Zprávy
ivanb
0
No asi máte pravdu, jen mi to přišlo úsměvné vzhledem k nadpisu kvalitní škola. A už se v tom nebudu rejpat!
Přejít do diskuze
Ivane, je mi velmi líto, ale legendární Hnidopich, dej mu Přírodo lehkou zem, si ZÁSADNĚ nevšímal gramatických prohřešků diskutérů, tam ho zajímala věcná hodnota příspěvku.
Pranýřoval jen a pouze redaktory, kteří by to jako profesionálové umět měli.
Pranýřoval jen a pouze redaktory, kteří by to jako profesionálové umět měli.
no, a proč tohle píšu - velmi jednoduché. Potkal jsem jistou mladou slečnu, co měla tu čest na onom slavném Klausovu gymnáziu učit... prachy prej ušly, ale morálně jí bylo na blití - totální protekcionismus, některé děti se nejen nesměly nechat propadnout, ale ani se jim nesměla dát čtyřka, jejich chování bez ohledu na to jak drzé, vulgární atp. se vždy smetlo pod koberec...
...měl jsem dokonce tu čest potkat dvě studentky (jednu tehdy aktuální a jednu bývalou) a to co mi povídaly taky stálo za to.
Prostě a jednoduše - ze všeho co vím je to slavné Klausovo gymnázium kvalitou totéž, co ta Londýnská: hromada shitu s nádhernym PRkem. Bylo by nádherné, kdyby novináři přestali v téhle republice žrát předžvejkaná moudra a chovat se jak pejsci na vodítku a taky si něco zjistili, než napíšou, že je něco kvalitní.
...měl jsem dokonce tu čest potkat dvě studentky (jednu tehdy aktuální a jednu bývalou) a to co mi povídaly taky stálo za to.
Prostě a jednoduše - ze všeho co vím je to slavné Klausovo gymnázium kvalitou totéž, co ta Londýnská: hromada shitu s nádhernym PRkem. Bylo by nádherné, kdyby novináři přestali v téhle republice žrát předžvejkaná moudra a chovat se jak pejsci na vodítku a taky si něco zjistili, než napíšou, že je něco kvalitní.
článek mě nijak moc nezajímal, ale nad tímhle se pozastavím:
Chodil jsem na ZŠ Londýnská (Praha). Všude se říkalo jak je úchvatně pokroková, jak se tam vyučuje moderními postupy, jak se klade důraz na individuální výuku, jak výborné má výsledky... pan ředitel byl neustále v mísních novinách, často i v celostátních.
A skutečnost?
Z páté třídy jsme se dostali na osmileté gymnázium tři a to ne kvůli škole, ale kvůli jedenapůlleté nalejvárně co nám zařídili rodiče - po škole jsme chodili na doučka matiky, češtiny u vysloužilých kantorek co se děsili nad tím co všechno neumíme a doma jsme večer dělali všeobecné přehledy. Jedna holka co by to taky zvládla utekla už z trojky na jazykovku. Všichni ostatní co měli trochu talentu a jejich rodiče rozumu se rozprchli do všech stran (sportovky, jazykovky, jiné základky). Na čtyřleté gymnázium se pak dostali dva další.
Z třídy kde bylo asi 22-25 dětí (měnilo se průběžně) jich šest skončilo na drogách (ve smyslu likvidační závislosti, nikoliv ve smyslu rekreačního užívání), o třech moc nevim, dvě se z toho dostaly, jedna si tim zkurvila život (pravda že ta neměla v životě moc štěstí obecně, sebevražda obou rodičů... ale i tak zbývá pět dalších)
Škola stála totálně za hov-no, ale měla dobrý PR a novináři co o tom věděli taky hov-no jí a jejího ředitele milovali.
Z Londýnské se doporučovalo několik gymnázií. O jednom z nich tehdy mámě známý z protidrogovky řekl že to tam má rád, že tam má jen v předposledním ročníku vyhlédnuté tři kandidáty u kterých jen čeká, až jim bude 18 a něco málo, aby je moh zabásnout za distribuci tvrdejch bez ohledu na jejich současnou ochranu nezletilých a o ročník níž už má vyhlídnuté další dva kandidáty - pochvaloval si že na tom gymplu fakt nemá těžkou práci a má za ně pak hezké prémie, když si to načasuje aby je zatknul před Vánocema.
