Zdroj: Depositphotos

Portál smsticket je pro předprodej vstupenek ideální

Letní období je jako stvořené pro večerní akce, festivaly, letní kina a další zábavné či kulturní události. Pokud plánujete nějakou takovou akci uspořádat, zřejmě přemýšlíte i nad tím, jak prodávat vstupenky. V současném digitálním světě by byl docela hřích nevyužít sílu internetu. Pro takové účely slouží portál smsticket, který přináší i spoustu zajímavých výhod. V následujících řádcích se na něj zaměříme podrobně.

V případě, že plánujete prodávat vstupenky skrze různé ticketingové portály, počítejte s nemalými provizemi a poplatky. Právě portál smsticket jde proti proudu, takže nejenže ušetříte, ale současně získáte spoustu jednoduchých nástrojů, s nimiž prodej jako takový ještě podpoříte.

Prodej vstupenek je stále ve vaší režii

Začněte si budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky, respektive návštěvníky vašich akcí. Jestliže preferujete určitý styl komunikace s ohledem na charakter dané akce, smsticket je takovým věcem naprosto otevřený. Právě komunikací můžete odlišit i druh vstupenky, přičemž prodej VIP vstupenek potřebuje trochu jiný přístup než prodej klasických vstupenek. Připravíte tedy pro každý druh vstupenek jinou automatizovanou zprávu.

Vzhledem k tomu, že administraci máte plně ve svých rukách, můžete si událost aktualizovat i v průběhu prodeje. Ostatní podobné portály zaměřené na předprodej vstupenek online nic takového nenabízí, bohužel.

Samostatnou webovou stránku nepotřebujete

Tvorba webových stránek je časově, mnohdy i finančně náročnou záležitostí. Vstupenkový systém nevyžaduje mít vlastní webovou stránku, protože si vytvoříte vlastní profil přímo na smsticket, a ten potom sdílíte na sociálních sítích, v newsletterech a podobně.

Jako pořadateli vám vznikne profilová stránka, kde jsou viditelné všechny nadcházející události, které přidáte. Uživatel, jenž narazí na váš veřejný profil, si rozklikne jednotlivé události a potom rovnou koupí i vstupenky. Profilovou stránku oživte obrázky, popisky i nadpisy. Stejně tak nezapomeňte na přípravu textů pro automatické e-maily a SMS. Jakmile totiž zájemce zakoupí vstupenku, odešle se mu automatický e-mail, respektive SMS.

Samozřejmě někdy nastane situace, že pořadatel vlastní webové stránky má. I taková věc je velice dobře využitelná, protože vstupenky prodáte i skrze své stránky. Stačí si totiž v nastavení portálu smsticket vygenerovat prodejní formulář, který vložíte na svou webovou stránku. Vypadá to tedy, jako by uživatel kupoval vstupenky přímo na vaší stránce, ale ve skutečnosti se to propíše do smsticket, aniž by došlo k přesměrování. Odpadají vám tak starosti s programováním, případně s hledáním plug-inů.

Propagace je při každé události důležitá

Marketing je taktéž žádoucí, ať už prodáváte vstupenky na divadelní představení, nebo koncert. Jelikož smsticket má navázanou spolupráci s mnoha partnery, marketing je dobře podchycený, protože ti sdílí události dál a dál. Dostanete se do povědomí široké veřejnosti, a to za nulový příplatek, což je lákavé.

Nástroje přijdou vhod i naprostým nováčkům v tomto oboru. Samozřejmě nechybí možnost využít podporu, která vám pomůže s nastavením slevových kódů, místenkovým prodejem a podobně.

Podpora Apple Pay a Google Pay i rychlé odbavení

V jednoduchosti je krása. Přesně takovým pravidlem se řídí i vstupenkový pokladní systém smsticket, kde je možné platit i moderními způsoby, jako jsou metody Apple Pay a Google Pay. Zakoupit vstupenky tak mohou uživatelé jedním kliknutím, navíc je ihned zaplatí. V nabídce jsou však i další platební metody – platba kartou, skrze peněženku PayPal, přes QR kód, ale i bankovním převodem.

Vstupenka je elektronická, takže účastníkovi akce přijde rovnou do e-mailu. Účastník si ji potom může přidat buď do Peněženky v iOS, nebo si může nechat zaslat vstupenku přes SMS. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného.

Kamenem úrazu na mnoha akcích je odbavování, protože účastníci čekají dlouho v řadách, což je pro ně frustrující. Moderní systém smsticket se snaží takovým situacím předcházet, proto vytvořil aplikaci Brána pro rychlé odbavování vstupenek.

V aplikaci získáte taktéž přehled o tom, kolik účastníků na akci dorazilo, jestli přišli všichni VIP hosté a podobně. Analýza je velice důležitá, navíc ji máte naprosto zdarma v rámci administraci smsticket.

Další nástroje, které využijete

Systém pro předprodej vstupenek přináší ještě další funkce, jež jsou praktické. Jedná se například o slevové kódy, nastavení cenových vln u vstupenek, SMS kampaně a podobně. Jestliže využijete poslední zmíněnou službu, tedy SMS kampaně, dostáváte možnost docela podrobně cílit, například na účastníky předchozích akcí.

Pro pořadatele, kteří se zajímají i o analytická data, je za určitý příplatek možnost získat analýzu informující o tom, odkud návštěvníci a kupující vstupenek přichází.

Zřejmě se ptáte i na to, kolik vlastně za smsticket zaplatíte. Platforma s výše zmíněnými funkcemi si účtuje pouze provizi z prodané vstupenky, a to ve výši 5 % z ceny vstupenky.

Služby jako zapůjčení čteček vstupenek, SMS kampaně, případně i kampaně na sociálních sítích jsou už zpoplatněny, ale částky nejsou nikterak závratné. Vždy je vše nastaveno individuálně s ohledem na konkrétní událost. Cenová politika platformy je příznivá. Pro více informací však už musíte kontaktovat přímo podporu skrze e-mailovou adresu poradatel@smsticket.cz.