Komentáře

Zpět na článek

Klaus už se zase vzteká, ale rozhodnutí Ústavního soudu je správné

16 komentářů

sirien
1. května 2011 • 22:41
a fakt si nemyslim že by tim ukázal, že je mu jeho práce a jeho voliči pro smích.

Pro smích sou voliči očividně socanům, který místo toho aby dělali něco konstruktivního melou ve sněmovně celej den kydy, který stejně nikdo neposlouchá a nikoho nezajímaj, jen aby mohly vyvolat hlasování, o které všichni do posledního předem vědí, že bude neúspěšné.
Na Korteho místě bych si z toho už taky radši dělal srandu, jinak bych musel brečet zoufalstvim.
NrteP
29. dubna 2011 • 14:37
Říci o někom, že se chová jako gauner je věc názoru. Pana Zaorálka nemám rád, s jeho výroky většinou já osobně nesouhlasím, ale v tomto případě může mít pravdu. Myslím si to proto, že Zdeněk Bakala se vzhledem k tomu jakou profesí se živí, se jako gauner chovat musí, aby byly nějaké ty solidní výsledky. To, že si chce koupit i dobrý mediální obraz své osoby dobročinými penězi na tom nic nezmění.
Ovšem teď už je Zdeněk Bakala uznaný gaunerem i úředně a řekl si o to sám, sám si to platí a tak mu to i ze srdce přejme.
strassidlo
29. dubna 2011 • 11:45
Proč chodíme k volbám a proč máme sněmovnu a senát a vládu, když všechno jedním hňupským výrokem může změnit senilní dědula v taláru??? Sice se mi líbí, že dostanu o dva litry víc, ale ani tak s tím výrokem nesouhlasím, protože je nanejvýš hloupý.
Ústavní soud není volený zástupce občanů a přesto naše životy a ekonomiku státu ovlivňuje záadněji, než všichni politici. Vám to, BoDo, fakt přijde normální???? A krále nebo cara byste tady nechtěl?
sendyman
29. dubna 2011 • 14:56
Čéče, teď se mi zdá, že Vám moc nerozumím...
Částečně se souhlasit dá, ale co je na tom hloupého? Sice neznám detaily, ale jedná se přece o poměrně zásadní a jednostrannou změnu smlouvy - k čemu potom je SMLOUVA? Jen cár papíru, s kterým si jedna strana může dělat, co chce?
Jediné, na čem bych striktně trval, že je to STAVEBNÍ spoření - na pořízení nemovitosti. Ne auta, dovolené, nebo plazmy. To opravdu nevím, proč bych měl spolusponzorovat...
strassidlo
29. dubna 2011 • 15:43
Jo, také pokládám za špatné vstupovat jednostarnnými změnami (-daněním) do uzavřené smlouvy. JENŽE mi zásadně vadí, když cokoliv na této úrovni má rozhodovat de facto jeden člověk -nevolený, nekontrolovatelný, neodvolatelný. TO MI FAKT VADÍ VÍC, NEŽ ZÁSAH DO SMLOUVY.
A když už tedy je možné jedním soudním rozhodnutím měnit státní rozpočet, tak prosím ve všem. Udělejme Rychetskýho dědičným monarchou s neomezeným právem nad našimi životy a ty kašpárky ve sněmovně i parlamentu pošleme dělat něco užitečnějšího.
Kontrolovat zda jde naspořená suma na nějakou stavební činnost se mi nezdá přílš schůdné -každá kontrola stojí administraci a lidi na kontrolu vytvářejí korupční příležitost. Navíc každý předpis se v ČR už tradičně obchází. Vzpoměňte jak se kdysi švindlovalo s novomanželskými půjčkami a prodávaly se účtenky od nábytku a zařízení. Totéž by se dělo s kontrolovaným stavebkem.
sendyman
29. dubna 2011 • 16:08
No jo, tak předpisy jsou tu přece od toho, aby se obcházely!
Ale nějakou štábní kultůru by to mít mělo. Ostatně, asi by nebyl velký problém ošetřit to alespoň formálně elektronicky. Vzpomeňte, jak zafungovala Opencard!
sendyman
29. dubna 2011 • 16:15
Jo, a ten Rychetský... Je pravda, že v tom našem státečku máme těch institucí skoro dost.
Ale, koneckonců, není to jen Rychetský sám, je to senát. Tak snad...
Jen mi vrtalo hlavou, proč zrovna TOHLE se Vám zdálo hloupé, když mně to připadalo principielně docela v pořádku.
strassidlo
29. dubna 2011 • 16:55
Vzhledem k tomu, že ve stavění tak trochu "funguju" tak nevím, nevím... Ono se dost věcí, třebas všelikeré rekonstrukce a tak dělají rychleji za hotové a svépomocí a v podstatě s drobnými náklady -účtenky jsou jen na koupený materiá... Přesto jsou to stavební počiny, které zlepší bydlení pro tu část obyvatel, která nevysává nějaké státní zakázky a nebo EU dotace. A ty všechny drobné "stavební spořily" byste elektronickými kontrolami otravoval. Podle mne to stavebko zase taková super výhoda není, aby stálo za to to dozorovat. Nakonec ten, kdo si za něj koupí něco do kvartýru (Vámi zmíněná plasma a pod.) tak to bydelní před tím taky nějak zafinancoval a tu telku si tehdy třebas odřekl s tím, že bydlení je přednější a stavebko mu ještě nějakou dobu potrvá, než je bude moct čerpat.
sendyman
29. dubna 2011 • 17:25
Nooo... Napadla mě teď jedna věc: je důležité si uvědomit, že v tom systému stát sice funguje, ale pouze tak, že Vám připisuje peníze na účet - u BANKY. Tudíž nárůstu státní byrokracie netřeba (a peněz - viz. Opencard). A banka už ty mechanismy má. Stačilo by k účtu vydat limitovanou kartu - sakra, dneska se s ní dá snad platit prakticky všude, ne? A jestli nedá, to byste koukal, jak by se dalo, aby neutíkaly kšefty!
Nejsem ajťák, ale na tomhle principu by to fungovat mohlo. Kontrola na účtě jednoduchá, bez otravování. Samozřejmě, dalo by se to obejít, jako všechno. Ale mělo by to nějaký řád. Já prostě nechápu, proč mám někomu přispívat na dovolenou, pořízenou ze stavebka, pokud vím, naprosto legálně...
strassidlo
29. dubna 2011 • 18:09
Mňo, já nevím jak to mám objasnit, ale fakt mi to, zda se prachy utratí za stavění nebo ležení u vody, přijde nepodstatné, protože krom pár tisícovek od státu jsou ty peníze všechny vaše -už mnohokrát státem zdaněné a teď ještě když je fakt investujete do bydlení -tak se je chystají socani danit do nekonečna furt znova. Takže podle mne se kvůli prdu nemá cenu namáhat novými zákony, novými software, novými kontrolními úřady -víte přece, že jakmile někdo vymyslí lejstro je z toho v ČR hnedle celé ministerstvo. Nechať zruší u nových smluv státní příspvěky a jinak ať si se svými penězi dělaj lidi, co potřebují -oni sami vědí kde je bota tlačí a jestli potřebují novou střechu, televízi nebo lázně na záda. Dělají se tu mnohem horší ekonomické a daňové zvrhlosti, než, že si pár lidí ze stavebka pořídí občas cosik jiného, než byt nebo koupelnu.