nahoru
Premium

Fráze „z pohodlí domova“ funguje

Darina Křivánková 16. května 2019 • 04:30
Ano, nějak takhle to skutečně funguje, nákup až ke dveřím a zboží ve skvělé kvalitě, to už není sci-fi
Ano, nějak takhle to skutečně funguje, nákup až ke dveřím a zboží ve skvělé kvalitě, to už není sci-fi
• foto: 
Profimedia.cz

Průměrný Evropan stráví nákupem potravin 2,5 hodiny týdně. Za rok je to v součtu více než týden. A to průzkum nezahrnuje čas strávený na cestě a hledáním parkovacího místa nebo energii vydanou na tahání tašek. To už je hned několik dobrých důvodů, proč nakupovat potraviny on-line. Přesto tento způsob používáme stále málo.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.