Design je tradičně svébytný, byť se pod plechy skrývá technika většího range roveru. Ve srovnání s ním verze Sport působí více řidičsky.

Design je tradičně svébytný, byť se pod plechy skrývá technika většího range roveru. Ve srovnání s ním verze Sport působí více řidičsky. Zdroj: David Rajdl

Podvozek Dynamic Air Suspension využívá data z navigace a upravuje vzduchové měchy podle profilu trasy. Zároveň dovoluje světlost až 281 mm.
Dílenské zpracování je mezigeneračně ještě lepší. Potěší zachování fyzických ovladačů ventilace místo dotykového ovládání.
Přes středový displej s 13,1“ ovládáte například uzávěrky centrálního a zadního diferenciálu, bez nichž se v náročném terénu neobejdete
Komfortní křesla – k dokonalosti jim chybí snad jen širší sedák
4
Fotogalerie

Prima brácha

Menší, atletičtější sourozenec dorazil jen chvíli po „plnotučném“ range roveru, který jsme si představili několik čísel nazpět.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!