní 5x vehikl.
Zvláště to Babišovi pomůže při ze státního krmení jeho Agrofertu, který by se bez státních dotací zhroutil. A důchodci? Měli by si přečíst něco o významu sousloví "užitečný idiot".
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 07:44
@Pavel Maleček
Fiala by měl konečně pochopit že příští volby projede, vykašlat se na to a zbytek vládního období se soustředit na potřebné reformy a ne na minimalizací voličských ztrát. Energetická koncepce, penzijní reforma, zdravotní reforma atd. Ale to je ode mě jen zbožné přání, pojedou v režimu hlavně to nějak doklepat...
Hulin No More
29. ledna 2024 • 02:12
proč bych měl pomáhat nějakýmu *ovi, co je takový *, že se na něj ve stáří vysrala i jeho vlastní rodina? takovýho rasputina bych spíš nechal utratit jako psa.
Jiří Odvárko
29. ledna 2024 • 02:05
Intelektuální špičky ANO a SPD nemohou příliš převyšovat průměrného voliče. Elita se musí chovat tak, aby byla čitelná a srozumitelná i pro nevzdělané prosťáčky. Jednoduchá sdělení, jednoduchá řešení a to nejpozději okamžitě. Osobní i politické anamnézy všech protagonistů a tribunů z opozice vypovídají za všechno. Mění se jenom pořadí v jakém vždy vyskočí, jako čertík z krabičky a bijí se v prsa za své ovečky. To, jestli je to jednou hot a podruhé čehý, je příliš nezajímá.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 07:53
@Jiří Odvárko
mě spíš děsí ta tendence. V prvním volebním období tam kuní ksicht měl také mravní a morální bonsaje, ale nebyli to hlupáci. Ti pak odešli nebo byli vyhozeni a nahrazeni stoprocentně oddanými hlupáky. Stačí se podívat na jednoho každého poslance za ANO a to je opravdu materiál. Schillerová, Peštová, Jermanová, Malá, Ožanová... To jsou opravdu blbky, to se jinak nazvat nedá. A totéž u pánů, Havlíček, Mašek, Farhan, Feranec.., Spojuje je ABSOLUTNÍ oddanost vůdci. Přesně proto musí platit spolu chyceni, spolu pověšeni. Neexistuje, že odejde kuní ksicht a vše zapomenuto, najednou bude ANO demokratické hnutí... Ne, stejně jako se s komunisty nemluví, tak se nemluví s koblihami, protože to je politická divize organizovaného zločinu...
Michal Elza
29. ledna 2024 • 01:36
Jak je vidět, tak v oblasti práva má nejspíš vedení ANO ještě rezervy. Přestože třeba bývalá šéfka MF se ráda v médiích ošívá právním vzděláním. Havlíčku, to jste to vládě teda nandali.. A všichni důchodci vám nesmírně děkují za snahu.
Michal Kelner
28. ledna 2024 • 23:41
Další prohra udavače, brepty, tiktokové dluženy a dalších bezpáteřních postaviček je jako balzám za ty roky, kdy nám vládli, lhali a okrádali.
Je příjemné sledovat jejich zapšklost.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
29. ledna 2024 • 07:53
@Michal Kelner
čeština na to má příhodnější termín...
Vladimír Veselý
28. ledna 2024 • 21:11
O totalitě a mocenském kartelu nejvíce řvou dva naprosto totalitní, neodvolatelní vládci svých marketingových projektů. A jejich oddaným voličům to nepřijde divné? Bůh s námi.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
28. ledna 2024 • 22:03
@Vladimír Veselý žádným voličům nepřijde nikdy nic divný 🫣nejdivnější je ale chodit volit vůbec 🙄 všechny volby jsou ve stylu vyber si svého oblíbeného parazita 👎 jakoby by existovala nějaká možnost zvolit někoho kdo se tě nebude snažit odrbat 😎

Ta nejlepší volba je nestrácet s politikou čas a věnovat se jen své vlastní životní cestě 🫠
Jiří Odvárko
29. ledna 2024 • 02:09
@Pärkund Roservaal Potom nechápu tu ztrátu času s tímto komentářem. Neplkejte a věnujte se své vlastní cestě.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
29. ledna 2024 • 07:36
@Jiří Odvárko ne každý to pochopí 🤷🏻‍♂️😝
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 20:47
kuní ksicht používá podání k Ústavnímu soudu jako guerillový marketing. Za bilboardy se musí platit, za podání k ÚS nikoliv. A jak je vidět, taktika je to úspěšná, jeho přitroublý voličský elektorát mu to žere a má dojem, jak se za ně Andrej obětavě pere... komické na tom je snad jen to, jak to zároveň žere Okamuru, protože kuní ksicht pochopitelně cílí především na voliče Pitomia, protože to je jediný revír, kde ještě může přitroublé voliče zalovit...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
28. ledna 2024 • 20:21
Současná vláda hloupatě chrochtá u koryta, okrádá důchodce a ještě se jim vysmívá. Vše za podpory soudců "dosazených" prezidentem, který byl kandidátem vládního slepence. ODS systém "já na bráchu, brácha na mně" prostě u současná vlády nevlády funguje.
