nahoru

Fráze „z pohodlí domova“ funguje

Darina Křivánková16. května 2019 • 04:30
Ano, nějak takhle to skutečně funguje, nákup až ke dveřím a zboží ve skvělé kvalitě, to už není sci-fi
Ano, nějak takhle to skutečně funguje, nákup až ke dveřím a zboží ve skvělé kvalitě, to už není sci-fi
• foto: 
Profimedia.cz

Průměrný Evropan stráví nákupem potravin 2,5 hodiny týdně. Za rok je to v součtu více než týden. A to průzkum nezahrnuje čas strávený na cestě a hledáním parkovacího místa nebo energii vydanou na tahání tašek. To už je hned několik dobrých důvodů, proč nakupovat potraviny on-line. Přesto tento způsob používáme stále málo.

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 1 Kč měsíčně


Diskuse ke článku

 

Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější