Veškrnová zneužila výročí Havlovy smrti k reklamě | Reflex.cz
nahoru

Veškrnová zneužila výročí Havlovy smrti k reklamě

Jiří X. Doležal 19. prosince 2015 • 16:00
Veškrnová zneužila výročí Havlovy smrti k reklamě
foto: facebook.com/dagmar.havlova

Žijeme v době reklam. Proto se stává standardem, že k reklamě je využito doslova cokoliv. My jsme zachytili, jak vdova po panu prezidentovi dělá z výročí jeho smrti reklamní kampaň masážnímu salónu.

Na facebookové stránce Dagmar Havlová Veškrnová - Veřejně známá osobnost (https://www.facebook.com/dagmar.havlova) najdeme opravdu zvláštní post. Dvanáctého prosince paní Dagmar Havlová Veškrnová (nebo ten, kdo jejím jménem stránku spravuje) zveřejnila svoji fotku s Václavem Havlem, a opatřila ji zvláštním popiskem. U postů bývá dobré podívat se, v kolik hodin večer byly napsány. Tento post byl podle času psán za střízliva, v poklidném dopoledni - v 10:41. Post zní:

"Pokud mi to divadelní, herecká a v neposlední řadě charitativní práce v Nadaci VIZE 97 dovolí, ráda pravidelně odpočívám a relaxuji při tradiční thajské masáži. Již dlouhou řadu let mám v oblibě příjemnou atmosféru masážního salonu XY Thajské Masáže (zde je na Facebooku vložen link rovnou na stránky masážního studia, pozn. aut.), který jsme navštěvovali společně i s Václavem. XY znamená thajsky Slunce, zářící Slunce, jehož paprsky dokáží zaplašit i stíny na duši…“ Název salónu jsem zcenzuroval. V bezprostředně následujícího postu, ze 14. prosince, se pak dozvíte: "Zanedlouho tomu budou celé čtyři roky, kdy můj manžel Václav Havel zemřel."

Veškrnová zneužila výročí Havlovy smrti k reklaměVeškrnová zneužila výročí Havlovy smrti k reklamě

Myslím, že památku absurdního dramatika nešlo vzpomenout důstojněji. Udělat z prvního porevolučního prezidenta, symbolu humanismu a opravdovosti, k výročí jeho smrti reklamní figurku je fakt výbornej nápad. A ještě lepší je, že to paní Dagmar provedla až po Havlově smrti, kdy se zesnulý prezident nemůže ohradit. Takže prosím, aby se ve svém úsilí nezastavovala a dotáhla ho do konce. Využít úmrtí manžela k reklamě nějakém služby či výrobku je sice netradiční, ale když už tu laťku paní Dagmar přeskočila, nezbývá než položit nejzásadnější otázku: Od jaké firmy měla v den Havlova pohřbu paní Veškrnová podprsenku?

Jiří X. Doležal

Diskuse ke článku

 

reklama
Komentáře
Nejčtenější
E15