Zdroj: Topranker.cz s.r.o.

Zkušenosti Toprankeru pomohly zvýšit návštěvnost klientova webu více než stokrát. Jak se to povedlo?

Zkušenosti Toprankeru přinesly webu propagujícímu studio permanentního makeupu bohatou sklizeň. Úspěch nízkorozpočtové SEO správy až vyráží dech – množství měsíčních návštěvníků webu se po 14 měsících zvýšilo z 43 na 6685! Takový výsledek si zaslouží rozvést podrobněji v následující SEO případové studii.

V momentě, kdy se klient rozhodl využít zkušeností Toprankeru byla situace takováto…

Jak web, tak doména permanent-makeup-praha.cz byly úplně nové. Na webu se nacházel jen základní obsah, vypočítávající jednotlivé služby salónu. Organických návštěv zaznamenal pouze 43 měsíčně. Majitelka webu se rozhodla zvolit pouze naše základní SEO služby s minimálním rozpočtem. I tak se ale tato investice vyplatila mnohonásobně, jak naše SEO studie ještě dokáže.

Jaké úpravy jsme provedli?

Jako obvykle jsme na počátku provedli důkladnou SEO analýzu, která nám umožnila připravit další plán optimalizace webu pro vyhledávače jak z technického, tak obsahového hlediska. Zároveň nám ukázala směr, kterým se ubírat v oblasti linkbuildingu.

  • Pro web jsme vytvořili nové stránky odpovídající vhodným klíčovým slovům.
  • Meta tagy s klíčovými slovy. Ty jsme zároveň vylepšili tak, aby nabízely přidanou informační hodnotu.
  • Vytvořili jsme řadu blogových článků odpovídajících na často zadávané dotazy návštěvníků. Význam blogu pro šíření jména a značky je občas stále podceňován.
  • Abychom rozšířili klientův dosah, vyplnili jsme mu a zároveň optimalizovali profil na Google My Business. Tím se otevřela další cesta, kterou mohou přicházet na web noví návštěvníci.
  • Přidali jsme také funkci online chatu, aby se zákazníci mohli v případě zájmu rovnou objednávat.
  • Začali jsme také měřit konverze webu.
  • Přepracovali jsme vnitřní odkazování, aby se tok návštěvníků přesměroval na ty nejdůležitější stránky webu.

Vývoj organické návštěvnosti a klíčových slov pojících se s klientovým webem. (zdroj: Ahrefs)Vývoj organické návštěvnosti a klíčových slov pojících se s klientovým webem. (zdroj: Ahrefs) | Topranker.cz s.r.o.

Linkbuilding je důležitým stavebním kamenem celkové optimalizace

  • Kromě úprav provedených na samotném webu jsme zároveň věnovali pozornost vytváření zpětných odkazů. Analyzovali jsme odkazový profil konkurence, vytipovali vhodné odkazy a ty pro našeho klienta získali .
  • Napsali jsme řadu tematických článků se zpětnými odkazy a umístili je na autoritní weby.
  • Zanechali jsme také řadu diskusních příspěvků na tematických blozích a fórech, abychom přivedli více cílových návštěvníků.
  • Web jsme zaregistrovali také v relevantních firemních katalozích pro zpestření odkazového profilu a také posílení lokálních vazeb. O významu katalogů se můžete více dočíst například zde.

Počet odkazujících domén utěšeně rostl…(data z Ahrefs)Počet odkazujících domén utěšeně rostl…(data z Ahrefs) | Topranker.cz s.r.o.

K čemu to celé vedlo…

Organická návštěvnost webu se k 31. lednu 2019, tedy po 14 měsících naší správy, dostala na číslo 6685. To vše při zcela minimálním rozpočtu! Snad vás tato případová studie o SEO přesvědčí, že tato marketingová metoda má svou váhu.

Na vývoj návštěvnosti je radost pohledět.

Topranker.cz s.r.o.

Topranker.cz s.r.o.

Podle similarweb.com jsou zdrojem 97% návštěvnosti vyhledávače:

Ale nechme snad raději vše doříct samotného klienta!

Daria Radchenko

Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics

„S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale - přesně tak, jak jsem chtěla. Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle. Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!“