Chodil jsem na ZŠ Londýnská (Praha). Všude se říkalo jak je úchvatně pokroková, jak se tam vyučuje moderními postupy, jak se klade důraz na individuální výuku, jak výborné má výsledky... pan ředitel byl neustále v mísních novinách, často i v celostátních.
A skutečnost?
Z páté třídy jsme se dostali na osmileté gymnázium tři a to ne kvůli škole, ale kvůli jedenapůlleté nalejvárně co nám zařídili rodiče - po škole jsme chodili na doučka matiky, češtiny u vysloužilých kantorek co se děsili nad tím co všechno neumíme a doma jsme večer dělali všeobecné přehledy. Jedna holka co by to taky zvládla utekla už z trojky na jazykovku. Všichni ostatní co měli trochu talentu a jejich rodiče rozumu se rozprchli do všech stran (sportovky, jazykovky, jiné základky). Na čtyřleté gymnázium se pak dostali dva další.
Z třídy kde bylo asi 22-25 dětí (měnilo se průběžně) jich šest skončilo na drogách (ve smyslu likvidační závislosti, nikoliv ve smyslu rekreačního užívání), o třech moc nevim, dvě se z toho dostaly, jedna si tim zkurvila život (pravda že ta neměla v životě moc štěstí obecně, sebevražda obou rodičů... ale i tak zbývá pět dalších)
Škola stála totálně za hov-no, ale měla dobrý PR a novináři co o tom věděli taky hov-no jí a jejího ředitele milovali.
Z Londýnské se doporučovalo několik gymnázií. O jednom z nich tehdy mámě známý z protidrogovky řekl že to tam má rád, že tam má jen v předposledním ročníku vyhlédnuté tři kandidáty u kterých jen čeká, až jim bude 18 a něco málo, aby je moh zabásnout za distribuci tvrdejch bez ohledu na jejich současnou ochranu nezletilých a o ročník níž už má vyhlídnuté další dva kandidáty - pochvaloval si že na tom gymplu fakt nemá těžkou práci a má za ně pak hezké prémie, když si to načasuje aby je zatknul před Vánocema.
To, že tam chodí děti některých potentátů je spíše z hlediska sociálního a pedagogického problematické, a bude vyžadovat velmi mnoho práce, jak z nich nestvořit rozmazlené fracky (viz chování některých vrcholových manažerů- jejich otců).
5. Závěrem: vše je vlastně trochu jinak než se veřejnosti předkládá.
5. Závěrem: vše je vlastně trochu jinak než se veřejnosti předkládá.
Článek jde jen po povrchu tak, jako většina článků o PORGu a Klausovi ml. To, že jméno Klaus je štítem je jasné. Pokud by se jmenoval ředitel PORGu Truhlík, tak by to bylo normální gymnázium ve vyšší vzdělávací úrovni (tak jako je jich nejméně 50. Pro autora a čtenáře jen několik poznámek:
1. PORG Klaus ml. nevybudoval, pouze byl instalován v určité fázi skupinou vedenou panem Botlíkem, Šteflem a Zeleným - viz původní dokumenty o zřizovateli školy. Později byli otcové zakladetelé vymeteni.
2. Současný plný "majitel" je Roman - viz registrace o.p.s., kde je Roman st. předsedou správní rady, Roman ml. a Romanová členy! Samotná o.p.s. je zřízena Sdružením PRO GYMN8ZIUM - viz rejstřík na MV. Tedy institucí, která má "very soft" podmínky pro existenci (spolky, kluby apod., včetně účetnictví). Takže hovořit o darech Romana znamený jen dar zase Romanovi.
3. Zveřejnění nejlepších deseti škol po státních maturitách je totální podraz na ředitel gymnázií - byl bez jakýchkoliv kritérií, jak body vznikly, co se počítá apod. Nikdo se nedočetl, jak se ktěmto číslům dospělo. Ministr se v tomto případě zachoval jako cvičený mopslík.
Např. ČJ se skládá ze tří částí, z nichž jen jedna je státní a ostatní dvě hodnotí sama škola. Pokud svým žákům nasázíme samé jedničky, tak jsem v hodnocení vysoko. Pokud je ohodnotím spravedlivě, tedy tak, jak se to pedagogicky dělá, známkami 1,2,3,4 - tak jsem v součtu nízko. Buďte si jisti, že další roky již ředitelé takovou chybu neudělají!
4. Výsledky státních maturit, které ředitelé dostali počátkem září, neumožňují zjistit, jak se blíží bodům "nejlepších deseti" - tak je to vyhodnocení zakamuflované.
5. Samotné výsledky PORGu jsou zatím vázány na starý PORG - což je osmileté gymnázium v Lindnerově. To znamená ještě na starou (dobrou) koncepci. Nijak se nevztahuje na nový PORG, který si bude muset jméno vydobýt až svými absolventy. Zatím nemá nic, jen klaku spřízněných novinářů. Hovořit tak o exkluzivní škole je zatím předčasné. To, že tam ch
1. PORG Klaus ml. nevybudoval, pouze byl instalován v určité fázi skupinou vedenou panem Botlíkem, Šteflem a Zeleným - viz původní dokumenty o zřizovateli školy. Později byli otcové zakladetelé vymeteni.
2. Současný plný "majitel" je Roman - viz registrace o.p.s., kde je Roman st. předsedou správní rady, Roman ml. a Romanová členy! Samotná o.p.s. je zřízena Sdružením PRO GYMN8ZIUM - viz rejstřík na MV. Tedy institucí, která má "very soft" podmínky pro existenci (spolky, kluby apod., včetně účetnictví). Takže hovořit o darech Romana znamený jen dar zase Romanovi.
3. Zveřejnění nejlepších deseti škol po státních maturitách je totální podraz na ředitel gymnázií - byl bez jakýchkoliv kritérií, jak body vznikly, co se počítá apod. Nikdo se nedočetl, jak se ktěmto číslům dospělo. Ministr se v tomto případě zachoval jako cvičený mopslík.
Např. ČJ se skládá ze tří částí, z nichž jen jedna je státní a ostatní dvě hodnotí sama škola. Pokud svým žákům nasázíme samé jedničky, tak jsem v hodnocení vysoko. Pokud je ohodnotím spravedlivě, tedy tak, jak se to pedagogicky dělá, známkami 1,2,3,4 - tak jsem v součtu nízko. Buďte si jisti, že další roky již ředitelé takovou chybu neudělají!
4. Výsledky státních maturit, které ředitelé dostali počátkem září, neumožňují zjistit, jak se blíží bodům "nejlepších deseti" - tak je to vyhodnocení zakamuflované.
5. Samotné výsledky PORGu jsou zatím vázány na starý PORG - což je osmileté gymnázium v Lindnerově. To znamená ještě na starou (dobrou) koncepci. Nijak se nevztahuje na nový PORG, který si bude muset jméno vydobýt až svými absolventy. Zatím nemá nic, jen klaku spřízněných novinářů. Hovořit tak o exkluzivní škole je zatím předčasné. To, že tam ch
...ovšem autor článku, který účelově semele páté přes deváté. Honit totiž svůj mrzký plat a novinářské body přes takovéto téma je zrůdnost a úchylka. 

Jinými slovy se do nestátní školy sypou peníze nás všech.(Nestydaté odměny vysokých manažerů ČEZU jdou přece právě z nestydatých cen energií,takže tak jako tak to nejsou Romanovy peníze ).A ještě Klausovi ml. vadí,když se poukáže na tohle prapodivné financování jeho školiček,zatím co ostatní -státní kňučí na úbytě. 

Tenhle tandem otec a syn, s.r.o. mi přijde dost podivný. Ale co čekat od prezidenta, který prvního září přivítá "prvňáčky" ve škole svého syna. Navíc s Romanem v zádech, který nalije jen tak pro nic za nic do jedné školy sto mega. Pokud by se chtěl cítit jako filantrop, tak to se dělá jinak. Třeba pan Hálek si vybral sám projekt studentských kolejí, obstaral si špičkového architekta a celý projekt v průběhu výstavby dozoroval. Po dobrozdání pana Romana za pět let nikdo ani neštěkne. Celý to na mne působí spíše tak, že pan Roman odevzdal povinnou desátku ze své zcela nesmyslné odměny za působení v čele státní firmy.