nahoru

Historky z cestování: Klientka se bojí, že švábi přijdou na pohřeb, a další historky delegátky CK

-fik- 29. července 2021 • 13:00
Historky z cestování: Klientka se bojí, že švábi přijdou na pohřeb, a další historky delegátky CK
foto: Go2

Ema Paulů pracuje deset let pro cestovní kanceláře. O své práci napsala knihu Delegátka… práce snů, nebo noční můra? A podělila se s námi o pár historek ze své práce, které nám mohou připomenout, jak zábavný může takový zájezd být.

  • Klientka si stěžuje, že jí nalévají ředěný alkohol, i když chtěla nalít zcela čistý. Ukázalo se, že v její objednávce žádala: „only water“.
  • Klientka s přítelem exotického vzhledu jezdili stopem. Ke stopování si ovšem vybrali místo blízko imigrantského centra. Jeho klienti se domnívali, že stopující pán je jedním z nich a půjčili mu kolo. Ten výpůjčku bicyklu kvitoval pozitivně.
  • Klient se diví, že v noci pršelo, i když jsme kousek od rovníku.
  • Klienti vám o sobě často řeknou víc než chcete. Tenhle slůvkem ,,vole“ oslovuje každého, nejen mě. O sexuálním životě jeho celé rodiny vím vše. Hlavně jeho bývalé manželky. Blázen prý není, říkal to i vazební lékař. Na safari se opil tak, že mi vypadl pod nohy, když jsem otevřela dveře džípu. Následně nám vyprávěl o své dceři, která je schopná docílit čtyř orgasmů za sebou.

  • Klienti měli zájem o nadstandard stravování (např. polovina langusty za 10 €) či romantická večeře v gazebo za 25 €. Dlouze diskutovali, zda by to nešlo zařídit úplně zdarma. Jiní na langustu šli, ale uvedli jiná jména a čísla pokojů. Jeden pár náhodně udal pokoj číslo 202, naneštěstí takový v hotelu vůbec neexistoval. Číšnici pak kvůli našim klientům, kteří si neoprávněně vychutnali langusty, prohledávali pláž. S mojí asistencí. 
  • Klientce nestačil údaj o venkovní teplotě z internetu a dožadovala se zakoupení venkovního teploměru. Úspěšně. Dalšího dne si zlomila ruku, když měřila teplotu při výstupu z moře. 
  • Pobytová taxa byla v ceně a na hotelu se neplatila vůbec. Klienti se ale její úhrady kupodivu dožadovali. Ani oni ani recepční na tom nebyli nejlépe s angličtinou. Dodnes nepochopili, proč jim bylo přistaveno taxi. 
  • Složitá zápletka. Klientka odmítá jídlo a pak si stěžuje, že ho nedostává. A majitel je prý arogantní.
  • V půlce pobytu došlo k menší rekonstrukci místa, kde visela naše nástěnka. Bohužel ji nesundali, ale doslova zazdili. Nebylo možné ji dostat zpět.
  • Manželský pár vyšel z areálu hotelu. Na sousedící veřejné pláži si dali pizzu. Odmítali ji ovšem uhradit s tím že mají plnou penzi. Nechápali, kde končí a začíná hotel. Pizzu uhradili po nátlaku kubánské prodejkyně. Manželku nechal pán jako zástavu a šel na hotel pro peníze.
  • Jídlo je přesolené anebo vůbec není slané. Takže kuchař je senilní a ruka se mu třepe nepravidelně. S tím se něco musí udělat!
  • Na pokoji klientům nefunguje televize. Už pátý den nejde vůbec Prima, i když přinesli nové baterky do ovladače. Že by neměli licenci?
  • Šváb lítal po pokoji jako automatický vysavač na program pět. Manžel klientky ho sice zneškodnil, ale ta nemohla usnout. Celou noc čekala s rozsvíceným světlem a číhala. Věřila, že by mohli přijít jeho přátelé na pohřeb. Švábi jsou zvířata se sociální strukturou.

-fik-




Diskuse ke článku