nahoru

Elektromobilita: Dobíjecí stanice nemusí být nudná krabice

Komerční prezentace13. prosince 2018 • 00:00
• foto: 
Jansen Display

Proč by dobíjecí stanice měly pouze dobíjet elektromobily, když mohou mít i další funkce? S rozvojem sítě dobíjecích stanic roste i zcela nový prostor pro marketingovou komunikaci. Uplatnění najde především v obchodních centrech a hotelech.

Zmíněného marketingového potenciálu si všimly společnosti Green24 a Jansen Display, které spojily svá know-how a jako jediní nanedávném veletrhu E-Motion představily společný inovativní koncept dobíjecích stanic s digitálním reklamním displejem. Pilotním produktem je volně stojící totem s dvěma dobíjecími zásuvkami, který na přední straně zdobí 32‘‘ obrazovka. Na ní lze přehrávat libovolná reklamní sdělení, která se dají pohodlně upravovat přes vzdálený přístup nebo pomocí USB.

„V našem portfoliu reklamních nosičů se stále více prosazují tzv. digitální áčka a digitální totemy, tj. reklamní poutače se zabudovanou obrazovkou, kde se dá reklamní sdělení snadno a operativně přizpůsobovat aktuálním podmínkám. Myšlenka dobíjecího stojanu s displejem dokonale zapadla do tohoto konceptu. Pro obchodníky je to skvělý způsob jak poskytnout zákazníkovi přidanou hodnotu k parkování a zároveň mu odprezentují své aktuální nabídky.  Navíc v současné době na trhu není jiné podobné řešení k dispozici, což dává obchodníkům velkou šanci se odlišit, “ komentuje Michal Havel, marketingový ředitel společnosti Jansen Display.  

Největší potenciál využití takových stojanů firma spatřuje v administrativních budovách, obchodních centrech, hotelech a dalších podobných místech, kde mají provozovatelé zájem poskytnout svým klientům možnost nabíjení elektromobilů a zároveň je pro ně výhodné upozornit je na své akce, produkty, nabídky či nabídnout pronájem plochy někomu jinému.

Foto 

Maximálně přívětivé uživatelské rozhraní

Cílem projektu bylo nejen vyvinout stanici s reklamní plochou, ale nabídnout uživatelům také dokonale intuitivní obsluhu. Software z dílny Green24, kterým je stanice vybavena, integruje reklamní nosič jako takový do CPO systému Polyfazer. Ten nabízí jednoduché uživatelské rozhraní v podobě mobilní aplikace.

„Výhodou tohoto řešení je snadná a rychlá obsluha dobíjecí stanice, celkový monitoring průběhu dobíjení a pohodlné inkaso částky za odebranou energii bezprostředně po ukončení dobíjení. Dobíjecí stanice tudíž nevyžaduje žádnou formu předplatného,“ vysvětluje Jakub Jedlička z Green24. Reklamní obrazovka je na systému autonomní, může tudíž celou dobu prezentovat nastavená reklamní sdělení.

Foto 

Kvalita v designovém provedení

Precizní technologické zpracování se u představené stanice snoubí s moderním designem, který ji povyšuje nad pouhý funkční prvek. Totem tvoří robustní hliníková konstrukce s celoskleněným předním panelem, v němž je integrovaná obrazovka. Po stranách jsou dvě nabíjecí zásuvky s maximálním výkonem 22 kW. Dále nechybí větrání a uzamykání zadních dveří.

 

Komerční prezentace




Diskuse ke článku

 

Kurzy měn
25,700
22,660
29,510
Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější