Život a styl

Zpět na článek

Fantastický objev našich expertů: „V Česku se má učit jinak.“ Ach jo …

4 komentářů

panthalion
3. března 2011 • 22:06
jenom bych chtěla jako studentka poznamenat: strávila jsem rok na celkem uznávaném gymnáziu u našich německých sousedů a musím říct, že jejich úroveň všeobecného přehledu je naprosto trapně nízká, například na otázku učitele: co víte o občanské válce při rozpadu bývalé Jugoslávie, ze sebe zázraky vzdělání nevypravily ani hlásku. porovnání technické úrovně vychází mnohem lépe pro náš zaostalý školní systém. jsem studentkou malého zapádočeského gymnázia, rozhodně nejsem premiantem třídy. neříkám, že je české školství bez chyby, samozřejmě je to i otázka štěstí a motivace. ale nepřijde mi fér stavět se k českému školství jako k neúčinné instituci, produkující vadné konkurence neschopné jednotky.
Palopetro
5. března 2011 • 07:47
Vás učí v češtině takové slohové perly jako:nepřijde mi fér stavět se k českému školství jako k neúčinné instituci, produkující vadné konkurence neschopné jednotky.No potěš nás pánbůh jednotko.
Palopetro
2. března 2011 • 14:10
Cituji z článku:"Jenže pořád je dost takových, kde je úroveň vyučování velmi průměrná, až slaboučká, nároky pedagogů téměř žádné, o disciplíně a pořádku se na některých školách také vůbec nedá hovořit".Je nutno říci ,že tato situace je alarmující zejména na soukromých školách.Žáci a rodičové se mylně domnívají,že za svoje peníze mohou požadovat ty nejlepší známky i když žáci jsou tupí jako řezničtí psi.To se pak učitelé na takových školách můžou snažit narvat do kebulí zmalovaných žákyň a arogantních žáků alespoň základní vědomosti.Vše marno.Ředitelé těchto škol v zájmu přísunu peněz do kasy školy preferují právě jen ekonomickou stránku věci.Kvalita výuky je až na posledním místě.
muhlhaus
2. března 2011 • 13:51