Vladimír Veselý
28. ledna 2024 • 21:08
@RASPUTIN Rasputine Raspilutine, nic hloupějšího vymyslet neumíte?
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 21:22
@Vladimír Veselý
umí a denně to tu předvádí...)))
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
28. ledna 2024 • 21:52
@RASPUTIN ...se s tím už nepiš 🙄 "ctrl c" a "ctrl v" ke každému článku alespoň třikrát 😎
Jiří Odvárko
29. ledna 2024 • 02:14
@RASPUTIN Mluvte za sebe, kobliho. Jsem důchodce a jsem spokojený. Mafiány ze sekty ANO a fašistického SPD fakt nemusím. Tak se laskavě starejte o sebe!!
lennon
28. ledna 2024 • 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. ledna 2024 • 21:24
@lennon
kuního ksichta to také pěkně ***, podobně jako debakl v prezidentských volbách. Proto je třeba mu to pořád připomínat... Já bych se ho dokola ptal, jestli by ANO nemělo zaplatit náklady za prohraná podání u soudu... Je to pochopitelně nesmysl, ale kuního ksichta a jeho poskoky to spolehlivě nastartuje...)))
Pepa Zahrádka
28. ledna 2024 • 22:24
@lennon Ale koblížkům opět vysvětlí, že "všetky sůde vyhrál" a dodá, že se odvo­lá..­....­....­....
Radim Měcháček
28. ledna 2024 • 22:46
@lennon To není prohra ANO , ale prohra důchodců a Vy z toho máte očividně radost . Jen ať si utáhnou opasky , vždyť pracovali a platili daně jenom 40 let . Vy máte mozek ? To si jen myslíte .
Martin Řezáč
28. ledna 2024 • 23:10
@Radim Měcháček jo a ti co půjdou do důchodu, nebudou platit daně 40 let? Rozhodně ještě déle. Jaké opasky si musí utahovat? Dnešní důchodci se mají tak, že se zadní důchodci před nima neměli nikdy lépe.
malylibor
29. ledna 2024 • 00:00
@Martin Řezáč Naprosto souhlasím. Jen se bojím, že to, co jste napsal, pochopí jen člověk, který dokáže myslet, ne někdo, kdo má v hlavě místo mozku koblihu.
Radim Měcháček
30. ledna 2024 • 22:29
@Martin Řezáč Aha , tak to jo , jak jste k tomu došel ? Většího hlupáka jsem ještě neviděl .
lennon
29. ledna 2024 • 00:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Elza
29. ledna 2024 • 01:47
@lennon Je to tak, všichni důchodci nejsou voliči ANO a prohra opozice u ÚS jim nevadí, vystačí si s tím, co mají nebo třeba ještě mají možnost pracovat. A být starší také často neznamená být blbější, zapomínat na předchozí vlády nebo se neorientovat v politice nebo ekonomice.
Radim Měcháček
30. ledna 2024 • 22:27
@lennon Důchodci fňukají , to jste napsal komentář hodný inteligenta . Má to přece logiku , nebudou přece fňukat soudci , nebo politici či lidé , kteří mají příjem 80 až sto tisíc . Vy jste taky hlava Vy pravdo . Vláda porušila zákon a Vy tvrdíte , že zvítězila pravda , asi jste hodně chytrý .
lennon
31. ledna 2024 • 00:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.